Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
A gond itt csak annyi hogy én jómagam elektrotechnkus+rendszerinformatikus vok. Amíg az én szaktudásomat nem fizetik meg (ugyanis én is joggal várnám ugyanezt) addig igenis sokalni fogom egy forrasztásért a 10 ezret. Mert ha én egész nap gályázok 100+100at forrasztok meg csinálom a főnököm hülyeségeit amiket kitalál és nem is szakmai meló havi 107 ezerért. Majd ha én az én melómba el tudom kérni azt amit a szaktudásom szerint érdemlek, akkor majd vígan azt mondom az autóvillamosságisnak: ám legyen mester magának is élni kell vmiből.

Nah de többet nem zsörtölődök mert ez má nagyon OFF TOPIC.

maszek...

Elküldve

Sziasztok!

Ha már itt hiénákról és villamossági szerelőkről van szó. Valaki tud ajánlani egy megfelelő autóvillamossági szerelőt Békéscsabán? Riasztó, központi zár beszerelés lenne a feladat.

Mi a véleményetek ezekről a szerződött UNIX partnerekről?

Elküldve
Sziasztok!

Ha már itt hiénákról és villamossági szerelőkről van szó. Valaki tud ajánlani egy megfelelő autóvillamossági szerelőt Békéscsabán? Riasztó, központi zár beszerelés lenne a feladat.

Mi a véleményetek ezekről a szerződött UNIX partnerekről?

No csak! Neked sincs központi zárad gyárilag? :D

Elküldve
Szia!!

Szerintem jobban jársz egy teli fújással.Mondjuk attól is függ,hogy hol csinálják.

ha jól van ködölve és aládolgozva,akkor nincsen baj vele..

Elküldve
Sziasztok!

Ha már itt hiénákról és villamossági szerelőkről van szó. Valaki tud ajánlani egy megfelelő autóvillamossági szerelőt Békéscsabán? Riasztó, központi zár beszerelés lenne a feladat.

Mi a véleményetek ezekről a szerződött UNIX partnerekről?

keresd Lipi-G -t Ő gyulai hátha tud valakit ...

Elküldve

Sziasztok!

Van egy opel astra g 1.4 twinportom (2006/7) használtan vettem és érzek egy gyakran visszatérő enyhe rángatást egyenletes sebességnél, de ez még hagyján... többnyire 1-2esbe hideg indulás után gázd adok és nemhogy nem megy de legutóbbis majdnem belefulladtam a 2es sebességi fokozatba. Egyébként meg ha áll 10enakárhány órát 2-3szorra indul csak be...

Nemrég került hozzám az autó így a szokásos generált, elvégeztettem rajta (csere: olaj, olajszűrő, légszűrő, aksi, kitisztitattam a hidrótőkéket is) Cseréltem gyertyát is, de nem szünt meg legfeljebb enyhült és a gyakoriság csökkent...a srác azt mondta szervízben hogy a 2es henger bekormolja a gyertyát igy valszeg nem kap onnan egyenletes gyújtást a moci és javasolt, egy g astrákhoz gyártott sprayt amit a szívótorokba kell adagolni és az majd kitisztitja a szelepszárat. Utánnakérdeztem, már hogy mennyibe is fog kerülni de eddig 2 autóboltos ismerősőm sem hallott róla, a másik lehetőség a szerelő szerint a hengerfej leszedése és tisztítása ami költségesebb megoldás.

A fentiekkel kapcsolatban a kérdése(i)m a következők:

1. Szerintetek helytálló a diagnosztika?

2. Tényleg van ilyen spray külön erre vagy egyébként elegendő lenne egy átlagos szeleptisztitó spray mert gondolom van a 2ö között vagy 5e ft difi

3. Ti melyiket javasoljátok a sprayt vagy a tisztítást? Mert azért a tisztítás tűnik a tutibbnak...

4. Szvsz azért ezt okozhatja más is, az hogy a gyertya kormolódik a tulajdonképpen mit jelent vagy minek tudható be?

Köszi előre is !!!

Csaszi

Elküldve
Sziasztok!

Van egy opel astra g 1.4 twinportom (2006/7) használtan vettem és érzek egy gyakran visszatérő enyhe rángatást egyenletes sebességnél, de ez még hagyján... többnyire 1-2esbe hideg indulás után gázd adok és nemhogy nem megy de legutóbbis majdnem belefulladtam a 2es sebességi fokozatba. Egyébként meg ha áll 10enakárhány órát 2-3szorra indul csak be...

Nemrég került hozzám az autó így a szokásos generált, elvégeztettem rajta (csere: olaj, olajszűrő, légszűrő, aksi, kitisztitattam a hidrótőkéket is) Cseréltem gyertyát is, de nem szünt meg legfeljebb enyhült és a gyakoriság csökkent...a srác azt mondta szervízben hogy a 2es henger bekormolja a gyertyát igy valszeg nem kap onnan egyenletes gyújtást a moci és javasolt, egy g astrákhoz gyártott sprayt amit a szívótorokba kell adagolni és az majd kitisztitja a szelepszárat. Utánnakérdeztem, már hogy mennyibe is fog kerülni de eddig 2 autóboltos ismerősőm sem hallott róla, a másik lehetőség a szerelő szerint a hengerfej leszedése és tisztítása ami költségesebb megoldás.

A fentiekkel kapcsolatban a kérdése(i)m a következők:

1. Szerintetek helytálló a diagnosztika?

2. Tényleg van ilyen spray külön erre vagy egyébként elegendő lenne egy átlagos szeleptisztitó spray mert gondolom van a 2ö között vagy 5e ft difi

3. Ti melyiket javasoljátok a sprayt vagy a tisztítást? Mert azért a tisztítás tűnik a tutibbnak...

4. Szvsz azért ezt okozhatja más is, az hogy a gyertya kormolódik a tulajdonképpen mit jelent vagy minek tudható be?

Köszi előre is !!!

Csaszi

A gyertya kormolódás tökéletlen égést jelent.

Ha gyújtáskimaradásod van, akkor arról lennie kéne hibaüzenetnek. Szelep kormolódás valóban okozhat ilyet, ha nincs megfelelően forgatva a motor.

Hengerfej levétele előtt kicsit megzavarnám, hátha az segít. Az mégiscsak olcsóbb, meg egyszerűbb.

A sprayről meg anyit, hogy én az ilyen csodaszerekben nem hiszek, de hogy mi az igazság, azt nem tudom.

Elküldve
Sziasztok!

Van egy opel astra g 1.4 twinportom (2006/7) használtan vettem és érzek egy gyakran visszatérő enyhe rángatást egyenletes sebességnél, de ez még hagyján... többnyire 1-2esbe hideg indulás után gázd adok és nemhogy nem megy de legutóbbis majdnem belefulladtam a 2es sebességi fokozatba. Egyébként meg ha áll 10enakárhány órát 2-3szorra indul csak be...

Nemrég került hozzám az autó így a szokásos generált, elvégeztettem rajta (csere: olaj, olajszűrő, légszűrő, aksi, kitisztitattam a hidrótőkéket is) Cseréltem gyertyát is, de nem szünt meg legfeljebb enyhült és a gyakoriság csökkent...a srác azt mondta szervízben hogy a 2es henger bekormolja a gyertyát igy valszeg nem kap onnan egyenletes gyújtást a moci és javasolt, egy g astrákhoz gyártott sprayt amit a szívótorokba kell adagolni és az majd kitisztitja a szelepszárat. Utánnakérdeztem, már hogy mennyibe is fog kerülni de eddig 2 autóboltos ismerősőm sem hallott róla, a másik lehetőség a szerelő szerint a hengerfej leszedése és tisztítása ami költségesebb megoldás.

A fentiekkel kapcsolatban a kérdése(i)m a következők:

1. Szerintetek helytálló a diagnosztika?

2. Tényleg van ilyen spray külön erre vagy egyébként elegendő lenne egy átlagos szeleptisztitó spray mert gondolom van a 2ö között vagy 5e ft difi

3. Ti melyiket javasoljátok a sprayt vagy a tisztítást? Mert azért a tisztítás tűnik a tutibbnak...

4. Szvsz azért ezt okozhatja más is, az hogy a gyertya kormolódik a tulajdonképpen mit jelent vagy minek tudható be?

Köszi előre is !!!

Csaszi

Szia,

Nekem volt hasonló problémám.Indulás után a hármas hengernél volt kimaradás,főleg hajnalban és párás levegő mellett.Az agr szelep és a motorblokk közé tettem lemezt.Itt olvastam a fórumon, bevált.A szervizben lecserélték a gyújtómodult, másnap visszacseréltettem mivel ugyanazt produkálta. Mondták nekem is a hengerfej leszedést, szerencsére eddig nem kellett hozzányúlni. Prémium 100-as benzin + stp is segíthet.

4. Állandóan hidegen mászkálsz a kocsival, 5-6 km után leállítod...szerintem

Spray engem is érdekelne...

Üdv.:

Cs.

Elküldve
Sziasztok!

Van egy opel astra g 1.4 twinportom (2006/7) használtan vettem és érzek egy gyakran visszatérő enyhe rángatást egyenletes sebességnél, de ez még hagyján... többnyire 1-2esbe hideg indulás után gázd adok és nemhogy nem megy de legutóbbis majdnem belefulladtam a 2es sebességi fokozatba. Egyébként meg ha áll 10enakárhány órát 2-3szorra indul csak be...

Nemrég került hozzám az autó így a szokásos generált, elvégeztettem rajta (csere: olaj, olajszűrő, légszűrő, aksi, kitisztitattam a hidrótőkéket is) Cseréltem gyertyát is, de nem szünt meg legfeljebb enyhült és a gyakoriság csökkent...a srác azt mondta szervízben hogy a 2es henger bekormolja a gyertyát igy valszeg nem kap onnan egyenletes gyújtást a moci és javasolt, egy g astrákhoz gyártott sprayt amit a szívótorokba kell adagolni és az majd kitisztitja a szelepszárat. Utánnakérdeztem, már hogy mennyibe is fog kerülni de eddig 2 autóboltos ismerősőm sem hallott róla, a másik lehetőség a szerelő szerint a hengerfej leszedése és tisztítása ami költségesebb megoldás.

A fentiekkel kapcsolatban a kérdése(i)m a következők:

1. Szerintetek helytálló a diagnosztika?

2. Tényleg van ilyen spray külön erre vagy egyébként elegendő lenne egy átlagos szeleptisztitó spray mert gondolom van a 2ö között vagy 5e ft difi

3. Ti melyiket javasoljátok a sprayt vagy a tisztítást? Mert azért a tisztítás tűnik a tutibbnak...

4. Szvsz azért ezt okozhatja más is, az hogy a gyertya kormolódik a tulajdonképpen mit jelent vagy minek tudható be?

Köszi előre is !!!

Csaszi

Szia!

Létezik sokféle csoda spray..de olyanról még nem hallottam , hogy kifejezetten G Astrához fejlesztették volna ki :-) Gondolom a szerelő sem így értette...

De félretéve a tréfát...én ezt szoktam használni WYN54179_nagy.jpg

2-3 havonta célszerű a szívótorokba befújni (járó motornál is, de vigyázz mert extra gyúlékony a cucc) ..főleg ha már korosabb a moci és eszi az olajat is egy picit.

A kormot és olajos ragacsos lerakódást feloldja.Nem károsítja a katalizátort sem.

Az EGR szelepet és a járatait is "meggyógyíthatod" vele. Mondjuk az én inkább beáztatom egy jó pár órára brigeciolba :-).

Egy viszont nagyon fontos: ha a szelepeid már krónikusan megragadtak, akkor nincs az a csodaspray ami segít..akkor nincs más megoldás, le kell kapni a hengerfejet...

Az említett spray-t 1300 kemény magyar forintért vettem a Unix-nál. Tudom még ajánlani a Valvoline hasonló termékét is....

Elküldve
Szia,

Nekem volt hasonló problémám.Indulás után a hármas hengernél volt kimaradás,főleg hajnalban és párás levegő mellett.Az agr szelep és a motorblokk közé tettem lemezt.Itt olvastam a fórumon, bevált.A szervizben lecserélték a gyújtómodult, másnap visszacseréltettem mivel ugyanazt produkálta. Mondták nekem is a hengerfej leszedést, szerencsére eddig nem kellett hozzányúlni. Prémium 100-as benzin + stp is segíthet.

4. Állandóan hidegen mászkálsz a kocsival, 5-6 km után leállítod...szerintem

Spray engem is érdekelne...

Üdv.:

Cs.

Köszi kipróbálom!! Még egy kérésem lenne, ha esetleg lenne rá némi időd le tudnád nekem fényképezni, vagy egy bővebb leírást irni hogy TE hogy oldottad meg azt a lemez beszerelést? köszönöm előre is!

Elküldve (edited)
Szia!

Létezik sokféle csoda spray..de olyanról még nem hallottam , hogy kifejezetten G Astrához fejlesztették volna ki :-) Gondolom a szerelő sem így értette...

De félretéve a tréfát...én ezt szoktam használni [ig]http://www.bfsbolt.hu/webshop_images/WYN54179_nagy.jpg

2-3 havonta célszerű a szívótorokba befújni (járó motornál is, de vigyázz mert extra gyúlékony a cucc) ..főleg ha már korosabb a moci és eszi az olajat is egy picit.

A kormot és olajos ragacsos lerakódást feloldja.Nem károsítja a katalizátort sem.

Az EGR szelepet és a járatait is "meggyógyíthatod" vele. Mondjuk az én inkább beáztatom egy jó pár órára brigeciolba :-).

Egy viszont nagyon fontos: ha a szelepeid már krónikusan megragadtak, akkor nincs az a csodaspray ami segít..akkor nincs más megoldás, le kell kapni a hengerfejet...

Az említett spray-t 1300 kemény magyar forintért vettem a Unix-nál. Tudom még ajánlani a Valvoline hasonló termékét is....

Köszönöm a képet, egy db-ot biztos hogy rendelek mert ártani nem fog :D

Módosítva : uhuhu
Elküldve
A gyertya kormolódás tökéletlen égést jelent.

Ha gyújtáskimaradásod van, akkor arról lennie kéne hibaüzenetnek. Szelep kormolódás valóban okozhat ilyet, ha nincs megfelelően forgatva a motor.

Hengerfej levétele előtt kicsit megzavarnám, hátha az segít. Az mégiscsak olcsóbb, meg egyszerűbb.

A sprayről meg anyit, hogy én az ilyen csodaszerekben nem hiszek, de hogy mi az igazság, azt nem tudom.

Köszönöm a hozzászólást, a "megzavarás" meg már párszor megörtént :D

Elküldve
Köszi kipróbálom!! Még egy kérésem lenne, ha esetleg lenne rá némi időd le tudnád nekem fényképezni, vagy egy bővebb leírást irni hogy TE hogy oldottad meg azt a lemez beszerelést? köszönöm előre is!

Itt megtalálod :D

Elküldve
Itt megtalálod :D

Én az agr és a blokk közé dupla lemezt tettem. Az egyik lemez közepére picit nagyobb fúratott fúrtam, hogy a szelep ráüljön az alsó lemezre.

Nem szereltem ki az agr-t, visszakerült a helyére visszakötve és a check engine lámpa sem világit nekem.

Elküldve
Én az agr és a blokk közé dupla lemezt tettem. Az egyik lemez közepére picit nagyobb fúratott fúrtam, hogy a szelep ráüljön az alsó lemezre.

Nem szereltem ki az agr-t, visszakerült a helyére visszakötve és a check engine lámpa sem világit nekem.

Ezt a cheatert próbálta már valaki?

13_EGR_cheater_version_2_1.jpg

Elküldve

Sziasztok !!

Ismét segítségre szorulok! Ma délután vettem észre a kormánymű felől ill valahonnan kintről jövő hangra, ha tekerem a kormányt akkor valami mintha koppanna! de csak kicsit ! Mi lehet a gond? volt már nektek hasonló? astra g z14xep

Elküldve
Sziasztok !!

Ismét segítségre szorulok! Ma délután vettem észre a kormánymű felől ill valahonnan kintről jövő hangra, ha tekerem a kormányt akkor valami mintha koppanna! de csak kicsit ! Mi lehet a gond? volt már nektek hasonló? astra g z14xep

Szia,

Én a féltengelyre gondolok hirtelen.

Üdv.:

Csabi

Elküldve
Szia,

Én a féltengelyre gondolok hirtelen.

Üdv.:

Csabi

Érdekes a dolog mert járó motornál nem hallani csak ha szrvó dolgozik!

Egyébként féltengely tényleg 80-e?

Elküldve
Sziasztok !!

Ismét segítségre szorulok! Ma délután vettem észre a kormánymű felől ill valahonnan kintről jövő hangra, ha tekerem a kormányt akkor valami mintha koppanna! de csak kicsit ! Mi lehet a gond? volt már nektek hasonló? astra g z14xep

Hali!

Ha álló helyben tekered egy irányba és úgy kattog, akkor toronycsapágy lehet.

Ha oda vissza mozgatod és akkor kattog, akkor kutyacsont, vagy szilent, vagy kormányrúdfej, vagy talpas.

Elküldve

Sziasztok!

Van egy 2000-s Z16xe-s opel astra g-m, egy pár napja azt figyeltem meg hogy jol bemelegedett motornál hirtelen gáz adásnál csörög valami a motor felöl de csak egy pillanatig.Nem régen lett kivágva a középső dobom és a lerakodott kormos olajos cucc okozhatja ezt?Bár ezt neten olvastam!!!A csörgés álló helyzetben hirtelen gázadásnál nem jelentkezik csak is menet közben! Szerintetek mi lehet??

Elküldve
Sziasztok!

Van egy 2000-s Z16xe-s opel astra g-m, egy pár napja azt figyeltem meg hogy jol bemelegedett motornál hirtelen gáz adásnál csörög valami a motor felöl de csak egy pillanatig.Nem régen lett kivágva a középső dobom és a lerakodott kormos olajos cucc okozhatja ezt?Bár ezt neten olvastam!!!A csörgés álló helyzetben hirtelen gázadásnál nem jelentkezik csak is menet közben! Szerintetek mi lehet??

kipuf rendszerből jön a hang?

lehet hogy a katalizátorból letört egy darab..

Elküldve
Hali!

Ha álló helyben tekered egy irányba és úgy kattog, akkor toronycsapágy lehet.

Ha oda vissza mozgatod és akkor kattog, akkor kutyacsont, vagy szilent, vagy kormányrúdfej, vagy talpas.

Most + néztem és oda vissza tekergettem de bent jobban hallani akkor tompán kattog! mi az a kutyacsont? kormányrúdfej? ezek drágák?

Elküldve

Az a baj hogy csak menet közben úgy tudom hallgatni ha kidugom a fejem az ablakon:)!Szét kéne kapni hozzá gondolom!Hosszabb távon ez milyen gondot okozhat??

Elküldve
Az a baj hogy csak menet közben úgy tudom hallgatni ha kidugom a fejem az ablakon:)!Szét kéne kapni hozzá gondolom!Hosszabb távon ez milyen gondot okozhat??

először menjél biztosra hogy honnan jön a zörgés...

nekem olyan hangja volt a corsának mintha egy marék kavics lett volna a kipuf rendszerbe

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.