Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Mennyi egy gyertya hivatalos élettartama? Gondolom gyári GM-re érdemes cserélni. Körülbelül milyen árban van 1 db?

Egy kis segítségre is szükségem lenne a cserére, mert még a trafót sose vettem le..

4év /60ekm ( érdemes hamarabb )

kb 1100-1300 darabja.

katalógus szám a Te motorodhoz :1214000

Elküldve
És aztmontákeneki miaza ERG? ÉKÁGÉ kimutatya?

Lehet ,hogy én nem tudom le írni helyesen az " egér szelepet " de azért van a kitudja miről kérdezek .Annak nagyon köszönöm a válasz . Ja igen EKG kimutatya .............. :D

Elküldve
gondolom ezt írná Ő is.. :D

ha csere akkor gyárira..

ha drága.. már pedig az ... akkor lezárás.

És a lezárásnak van valami hátránya ? Mert gondolom nem véletlenül van az ott ?

Elküldve

Sziasztok,

segítséget kérnék tőletek. Van esetleg valaki, aki tatabányai, vagy közeli és lenne egy pár napra kölcsön trafóhídja?

Mert vészesen sokat eszik a gép, hibát nem jelez. Értékek jók.

Freeze példájából kiindulva gyanakszom erre. Nekem is volt gyújtáskimaradás, a gyertyák egy éves NGK gyertyák.

Nem hiszem, hogy ezzel lehet a baj. Most majd megpróbálom kinullázni a vezérlőt az akksisaruk összeérintésével, hátha

a szoftver megzavarodott, amikor tönkrement az ECU. Nem tudom, de elkeserít, amikor látom, hallom, hogy ugyan ezek az autók 6-7 literrel megelégszenek

városban. Nekem meg 8-10, de inkább 9-10 liter. Remélem nem a vezérlőnek lett kakukk. Hibát nem jelez, tárol, kiolvastattam.

Azt meg nem tudom, hogy olyat produkálhat e, hogy működik, de ez a hiba, hogy sok üzemanyagot adagol... ???

Párszor már írtam emiatt, gondolom már nektek is tele lehet velem a t...ökötök... :D :D

Csak sajna annyi pénz nincs, hogy betoljam a szakszervízbe és egy hétig ott hagyjam, amíg szenvednek vele, aztán adnak egy 100ezres számlát (jobb esetbe)

Ha valaki tudna segíteni, hálás lennék! Köszönet nektek.

Üdv

Gábor

Elküldve
Nemrégiben (pár hónapja) írtam, hogy 0303 volt nálam és gyertyacserével megoldódott a kérdés.

Akkor kiderült, hogy 93.000 km-t futott a gyári gyertya.

Ekkor mondták, hogy szerencsém van, mert a brutál túlhordott gyertya azon túlmenően, hogy gyújtási

problémát okoz, megzúzhatja az gyújtásvezérlőt is.

:D

Na most kicsit bekakáltam!

Ma vettem meg az új gyertyákat.90000 van a gépben, és 65000-el vettem.

Néha kicsit nyögve-nyelősen indul.

Remélem nem lesz gond...

Elküldve
4év /60ekm ( érdemes hamarabb )

kb 1100-1300 darabja.

katalógus szám a Te motorodhoz :1214000

Köszönöm!

Kis segítség a cseréhez? Trafó hidat hogy kell leszedni? Utána sima gyertyakulcs, ki és be?

Elküldve
erre mondom mindig, hogy elefántot az elefánt boltból, izzót, az autós boltból... :D

De nem én vettem azokat az izzókat amiknek az érintkezője nem volt jó hanem az előző tulaj.

Én max figyelmetlen voltam hogy használtam. a Praktikerből már jó izzót vettem, szóval akár elefántboltból is lehet venni izzót csak oda kell figyelni hogy jó legyen.

:D

Elküldve
szia Balázs ,emlékszel már akkor beszéltük hogy trafó...

gyári vagy delphi ???

Delphi, de szerintem nekem gyárilag is az volt benne (most nincs előttem nem látom).

Elküldve
Sajnos van ilyen,egyik barátom is panaszkodott,hogy vonatféke van... Szintén Ferrodo...

Alig várta,hogy elkopjon.

én is így vagyok a sokak által dicsért Ferrodo-val :D(

Elküldve

4 Brembó tárcsa,8 textar betét jó páros? Novemberi műszakira valószínűleg csere. Ezekről jót hallottam.

Elküldve

Sziasztok!

Avval a kérdéssel fordulnák hozzátok, hogy az astrámból kivéve az aksit, mindig leeseik a vízhőfok és a benzinmutató és onnan kezd el mérni, nem pedig az első vonaltól! Ez a hiba orvosolható-e, vagy műszeregység csere?

Köszönöm válaszotokat előre

Elküldve
Sziasztok!

Avval a kérdéssel fordulnák hozzátok, hogy az astrámból kivéve az aksit, mindig leeseik a vízhőfok és a benzinmutató és onnan kezd el mérni, nem pedig az első vonaltól! Ez a hiba orvosolható-e, vagy műszeregység csere?

Köszönöm válaszotokat előre

??? ez mos komoly? :D

Elküldve

Sziasztok! Újra elkezdett akadni a váltóm, igaz nem annyira mint régebben. A probléma az, hogy hátramenet kapcsolásakor kerreg is, vagy reccsen egyet, hiába nyomom tökig a kuplungot.

Ha erősen húzom balra a váltókart, akkor reccsenés nélkül, veszi az R-t. Illetve a másik jelenség, ha "sportosan" gyorsítok, akkor nehezebben adja ki sebességből. Szóval ha lassan gyorsítok akkor könnyű váltani, ha gyorsan akkor nehezebb. :D :S :D

Szerintetek mit kell majd először megnézetni? Mi lehet?

Elküldve
Köszönöm!

Kis segítség a cseréhez? Trafó hidat hogy kell leszedni? Utána sima gyertyakulcs, ki és be?

két torx csavar fogja,kicsavar kiemel óvatosan NEM keresztbe.aztán gyertya kulcs..

ha jól emlékszek 25Nm a meghúzási nyomaték a gyertyának.. (szerintem senki nem foglalkozik vele)

Elküldve
Nekem bevált a Brembo Max-Ferodo páros...

Köszi. Párat még alszom rá.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.