Mc-elek Elküldve Június13, 2011 Elküldve Június13, 2011 Valaki más esteleg?? Mit lehet még tenni? trafósor valszeg... kapott e85-t??
Titó Elküldve Június13, 2011 Elküldve Június13, 2011 trafósor valszeg... kapott e85-t?? Nem! Nem kapott semmit,mármint semmiféle más üzemanyagot,csak shell kuton 95-ös benzint tankolok mindíg! És ha leállítom akkor egy darabig jó is aztán ismét előjön a probléma pár kilométer megtétele után! Erre adjatok megoldást légyszi!
Mc-elek Elküldve Június13, 2011 Elküldve Június13, 2011 Nem! Nem kapott semmit,mármint semmiféle más üzemanyagot,csak shell kuton 95-ös benzint tankolok mindíg! És ha leállítom akkor egy darabig jó is aztán ismét előjön a probléma pár kilométer megtétele után! Erre adjatok megoldást légyszi! valakitől kérjél trafósort kölcsönbe ... és próbáld azzal. szerk: vagy akár első lambda is lehet
akoskombi Elküldve Június13, 2011 Elküldve Június13, 2011 Keress sürgősen egy zárlakatost, vagy szervizet. Múltkor írta egy cartárs, neki tréler lett a vége. Szervizbe vittem, 6000 ft volt a gyujtáskapcsoló tisztitás-zsírzás, most teljesen jól működik újra.
frewulf Elküldve Június13, 2011 Elküldve Június13, 2011 Naszóval... Gyertyacsere megvolt (kapott 4 db 4 pólusú GM gyertyát). Az AGR szelep letakarva, hogy ne zavarjon... Kapott egy kis Spurit, meg normális benzint (NEM MOL-os). Már nem rángat annyira, de ha bemelegszik előfordul... (hidegen egyáltalán nem rángat) Ja, azér' volt gyertyacsere, mert a "műszer" a 2. és 3. hengerben gyújtáskimaradást észlelt, valamint észrevette, hogy le van takarva az AGR, de azt lesz*rom... Még a gyertyacsere előtt próbáltam egy (állítólag) 200-300 km-t futott trafóhidat, ami hidegen ismét jól teljesített, de amint bemelegedett, úgy megcibálta a kocsit, hogy megrándult a májam... A fojtószelep-alapjárati motor-vákuumcsövek kombó szerdán lesz esedékes. Amint megtudom mi a vétkes, megírom, hátha valakinek ua. lesz a gondja... Üdv! Csak az AGR-t írta? A multkor ilyen fordszám ingadozós témában Uhuhu a folytószelep,alapjárati motor,AGR és vákumcsövek tisztítását ajánlotta ilyen esetben első körben,gondolom itt sem árt! Nekem is meg kellene csinálni már végre! :D
Mc-elek Elküldve Június13, 2011 Elküldve Június13, 2011 Naszóval... Gyertyacsere megvolt (kapott 4 db 4 pólusú GM gyertyát). ez miért kell bele?? 1214000 két pólus 1214031 egy pólus ,g astra-nal aszem z14xep-be van csak a jelenségből kiindulva én ECU hibára gondolnák...
steve78 Elküldve Június13, 2011 Elküldve Június13, 2011 Helló! Az alábbi hibajelenség jelentkezett a verdán az utóbbi időben: Rossz minőségű úton haladva -szerencsére nem sok ilyen van kis hazánkban :D - valamilyen kopogást hallok a futómű felől. Átnéztük a kocsit, de nem találtunk olyan szilentet, gömbcsuklót, kormányösszekötő rúdfejet, ami annyira kopott lenne, hogy a hibát okozhatná. Viszont azt vettem észre, hogy a kutyacsontot megfogva és jobbra-balra tekerve elég könnyen mozog. Az lenne a kérdésem, hogy ennek így kell lennie, illetve miből tudom megállapítani, hogy ez az alkatrész a felelős a kopogásért? Segítségeteket előre is köszi!
palicska Elküldve Június13, 2011 Elküldve Június13, 2011 Helló! Az alábbi hibajelenség jelentkezett a verdán az utóbbi időben: Rossz minőségű úton haladva -szerencsére nem sok ilyen van kis hazánkban :D - valamilyen kopogást hallok a futómű felől. Átnéztük a kocsit, de nem találtunk olyan szilentet, gömbcsuklót, kormányösszekötő rúdfejet, ami annyira kopott lenne, hogy a hibát okozhatná. Viszont azt vettem észre, hogy a kutyacsontot megfogva és jobbra-balra tekerve elég könnyen mozog. Az lenne a kérdésem, hogy ennek így kell lennie, illetve miből tudom megállapítani, hogy ez az alkatrész a felelős a kopogásért? Segítségeteket előre is köszi! Kutyacsont lesz a ludas. A jobbra-balra mozgásra meg válaszolnak a hozzáértők.
Mc-elek Elküldve Június13, 2011 Elküldve Június13, 2011 Helló! Az alábbi hibajelenség jelentkezett a verdán az utóbbi időben: Rossz minőségű úton haladva -szerencsére nem sok ilyen van kis hazánkban :D - valamilyen kopogást hallok a futómű felől. Átnéztük a kocsit, de nem találtunk olyan szilentet, gömbcsuklót, kormányösszekötő rúdfejet, ami annyira kopott lenne, hogy a hibát okozhatná. Viszont azt vettem észre, hogy a kutyacsontot megfogva és jobbra-balra tekerve elég könnyen mozog. Az lenne a kérdésem, hogy ennek így kell lennie, illetve miből tudom megállapítani, hogy ez az alkatrész a felelős a kopogásért? Segítségeteket előre is köszi! rakjátok emelőre a kocsit és rángassátok meg a futómű alkatrészeket..
szopcsi13 Elküldve Június13, 2011 Elküldve Június13, 2011 Helló! Az alábbi hibajelenség jelentkezett a verdán az utóbbi időben: Rossz minőségű úton haladva -szerencsére nem sok ilyen van kis hazánkban :D - valamilyen kopogást hallok a futómű felől. Átnéztük a kocsit, de nem találtunk olyan szilentet, gömbcsuklót, kormányösszekötő rúdfejet, ami annyira kopott lenne, hogy a hibát okozhatná. Viszont azt vettem észre, hogy a kutyacsontot megfogva és jobbra-balra tekerve elég könnyen mozog. Az lenne a kérdésem, hogy ennek így kell lennie, illetve miből tudom megállapítani, hogy ez az alkatrész a felelős a kopogásért? Segítségeteket előre is köszi! Kutyacsont lesz az. Nem tűnik rossznak, mégis kopog. Én úgy néztem: eltekered, ha magától visszafordul, akkor az már kuka.
adorjant Elküldve Június13, 2011 Elküldve Június13, 2011 Mert a nyaralásomon leszakadt a vízpumpáról az ominózus műanyag csatlakozó, és jobb híján vízzel lett feltöltve (nem nagyon maradt benne fagyálló) De most lehet hogy megint kéne, nemtom hosszú távon mennyire jó az ha ilyen dzsuvás ami benne van... Gyári fagyállót vettél bele? Nem tudom a Twinportokhoz milyen való,de 2001től piros színű a gyári lötty,és csapvízzel kell higítani,a doboz tanúsága szerint.
palicska Elküldve Június13, 2011 Elküldve Június13, 2011 Gyári fagyállót vettél bele? Nem tudom a Twinportokhoz milyen való,de 2001től piros színű a gyári lötty,és csapvízzel kell higítani,a doboz tanúsága szerint. Azért piros mert aluhűtőhöz való. Ha jól tudom.
_Robi_ Elküldve Június13, 2011 Elküldve Június13, 2011 Kitűnő ez a piros lötty! Én is vettem mikor termó cserénél haver elengedte a csatornába azt ami benne volt. Igy ment bele 4L tömény meg a maradék deszt víz előtte jól átöblítettem, az uccsó öblítés deszt vizes volt. Hála istennek a helyi erőműből ingyen szerzem a deszt vizet. Nekem nagyon tetszik ez GM cucc. Fék oilt meg szervó oilt kéne még cserélnem.
Vilmoskörte Elküldve Június13, 2011 Elküldve Június13, 2011 Fék oilt meg szervó oilt kéne még cserélnem. Akarod mondani fékfolyadékot ... :D
dsteel Elküldve Június14, 2011 Elküldve Június14, 2011 Gyári fagyállót vettél bele? Nem tudom a Twinportokhoz milyen való,de 2001től piros színű a gyári lötty,és csapvízzel kell higítani,a doboz tanúsága szerint. Akarod mondani, ioncserélttel :D
GH Elküldve Június14, 2011 Elküldve Június14, 2011 Gyári fagyállót vettél bele? Nem tudom a Twinportokhoz milyen való,de 2001től piros színű a gyári lötty,és csapvízzel kell higítani,a doboz tanúsága szerint. Jaja. Ákoséknál cseréltük le.
imy Elküldve Június14, 2011 Elküldve Június14, 2011 Kitűnő ez a piros lötty! Én is vettem mikor termó cserénél haver elengedte a csatornába azt ami benne volt. Igy ment bele 4L tömény meg a maradék deszt víz előtte jól átöblítettem, az uccsó öblítés deszt vizes volt. Hála istennek a helyi erőműből ingyen szerzem a deszt vizet. Nekem nagyon tetszik ez GM cucc. Fék oilt meg szervó oilt kéne még cserélnem. Kormány szervó olajat? :D
Zachi Elküldve Június14, 2011 Elküldve Június14, 2011 Kormány szervó olajat? :D Ez most hogy jött le neked? :D Termó v. szrevó? Vagy most én vesztettem el a fonalat? -Doktor úr, elmehetek? -Nem! Elmebeteg!
_Robi_ Elküldve Június14, 2011 Elküldve Június14, 2011 Kormány szervó olajat? :D Miért azt nem kell cserélni? Opelos szerelő szerint 6év vagy 120000 km után illik, illetve mindennemű kormánymű illetve szervó rendszer megbontás után.
_Robi_ Elküldve Június14, 2011 Elküldve Június14, 2011 Kormány szervó olajat? :D Miért azt nem kell cserélni? Opelos szerelő szerint 6év vagy 120000 km után illik, illetve mindennemű kormánymű illetve szervó rendszer megbontás után.
imy Elküldve Június14, 2011 Elküldve Június14, 2011 Miért azt nem kell cserélni? Opelos szerelő szerint 6év vagy 120000 km után illik, illetve mindennemű kormánymű illetve szervó rendszer megbontás után. Dolgozol. :D És azt hogyan lehet?
zolee77 Elküldve Június14, 2011 Elküldve Június14, 2011 Sziasztok! Z14XE motorkódú astrába szeretném a tempomat visszajelző ledjét beszerelni. Van valakinek leírása, hogy mit és hová kell a műszerfal paneljába beforrasztani, illetve kell-e még ezen kívűl valamit vezetékelni hogy működjön? köszi!
Stofl Elküldve Június14, 2011 Elküldve Június14, 2011 Sziasztok! Z14XE motorkódú astrába szeretném a tempomat visszajelző ledjét beszerelni. Van valakinek leírása, hogy mit és hová kell a műszerfal paneljába beforrasztani, illetve kell-e még ezen kívűl valamit vezetékelni hogy működjön? köszi! Nekem szombaton szerelik a tempomatot, rákérdezek a szerelőnél. Ő biztos tudni fogja.
steve78 Elküldve Június14, 2011 Elküldve Június14, 2011 Kutyacsont lesz az. Nem tűnik rossznak, mégis kopog. Én úgy néztem: eltekered, ha magától visszafordul, akkor az már kuka. Megemelve vagy "lábon" tekerted?
szopcsi13 Elküldve Június14, 2011 Elküldve Június14, 2011 Megemelve vagy "lábon" tekerted? Lábon, akár kerékkel is, csak alá kell szedni. A régiben olyan laza volt a gömbfej, hogy a gumiharang visszafordította egyenesbe. Az újjal ehhez rá kell segíteni kézzel.
Recommended Posts