imy Elküldve Június1, 2011 Megoszt Elküldve Június1, 2011 attól függetlenül én megnézném... :D Miért? Nem teszem közzé :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Június1, 2011 Megoszt Elküldve Június1, 2011 Miért? Nem teszem közzé :D Mert már volt olyan autó,ami nem volt a sorszámban és mégis lazák voltak a csavarok! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június1, 2011 Megoszt Elküldve Június1, 2011 bameg én meg nem értettem mint nem tesz közzé... na.. arra gondoltam hogy ha nem esik bele a tartományba akkor legyen megnézve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június1, 2011 Megoszt Elküldve Június1, 2011 bameg én meg nem értettem mint nem tesz közzé... na.. arra gondoltam hogy ha nem esik bele a tartományba akkor legyen megnézve. Tavaly megnéztem, s utána tudtam húzni, azt hiszem az egyik eléggé laza volt. Mekkora is a meghúzási nyomatéka? Már rég volt, s elfelejtettem, s pár héten belül pedig olajat cserélek, akkor meg is nézem megint. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június1, 2011 Megoszt Elküldve Június1, 2011 Tavaly megnéztem, s utána tudtam húzni, azt hiszem az egyik eléggé laza volt. Mekkora is a meghúzási nyomatéka? Már rég volt, s elfelejtettem, s pár héten belül pedig olajat cserélek, akkor meg is nézem megint. 8Nm az se jó ha megtéped Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június1, 2011 Megoszt Elküldve Június1, 2011 8Nm az se jó ha megtéped van nyomaték kulcsom :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Június2, 2011 Megoszt Elküldve Június2, 2011 van nyomaték kulcsom :D A gyárilag nem megfelelő meghúzási nyomaték (<8Nm) okozta a fellazulást. Ha egyszer már utána húztál, akkor annak jónak kell lennie. De ha ekkora a para miért nem használsz csavar/menet rögzítőből egy kis pöttyöt a nyomatékkulcson kívül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dogfather Elküldve Június2, 2011 Megoszt Elküldve Június2, 2011 sziasztok! Olyan gondom, bajom lenne, hogy valószínűleg megadta magát az egérszelep (1.6 16V X16XEL). Multkor műszaki előtt már nézegettük, s már akkor mondta a srác, hogy nem sokáig húzza már, s most valószínűleg annyi neki, így viszont most a motor kijelzője folyamatosan világit, a kérdésem az lenne, ez a hiba blokkolhatja-e esetleg a kocsit? s egy idő után nem fogom tudni beindítani? vagy mehetek vele nyugodtan míg ki nem cserélem? sajna msot nincs rá 30-40eft-om :S illetve más egyéb gondot okozhat-e? (bocsi a tudatlanságomért de még csak most vettem nemrég, s eddig ilyen problémám nem volt, ti meg jobban tudjátok mint én azért kérdem :D ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Június2, 2011 Megoszt Elküldve Június2, 2011 ma megszoptam. zafira. a multkor amikor féket cseréltünk, akkor észre vettük, hogy a jobb féknyereg porvédő gumija szakadt. nem baj, megrendeltem a gumit. na ma gondoltam kicseréljük. kipumpáltuk a dugattyút, kicsit rozsdás volt. minden ment már össze, de a dugattyú úgy megszorult a féknyeregbe , hogy se ki,, se be.... jobb féknyereg csere..... valószinülg a homok, és a víz megtette a hatását..... :D most emelőn várja a holnapot.... Na, mi van az Újságosbódéval? Kész? Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Június2, 2011 Megoszt Elküldve Június2, 2011 Na, mi van az Újságosbódéval? Kész? kettőre hozzák a bontott nyerget.... délutánra kész. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Június2, 2011 Megoszt Elküldve Június2, 2011 sziasztok! Olyan gondom, bajom lenne, hogy valószínűleg megadta magát az egérszelep (1.6 16V X16XEL). Multkor műszaki előtt már nézegettük, s már akkor mondta a srác, hogy nem sokáig húzza már, s most valószínűleg annyi neki, így viszont most a motor kijelzője folyamatosan világit, a kérdésem az lenne, ez a hiba blokkolhatja-e esetleg a kocsit? s egy idő után nem fogom tudni beindítani? vagy mehetek vele nyugodtan míg ki nem cserélem? sajna msot nincs rá 30-40eft-om :S illetve más egyéb gondot okozhat-e? (bocsi a tudatlanságomért de még csak most vettem nemrég, s eddig ilyen problémám nem volt, ti meg jobban tudjátok mint én azért kérdem :D ) Miből gondolod, hogy az AGR adta meg magát?Fullad-rángat a kocsi?Kód kiolvasás volt? Mit jelent az ,hogy "műszaki előtt már nézegettük"? Mielőtt megölnek a "csak gyári új AGR-t az autóba párt" tagjai,gyorsan leírom,hogy legelső sorban is ha tényleg az AGR rossz,akkor gyári újat vegyél bele. :D Ha nem tudsz/nem akarsz,akkor ki lehet venni és megtisztítani így még lehet bírja egy ideig. Végül a rettenet.Zárjátok le egy vékony lemezzel,oszt kísz!!!!! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
dogfather Elküldve Június2, 2011 Megoszt Elküldve Június2, 2011 Miből gondolod, hogy az AGR adta meg magát?Fullad-rángat a kocsi?Kód kiolvasás volt? Mit jelent az ,hogy "műszaki előtt már nézegettük"? Mielőtt megölnek a "csak gyári új AGR-t az autóba párt" tagjai,gyorsan leírom,hogy legelső sorban is ha tényleg az AGR rossz,akkor gyári újat vegyél bele. :D Ha nem tudsz/nem akarsz,akkor ki lehet venni és megtisztítani így még lehet bírja egy ideig. Végül a rettenet.Zárjátok le egy vékony lemezzel,oszt kísz!!!!! :D Próbáltuk már levakolni, de nem jött össze kidobta hibára... igen már volt korábban h feldobta a motort s ekkor a szerelő sráccal a laptopot rányomtuk s mentünk vele ott láttuk is h azzal lesz a baj, várható volt h teljesen megadja magát kitisztította akkor, de mondta h elgyengült vmi benne vagyis teljes csere, javítnai nem tudja vakolni meg nem tudtuk... csak nem tudom hogy így tudok-e még menni vele, a folyamatos hiba jelzés miatt nem fog-e megállni alattam vagy esetleg nem fog beindulni vagy lesz más baja :S Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vilmoskörte Elküldve Június2, 2011 Megoszt Elküldve Június2, 2011 attól függetlenül én megnézném... :D Azért majd erre is sor fog kerülni, ha legközelebb szerelőt lát a gép, már a magam megnyugtatása végett is :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Humannet Elküldve Június2, 2011 Megoszt Elküldve Június2, 2011 Sziasztok Lehet látni egy hidrotőkén meik a rossz, vagy csere az összes? Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Június2, 2011 Megoszt Elküldve Június2, 2011 Próbáltuk már levakolni, de nem jött össze kidobta hibára... igen már volt korábban h feldobta a motort s ekkor a szerelő sráccal a laptopot rányomtuk s mentünk vele ott láttuk is h azzal lesz a baj, várható volt h teljesen megadja magát kitisztította akkor, de mondta h elgyengült vmi benne vagyis teljes csere, javítnai nem tudja vakolni meg nem tudtuk... csak nem tudom hogy így tudok-e még menni vele, a folyamatos hiba jelzés miatt nem fog-e megállni alattam vagy esetleg nem fog beindulni vagy lesz más baja :S Lezárás után ritkán ,időközönként feldobja a sárgát,de attól még megy! Persze,ha már tényleg rossz akkor a lezárás sem segít,csak a csere.Ha az új drága,akkor esetleg egy bontott is jó és akkor azt lezárni , úgy még elmegy egy darabig. Persze a legjobb egy új gyári lenne! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június2, 2011 Megoszt Elküldve Június2, 2011 Sziasztok Lehet látni egy hidrotőkén meik a rossz, vagy csere az összes? Köszi én amondó vagyok.. ha bontva van akkor az összes csere... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június2, 2011 Megoszt Elküldve Június2, 2011 én amondó vagyok.. ha bontva van akkor az összes csere... Az húzós, nem? Gondolom takarékoskodni szeretne. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június2, 2011 Megoszt Elküldve Június2, 2011 Az húzós, nem? Gondolom takarékoskodni szeretne. :D lehet takarékoskodni..,persze pénztárca függő csak akkor hány szerelés lesz belőle.. én a corsán mindet cseréltem amikor bontva lett.. pedig nem kellet volna.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
akoskombi Elküldve Június2, 2011 Megoszt Elküldve Június2, 2011 Gondolom kimossa a ganét onnan, ahol elfér oda, ahol nem. Lehet hogy ha folyamatosan fújkálod, akkor nincs gond, de az enyém sose volt , csak most.(de minek?) :D Slusszkulcs / gyujtáskapcsoló: Fújtam bele WD40et (vagyis a kulcsra). Nem lett töle jobb. Viszont eddig csak a 0 állasból volt nezéz elcsavarni, most már van hogy az 1 állásból is nehéz továbbcsavarni a 2-be (kontakt). Azóta nem is próbálgatom, nehogy teljesen szétessen. Addig legyen jó, amig eljutok szerelőhöz. Ha úgy veszem ki a kulcsot, hogy nem kattan be, akkor legközelebb könnyebben lehet elcsavarni a kulcsot, de akkor is akad. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június2, 2011 Megoszt Elküldve Június2, 2011 lehet takarékoskodni..,persze pénztárca függő csak akkor hány szerelés lesz belőle.. én a corsán mindet cseréltem amikor bontva lett.. pedig nem kellet volna.. Teljesen igazad van. :D Remélem a Z14XEP-m így LPG-vel bontás nélkül elmegy min 250e km-t :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június2, 2011 Megoszt Elküldve Június2, 2011 Teljesen igazad van. :D Remélem a Z14XEP-m így LPG-vel bontás nélkül elmegy min 250e km-t :D túrjál egy kis angol ,német fórumot :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június2, 2011 Megoszt Elküldve Június2, 2011 túrjál egy kis angol ,német fórumot :D Miért, abban mi van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Június2, 2011 Megoszt Elküldve Június2, 2011 Slusszkulcs / gyujtáskapcsoló: Fújtam bele WD40et (vagyis a kulcsra). Nem lett töle jobb. Viszont eddig csak a 0 állasból volt nezéz elcsavarni, most már van hogy az 1 állásból is nehéz továbbcsavarni a 2-be (kontakt). Azóta nem is próbálgatom, nehogy teljesen szétessen. Addig legyen jó, amig eljutok szerelőhöz. Ha úgy veszem ki a kulcsot, hogy nem kattan be, akkor legközelebb könnyebben lehet elcsavarni a kulcsot, de akkor is akad. Kipróbáltad már a tartalékkulccsal? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Humannet Elküldve Június2, 2011 Megoszt Elküldve Június2, 2011 lehet takarékoskodni..,persze pénztárca függő csak akkor hány szerelés lesz belőle.. én a corsán mindet cseréltem amikor bontva lett.. pedig nem kellet volna.. Takarékoskodás :D tudom, hogy mindet cserélni kellene, de a legeslegjobb esetbe is jóárasítva 5000 X 16.... nem kevés pénz és ez még nem is a gyári. nemazért de 90-100 ért veszek komplett motort :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június2, 2011 Megoszt Elküldve Június2, 2011 jóárasítva 5000 X 16.... nem kevés pénz és ez még nem is a gyári. azért létezik ettől jobb ár is ... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts