Stofl Elküldve Május15, 2011 Megoszt Elküldve Május15, 2011 Kész a kocsi. A jelenség, mint olvashattátok cifra volt, fűszerezve némi tévútra vezető 5 méteres gerendával. A ok ennél sokkal profánabb: Valójában úgy tűnik én vagyok az opelfórum első madara akinek a gépsasában az arra illetékes biztosíték, különös iróniával megáldva képes volt pont olyan fázisban jobb létre szenderülni, hogy a reteszelési fázisból még utolsó leheletként 50%-ot megvalósított három ajtóban. Ennek eredményeként a félig elmozdult mechanikai elemek olyan állásban maradtak, hogy se ki se be, a fülek beálltak, a zár beállt... Solution: Bizticsere :D Hát ennyi..... Köszönöm a figyelmet ! Tegyétek el jól a memóriába ezt, hátha valakit ugyanígy megtréfál a sors! üdv:freeze Hurrá! Örülök hogy megúsztad ennyivel! Link to comment Megosztás: More sharing options...
jaygab Elküldve Május15, 2011 Megoszt Elküldve Május15, 2011 Kész a kocsi. A jelenség, mint olvashattátok cifra volt, fűszerezve némi tévútra vezető 5 méteres gerendával. A ok ennél sokkal profánabb: Valójában úgy tűnik én vagyok az opelfórum első madara akinek a gépsasában az arra illetékes biztosíték, különös iróniával megáldva képes volt pont olyan fázisban jobb létre szenderülni, hogy a reteszelési fázisból még utolsó leheletként 50%-ot megvalósított három ajtóban. Ennek eredményeként a félig elmozdult mechanikai elemek olyan állásban maradtak, hogy se ki se be, a fülek beálltak, a zár beállt... Solution: Bizticsere :D Hát ennyi..... Köszönöm a figyelmet ! Tegyétek el jól a memóriába ezt, hátha valakit ugyanígy megtréfál a sors! üdv:freeze A megoldás túl egyszerűnek tűnt ahhoz, hogy egyáltalán eszünkbe jutott volna! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
borz Elküldve Május15, 2011 Megoszt Elküldve Május15, 2011 Sziasztok! Az alábbi problémám jelentkezett az Astrámnál. Pár hete menetközben leállt,és csak sokadjára sikerült újra beindítanom.Elvittem szerelőhöz aki rátette pc-re.Hibakódnak kihozta ,hogy ac leállt, rpm és lambdaszonda.Alapjáratnak 56 000 es fordulatot mtatott.Ekkeor azt mondták,hogy a vezérműtengely fordulatszám jeladója elromlott.Kicserélték.Kb 1 hét után elvittem szélvédőt cseréltetni.Amikor ki akartam jönni a műhelyből nem indult be!Kb 20 perc próbálkozás után beindult.A műhelyben szóltak ,hogy csepeg belőle az olaj.Gondolom az olaj csepegés a rossz összeszerelés miatt van.Kérném segítségeteket,hogy mi lehet a baj,hogy sokáig nem kap üzemanyagot a motor?Netán ac,vagy csak a gyújtásvezérlő elektronika?Hozzáteszem,hogy betolni sem lehetett! Előre is köszi!!! A leírt problémával kapcsolatban tudna valaki valamilyen infót adni?Nagyon sürgős lenne! Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Május15, 2011 Megoszt Elküldve Május15, 2011 A megoldás túl egyszerűnek tűnt ahhoz, hogy egyáltalán eszünkbe jutott volna! :D Igen... A zár beszorulása megtévesztett Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Május15, 2011 Megoszt Elküldve Május15, 2011 Kész a kocsi. Nahálistennek. Nekem ebből annyi a tanulság hogy eddig sem használtam soha a zár reteszelés funkciót (most már tudom hogy miért), és eztán se fogom, az tuti! Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Május15, 2011 Megoszt Elküldve Május15, 2011 Nahálistennek. Nekem ebből annyi a tanulság hogy eddig sem használtam soha a zár reteszelés funkciót (most már tudom hogy miért), és eztán se fogom, az tuti! Ja, még szerencse, hogy az anyósajtót ki lehetett nyitni a csomagtartóból benyúlva. Ha az is megakadt volna lehetett volna totál bemászni hátulról. Link to comment Megosztás: More sharing options...
KGR Elküldve Május15, 2011 Megoszt Elküldve Május15, 2011 Nahálistennek. Nekem ebből annyi a tanulság hogy eddig sem használtam soha a zár reteszelés funkciót (most már tudom hogy miért), és eztán se fogom, az tuti! Hm. Én mindig használom. Legalább azok ellen a tolvajok ellen véd, akik az üveg mellett tolnak le egy pálcát és azzal nyitják ki az ajtó pöckét. Mellesleg azon kívül, hogy a távirányító jelét lemásolják, nem is tudom, hogy tudnák felnyitni a reteszelt ajtókat (üvegtörés nélkül persze). Zártöréssel? Mellesleg az enyém sedan, így hátulról se lehet bemászni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
palicska Elküldve Május15, 2011 Megoszt Elküldve Május15, 2011 Igen... A zár beszorulása megtévesztett Ez azért nem semmi. Nem jutott eszébe senkinek az áramellátás. Vagyis a legalapvetőbb dolog kimaradt. Pedig így az egészet összefoglalva..... Jó pap is holtig tanul. Örülök, hogy ennyivel sikerült megúsznod. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Május15, 2011 Megoszt Elküldve Május15, 2011 Ez azért nem semmi. Nem jutott eszébe senkinek az áramellátás. Vagyis a legalapvetőbb dolog kimaradt. Pedig így az egészet összefoglalva..... Jó pap is holtig tanul. Örülök, hogy ennyivel sikerült megúsznod. :D Igen visszafelé nézve már minden logikus :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Május15, 2011 Megoszt Elküldve Május15, 2011 Mellesleg az enyém sedan, így hátulról se lehet bemászni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
starchild83 Elküldve Május15, 2011 Megoszt Elküldve Május15, 2011 Nah, 28-as 5Aos cserélve, újra van világítás mindenhol (utastér, kesztyűtartó, csomitartó)! :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
KGR Elküldve Május15, 2011 Megoszt Elküldve Május15, 2011 Mellesleg az enyém sedan, így hátulról se lehet bemászni. hát nálad érdekesebb lett volna :D Igen. Játszhattam volna az ablakemelő kar dróttal történő tekergetésével. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Május15, 2011 Megoszt Elküldve Május15, 2011 Solution: Bizticsere :D Hát ennyi..... üdv:freeze bameg mindenre gondoltunk :D :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Robi_ Elküldve Május15, 2011 Megoszt Elküldve Május15, 2011 Ezzel csak egy a bosszantó ilyenkor egy "hiéna" autóvillamossági képes 6-8-10 ezer forinttal megrövidíteni a lófüle pénzből élő polgárt. Természetesen a hiba után érdeklődve véletlenül sem a kiment biztosítékot hozza hibaként, hanem a legleleményesebb ötletekkel előállva mindent amire több órát rá lehet fogni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Livi Elküldve Május15, 2011 Megoszt Elküldve Május15, 2011 Helló sziasztok egy egyszerű kérdésem lenne.Milyen izzó való a hátsó rendszámtábla meg világítására?10w vagy 5w?Eredetileg kérdezem persze hogy mi van benne gyárilag. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
jaygab Elküldve Május15, 2011 Megoszt Elküldve Május15, 2011 Helló sziasztok egy egyszerű kérdésem lenne.Milyen izzó való a hátsó rendszámtábla meg világítására?10w vagy 5w?Eredetileg kérdezem persze hogy mi van benne gyárilag. :D Rakj bele 5w-ot bőven elég oda. Egyébként ha szoffita van neked is, akkor eleve 5w-os. http://opelalkatreszek.cegvalaszto.hu/alka...a+g/tipus/8997/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
vaga Elküldve Május16, 2011 Megoszt Elküldve Május16, 2011 Sziasztok! Az alábbi problémám jelentkezett az Astrámnál. Pár hete menetközben leállt,és csak sokadjára sikerült újra beindítanom.Elvittem szerelőhöz aki rátette pc-re.Hibakódnak kihozta ,hogy ac leállt, rpm és lambdaszonda.Alapjáratnak 56 000 es fordulatot mtatott.Ekkeor azt mondták,hogy a vezérműtengely fordulatszám jeladója elromlott.Kicserélték.Kb 1 hét után elvittem szélvédőt cseréltetni.Amikor ki akartam jönni a műhelyből nem indult be!Kb 20 perc próbálkozás után beindult.A műhelyben szóltak ,hogy csepeg belőle az olaj.Gondolom az olaj csepegés a rossz összeszerelés miatt van.Kérném segítségeteket,hogy mi lehet a baj,hogy sokáig nem kap üzemanyagot a motor?Netán ac,vagy csak a gyújtásvezérlő elektronika?Hozzáteszem,hogy betolni sem lehetett! Előre is köszi!!! Hali, mi a motorkód? Ha Z14XE, akkor lehet, hogy az, ami nekem is volt. Ugyan így kezdődött a motorvezérlő halála. :D Javítható, de nem olcsó, főleg ha újat kell venni. Azért még próbálkozz, nekem sajna nem volt szerencsém és a vezérlő szart be... Üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
borz Elküldve Május17, 2011 Megoszt Elküldve Május17, 2011 Hali, mi a motorkód? Ha Z14XE, akkor lehet, hogy az, ami nekem is volt. Ugyan így kezdődött a motorvezérlő halála. :D Javítható, de nem olcsó, főleg ha újat kell venni. Azért még próbálkozz, nekem sajna nem volt szerencsém és a vezérlő szart be... Üdv. Közben annyi kiderült már tegnap,hogy az ac nem kap feszültséget, de az ac jó.Elvileg az ac vezérlő relé lehet a rossz de ez még nem tuti.Ma kiderül,hogy mi a baja!Neked mennyibe került a motorvezérlő? Link to comment Megosztás: More sharing options...
borz Elküldve Május17, 2011 Megoszt Elküldve Május17, 2011 Közben annyi kiderült már tegnap,hogy az ac nem kap feszültséget, de az ac jó.Elvileg az ac vezérlő relé lehet a rossz de ez még nem tuti.Ma kiderül,hogy mi a baja!Neked mennyibe került a motorvezérlő? Meglett a hiba!Az ac működtető relét kellett kicserélni! Hibakereséssel együtt 13 000 Ft.Remélem a rémálomnak ezzel vége. Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Robi_ Elküldve Május17, 2011 Megoszt Elküldve Május17, 2011 Meglett a hiba!Az ac működtető relét kellett kicserélni! Hibakereséssel együtt 13 000 Ft.Remélem a rémálomnak ezzel vége. Ebből mennyi volt az alkatrész és mennyi a melódíj?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
borz Elküldve Május18, 2011 Megoszt Elküldve Május18, 2011 Ebből mennyi volt az alkatrész és mennyi a melódíj?? Anyag nem volt ,mert az alaplapnál kellett az egyik lábat megforrasztani.a hibakeresés és a forrasztás 10 000 volt, a számítógépes hibakód törlés 3000.Elég soknak tűnik de a lényeg ,hogy meglett a hiba! Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Május18, 2011 Megoszt Elküldve Május18, 2011 Anyag nem volt ,mert az alaplapnál kellett az egyik lábat megforrasztani.a hibakeresés és a forrasztás 10 000 volt, a számítógépes hibakód törlés 3000.Elég soknak tűnik de a lényeg ,hogy meglett a hiba! 3e hm..... Tényleg, hol lehet venni kábelt (ODB2) , amivel a hibakódokat kiolvastatni, törölni lehet, illetve a paramétereket állítani vagy nézni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
borz Elküldve Május18, 2011 Megoszt Elküldve Május18, 2011 3e hm..... Tényleg, hol lehet venni kábelt (ODB2) , amivel a hibakódokat kiolvastatni, törölni lehet, illetve a paramétereket állítani vagy nézni? Ezt sajnos nem tudom! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Endy Elküldve Május18, 2011 Megoszt Elküldve Május18, 2011 Meglett a hiba!Az ac működtető relét kellett kicserélni! Hibakereséssel együtt 13 000 Ft.Remélem a rémálomnak ezzel vége. Szia! Lehet én vagyok értetlen, de a következő hsz.-ben azt írod,hogy anyag nem volt. Lehet csak figyelmetlenül olvastam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
borz Elküldve Május18, 2011 Megoszt Elküldve Május18, 2011 Szia! Lehet én vagyok értetlen, de a következő hsz.-ben azt írod,hogy anyag nem volt. Lehet csak figyelmetlenül olvastam. Igen igazad van,de amikor kiírtam a hiba okát akkor a szerelő még nem tudta,hogy kell e a relét cserélni.Amikor elhoztam a kocsit akkor mondta,hogy csak az egyik lábat kellett megforrasztani, így a relét vissza vitte a nagykerbe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts