Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Sziasztok!

Egy ideje 1000-3000 fordulat között rángat az autóm (99-es X16XEL). Azt hittük (mivel ezt írta hibakódnak), hogy AGR szelep hiba. Kitakarítottam/levakítottam/kicseréltem egy kölcsönkapott új szeleppel, de ugyanúgy rángat...

Gyújtótrafó? Gyertyák? Ötlet valakinek esetleg?

Köszi!

Mostanában nekem is rángat... én is kiváncsi lennék, hogy mit kéne kitakarítani?!

Elküldve
Sziasztok!

Egy ideje 1000-3000 fordulat között rángat az autóm (99-es X16XEL). Azt hittük (mivel ezt írta hibakódnak), hogy AGR szelep hiba. Kitakarítottam/levakítottam/kicseréltem egy kölcsönkapott új szeleppel, de ugyanúgy rángat...

Gyújtótrafó? Gyertyák? Ötlet valakinek esetleg?

Köszi!

Csak az AGR-t írta?

Mostanában nekem is rángat... én is kiváncsi lennék, hogy mit kéne kitakarítani?!

A multkor ilyen fordszám ingadozós témában Uhuhu a folytószelep,alapjárati motor,AGR és vákumcsövek

tisztítását ajánlotta ilyen esetben első körben,gondolom itt sem árt!

Nekem is meg kellene csinálni már végre! :D

Elküldve

Sziasztok!

5 éves Astra G-m van, 87.000 km-rel, Z14XEP. Az éves szervizre készülök: olajcsere, szűrőcserék.

Két kérdésem lenne az első elég problematikus a második csak érdeklődés.

1.

Kb. 1 hónapja enyhe balra kanyarodáskor fémesen súrlódó hangot kezdett el kiadni a kocsi bal eleje. Azóta a hang egyre gyakrabban és egyre hosszabb ideig jelentkezik. A kormány megmozgatásával illetve a fék megpöccintésével a hang megszüntethető, de a legközelebbi elinduláskor illetve egy lassabb haladáskor, kanyarodáskor most már gyakran visszatér.

A fékkel lehet valami probléma? Elkopott a fékbetét? Fékezéskor a kormány nem húz, a fékhatás rendben lévőnek tűnik. Az első fékpofák, ha jól emlékszem 2 éve voltak cserélve kb. 55.000 Km-nél. Akkor a féktárcsák meg lettek szabályozva.

2.

Az első három évben szakszervizbe vittem a kocsit, de nem emlékszem, hogy gyertyacserét csináltak volna. (Persze lehet, hogy volt, én külön nem kértem.) Szakszervizben cserélnek gyertyát az első 3 évben?

Mikor érdemes a gyertyacserén gondolkozni, ha egyébként a gyújtással nincs gond? A gyári GM gyertyákat (kék Genuine GM dobozos) érdemes belerakni?

Előre is köszi.

Elküldve
Sziasztok!

5 éves Astra G-m van, 87.000 km-rel, Z14XEP. Az éves szervizre készülök: olajcsere, szűrőcserék.

Két kérdésem lenne az első elég problematikus a második csak érdeklődés.

szerintem fékbetét csere..vagy csak a felfogó lemez hajlott ki vagy be...mitom én :D nézd meg,fékkel nem játszunk :D

gyertya 4év/60e km a csere intervalluma és csak gyárit rakjál bele aminek a száma 1214031

Elküldve

Köszi a gyors választ.

Az a gond, hogy hétvégén vidéken szétszedjük a kocsit és akkor már nem tudok fékbetétet venni. De ha azt mondjátok nagy a valószínűsége az elhasznált fékbetétnek akkor inkább veszek holnap.

Pont ilyen gyertyát ajánlottak a Müller Opelnél. Csak azt nem tudom a szervizben cseréltek-e már gyertyát az első 3 évben.

szerintem fékbetét csere..vagy csak a felfogó lemez hajlott ki vagy be...mitom én :D nézd meg,fékkel nem játszunk :D

gyertya 4év/60e km a csere intervalluma és csak gyárit rakjál bele aminek a száma 1214031

Elküldve

Sziasztok! Ma vettem észre hogy a jobb hátsó ablakomat igen nehezen lehet letekerni. Visszafelé már szépen megy. Valakinek valami ötlete rá? Próbáltam leszedni a kárpitot de nem jártam sikerrel. A tekerőt nem sikerült leszedni. Azt csak húzni kell lefelé? Hogyan kell leszedni az egészet?

Elküldve
Köszi a gyors választ.

Az a gond, hogy hétvégén vidéken szétszedjük a kocsit és akkor már nem tudok fékbetétet venni. De ha azt mondjátok nagy a valószínűsége az elhasznált fékbetétnek akkor inkább veszek holnap.

Pont ilyen gyertyát ajánlottak a Müller Opelnél. Csak azt nem tudom a szervizben cseréltek-e már gyertyát az első 3 évben.

én csak gondolom hogy betét..

nekem még gyári betét van ... 55ekm

Elküldve
Köszi a gyors választ.

Az a gond, hogy hétvégén vidéken szétszedjük a kocsit és akkor már nem tudok fékbetétet venni. De ha azt mondjátok nagy a valószínűsége az elhasznált fékbetétnek akkor inkább veszek holnap.

Pont ilyen gyertyát ajánlottak a Müller Opelnél. Csak azt nem tudom a szervizben cseréltek-e már gyertyát az első 3 évben.

A kereket akár egy parkolóban is le tudod kapni, csakhogy rápillants a betétre. 5 perc.

Elküldve
Sziasztok! Ma vettem észre hogy a jobb hátsó ablakomat igen nehezen lehet letekerni. Visszafelé már szépen megy. Valakinek valami ötlete rá? Próbáltam leszedni a kárpitot de nem jártam sikerrel. A tekerőt nem sikerült leszedni. Azt csak húzni kell lefelé? Hogyan kell leszedni az egészet?

a kar alatt van egy omega alakú gyűrű.. azt ki kell szedni ,és lejön a kar

Elküldve
Már azt is próbáltam de nem változik a hangja.Viszont ma megint nem tudtam beindítani.

A sztori röviden:

Kb 1 hónapja menet közben leállt,és amíg vissza nem hűlt addig nem indult be.Ekkor kicserélték a fordlaszám jeladót,mondván ez a rossz.

kb 1 hét múlva ugyanígy leállt de nem tudtam csak kb 30 indítózás után beindítani.Ekkor az ac vezérlő relénél forrasztani kellett az egyik lábat.

Eztán kb 300 -400 km -t mentem panaszmentesen..........!

Hali!

Nekem Z14XEnél ugyan ezt csinálta. Sajna motorvezérlő volt a gond... neked ne ez legyen, de...

Én is cseréltem AC-t is, ha csak annyi lett volna!

Üdv

Elküldve
Köszi a gyors választ.

Az a gond, hogy hétvégén vidéken szétszedjük a kocsit és akkor már nem tudok fékbetétet venni. De ha azt mondjátok nagy a valószínűsége az elhasznált fékbetétnek akkor inkább veszek holnap.

Pont ilyen gyertyát ajánlottak a Müller Opelnél. Csak azt nem tudom a szervizben cseréltek-e már gyertyát az első 3 évben.

Ha van szervíz füzeted, akkor abba meg tudod nézni. Egyébként 5990 Ft-ért kicserélik szervíz4+ -ba.

Ui.: nekem most lett 3 éves 58e km-rel és kicserélték.

Elküldve
Hali!

Nekem Z14XEnél ugyan ezt csinálta. Sajna motorvezérlő volt a gond... neked ne ez legyen, de...

Én is cseréltem AC-t is, ha csak annyi lett volna!

Üdv

Sajnos tegnap este hívtak,hogy a motorvezérlő hibás!

Most átkötik a gyújtáskapcsolóra mint a régi autóknál az ac-ét,hogy tudjak vele menni.Mennyire megbízható szerinted így az autó?

Amúgy a javítás eddigi állása:

fordulatszám jeladó: 30 000

Ac relé forrasztás+hibakeresés+autódiagnosztika:13 000

Autóklub segítség+tagság (benne volt egy elszállítás): 11 000

Ac csere: 22 000

Ideiglenes átkötés,motorvezérlő hibájának meghatározása,injektor ház tisztítás: 20 000

Motorvezérlő felújítása: 150 000

Még jó hogy van autóm!!!!!

Így szerintetek mennyit kaphatnék a kocsiért ha nem cserélem ki a motorvezérlőt?(2002-es)

Elküldve
Sajnos tegnap este hívtak,hogy a motorvezérlő hibás!

Most átkötik a gyújtáskapcsolóra mint a régi autóknál az ac-ét,hogy tudjak vele menni.Mennyire megbízható szerinted így az autó?

Amúgy a javítás eddigi állása:

fordulatszám jeladó: 30 000

Ac relé forrasztás+hibakeresés+autódiagnosztika:13 000

Autóklub segítség+tagság (benne volt egy elszállítás): 11 000

Ac csere: 22 000

Ideiglenes átkötés,motorvezérlő hibájának meghatározása,injektor ház tisztítás: 20 000

Motorvezérlő felújítása: 150 000

Még jó hogy van autóm!!!!!

Így szerintetek mennyit kaphatnék a kocsiért ha nem cserélem ki a motorvezérlőt?(2002-es)

Nem akarod elvinni egy rendes szerelőhöz? Én biztos nem hagynék ott több pénzt olyan helyen ahol már a fél autót kicserélték de még mindig megvan a probléma...

Szerintem Wessz-nél a vezérlő javítását megúszod 2/3-ból

Elküldve
Nem akarod elvinni egy rendes szerelőhöz? Én biztos nem hagynék ott több pénzt olyan helyen ahol már a fél autót kicserélték de még mindig megvan a probléma...

Szerintem Wessz-nél a vezérlő javítását megúszod 2/3-ból

A vezérlő javítására már találtam szerelőt aki 120 000 + 6 hónap garancia ,de előtte rárak valami tech műszert ami megmondja a konkrét baját.

Elküldve
A vezérlő javítására már találtam szerelőt aki 120 000 + 6 hónap garancia ,de előtte rárak valami tech műszert ami megmondja a konkrét baját.

Hát ha neked mindegy hogy 120 vagy 90 akkor csináld így :D

Elküldve
Hát ha neked mindegy hogy 120 vagy 90 akkor csináld így :D

Ez beépítéssel együtt értendő!Bárkit kérdeztem mindenki legalább 20 000 -et mondott a beépítésre!

Elküldve
Ez beépítéssel együtt értendő!Bárkit kérdeztem mindenki legalább 20 000 -et mondott a beépítésre!

Köszi a tippet!!Helyszíni kiszállással 80 000FT!!!!!!!!A Veszi -nél!!!

Elküldve
Sajnos tegnap este hívtak,hogy a motorvezérlő hibás!

Most átkötik a gyújtáskapcsolóra mint a régi autóknál az ac-ét,hogy tudjak vele menni.Mennyire megbízható szerinted így az autó?

Amúgy a javítás eddigi állása:

fordulatszám jeladó: 30 000

Ac relé forrasztás+hibakeresés+autódiagnosztika:13 000

Autóklub segítség+tagság (benne volt egy elszállítás): 11 000

Ac csere: 22 000

Ideiglenes átkötés,motorvezérlő hibájának meghatározása,injektor ház tisztítás: 20 000

Motorvezérlő felújítása: 150 000

Még jó hogy van autóm!!!!!

Így szerintetek mennyit kaphatnék a kocsiért ha nem cserélem ki a motorvezérlőt?(2002-es)

a motorvezérlő javítható.

és az nem kerül ennyibe max 40-60-80 ezerbe....

a 22.000 Ft os AC pumpát visszacserélném a gyárira, mert az elég gagyinak néz ki az ára alapján, mi ezeket hívjuk 200 méteres AC nak. talán 200 métert elmegy......

azért én visszakérném ezeket a javitásoknak az árát a szerelőtől....

Elküldve
a motorvezérlő javítható.

és az nem kerül ennyibe max 40-60-80 ezerbe....

a 22.000 Ft os AC pumpát visszacserélném a gyárira, mert az elég gagyinak néz ki az ára alapján, mi ezeket hívjuk 200 méteres AC nak. talán 200 métert elmegy......

azért én visszakérném ezeket a javitásoknak az árát a szerelőtől....

Szivem szerint én is de nem fog menni.Az AC-ét kipróbálták úgy is,hogy direkt feszt adtak neki.Állítólag úgy sem indult el.Lehetséges lenne,hogy az ac-ét tönkreteszi a motorvezérlő?

Elküldve

Üdv mindenkinek!

Van egy 2001-es AStra G kombim és újabban azt csinálja, hogy teljesen összefüggéstelenül hol kigyullad (néha folyamatosan)hol elalszik a villáskulcsos hibajelző.Az is megtörténik ,hogy néha elő sem jön a hibajelzés.Ami fontos amikor kigyullad érezhetően kisebb lesz a motor teljesítménye.Elvittem a szakemberhez aki kiolvasta a hibakódot és az eredmény nem egyértelmű a számára a hibakódok a következők: P1482,P1122,P1550.Annyit még hozzátett,hogy valoszinűleg a gázpedál poti a hibás de nem biztos benne mondott még olyat is ,hogy a fojtószelep félig nyitva van.Hogy mi az nem tudom.Annyit még elmondok,hogy az EGR szelep le van vakolva és idáig semmi gond nem volt a géppel.

Z14XE motorral szerelt. Szeretnék segítséget kapni,hogy mi a probléma a verdával.

üdv.

Elküldve
Szivem szerint én is de nem fog menni.Az AC-ét kipróbálták úgy is,hogy direkt feszt adtak neki.Állítólag úgy sem indult el.Lehetséges lenne,hogy az ac-ét tönkreteszi a motorvezérlő?

sajnos akár lehet, de nem szokott... az utángyártott cuccok tudnak furcsa dolgokat müvelni.

és nem a motorvezérlő teszi tönkre az AC-t hanem forditva. a döglött AC csapja ki a motorvezérlőt ( bár ilyet még nem láttam...)

mi az utángyártott trafó miartt szoktunk computereket cserélni. a gyári sose üti ki....

Elküldve
Üdv mindenkinek!

Van egy 2001-es AStra G kombim és újabban azt csinálja, hogy teljesen összefüggéstelenül hol kigyullad (néha folyamatosan)hol elalszik a villáskulcsos hibajelző.Az is megtörténik ,hogy néha elő sem jön a hibajelzés.Ami fontos amikor kigyullad érezhetően kisebb lesz a motor teljesítménye.Elvittem a szakemberhez aki kiolvasta a hibakódot és az eredmény nem egyértelmű a számára a hibakódok a következők: P1482,P1122,P1550.Annyit még hozzátett,hogy valoszinűleg a gázpedál poti a hibás de nem biztos benne mondott még olyat is ,hogy a fojtószelep félig nyitva van.Hogy mi az nem tudom.Annyit még elmondok,hogy az EGR szelep le van vakolva és idáig semmi gond nem volt a géppel.

Z14XE motorral szerelt. Szeretnék segítséget kapni,hogy mi a probléma a verdával.

üdv.

Menekülj onnét :D Rossz helyen jársz! Az ilyen nem szakember csak annak adja ki magát!

Téged nagyon átvágtak: az Opel sosem gyártott kombit csak Caravant! :D

Elküldve
Üdv mindenkinek!

Van egy 2001-es AStra G kombim és újabban azt csinálja, hogy teljesen összefüggéstelenül hol kigyullad (néha folyamatosan)hol elalszik a villáskulcsos hibajelző.Az is megtörténik ,hogy néha elő sem jön a hibajelzés.Ami fontos amikor kigyullad érezhetően kisebb lesz a motor teljesítménye.Elvittem a szakemberhez aki kiolvasta a hibakódot és az eredmény nem egyértelmű a számára a hibakódok a következők: P1482,P1122,P1550.Annyit még hozzátett,hogy valoszinűleg a gázpedál poti a hibás de nem biztos benne mondott még olyat is ,hogy a fojtószelep félig nyitva van.Hogy mi az nem tudom.Annyit még elmondok,hogy az EGR szelep le van vakolva és idáig semmi gond nem volt a géppel.

Z14XE motorral szerelt. Szeretnék segítséget kapni,hogy mi a probléma a verdával.

üdv.

Ugyanezt ettem meg z14xe-vel.

Motorvezérlő felújítás lett a vége50e-ért.

Előtte én is cseréltem gázpedált, folytószelepházat, de hiába.

Úgy látom gyakran előjön ez a hiba z14xe-nél.

Ha jól tudom a motorra van fogatva a vezérlő, gondolom a hő és a rázkódás nem tesz jót neki.

Szerk.: Ja, és azért nem megy az autó, mert a rendszer vészprogramra vált.(csökkentett teljesítményű üzemmód)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.