Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Sziasztok!

Rég jártam erre, keresgettem, de nem találtam érdemlegeset arra, hogy létezik e szoftverfrissítés 2001-es astrához!?

Felhívtam az itteni (Tatabánya) szervízt, néztek bután, hogy szoftverfrissítés erre a kocsira???? Most akkor hol és kitől kérjek segítséget?

Mert lehet, hogy sérült a szoftver, mikor cseszekedett a motorvezérlőm... :D Egy próbát megérne az orvoslása...

Valaki esetleg segítség?

Köszi

Gábor

elsősorban kellene tudni a jelenlegi soft. verzió számát...

na ha az meg van akkor küldj nekem egy privit és meg nézem.

habár így is meg lehet nézni az utolsó verziót..

ha érdekel küldj privibe egy váz számot.

Elküldve

Sziasztok.

Én is beléptem a megforditott légbeömlő ajtósok sorába. A hasznos doksik alapján amiért köszönet!

Szeretném jókivánságaimat küldeni a tervezöjének/gyártójának hogy kibírt 3,5 évet és 24 000km-et.

Éljen a költég csökkentés és a bóvli anyagok terjedése...!!!

Más

Alapjáraton melegen van egy kis kopogó hang a motortérböl föleg befelé, jobb elölröl,(de nem a motorból), volt már róla szó, azt írták hogy a tankszellöztető és a légszürö mellett van. Nos, nekem ott nincs semmi.

Mi lehet még ? vagy hol? Nem tudom megtalálni.

z14xep.

Elküldve
Sziasztok.

Én is beléptem a megforditott légbeömlő ajtósok sorába. A hasznos doksik alapján amiért köszönet!

Szeretném jókivánságaimat küldeni a tervezöjének/gyártójának hogy kibírt 3,5 évet és 24 000km-et.

Éljen a költég csökkentés és a bóvli anyagok terjedése...!!!

Más

Alapjáraton melegen van egy kis kopogó hang a motortérböl föleg befelé, jobb elölröl,(de nem a motorból), volt már róla szó, azt írták hogy a tankszellöztető és a légszürö mellett van. Nos, nekem ott nincs semmi.

Mi lehet még ? vagy hol? Nem tudom megtalálni.

z14xep.

Nem belső levegökeringető?

Elküldve
Nem belső levegökeringető?

..ööö, ezt mire kérded?

Ha a kopogásra,akkor nem.

Ajtó törés elött is csinálta,most forditás után is.

Elküldve

Sziasztok!

Első autóként a napokban vásároltam egy opel astra g 2006/7 évjáratú 1.4 literes twinport-ot. 81.000 km-errel, friss műszaki, friss (sztem low cost) szervízv

eddig meg vagyok vele elégedve csak van egy problémám: alacsolnyabb sebességnél -kb 80 ig érzek egy kicsi rángatást / darabosságot amit nem tudok minek betudni. legjobban 4 esbe tapasztalom ( kb 2000-2500 közötti ford szám tartományban) tehát nagyjából 50-60 km között.

A másik (talán összefügg a kettő) új gyertyát szeretnék bele rakni de nem tudom milyen teljesítményű vagy hány ágú (polusú)kellene..

Köszönöm!

Elküldve
Sziasztok!

Első autóként a napokban vásároltam egy opel astra g 2006/7 évjáratú 1.4 literes twinport-ot. 81.000 km-errel, friss műszaki, friss (sztem low cost) szervízv

eddig meg vagyok vele elégedve csak van egy problémám: alacsolnyabb sebességnél -kb 80 ig érzek egy kicsi rángatást / darabosságot amit nem tudok minek betudni. legjobban 4 esbe tapasztalom ( kb 2000-2500 közötti ford szám tartományban) tehát nagyjából 50-60 km között.

A másik (talán összefügg a kettő) új gyertyát szeretnék bele rakni de nem tudom milyen teljesítményű vagy hány ágú (polusú)kellene..

Köszönöm!

így kérd, gyertya: gm 1214031

Elküldve

Hy!

Szerintetek lehet valahogy kitisztítani a katalizátort?Egy 2000-es Z16XE-röl lenne szó!Tavaly előtt volt egy elég kemény olajfogyasztásom amit motorgenerállal sikerült orvosolni.De hirtelen gáz adásnál nem úgy reagál a gép ahogy kéne és egy tompa ööö hang kíséri mintha lukas lenne a kipufogó!

Elküldve
Sziasztok!

A diszlécet hogyan lehet leszedni?

Le kell bontani az ajtóborítást, belülről fogja egy torx fejű csavar. Ha kihajtod, el kell tolni a lécet és lejön.

Elküldve
Le kell bontani az ajtóborítást, belülről fogja egy torx fejű csavar. Ha kihajtod, el kell tolni a lécet és lejön.

Köszi a választ! :D

Elküldve
Hy!

Szerintetek lehet valahogy kitisztítani a katalizátort?Egy 2000-es Z16XE-röl lenne szó!Tavaly előtt volt egy elég kemény olajfogyasztásom amit motorgenerállal sikerült orvosolni.De hirtelen gáz adásnál nem úgy reagál a gép ahogy kéne és egy tompa ööö hang kíséri mintha lukas lenne a kipufogó!

szerintem sehogy. az vagy kiég magától, vagy összeolvad... és akkor csere....

Elküldve
Le kell bontani az ajtóborítást, belülről fogja egy torx fejű csavar. Ha kihajtod, el kell tolni a lécet és lejön.

...és ha van oldallégzsákod, akkor a légzsákvezérlőt is ki kell venni, különben nem férni hozzá a csavarhoz. Ez az egy tart vissza engem is, különben már levettem volna... :D

Elküldve
így kérd, gyertya: gm 1214031

köszi

ha esteleg valakinek beugrik valami javaslat a fenti problémára nagyon szivesen veszem:)

thx!

Elküldve

Gondoltam rá hogy kivágni, de a szonda visszafog jelezni sajna ezért kérdeztem rá hogy esetleg takarítani mert az új nem olcsó.De azért köszi a választ!

Elküldve
Gondoltam rá hogy kivágni, de a szonda visszafog jelezni sajna ezért kérdeztem rá hogy esetleg takarítani mert az új nem olcsó.De azért köszi a választ!

valszeg egr... egy kis égetés nem árt neki... az fagyit neki :D

Elküldve
Műszakira akkor is kell venni! Addig meg zabszem effektus.

Zabszem? Miért? Zöldkártyán kívül sem engem, sem ismerőseimet nem ellenőrizték még gázelemzővel. Te tudsz ilyenről?

Elküldve
Zabszem? Miért? Zöldkártyán kívül sem engem, sem ismerőseimet nem ellenőrizték még gázelemzővel. Te tudsz ilyenről?

Mivel 2010.jan 1 től egybe van a zöldkártya a műszakival ezért ott nézik, továbbá mivel gyárilag katalizátoros a kocsi ezért az efféle "sufnituning" megoldás a vizsgán való megbuktatást vonhatja maga után. Illetve a gépjármű tuljandonosának az idegeskedéstől a hátsó felébe beleszoruló "zabszem effektus" lép fel :D

Elküldve
Zabszem? Miért? Zöldkártyán kívül sem engem, sem ismerőseimet nem ellenőrizték még gázelemzővel. Te tudsz ilyenről?

Mivel 2010.jan 1 től egybe van a zöldkártya a műszakival ezért ott nézik, továbbá mivel gyárilag katalizátoros a kocsi ezért az efféle "sufnituning" megoldás a vizsgán való megbuktatást vonhatja maga után. Illetve a gépjármű tuljandonosának az idegeskedéstől a hátsó felébe beleszoruló "zabszem effektus" lép fel :D

Elküldve

Sziasztok.

x17 dtl-es motornál a klímakompresszor ékszíjfeszítő görgőjét kéne kicserélnem, de nem látom át teljesen, hogy honnan férek hozzá.

Fölöslegesen meg nem akarnék mindent lebontani, ha nem muszáj.

Ha valaki tudna némi segítséggel szolgálni, azt megköszönném!

Laci

Elküldve
Mivel 2010.jan 1 től egybe van a zöldkártya a műszakival ezért ott nézik, továbbá mivel gyárilag katalizátoros a kocsi ezért az efféle "sufnituning" megoldás a vizsgán való megbuktatást vonhatja maga után. Illetve a gépjármű tuljandonosának az idegeskedéstől a hátsó felébe beleszoruló "zabszem effektus" lép fel :D

Ezt értem, műszakira vissza kell tenni. De közben miért a zabszem? Félre ne értsetek, nekem van benne. Csak nem értettem, miért kellene idegeskedni a vizsgák közt...

Elküldve
Ezt értem, műszakira vissza kell tenni. De közben miért a zabszem? Félre ne értsetek, nekem van benne. Csak nem értettem, miért kellene idegeskedni a vizsgák közt...

Arra gondolnak szerintem, hogy ha megállít a kpm (vagy most nemtom hogy hívják), és beteszik a szondát, akkor kiderül a turpisság.

Igaz, 13 éve vezetek, de még nem állítottak meg. Viszont a tesómat egyszer leintették. Mindössze egyszer.

Ez elég kevésnek tűnik, viszont a büntihez bőven elég.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.