Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Most + néztem és oda vissza tekergettem de bent jobban hallani akkor tompán kattog! mi az a kutyacsont? kormányrúdfej? ezek drágák?

Próbálj meg kerekebb mondatokat írni! Nem igazán értelek.

Elküldve

Próbálj meg kerekebb mondatokat írni! Nem igazán értelek.

[/qu

Kimentem az autóhoz, és próbáltam tekerni a kormányt jobra-balra és akkor hallom a tompa kattanást! De az az érdekes mint ha valami szorúlna mintha nyikorogna ha teljeden tekerem a kormányt , de ha kint vagyok a kocsi mellett és úgy tekergetem a akkor nem hallok semmi extrát!De tényleg tompa hang mint ha kint + üték valamit az autón!!!

Hívtam a szerelőt honap du megyek hozzá!

Elküldve
Próbálj meg kerekebb mondatokat írni! Nem igazán értelek.

Kimentem az autóhoz, és próbáltam tekerni a kormányt jobra-balra és akkor hallom a tompa kattanást! De az az érdekes mint ha valami szorúlna mintha nyikorogna ha teljeden tekerem a kormányt , de ha kint vagyok a kocsi mellett és úgy tekergetem a akkor nem hallok semmi extrát!De tényleg tompa hang mint ha kint + üték valamit az autón!!!

Hívtam a szerelőt honap du megyek hozzá!

Nekem meleg időben iszonyatosan ropog a futómű. Álló helyzetben és menet közben egyaránt (bár csak alacsony sebességnél hallom). Héten viszem szerelőhöz. Félek, hogy drága lesz.

Elküldve
Nekem meleg időben iszonyatosan ropog a futómű. Álló helyzetben és menet közben egyaránt (bár csak alacsony sebességnél hallom). Héten viszem szerelőhöz. Félek, hogy drága lesz.

Az toronycsapágy lesz szerintem.Nálam is kezd ropogni,de még nem veszélyes.

Elküldve
Az toronycsapágy lesz szerintem.Nálam is kezd ropogni,de még nem veszélyes.

Eleinte reménykedtem benne, hogy csak valami szilent lesz (mivel csak +15 fok felett jelentkezik a hiba), de már annyira ropog/kattog, hogy én is arra tippelek.

Milyen árban van a toronycsapágy (gyári vagy SKF)? Párban szokták cserélni? Valószínű, hogy szakszervizbe viszem a kocsit. Készítsem a pénztárcámat?

Meddig lehet eljárni így a kocsival és okozhat-e nagyobb galibát? Közlekedésbiztonságra gondolok elsősorban. Esküvő előtt állok és kicsit szűkös most a keret... :D

Elküldve
Eleinte reménykedtem benne, hogy csak valami szilent lesz (mivel csak +15 fok felett jelentkezik a hiba), de már annyira ropog/kattog, hogy én is arra tippelek.

Milyen árban van a toronycsapágy (gyári vagy SKF)? Párban szokták cserélni? Valószínű, hogy szakszervizbe viszem a kocsit. Készítsem a pénztárcámat?

Meddig lehet eljárni így a kocsival és okozhat-e nagyobb galibát? Közlekedésbiztonságra gondolok elsősorban. Esküvő előtt állok és kicsit szűkös most a keret... :D

Lagzit elhalasztani,csapágyat kicserélni,még nem késő -gondold át! :D :)

Nem tudom én sem ,hogy mibe fáj a csere,tőled akartam kérni,hogy

ha kész akkor írd meg a művelet árát!

Majd biztos lesz valaki aki tudja mibe fáj!

Elküldve
Lagzit elhalasztani,csapágyat kicserélni,még nem késő -gondold át! :D :)

Már nincs visszaút. :D

Bárdi szerint ~10eFt az SKF "szett" Ez gondolom 1 párat jelent. Munkadíjjal (1 óra) 16-ra saccolok ez alapján.

Elküldve
Nekem meleg időben iszonyatosan ropog a futómű. Álló helyzetben és menet közben egyaránt (bár csak alacsony sebességnél hallom). Héten viszem szerelőhöz. Félek, hogy drága lesz.

Toronycsapágy csere megúszható kb 30-35 ezerből.

Elküldve

Sziasztok!

Ma délelőtt sajnos elkezdtünk 3 hengerrel járni, 0300 és 0304 (elkezdett furcsán járni a motor, először a kipufogógáz-kibocsátás lámpa villant fel rövid időre, aztán felváltotta a check engine). Az a ciki, hogy gyertya csere kb. 8000 km-rel ezelőtt volt, tehát ezt kizárnám. Ezeket figyelembe véve mi lehet a gond, mennyire lesz zsebbe nyúlós móka?

Üdv,

Zoli

Elküldve
Sziasztok!

Ma délelőtt sajnos elkezdtünk 3 hengerrel járni, 0300 és 0304 (elkezdett furcsán járni a motor, először a kipufogógáz-kibocsátás lámpa villant fel rövid időre, aztán felváltotta a check engine). Az a ciki, hogy gyertya csere kb. 8000 km-rel ezelőtt volt, tehát ezt kizárnám. Ezeket figyelembe véve mi lehet a gond, mennyire lesz zsebbe nyúlós móka?

Üdv,

Zoli

Szerintem trafó :D

Elküldve

sziasztok, következő a problémám, remelem tudtok segíteni:

Opel Astra G Caravanom van, X16XEL motorral (1,6 16V), 99-es ; 212e km-rel

A probléma:

Vezetés közben olykor bevillan, vagy teljesen égve ismarad a a töltésjelző "akkumlátorjel". Regebben(6-7e km -óta) is csinálta ezt a kocsi olykor (2-3-400 km-enként), aztan kb 3000 km alatt semmi, majd ma egy 300km-es uton vagy 10szer. Van hogy csak 1-2 mp és elmegy a jel, van, hogy 10mp, és ilyenkor a szervó is kiesik. A jelenseg magától elmegy, nem befolyásolható (ha lakapcsolom a fogyasztókat (klima, lámpa, rádió), nem sokat változtat, csak késöbb szűnik meg a kontroll-lámpa fénye. Arra sem reagál, hogy jobban pörgetema motort vagy sem, akármelyik sebesség/fordulat tartományban vagyok előjön (0-130-ig autóztam kb. -fordulat 1000-4000/perc)

Voltam vele még az első ilyen jellegű produkció után szervízben, ahol persze minden nomalisan működött, semmi hibát nem mért ki a szervízes, a computerben sem talált ilyen hibára utaló bejegyzést.

Az utánaolvasom alapján vagy generátor lenne a hibás, vagy valami feszültségszabályozó elektrónika. Aztan lehet hogy teljesen más az oka. Ti is találkozatok már ilyesmivel? Javaslatok a kezelésre? túl sokat nem szeretnék rá költeni, csak szeretném, hoyg üzembiztos legyen.

köszi

Elküldve
sziasztok, következő a problémám, remelem tudtok segíteni:

Opel Astra G Caravanom van, X16XEL motorral (1,6 16V), 99-es ; 212e km-rel

A probléma:

Vezetés közben olykor bevillan, vagy teljesen égve ismarad a a töltésjelző "akkumlátorjel". Regebben(6-7e km -óta) is csinálta ezt a kocsi olykor (2-3-400 km-enként), aztan kb 3000 km alatt semmi, majd ma egy 300km-es uton vagy 10szer. Van hogy csak 1-2 mp és elmegy a jel, van, hogy 10mp, és ilyenkor a szervó is kiesik. A jelenseg magától elmegy, nem befolyásolható (ha lakapcsolom a fogyasztókat (klima, lámpa, rádió), nem sokat változtat, csak késöbb szűnik meg a kontroll-lámpa fénye. Arra sem reagál, hogy jobban pörgetema motort vagy sem, akármelyik sebesség/fordulat tartományban vagyok előjön (0-130-ig autóztam kb. -fordulat 1000-4000/perc)

köszi

Szerintem is valamiféle generátor probléma lesz,ki kellene méretni ott a dolgokat valami villamosságissal.

Nem nagy pénzek.

Elküldve
Az most kicsit sok lenne...

Viszont ha nem csináltatod meg,akkor a fogasléc megugorhat a szervóban az állandó erőltetéstől.Az tényleg drága lesz.

Elküldve
Már nincs visszaút. :D

Bárdi szerint ~10eFt az SKF "szett" Ez gondolom 1 párat jelent. Munkadíjjal (1 óra) 16-ra saccolok ez alapján.

Toronycsapágy csere nem annyira speciális dolog, hogy csak szakszervizbe csináltasd.

Máshol talán olcsóbb.

Elküldve
Toronycsapágy csere nem annyira speciális dolog, hogy csak szakszervizbe csináltasd.

Máshol talán olcsóbb.

sztem egy 10ért megcsinálják, lehet még olcsóbban is

Elküldve
Sziasztok!

Ma délelőtt sajnos elkezdtünk 3 hengerrel járni, 0300 és 0304 (elkezdett furcsán járni a motor, először a kipufogógáz-kibocsátás lámpa villant fel rövid időre, aztán felváltotta a check engine). Az a ciki, hogy gyertya csere kb. 8000 km-rel ezelőtt volt, tehát ezt kizárnám. Ezeket figyelembe véve mi lehet a gond, mennyire lesz zsebbe nyúlós móka?

Üdv,

Zoli

Ha megvan a régi gyertya, azt megpróbálnám visszatenni.

Ha nem javul, akkor egy kölcsön trafóhíddal kipróbálni.

Jól emlékszem, hogy a tied gázos?

Elküldve

Sziasztok,

Jelentem megejtettem a féktárcsa-fékbetét cserét mint a 4 keréken (Textar). Kiváncsi vagyok, hogy viselkednek, eddig minden rendben.

Még bekoptatás van, így nem próbáltam erősebbet fékezni.

Olajcsere előtt láttam, hogy olajfolyás nyom van az olajteknő alján. Z16XE.

A leeresztő csavar ill. az olajszűrő környéke száraz volt, onnan nem jött. Az olajszűrő alatt levő vezetékes bigyónál (olajnyomás mérő lenne?) olajos, annak az egész csonkja kicsit tocsogós ill. van egy kb 5x4 centis puha négyszögletes gumiizé a teknőn egészen alul, oldalról, annak a környéke olajos. Az autó alatt nincs olajcsepp nyom. Ja és van egy gumi dugó, ami kb 2x2cm-es és az egyik fele talán domború, alulról van. Annak a környezete is olajos volt (az szivárog, vagy csak összegyüjtötte). Mi az a nagyobb gumiizé ill. ez a másik kisebb?

Mindenesetre most letörölgettem mindent, majd ránézek egy idő után, hogy megint olyan-e.

Elküldve
Sziasztok,

Jelentem megejtettem a féktárcsa-fékbetét cserét mint a 4 keréken (Textar). Kiváncsi vagyok, hogy viselkednek, eddig minden rendben.

Még bekoptatás van, így nem próbáltam erősebbet fékezni.

Olajcsere előtt láttam, hogy olajfolyás nyom van az olajteknő alján. Z16XE.

A leeresztő csavar ill. az olajszűrő környéke száraz volt, onnan nem jött. Az olajszűrő alatt levő vezetékes bigyónál (olajnyomás mérő lenne?) olajos, annak az egész csonkja kicsit tocsogós ill. van egy kb 5x4 centis puha négyszögletes gumiizé a teknőn egészen alul, oldalról, annak a környéke olajos. Az autó alatt nincs olajcsepp nyom. Ja és van egy gumi dugó, ami kb 2x2cm-es és az egyik fele talán domború, alulról van. Annak a környezete is olajos volt (az szivárog, vagy csak összegyüjtötte). Mi az a nagyobb gumiizé ill. ez a másik kisebb?

Mindenesetre most letörölgettem mindent, majd ránézek egy idő után, hogy megint olyan-e.

A Textar betétekkel jól fog járni

Elküldve
Ha megvan a régi gyertya, azt megpróbálnám visszatenni.

Ha nem javul, akkor egy kölcsön trafóhíddal kipróbálni.

Régi gyertya nincs meg.

Trafóhidat kölcsönbe valaki esetleg? :D

Jól emlékszem, hogy a tied gázos?

Igen.

Elküldve
Viszont ha nem csináltatod meg,akkor a fogasléc megugorhat a szervóban az állandó erőltetéstől.Az tényleg drága lesz.

naaaaaaa.........

biztos vagy te ebben?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.