Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Kész a kocsi.

A jelenség, mint olvashattátok cifra volt, fűszerezve némi tévútra vezető 5 méteres gerendával.

A ok ennél sokkal profánabb:

Valójában úgy tűnik én vagyok az opelfórum első madara akinek

a gépsasában az arra illetékes biztosíték, különös iróniával megáldva

képes volt pont olyan fázisban jobb létre szenderülni, hogy a reteszelési

fázisból még utolsó leheletként 50%-ot megvalósított három ajtóban.

Ennek eredményeként a félig elmozdult mechanikai elemek olyan állásban

maradtak, hogy se ki se be, a fülek beálltak, a zár beállt...

Solution: Bizticsere :D

Hát ennyi.....

Köszönöm a figyelmet !

Tegyétek el jól a memóriába ezt, hátha valakit ugyanígy megtréfál a sors!

üdv:freeze

Hurrá! Örülök hogy megúsztad ennyivel!

Link to comment
Megosztás:

Kész a kocsi.

A jelenség, mint olvashattátok cifra volt, fűszerezve némi tévútra vezető 5 méteres gerendával.

A ok ennél sokkal profánabb:

Valójában úgy tűnik én vagyok az opelfórum első madara akinek

a gépsasában az arra illetékes biztosíték, különös iróniával megáldva

képes volt pont olyan fázisban jobb létre szenderülni, hogy a reteszelési

fázisból még utolsó leheletként 50%-ot megvalósított három ajtóban.

Ennek eredményeként a félig elmozdult mechanikai elemek olyan állásban

maradtak, hogy se ki se be, a fülek beálltak, a zár beállt...

Solution: Bizticsere :D

Hát ennyi.....

Köszönöm a figyelmet !

Tegyétek el jól a memóriába ezt, hátha valakit ugyanígy megtréfál a sors!

üdv:freeze

A megoldás túl egyszerűnek tűnt ahhoz, hogy egyáltalán eszünkbe jutott volna! :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Az alábbi problémám jelentkezett az Astrámnál.

Pár hete menetközben leállt,és csak sokadjára sikerült újra beindítanom.Elvittem szerelőhöz aki rátette pc-re.Hibakódnak kihozta ,hogy ac leállt, rpm és lambdaszonda.Alapjáratnak 56 000 es fordulatot mtatott.Ekkeor azt mondták,hogy a vezérműtengely fordulatszám jeladója elromlott.Kicserélték.Kb 1 hét után elvittem szélvédőt cseréltetni.Amikor ki akartam jönni a műhelyből nem indult be!Kb 20 perc próbálkozás után beindult.A műhelyben szóltak ,hogy csepeg belőle az olaj.Gondolom az olaj csepegés a rossz összeszerelés miatt van.Kérném segítségeteket,hogy mi lehet a baj,hogy sokáig nem kap üzemanyagot a motor?Netán ac,vagy csak a gyújtásvezérlő elektronika?Hozzáteszem,hogy betolni sem lehetett!

Előre is köszi!!!

A leírt problémával kapcsolatban tudna valaki valamilyen infót adni?Nagyon sürgős lenne!

Link to comment
Megosztás:

Nahálistennek.

Nekem ebből annyi a tanulság hogy eddig sem használtam soha a zár reteszelés funkciót (most már tudom hogy miért), és eztán se fogom, az tuti!

Ja, még szerencse, hogy az anyósajtót ki lehetett nyitni a csomagtartóból benyúlva.

Ha az is megakadt volna lehetett volna totál bemászni hátulról.

Link to comment
Megosztás:

Nahálistennek.

Nekem ebből annyi a tanulság hogy eddig sem használtam soha a zár reteszelés funkciót (most már tudom hogy miért), és eztán se fogom, az tuti!

Hm. Én mindig használom. Legalább azok ellen a tolvajok ellen véd, akik az üveg mellett tolnak le egy pálcát és azzal nyitják ki az ajtó pöckét. Mellesleg azon kívül, hogy a távirányító jelét lemásolják, nem is tudom, hogy tudnák felnyitni a reteszelt ajtókat (üvegtörés nélkül persze). Zártöréssel?

Mellesleg az enyém sedan, így hátulról se lehet bemászni.

Link to comment
Megosztás:

Ez azért nem semmi. Nem jutott eszébe senkinek az áramellátás. Vagyis a legalapvetőbb dolog kimaradt. Pedig így az egészet összefoglalva..... Jó pap is holtig tanul. Örülök, hogy ennyivel sikerült megúsznod. :D

Igen visszafelé nézve már minden logikus :D

Link to comment
Megosztás:

Ezzel csak egy a bosszantó ilyenkor egy "hiéna" autóvillamossági képes 6-8-10 ezer forinttal megrövidíteni a lófüle pénzből élő polgárt. Természetesen a hiba után érdeklődve véletlenül sem a kiment biztosítékot hozza hibaként, hanem a legleleményesebb ötletekkel előállva mindent amire több órát rá lehet fogni.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Az alábbi problémám jelentkezett az Astrámnál.

Pár hete menetközben leállt,és csak sokadjára sikerült újra beindítanom.Elvittem szerelőhöz aki rátette pc-re.Hibakódnak kihozta ,hogy ac leállt, rpm és lambdaszonda.Alapjáratnak 56 000 es fordulatot mtatott.Ekkeor azt mondták,hogy a vezérműtengely fordulatszám jeladója elromlott.Kicserélték.Kb 1 hét után elvittem szélvédőt cseréltetni.Amikor ki akartam jönni a műhelyből nem indult be!Kb 20 perc próbálkozás után beindult.A műhelyben szóltak ,hogy csepeg belőle az olaj.Gondolom az olaj csepegés a rossz összeszerelés miatt van.Kérném segítségeteket,hogy mi lehet a baj,hogy sokáig nem kap üzemanyagot a motor?Netán ac,vagy csak a gyújtásvezérlő elektronika?Hozzáteszem,hogy betolni sem lehetett!

Előre is köszi!!!

Hali, mi a motorkód? Ha Z14XE, akkor lehet, hogy az, ami nekem is volt. Ugyan így kezdődött a motorvezérlő halála. :D

Javítható, de nem olcsó, főleg ha újat kell venni. Azért még próbálkozz, nekem sajna nem volt szerencsém és a vezérlő szart be...

Üdv.

Link to comment
Megosztás:

Hali, mi a motorkód? Ha Z14XE, akkor lehet, hogy az, ami nekem is volt. Ugyan így kezdődött a motorvezérlő halála. :D

Javítható, de nem olcsó, főleg ha újat kell venni. Azért még próbálkozz, nekem sajna nem volt szerencsém és a vezérlő szart be...

Üdv.

Közben annyi kiderült már tegnap,hogy az ac nem kap feszültséget, de az ac jó.Elvileg az ac vezérlő relé lehet a rossz de ez még nem tuti.Ma kiderül,hogy mi a baja!Neked mennyibe került a motorvezérlő?

Link to comment
Megosztás:

Közben annyi kiderült már tegnap,hogy az ac nem kap feszültséget, de az ac jó.Elvileg az ac vezérlő relé lehet a rossz de ez még nem tuti.Ma kiderül,hogy mi a baja!Neked mennyibe került a motorvezérlő?

Meglett a hiba!Az ac működtető relét kellett kicserélni! Hibakereséssel együtt 13 000 Ft.Remélem a rémálomnak ezzel vége.

Link to comment
Megosztás:

Ebből mennyi volt az alkatrész és mennyi a melódíj??

Anyag nem volt ,mert az alaplapnál kellett az egyik lábat megforrasztani.a hibakeresés és a forrasztás 10 000 volt, a számítógépes hibakód törlés 3000.Elég soknak tűnik de a lényeg ,hogy meglett a hiba!

Link to comment
Megosztás:

Anyag nem volt ,mert az alaplapnál kellett az egyik lábat megforrasztani.a hibakeresés és a forrasztás 10 000 volt, a számítógépes hibakód törlés 3000.Elég soknak tűnik de a lényeg ,hogy meglett a hiba!

3e hm.....

Tényleg, hol lehet venni kábelt (ODB2) , amivel a hibakódokat kiolvastatni, törölni lehet, illetve a paramétereket állítani vagy nézni?

Link to comment
Megosztás:

Meglett a hiba!Az ac működtető relét kellett kicserélni! Hibakereséssel együtt 13 000 Ft.Remélem a rémálomnak ezzel vége.

Szia! Lehet én vagyok értetlen, de a következő hsz.-ben azt írod,hogy anyag nem volt. Lehet csak figyelmetlenül olvastam.

Link to comment
Megosztás:

Szia! Lehet én vagyok értetlen, de a következő hsz.-ben azt írod,hogy anyag nem volt. Lehet csak figyelmetlenül olvastam.

Igen igazad van,de amikor kiírtam a hiba okát akkor a szerelő még nem tudta,hogy kell e a relét cserélni.Amikor elhoztam a kocsit akkor mondta,hogy csak az egyik lábat kellett megforrasztani, így a relét vissza vitte a nagykerbe.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.