Mc-elek Elküldve Június4, 2011 Megoszt Elküldve Június4, 2011 z12xe megtaláltam:-) nincs burkolat széthuztam a csatit a foglalatot kell cserélni de nincs burkolat csak egy csavar...ha azt kicsavarom lejön a dolog (?) elméletileg csavar ki jeladó ki csavar vissza csati összedug és kész??? http://opelalkatreszek.cegvalaszto.hu/alka...+g/tipus/15337/ pontosan.. egy csavar fogja.. kihúz ,egy picit forgatva/mozgatva.. ja és e-torx kulcs kell hozzá :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
peter... Elküldve Június4, 2011 Megoszt Elküldve Június4, 2011 Nagyon köszi mindenkinek!!! Megoldom én ezt úgy érzem:-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Június4, 2011 Megoszt Elküldve Június4, 2011 De ez ronda! Az eredmény magáért beszél? Lehet, de hogyan? Emez drágább ugyan, de sokkal szebb. Igen, szebb. És ezt is megtalálta volna, ha tényleg olvas. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június5, 2011 Megoszt Elküldve Június5, 2011 De ez ronda! Az eredmény magáért beszél? Lehet, de hogyan? Emez drágább ugyan, de sokkal szebb. Ez nem nagy kunszt, csak gombot vajon hol lehet szerezni? Gondolom azért nem 10e a két gomb. Szerintem még szét sem kell szedni. Az enyimben 64e van, s mindig úgy vezetek, hogy bal kézzel fogom a kormányt, s nekem is már a gomb ki van púposodva, pedig dudálni ritkán dudálok... Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve Június5, 2011 Megoszt Elküldve Június5, 2011 Ez nem nagy kunszt, csak gombot vajon hol lehet szerezni? Gondolom azért nem 10e a két gomb. Szerintem még szét sem kell szedni. Az enyimben 64e van, s mindig úgy vezetek, hogy bal kézzel fogom a kormányt, s nekem is már a gomb ki van púposodva, pedig dudálni ritkán dudálok... Szinte,mintha az én kormányomat írtad volna le.Ugyan ez van nálam is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június5, 2011 Megoszt Elküldve Június5, 2011 Szinte,mintha az én kormányomat írtad volna le.Ugyan ez van nálam is. Km, / hány éves? Azért elég siralmas, hogy ennyire nem bírja. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
RazoR Elküldve Június5, 2011 Megoszt Elküldve Június5, 2011 Ez nem nagy kunszt, csak gombot vajon hol lehet szerezni? Gondolom azért nem 10e a két gomb. Szerintem még szét sem kell szedni. Az enyimben 64e van, s mindig úgy vezetek, hogy bal kézzel fogom a kormányt, s nekem is már a gomb ki van púposodva, pedig dudálni ritkán dudálok... 64 ezernél megy szét???? az enyémben 182e van és semmi baja!! Pedig ledudálom a sok mazsit rendszeresen!!! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június5, 2011 Megoszt Elküldve Június5, 2011 64 ezernél megy szét???? az enyémben 182e van és semmi baja!! Pedig ledudálom a sok mazsit rendszeresen!!! :D S ott fogod a kormányt? Nekem a kormány már ki van fényesedve, s enyhén fel van púposodva a gomb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
RazoR Elküldve Június5, 2011 Megoszt Elküldve Június5, 2011 S ott fogod a kormányt? Nekem a kormány már ki van fényesedve, s enyhén fel van púposodva a gomb. Fogom én mindenhol, lent fent középen lent középenfent dudánál jobb bal oldalon...... De általában bal kézzel fent középen, meg a dudánál, már nincs rece a kormányon, tök fényes!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
RazoR Elküldve Június5, 2011 Megoszt Elküldve Június5, 2011 Cserébe minden más hullik szét rajta.....! Futómű, fék, kipufogó............Opel sose kop el!!!! Nem a f***t nem!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Június5, 2011 Megoszt Elküldve Június5, 2011 Futómű, fék, kipufogó............Opel sose kop el!!!! Nem a f***t nem!!!! Azt szerintem sosem mondta senki,hogy a kopó alkatrészek örökéletűek ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Június5, 2011 Megoszt Elküldve Június5, 2011 Cserébe minden más hullik szét rajta.....! Futómű, fék, kipufogó............Opel sose kop el!!!! Nem a f***t nem!!!! 182e-nél? Link to comment Megosztás: More sharing options...
RazoR Elküldve Június5, 2011 Megoszt Elküldve Június5, 2011 Azt szerintem sosem mondta senki,hogy a kopó alkatrészek örökéletűek ! Ez tény csak ha veszel 1.300.000.- ért egy autót 6 évesen és 3 év alatt ráköltesz még majdnem 400.000.- et akkor kicsit neked is tele lenne a zacsid szerintem!!! Főleg akkor ha megcsinálsz valamit és két hétre rá megint elszaródik valami!!!!! Ennyiből Audit vehettem volna.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június5, 2011 Megoszt Elküldve Június5, 2011 Ez tény csak ha veszel 1.300.000.- ért egy autót 6 évesen és 3 év alatt ráköltesz még majdnem 400.000.- et akkor kicsit neked is tele lenne a zacsid szerintem!!! Főleg akkor ha megcsinálsz valamit és két hétre rá megint elszaródik valami!!!!! Ennyiből Audit vehettem volna.... Sajnos ez a használtató hátránya. Ha valós egyáltalán a km. Kipp-kopp nekem eddig egy garis féltengely szimereingen kívül nem kellett cserélni semmit sem... Íme a kormányom: Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Robi_ Elküldve Június5, 2011 Megoszt Elküldve Június5, 2011 Sajnos ez a használtató hátránya. Ha valós egyáltalán a km. Kipp-kopp nekem eddig egy garis féltengely szimereingen kívül nem kellett cserélni semmit sem... Íme a kormányom: Én is használtan vettem a 3 év alatt amit rá kellet költsek kb 120 ezer ft. Ebben benne volt 2 kerékagy (ugye mivel külön a csapágy nem cserélhető) termosztát kézifékkötél +tr híd ill a jobb első féltengelycsukló. A többi mind csak a kopó alkatrész. Amikor megvettem 5éves volt, akkor 67 ezer km el. Mára 8 és 105 van benne. Szerintem 38 ezer km alatt 120 e ft nem sok amit rá kellet költsek. Szerintem RazoR kartásunk nagyon belenyúlt. Igaz én igyekszem kímélni. Ami negatívuma és nagyon bosszant a magas fogyasztása. Egyszerűen nem tudom hova tenni, hogy most hogy jó idők vannak nem megy le 9 L alá a fogyasztás sőt még vmikor 10 körül van :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gery Elküldve Június5, 2011 Megoszt Elküldve Június5, 2011 Sajnos ez a használtató hátránya. Ha valós egyáltalán a km. Kipp-kopp nekem eddig egy garis féltengely szimereingen kívül nem kellett cserélni semmit sem... Íme a kormányom: Faternak ugyanígy nézett ki 60e km-nél az ex-autójában. Az enyémbe 80 ezer van és olyan mint az új, pedig én is szoktam ott fogni a kormányt, látszik is a képen, hogy a burkolat széle kicsit meg van kopva: Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve Június5, 2011 Megoszt Elküldve Június5, 2011 Km, / hány éves? Azért elég siralmas, hogy ennyire nem bírja. :D 2002-es évjárat, óra szerint,mondom mégy egyszer,óra szerint 150 000 km körül van,most nem emlékszem pontosan,de gondolkodom azon,hogy rátetetem gépre,az majd megmondja mennyi a valós km,bár már abban sem lehet bízni sajnos. Íme a kormányom,függetlenül attól,hogy a bal oldalra rávetődik a fény,a jobb oldala pedig árnyékban van,látható a különbség. A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu Link to comment Megosztás: More sharing options...
galropi Elküldve Június6, 2011 Megoszt Elküldve Június6, 2011 Sziasztok. Van egy kis problémám az elektromos ablakemelővel. Úgy kezdődött hogy a hátsó kezelőgombokkal nem lehetett leengedni ill. felhúzni az ablakot csak előröl. Most már első gombbal sem tudom kezelni. És az a gond hogy leengedve maradt a bal hátsó ablak és nem tudom felhúzni. a jobb hátsó is csak elöl lévő gombbal működik. Mi lehet a probléma???? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kess Elküldve Június6, 2011 Megoszt Elküldve Június6, 2011 Segítsen valaki, hogyan kell kiszedni a középkonzolon a belső keringetés kapcsolóját. Nem világít és nem tudom hogy a kapcsoló rossz vagy csak benne az izzó. Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
misi Elküldve Június6, 2011 Megoszt Elküldve Június6, 2011 csak egyben lehet kapni... én csináltam lapátot :D Házilag csináltál ? Ez érdekel,/rajz, leírás? tudsz adni infót hogy,és miböl csináljam? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Humannet Elküldve Június6, 2011 Megoszt Elküldve Június6, 2011 Segítsen valaki, hogyan kell kiszedni a középkonzolon a belső keringetés kapcsolóját. Nem világít és nem tudom hogy a kapcsoló rossz vagy csak benne az izzó. Köszi! készült topic erről http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=459 Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június6, 2011 Megoszt Elküldve Június6, 2011 2002-es évjárat, óra szerint,mondom mégy egyszer,óra szerint 150 000 km körül van,most nem emlékszem pontosan,de gondolkodom azon,hogy rátetetem gépre,az majd megmondja mennyi a valós km,bár már abban sem lehet bízni sajnos. Íme a kormányom,függetlenül attól,hogy a bal oldalra rávetődik a fény,a jobb oldala pedig árnyékban van,látható a különbség. Ez ugyanolyan mint az enyém, pedig az enyémben kevesebb a km. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kess Elküldve Június6, 2011 Megoszt Elküldve Június6, 2011 készült topic erről http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=459 köszi, megnézem Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június6, 2011 Megoszt Elküldve Június6, 2011 Házilag csináltál ? Ez érdekel,/rajz, leírás? tudsz adni infót hogy,és miböl csináljam? őőőőő küldök majd privit.. mert nincs a gépen fent az a kép.. írj rám ha elfelejteném.. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Titó Elküldve Június6, 2011 Megoszt Elküldve Június6, 2011 Sziasztok! Valaki tudna nekem tanácsot adni?Olyan problémám van egy '98 1.6 16V X16XEL motorkódú G Astrával ,hogy a fordulatszám ugrál hideg motornál! Ez úgy néz ki ,hogy mikor elindítom az autót akkor már eleve nem 1000-en pörög hanem 1500-on,és mikor elindulok vele így akkor a sebességváltások közben is felbőg a motor kb ugyan így 1500-2000 körüli tartományba! De ezt nem mindig csinálja van mikor teljesen jó minden azaz, mikor elindítom beáll a fordulat egyből olyan 1000 körülire.Üzemmelegen nincs gond ,nem pörög nagyon az mindig olyan 700 körül van! De ott meg olyan probléma jelentkezik ,hogy ingadozik az alapjárat,és ez jól látszik a fordulatszám mérőn! Tudnátok tanácsot adni mit csináljak,ill. csináltassak vagy cseréljek ki? Köszi ! (tisztitsd meg az alapjárati motort, és a fojtószelepházat. illetve ellenörizd a kartergáz gumicsöveinek a fojtószelephába a becsatlakozási furATAIT, mert az el szokott tömődni....) Uhuhu! Köszi szépen a jótanácsot, bevált! Ma megtörtént a fojtószelepház és az alapjárati motor tisztítása ,jah és a kertercsővet is kimostam,és nagyon jól működik,mint új korában! Így ajánlom ezt a takarítási folyamatot mindenkinek aki hasonló problémával küzd! Köszi mégegyszer! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts