tibcsit Elküldve Május24, 2011 Megoszt Elküldve Május24, 2011 Helló! Van egy G Astra Combim 1.4 Ecotec motorral. 99' év végi. Mostanában egy olyan probléma jelentkezett nála, hogy ingadozik az alapjárat, "dadog" a motor, gázadásra elkezd rángatni az autó, jóval lassabban gyorsul mint szokott. A gyertyákat kicseréltük, eredeti Opel gyertyák vannak benne. Mi lehet a probléma? Esetleg Hajdúszoboszlón tudtok-e valami hozzáértő, jó autószerelőt? Válaszotokat előre is köszönöm! tibcsit Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Május24, 2011 Megoszt Elküldve Május24, 2011 Helló! Van egy G Astra Combim 1.4 Ecotec motorral. 99' év végi. Mostanában egy olyan probléma jelentkezett nála, hogy ingadozik az alapjárat, "dadog" a motor, gázadásra elkezd rángatni az autó, jóval lassabban gyorsul mint szokott. A gyertyákat kicseréltük, eredeti Opel gyertyák vannak benne. Mi lehet a probléma? Esetleg Hajdúszoboszlón tudtok-e valami hozzáértő, jó autószerelőt? Válaszotokat előre is köszönöm! tibcsit Fojtószelepházat érdemes kipucol(tat)ni, AGR szelepre ránézni (lehet, hogy nem zár rendesen), meg egy kicsit megsétáltatni forszírozottabb menetben hosszabb úton (4000-5000 közötti fordulaton), hogy kitisztuljon a tüdeje. Ez utóbbit csak akkor, ha azért minden hengered jár. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Május24, 2011 Megoszt Elküldve Május24, 2011 Fojtószelepházat érdemes kipucol(tat)ni, AGR szelepre ránézni (lehet, hogy nem zár rendesen), meg egy kicsit megsétáltatni forszírozottabb menetben hosszabb úton (4000-5000 közötti fordulaton), hogy kitisztuljon a tüdeje. Ez utóbbit csak akkor, ha azért minden hengered jár. Én is ezt tenném. A megjáratást megtoldanám azzal,hogy magasabb oktánszámú benzinnel csinálnám és valami jobb injektor-szelep tisztítót is használnék! Link to comment Megosztás: More sharing options...
adorjant Elküldve Május24, 2011 Megoszt Elküldve Május24, 2011 Nyikorgó ülést hol-mivel érdemes kezelni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Május24, 2011 Megoszt Elküldve Május24, 2011 Nyikorgó ülést hol-mivel érdemes kezelni? Kend meg ott olajjal , ahol nyikorog! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
szkszaby Elküldve Május24, 2011 Megoszt Elküldve Május24, 2011 Nyikorgó ülést hol-mivel érdemes kezelni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Május24, 2011 Megoszt Elküldve Május24, 2011 A WD-40 nem kenőanyag, tudtommal. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Robi_ Elküldve Május24, 2011 Megoszt Elküldve Május24, 2011 A WD-40 nem kenőanyag, tudtommal. :D Az üléseim nyikorgását én is ezzel szüntettem meg. Ill a gyújtáskapcsi nyári szorulását is meg tudom vele szüntetni. Csapágyakba illetve perselyekbe meg mindenben amibe zsír a kenés tilos ezzel fújni mert időlegesen segít de hosszú távon nem jó mert kioldja a zsírt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pane Elküldve Május24, 2011 Megoszt Elküldve Május24, 2011 Sziasztok Hozzátok fordulok segítségért. Rég fennálló hiba kiderítésében. Egy óra pihenés után, önindítózás ideje drasztikusan megnő (10 sec.). De, miután beröffen, minden ok. Gyertyákat már cseréltem de nem javult. Nyugtassatok meg hogy nem injektor betegség. Mit kéne még megnéznem? G Astra x14xe Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Május24, 2011 Megoszt Elküldve Május24, 2011 A WD-40 nem kenőanyag, tudtommal. :D Az lehet, de az oldalán ott van mindjárt az első sorban hogy "stops squeaks", azaz megszünteti a nyikorgást :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
grga_pitic Elküldve Május25, 2011 Megoszt Elküldve Május25, 2011 No, vettem reggel egy multimétert, a következőket mértem ki: Feszültség csak gyútással (nem járó motornál) : 12,2V - ebből gondolom, hogy az Akksi rendeben van. Járó motornál, alapjáraton fogyasztók nélkül: 13,6-13,9Volt Járó motornál alapjáraton, minden fogyasztó max.on (klima, ventillátor, ködfény, hátsó ablakfűtés, lámpa, rádió): 12,40Volt - normális érték, vagy alacsony??? Menet közben mérve: 13,0-13,2 Volt körül. Igaz ez lehet nem túl pontos mert hát mérés közben vezettem is.. Ebből ki mire következtet? Üdv. """""""""""""""""""" Opel Astra G Caravanom van, X16XEL motorral (1,6 16V), 99-es ; 212e km-rel A probléma: Vezetés közben olykor bevillan, vagy teljesen égve ismarad a a töltésjelző "akkumlátorjel". Regebben(6-7e km -óta) is csinálta ezt a kocsi olykor (2-3-400 km-enként), aztan kb 3000 km alatt semmi, majd ma egy 300km-es uton vagy 10szer. Van hogy csak 1-2 mp és elmegy a jel, van, hogy 10mp, és ilyenkor a szervó is kiesik. A jelenseg magától elmegy, nem befolyásolható (ha lakapcsolom a fogyasztókat (klima, lámpa, rádió), nem sokat változtat, csak késöbb szűnik meg a kontroll-lámpa fénye. Arra sem reagál, hogy jobban pörgetema motort vagy sem, akármelyik sebesség/fordulat tartományban vagyok előjön (0-130-ig autóztam kb. -fordulat 1000-4000/perc) """"""""""""""""""""" Link to comment Megosztás: More sharing options...
zfarkas Elküldve Május25, 2011 Megoszt Elküldve Május25, 2011 Ma délelőtt sajnos elkezdtünk 3 hengerrel járni, 0300 és 0304. Uh, előjött a 0308 is :D Viccet félretéve, mennyire problémás ha 0304 esetén járok a kocsival (kellene mennem kb. 20-30 km-t), tönkreteszi a katalizátort? Kap üzemanyagot a problémás henger gyújtáskimaradás esetén? Köszi, Zoli Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Május25, 2011 Megoszt Elküldve Május25, 2011 No, vettem reggel egy multimétert, a következőket mértem ki: Feszültség csak gyútással (nem járó motornál) : 12,2V - ebből gondolom, hogy az Akksi rendeben van. Járó motornál, alapjáraton fogyasztók nélkül: 13,6-13,9Volt Járó motornál alapjáraton, minden fogyasztó max.on (klima, ventillátor, ködfény, hátsó ablakfűtés, lámpa, rádió): 12,40Volt - normális érték, vagy alacsony??? Menet közben mérve: 13,0-13,2 Volt körül. Igaz ez lehet nem túl pontos mert hát mérés közben vezettem is.. Ebből ki mire következtet? Üdv. """""""""""""""""""" Opel Astra G Caravanom van, X16XEL motorral (1,6 16V), 99-es ; 212e km-rel A probléma: Vezetés közben olykor bevillan, vagy teljesen égve ismarad a a töltésjelző "akkumlátorjel". Regebben(6-7e km -óta) is csinálta ezt a kocsi olykor (2-3-400 km-enként), aztan kb 3000 km alatt semmi, majd ma egy 300km-es uton vagy 10szer. Van hogy csak 1-2 mp és elmegy a jel, van, hogy 10mp, és ilyenkor a szervó is kiesik. A jelenseg magától elmegy, nem befolyásolható (ha lakapcsolom a fogyasztókat (klima, lámpa, rádió), nem sokat változtat, csak késöbb szűnik meg a kontroll-lámpa fénye. Arra sem reagál, hogy jobban pörgetema motort vagy sem, akármelyik sebesség/fordulat tartományban vagyok előjön (0-130-ig autóztam kb. -fordulat 1000-4000/perc) """"""""""""""""""""" Vagy az akkumulátorod, vagy a generátoroddal van probléma! Akkumulátorra tippelnék... A 12.2V az nagyon nem megfelelő nyugalmi helyzetben. Itt egy kis ismertető, hogy miről beszélek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Május25, 2011 Megoszt Elküldve Május25, 2011 Uh, előjött a 0308 is :D Viccet félretéve, mennyire problémás ha 0304 esetén járok a kocsival (kellene mennem kb. 20-30 km-t), tönkreteszi a katalizátort? Kap üzemanyagot a problémás henger gyújtáskimaradás esetén? Köszi, Zoli Sztem kap, s ha az a katalizátorba kerül, az nem egészséges... Link to comment Megosztás: More sharing options...
panizzi Elküldve Május25, 2011 Megoszt Elküldve Május25, 2011 Járó motornál alapjáraton, minden fogyasztó max.on (klima, ventillátor, ködfény, hátsó ablakfűtés, lámpa, rádió): 12,40Volt - normális érték, vagy alacsony??? Ez nem jó ! Próbáld az akkut kisütni egy 55W-os izzóval (vagy műterhelés) Ha 1 órát sem bír, akkor kuka. Link to comment Megosztás: More sharing options...
grga_pitic Elküldve Május25, 2011 Megoszt Elküldve Május25, 2011 Lehet hülyeséget kérdezek, de miért nem jó egy 12Volt-os akksitól a 12,2Volt (nem járó motornál)? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Báthory Elküldve Május25, 2011 Megoszt Elküldve Május25, 2011 Sziasztok! Tud valaki Astra Classic 2re hátsó rendszámmegvilágító lámpát okosba? Hol érdemes utánamenni, Komárom környéke lenne jó. Márkaszervizt próbáltam annál lehet jobb a tipp...:D Egyébként lopják ezt? Eltünt belestül, lehet hogy kiesett vagy elvitték. Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Május25, 2011 Megoszt Elküldve Május25, 2011 Ez nem jó ! Próbáld az akkut kisütni egy 55W-os izzóval (vagy műterhelés) Ha 1 órát sem bír, akkor kuka. Kisütni azért neeee! Mert a sok teljes lemerülés még az újat is hanyatvágja. Csak terhelni, s ha lemerül akkor tényleg kuka. Az az egyik ellensége az ólomaksiknak, nem szeretik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zfarkas Elküldve Május26, 2011 Megoszt Elküldve Május26, 2011 Sziasztok! Ma délelőtt sajnos elkezdtünk 3 hengerrel járni, 0300 és 0304 (elkezdett furcsán járni a motor, először a kipufogógáz-kibocsátás lámpa villant fel rövid időre, aztán felváltotta a check engine). Az a ciki, hogy gyertya csere kb. 8000 km-rel ezelőtt volt, tehát ezt kizárnám. Ezeket figyelembe véve mi lehet a gond, mennyire lesz zsebbe nyúlós móka? Üdv, Zoli Probléma megoldva. A kocsi gázos, az egyik gázinjektor adta meg magát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Olivers Elküldve Május26, 2011 Megoszt Elküldve Május26, 2011 sziasztok Astra G . önindítót javítottunk levettük az akksi sarut most hogy kész és visszaraktuk az ablakemelőnek az automata funkciója nem működik csak ha nyomom a gombot végig akkor húzza fel régen megnyomtam picit és fölment magától végig mit kell tenni vele? köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Május26, 2011 Megoszt Elküldve Május26, 2011 sziasztok Astra G . önindítót javítottunk levettük az akksi sarut most hogy kész és visszaraktuk az ablakemelőnek az automata funkciója nem működik csak ha nyomom a gombot végig akkor húzza fel régen megnyomtam picit és fölment magától végig mit kell tenni vele? köszi Be kell tanítani. Gyújtást ráadod, majd addig nyomod a gombot amíg le nem megy, ütközésig, majd ő lekapcsolja. Majd felhúzod ugyanúgy ütközésig. Ha ezt megcsináltad mennie kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Május26, 2011 Megoszt Elküldve Május26, 2011 Hogy egyértelmű legyen: miután az ablak elért végállásig, még nyomva tartod a gombot 1-2 másodpercig, míg nem hallasz egy apró kattanást. Ezt megcsinálod mindkét irányban az összes ablaknál, és kész is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Május26, 2011 Megoszt Elküldve Május26, 2011 Lehet hülyeséget kérdezek, de miért nem jó egy 12Volt-os akksitól a 12,2Volt (nem járó motornál)? mert a cellánkénti feszültség egy akksiban 2.2-2.3volt . csak szorzás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Május26, 2011 Megoszt Elküldve Május26, 2011 Az autóknak van lelke! :D Ma délután egyéb okok miatt eszembe jutott,hogy esetleg eladom az autót és nézek másikat helyette.Rögtön ezután ,mikor álltam be a garázsba észrevettem,hogy világít a légzsákvisszajelző lámpája. Szerintem meghallotta vagy megérezte. Régebben mintha azt írta volna itt valaki,hogy csak szervízben lehet kiütni belőle,igaz ez vagy van valami házi praktika is? Nehogy azt írjátok,hogy RÁOLVASÁS vagy a MÚKOGGY szó ismételgetése! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
palicska Elküldve Május26, 2011 Megoszt Elküldve Május26, 2011 Sziasztok! Hogy tudok direkt áramot adni a hűtőventillátornak? A motortól nemmesszire találtam valami nagy csatlakozót de azt nem sikerült eddig szétszedni, igaz annyira nem is erőltettem. Egyátalán jó helyen járok? Valaki segítsen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts