Korzika Elküldve Június6, 2011 Megoszt Elküldve Június6, 2011 (tisztitsd meg az alapjárati motort, és a fojtószelepházat. illetve ellenörizd a kartergáz gumicsöveinek a fojtószelephába a becsatlakozási furATAIT, mert az el szokott tömődni....) Uhuhu! Köszi szépen a jótanácsot, bevált! Ma megtörtént a fojtószelepház és az alapjárati motor tisztítása ,jah és a kertercsővet is kimostam,és nagyon jól működik,mint új korában! Így ajánlom ezt a takarítási folyamatot mindenkinek aki hasonló problémával küzd! Köszi mégegyszer! Majd nekiugrok én is! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június6, 2011 Megoszt Elküldve Június6, 2011 Majd nekiugrok én is! :D ha a keréken a guminak ugrasz az nem fáj annyira :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Június6, 2011 Megoszt Elküldve Június6, 2011 (tisztitsd meg az alapjárati motort, és a fojtószelepházat. illetve ellenörizd a kartergáz gumicsöveinek a fojtószelephába a becsatlakozási furATAIT, mert az el szokott tömődni....) Uhuhu! Köszi szépen a jótanácsot, bevált! Ma megtörtént a fojtószelepház és az alapjárati motor tisztítása ,jah és a kertercsővet is kimostam,és nagyon jól működik,mint új korában! Így ajánlom ezt a takarítási folyamatot mindenkinek aki hasonló problémával küzd! Köszi mégegyszer! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pepe75 Elküldve Június7, 2011 Megoszt Elküldve Június7, 2011 Sziasztok ! Nem működik a klíma, és most ráadásul a harsona sem a G astrámon (ZX14). Tudna valaki kapcsolási rajzot feltenni róluk? Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június7, 2011 Megoszt Elküldve Június7, 2011 Sziasztok ! Nem működik a klíma, és most ráadásul a harsona sem a G astrámon (ZX14). Tudna valaki kapcsolási rajzot feltenni róluk? Köszönöm Biztosíték? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Endy Elküldve Június7, 2011 Megoszt Elküldve Június7, 2011 Biztosíték? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Endy Elküldve Június7, 2011 Megoszt Elküldve Június7, 2011 Sziasztok ! Nem működik a klíma, és most ráadásul a harsona sem a G astrámon (ZX14). Tudna valaki kapcsolási rajzot feltenni róluk? Köszönöm Gáz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pepe75 Elküldve Június7, 2011 Megoszt Elküldve Június7, 2011 Biztosíték nem ment ki, végigmértem őket. Nem hinném, hogy a gáz ment el, inkább valami elektromos baj lehet, mert be sem kapcsol a kompresszor. Már reléket is cserélgettem, de rajz nélkül csak csapkodok a levegőbe. Van javítási kézikönyvem, de a rajzok sajna nincsenek benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Endy Elküldve Június7, 2011 Megoszt Elküldve Június7, 2011 Biztosíték nem ment ki, végigmértem őket. Nem hinném, hogy a gáz ment el, inkább valami elektromos baj lehet, mert be sem kapcsol a kompresszor. Már reléket is cserélgettem, de rajz nélkül csak csapkodok a levegőbe. Van javítási kézikönyvem, de a rajzok sajna nincsenek benne. Ha nincs benne gáz, nem indul el a kompri. A klímahűtő oldalán van egy műanyag kupak,az alatt van egy tűszelep vagy egy golyós szelep. Ha megnyomod, le tudod ellenőrizni, hogy van-e gáz benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csab78 Elküldve Június7, 2011 Megoszt Elküldve Június7, 2011 Szasztok! Az alábbi problémám áll fenn astra g 1.4-nél. A motortérben gyújtás ráadása után kb 20 mp-ig halk sípoló hang hallatszik.Beindítás után újra hallani, Azt mondták,hogy lehet a folytószelep állító motorjának a hangja ,vagy a generátor diódának! Nagyon fontos lenne ,hogy valaki segítsen. Előre is köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Egykettes Elküldve Június8, 2011 Megoszt Elküldve Június8, 2011 Sziasztok, A "mesterem" nemrég kicserélte (bár én már semmiben nem vagyok biztos) a kuplungtárcsát, mert már a végét járta. Azóta a következők történtek; 7-800 km után ha betettem hátramenetbe és felengedtem a kuplungot, nem ment a kocsi sehova, csak valami súrrogó hang volt. Ez volt 4 napja időnként. Tegnap az autó elkezdett rángatni gázadásra, minden fordulaton és fokozatban rángat, esik szét az egész kocsi. Üresben alapjáraton és gázadáskor sem remeg a motor. Motorféknél sem rángat. Feltételezem, hogy a "mester" úr valamit (megint) elbarmolt, csak mielőtt elmegyek hozzá és a körmére nézek, szeretnék infót, hogy mi a probléma. Gondolom a kuplung és váltó környékén valami nem sikerült nekik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pepe75 Elküldve Június8, 2011 Megoszt Elküldve Június8, 2011 Nagyon köszönöm, ez hasznos infó - kipróbálom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Robi_ Elküldve Június8, 2011 Megoszt Elküldve Június8, 2011 Szasztok! Az alábbi problémám áll fenn astra g 1.4-nél. A motortérben gyújtás ráadása után kb 20 mp-ig halk sípoló hang hallatszik.Beindítás után újra hallani, Azt mondták,hogy lehet a folytószelep állító motorjának a hangja ,vagy a generátor diódának! Nagyon fontos lenne ,hogy valaki segítsen. Előre is köszi. Az első amit írtál az az igaz. A generátor diódáknak nincsen hangjuk. Max csak akkor mikor zárlat miatt égnek :D de az már régen rossz. Mikor gyújtásra teszed az ECU kicsit kivezérli a folytószelet állító motort alapjárati pozicióra, majd várakozik hogy indíts. De mivel nincsen 20mp után fordulatjel ezért úgy értelmezi hogy Te nem akarsz indítani igy minek túráztassa a motort. De amúgy tök érdekes mert ha letelik a 20mp és hozzáérsz a gázhoz (holott indítás semmi) akkor is újra "feéled". Ha gyújtáson nyomkodod a gázpedált akkor a hangak az intenzitása és milyensége is változni fog. Próbáld meg egy csendes helyen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Robi_ Elküldve Június8, 2011 Megoszt Elküldve Június8, 2011 Szasztok! Az alábbi problémám áll fenn astra g 1.4-nél. A motortérben gyújtás ráadása után kb 20 mp-ig halk sípoló hang hallatszik.Beindítás után újra hallani, Azt mondták,hogy lehet a folytószelep állító motorjának a hangja ,vagy a generátor diódának! Nagyon fontos lenne ,hogy valaki segítsen. Előre is köszi. Az első amit írtál az az igaz. A generátor diódáknak nincsen hangjuk. Max csak akkor mikor zárlat miatt égnek :D de az már régen rossz. Mikor gyújtásra teszed az ECU kicsit kivezérli a folytószelet állító motort alapjárati pozicióra, majd várakozik hogy indíts. De mivel nincsen 20mp után fordulatjel ezért úgy értelmezi hogy Te nem akarsz indítani igy minek túráztassa a motort. De amúgy tök érdekes mert ha letelik a 20mp és hozzáérsz a gázhoz (holott indítás semmi) akkor is újra "feéled". Ha gyújtáson nyomkodod a gázpedált akkor a hangak az intenzitása és milyensége is változni fog. Próbáld meg egy csendes helyen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Június8, 2011 Megoszt Elküldve Június8, 2011 Robi dolgozik most! Link to comment Megosztás: More sharing options...
csab78 Elküldve Június8, 2011 Megoszt Elküldve Június8, 2011 Az első amit írtál az az igaz. A generátor diódáknak nincsen hangjuk. Max csak akkor mikor zárlat miatt égnek :D de az már régen rossz. Mikor gyújtásra teszed az ECU kicsit kivezérli a folytószelet állító motort alapjárati pozicióra, majd várakozik hogy indíts. De mivel nincsen 20mp után fordulatjel ezért úgy értelmezi hogy Te nem akarsz indítani igy minek túráztassa a motort. De amúgy tök érdekes mert ha letelik a 20mp és hozzáérsz a gázhoz (holott indítás semmi) akkor is újra "feéled". Ha gyújtáson nyomkodod a gázpedált akkor a hangak az intenzitása és milyensége is változni fog. Próbáld meg egy csendes helyen. Már azt is próbáltam de nem változik a hangja.Viszont ma megint nem tudtam beindítani. A sztori röviden: Kb 1 hónapja menet közben leállt,és amíg vissza nem hűlt addig nem indult be.Ekkor kicserélték a fordlaszám jeladót,mondván ez a rossz. kb 1 hét múlva ugyanígy leállt de nem tudtam csak kb 30 indítózás után beindítani.Ekkor az ac vezérlő relénél forrasztani kellett az egyik lábat. Eztán kb 300 -400 km -t mentem panaszmentesen. A múlt héten szintén nem tudtam beindítan.Ekkor már kihívtam az Atóklubbot.Megállapították,hogy az ac bedöglött. Tegnap kiserélték az ac-ét,de ma reggel kb 2 km megtétele után ismét nem lehetett újra beindítani. Az érdekessége a dolognak,hogy meleg motornál kreálja ezt a jelenséget. Eddig kb 85 000 -ben van a dolog és a hiba fennáll. Szerintetek mi okozhatja,hozzáteszem,hogy a motortérben lévő sípolás max egy hete van.(legalábbis akkor vettem észre). Nagyon várom a hozzászólásokat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Június8, 2011 Megoszt Elküldve Június8, 2011 Már azt is próbáltam de nem változik a hangja.Viszont ma megint nem tudtam beindítani. A sztori röviden: Kb 1 hónapja menet közben leállt,és amíg vissza nem hűlt addig nem indult be.Ekkor kicserélték a fordlaszám jeladót,mondván ez a rossz. kb 1 hét múlva ugyanígy leállt de nem tudtam csak kb 30 indítózás után beindítani.Ekkor az ac vezérlő relénél forrasztani kellett az egyik lábat. Eztán kb 300 -400 km -t mentem panaszmentesen. A múlt héten szintén nem tudtam beindítan.Ekkor már kihívtam az Atóklubbot.Megállapították,hogy az ac bedöglött. Tegnap kiserélték az ac-ét,de ma reggel kb 2 km megtétele után ismét nem lehetett újra beindítani. Az érdekessége a dolognak,hogy meleg motornál kreálja ezt a jelenséget. Eddig kb 85 000 -ben van a dolog és a hiba fennáll. Szerintetek mi okozhatja,hozzáteszem,hogy a motortérben lévő sípolás max egy hete van.(legalábbis akkor vettem észre). Nagyon várom a hozzászólásokat! Valami hibakódot nem ír? Link to comment Megosztás: More sharing options...
csab78 Elküldve Június8, 2011 Megoszt Elküldve Június8, 2011 Valami hibakódot nem ír? A műszerfalon nem jelenik meg semmi. Hibakódként az ac primer áramkörét hozza ki,de az ac megkapja a feszültséget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Június8, 2011 Megoszt Elküldve Június8, 2011 Hát én elég laikus vagyok, de megnézném a folytószelepháznál a pillangószelepet, hogy mozog e rendesen (meleg motornál), nincs e ott besülve, vagy szétesve valami. Esetleg egy donorral kipróbálni. A csak meleg motor miatt tapogatnék erre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csab78 Elküldve Június8, 2011 Megoszt Elküldve Június8, 2011 Hát én elég laikus vagyok, de megnézném a folytószelepháznál a pillangószelepet, hogy mozog e rendesen (meleg motornál), nincs e ott besülve, vagy szétesve valami. Esetleg egy donorral kipróbálni. A csak meleg motor miatt tapogatnék erre. Remélem holnapra kiderül,met a szerelő megigérte,hogy csak hibamentesen adja vissza. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június8, 2011 Megoszt Elküldve Június8, 2011 Robi dolgozik most! ezt már múltkor se értettem :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csaszi Elküldve Június8, 2011 Megoszt Elküldve Június8, 2011 Sziasztok, egymás után 3 szor jelzett kipufogórendszer hibát a kocsi,(2006-os g astra 1.4 twinport) és mind3szor a légtömegmérőt irt a számítógép, a szervízben azt mondták érdemes lenne cserélni két kérdésem lenne: :D 1. a gyári ára agybeteg drága, mi a tapasztalatotok / véleményetek az utángyártottal, ugyanolyan jól működne mit a gyárival? 2. a rossz a légtömegmérő az lehet e önmagában oka a tökéletlen égésnek ( 2 es gyertya kormolodik) fentiektől függetlenül 3.Opel szervízben az ún. teljes diagnosztika, az mit takar ? A tökéletlen égés miatt, nekem, már korábbi hozzászólásaitokkal okosodva, az a véleményem hogy a motor vagy nem kap elég levegőt vagy benzint, nincs rendes égés, és ezért rángat és váltakozik az ereje egyenletes sebességnél és gyorsulásnál is. Vajon igy ennek( a levegő részének) lehet e a légtömegmérő az oka? Most cseréletm benzinszűrőt is... Ezért gondoltam hogy majd beviszem egy opel márkaszervízbe mert ott majd okosabbak lesznek:) Mert őszintén szólva már nem nagyon akarok semmit kicserélni a kocsin ha nem biztos hogy az a baj.. Tatabányán illetve győrbe melyik márkaszervízt javasoljátok? (ha valakinek van tapasztalata) vagy a 2 város környékén nincs valami opel csodadoktor akit tud győgyírt problémákra? Előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június8, 2011 Megoszt Elküldve Június8, 2011 Sziasztok, egymás után 3 szor jelzett kipufogórendszer hibát a kocsi,(2006-os g astra 1.4 twinport) és mind3szor a légtömegmérőt irt a számítógép, a szervízben azt mondták érdemes lenne cserélni két kérdésem lenne: :D 1. a gyári ára agybeteg drága, mi a tapasztalatotok / véleményetek az utángyártottal, ugyanolyan jól működne mit a gyárival? csak erre tudok így válaszolni.. felesleges a gyári.. de!!! utángyártottat ne vegyél. csak BOSCH-t !!! az se kevés de közel fele annyi mint a gyári ami szintén bosch Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Június8, 2011 Megoszt Elküldve Június8, 2011 ezt már múltkor se értettem :D :D Írta régebben ,hogy a munkahelyi gépe mindig duplázza a hozzászólásokat! Innen tudom,hogy Robi éppen dolgozóban van! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
frewulf Elküldve Június9, 2011 Megoszt Elküldve Június9, 2011 Sziasztok! Egy ideje 1000-3000 fordulat között rángat az autóm (99-es X16XEL). Azt hittük (mivel ezt írta hibakódnak), hogy AGR szelep hiba. Kitakarítottam/levakítottam/kicseréltem egy kölcsönkapott új szeleppel, de ugyanúgy rángat... Gyújtótrafó? Gyertyák? Ötlet valakinek esetleg? Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts