Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

z12xe

megtaláltam:-)

nincs burkolat széthuztam a csatit a foglalatot kell cserélni de nincs burkolat csak egy csavar...ha azt kicsavarom lejön a dolog (?) elméletileg csavar ki jeladó ki csavar vissza csati összedug és kész???

http://opelalkatreszek.cegvalaszto.hu/alka...+g/tipus/15337/

pontosan..

egy csavar fogja..

kihúz ,egy picit forgatva/mozgatva..

ja és e-torx kulcs kell hozzá :D

Link to comment
Megosztás:

De ez ronda!

Az eredmény magáért beszél? Lehet, de hogyan? Emez drágább ugyan, de sokkal szebb.

Ez nem nagy kunszt, csak gombot vajon hol lehet szerezni?

Gondolom azért nem 10e a két gomb. Szerintem még szét sem kell szedni.

Az enyimben 64e van, s mindig úgy vezetek, hogy bal kézzel fogom a kormányt, s nekem is már a gomb ki van púposodva, pedig dudálni ritkán dudálok...

Link to comment
Megosztás:

Ez nem nagy kunszt, csak gombot vajon hol lehet szerezni?

Gondolom azért nem 10e a két gomb. Szerintem még szét sem kell szedni.

Az enyimben 64e van, s mindig úgy vezetek, hogy bal kézzel fogom a kormányt, s nekem is már a gomb ki van púposodva, pedig dudálni ritkán dudálok...

Szinte,mintha az én kormányomat írtad volna le.Ugyan ez van nálam is.

Link to comment
Megosztás:

Ez nem nagy kunszt, csak gombot vajon hol lehet szerezni?

Gondolom azért nem 10e a két gomb. Szerintem még szét sem kell szedni.

Az enyimben 64e van, s mindig úgy vezetek, hogy bal kézzel fogom a kormányt, s nekem is már a gomb ki van púposodva, pedig dudálni ritkán dudálok...

64 ezernél megy szét???? az enyémben 182e van és semmi baja!! Pedig ledudálom a sok mazsit rendszeresen!!! :D

Link to comment
Megosztás:

S ott fogod a kormányt? Nekem a kormány már ki van fényesedve, s enyhén fel van púposodva a gomb.

Fogom én mindenhol, lent fent középen lent középenfent dudánál jobb bal oldalon...... De általában bal kézzel fent középen, meg a dudánál, már nincs rece a kormányon, tök fényes!!!

Link to comment
Megosztás:

Azt szerintem sosem mondta senki,hogy a kopó alkatrészek örökéletűek !

Ez tény csak ha veszel 1.300.000.- ért egy autót 6 évesen és 3 év alatt ráköltesz még majdnem 400.000.- et akkor kicsit neked is tele lenne a zacsid szerintem!!! Főleg akkor ha megcsinálsz valamit és két hétre rá megint elszaródik valami!!!!! Ennyiből Audit vehettem volna....

Link to comment
Megosztás:

Ez tény csak ha veszel 1.300.000.- ért egy autót 6 évesen és 3 év alatt ráköltesz még majdnem 400.000.- et akkor kicsit neked is tele lenne a zacsid szerintem!!! Főleg akkor ha megcsinálsz valamit és két hétre rá megint elszaródik valami!!!!! Ennyiből Audit vehettem volna....

Sajnos ez a használtató hátránya. Ha valós egyáltalán a km.

Kipp-kopp nekem eddig egy garis féltengely szimereingen kívül nem kellett cserélni semmit sem...

Íme a kormányom:

DSCF0541-1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Link to comment
Megosztás:

Sajnos ez a használtató hátránya. Ha valós egyáltalán a km.

Kipp-kopp nekem eddig egy garis féltengely szimereingen kívül nem kellett cserélni semmit sem...

Íme a kormányom:

DSCF0541-1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Én is használtan vettem a 3 év alatt amit rá kellet költsek kb 120 ezer ft. Ebben benne volt 2 kerékagy (ugye mivel külön a csapágy nem cserélhető) termosztát kézifékkötél +tr híd ill a jobb első féltengelycsukló. A többi mind csak a kopó alkatrész. Amikor megvettem 5éves volt, akkor 67 ezer km el. Mára 8 és 105 van benne. Szerintem 38 ezer km alatt 120 e ft nem sok amit rá kellet költsek. Szerintem RazoR kartásunk nagyon belenyúlt. Igaz én igyekszem kímélni. Ami negatívuma és nagyon bosszant a magas fogyasztása. Egyszerűen nem tudom hova tenni, hogy most hogy jó idők vannak nem megy le 9 L alá a fogyasztás sőt még vmikor 10 körül van :D

Link to comment
Megosztás:

Sajnos ez a használtató hátránya. Ha valós egyáltalán a km.

Kipp-kopp nekem eddig egy garis féltengely szimereingen kívül nem kellett cserélni semmit sem...

Íme a kormányom:

DSCF0541-1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Faternak ugyanígy nézett ki 60e km-nél az ex-autójában. Az enyémbe 80 ezer van és olyan mint az új, pedig én is szoktam ott fogni a kormányt, látszik is a képen, hogy a burkolat széle kicsit meg van kopva: 46326_1297619900.jpg

Link to comment
Megosztás:

Km, / hány éves?

Azért elég siralmas, hogy ennyire nem bírja. :D

2002-es évjárat, óra szerint,mondom mégy egyszer,óra szerint 150 000 km körül van,most nem emlékszem pontosan,de gondolkodom azon,hogy rátetetem gépre,az majd megmondja mennyi a valós km,bár már abban sem lehet bízni sajnos.

Íme a kormányom,függetlenül attól,hogy a bal oldalra rávetődik a fény,a jobb oldala pedig árnyékban van,látható a különbség.

K_p180_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. Van egy kis problémám az elektromos ablakemelővel. Úgy kezdődött hogy a hátsó kezelőgombokkal nem lehetett leengedni ill. felhúzni az ablakot csak előröl. Most már első gombbal sem tudom kezelni. És az a gond hogy leengedve maradt a bal hátsó ablak és nem tudom felhúzni. a jobb hátsó is csak elöl lévő gombbal működik. Mi lehet a probléma????

Link to comment
Megosztás:

2002-es évjárat, óra szerint,mondom mégy egyszer,óra szerint 150 000 km körül van,most nem emlékszem pontosan,de gondolkodom azon,hogy rátetetem gépre,az majd megmondja mennyi a valós km,bár már abban sem lehet bízni sajnos.

Íme a kormányom,függetlenül attól,hogy a bal oldalra rávetődik a fény,a jobb oldala pedig árnyékban van,látható a különbség.

Ez ugyanolyan mint az enyém, pedig az enyémben kevesebb a km.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Valaki tudna nekem tanácsot adni?Olyan problémám van egy '98 1.6 16V X16XEL motorkódú G Astrával ,hogy a fordulatszám ugrál hideg motornál!

Ez úgy néz ki ,hogy mikor elindítom az autót akkor már eleve nem 1000-en pörög hanem 1500-on,és mikor elindulok vele így akkor a sebességváltások közben is felbőg a motor kb ugyan így 1500-2000 körüli tartományba! De ezt nem mindig csinálja van mikor teljesen jó minden azaz, mikor elindítom beáll a fordulat egyből olyan 1000 körülire.Üzemmelegen nincs gond ,nem pörög nagyon az mindig olyan 700 körül van!

De ott meg olyan probléma jelentkezik ,hogy ingadozik az alapjárat,és ez jól látszik a fordulatszám mérőn!

Tudnátok tanácsot adni mit csináljak,ill. csináltassak vagy cseréljek ki?

Köszi !

(tisztitsd meg az alapjárati motort, és a fojtószelepházat. illetve ellenörizd a kartergáz gumicsöveinek a fojtószelephába a becsatlakozási furATAIT, mert az el szokott tömődni....)

Uhuhu!

Köszi szépen a jótanácsot, bevált!

Ma megtörtént a fojtószelepház és az alapjárati motor tisztítása ,jah és a kertercsővet is kimostam,és nagyon jól működik,mint új korában!

Így ajánlom ezt a takarítási folyamatot mindenkinek aki hasonló problémával küzd!

Köszi mégegyszer!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.