Fort Elküldve Április26, 2011 Megoszt Elküldve Április26, 2011 Az az érdekes , hogy nem menetközbe világít, hanem ha megállok és indulok járó motornál! Multiméterrel szerintetek ki tudom mérni a jeladókat? És ha megnéznéd előtte a keréknél a csatlakozókat,vezetékeket,mint ahogy írták a többiek? Nekünk az Astrában nincs ABS,de ha hasonló van benne mint a Vectrában,akkor megnézném az ABS gyűrűket is,nincs e eltörve vagy a fogaskerék között valami! B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
xerox123 Elküldve Április26, 2011 Megoszt Elküldve Április26, 2011 És ha megnéznéd előtte a keréknél a csatlakozókat,vezetékeket,mint ahogy írták a többiek? Nekünk az Astrában nincs ABS,de ha hasonló van benne mint a Vectrában,akkor megnézném az ABS gyűrűket is,nincs e eltörve vagy a fogaskerék között valami! B) Megyek csütörtökön szerelőhöz ott megnéze, természetesen csak addig édeklődök mit nézzek még meg! Fogaskerék? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fort Elküldve Április26, 2011 Megoszt Elküldve Április26, 2011 Megyek csütörtökön szerelőhöz ott megnéze, természetesen csak addig édeklődök mit nézzek még meg! Fogaskerék? ABS gyűrű fogaskerekei közé... EZ! A többiek biztosan tudják hogy tárolja e az ABS hibát az autó,azaz ki e tudják majd olvasni,mivel nem ég folyamatosan,csak felvillan néha a tiedé! Link to comment Megosztás: More sharing options...
frankee Elküldve Április26, 2011 Megoszt Elküldve Április26, 2011 ABS gyűrű fogaskerekei közé... EZ! A többiek biztosan tudják hogy tárolja e az ABS hibát az autó,azaz ki e tudják majd olvasni,mivel nem ég folyamatosan,csak felvillan néha a tiedé! Astra G-nél ez teljesen más zárt az egész egyben van a kerékcsapágy-al. Nem látsz bele. Ha jól tudom oszcilloszkóppal tudod csak kimérni a jeladót. Általában a tövében törik el a vezeték. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fort Elküldve Április26, 2011 Megoszt Elküldve Április26, 2011 Astra G-nél ez teljesen más zárt az egész egyben van a kerékcsapágy-al. Nem látsz bele. Ha jól tudom oszcilloszkóppal tudod csak kimérni a jeladót. Általában a tövében törik el a vezeték. Megnézhettem volna az előző oldalon belinkelt képet... B) Micsoda árak... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tibi0727 Elküldve Április27, 2011 Megoszt Elküldve Április27, 2011 Sziasztok! November körül jelentkezett egy hiba, amit azóta sem sikerült orvosolni még az OPEL szervizben (Nyíregyháza) sem. A gond a következő: télen 2 C° alatt kb. 1 km után leáll az egyik henger és jobb esetben a következő indításnál már helyre áll. Nem sikerült megoldani a problémát, de a gyertyák ki lettek cserélve, a fojtószelep kitisztítva és benzin valamint hidrotőke tisztító folyadék is lett beleöntve. Azt hittem, hogy csak hidegben fordul elő, de az elmúlt héten már kétszer jelentkezett a hiba ráadásul utóbbi a műszaki vizsga alatt. Ha valaki találkozott már ezzel a jelenséggel és van rá megoldása kérem jelezze! Az autó: 2001, Z14XE, 106 ezer km. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Április27, 2011 Megoszt Elküldve Április27, 2011 Sziasztok! November körül jelentkezett egy hiba, amit azóta sem sikerült orvosolni még az OPEL szervizben (Nyíregyháza) sem. A gond a következő: télen 2 C° alatt kb. 1 km után leáll az egyik henger és jobb esetben a következő indításnál már helyre áll. Nem sikerült megoldani a problémát, de a gyertyák ki lettek cserélve, a fojtószelep kitisztítva és benzin valamint hidrotőke tisztító folyadék is lett beleöntve. Azt hittem, hogy csak hidegben fordul elő, de az elmúlt héten már kétszer jelentkezett a hiba ráadásul utóbbi a műszaki vizsga alatt. Ha valaki találkozott már ezzel a jelenséggel és van rá megoldása kérem jelezze! Hibakódot nem dobott, nem olvasták ki? Nagyrészt városi tötymörgés alacsony fordulaton? Talán csak valamelyik szelep szorulgat meg a rajta levő lerakódás miatt. Egy "fagyizás" sosem árt! B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tibi0727 Elküldve Április27, 2011 Megoszt Elküldve Április27, 2011 Hibakód mindig valamelyik henger gyújtáskimaradása szokott lenni. A fordulatot még városban is próbálom legalább 1500-1700 körül tartani, de a megjáratással nincs baj, mert ahol lehet azért nem ritka 4-5.5 ezres fordulat akár 5. sebességben is. Egyébként tavaly nyáron volt a benzinhez etanol is keverve, de max. fele-fele arányban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április27, 2011 Megoszt Elküldve Április27, 2011 Z14XE-nél nyugodtan tartsad 3000 körül azt a fordulatot, nem árt neki. Amúgy ha felismert égéskimaradás van valamelyik hengernél és ezzel párhuzamosan nem megy egy hengered, akkor esélyes a trafóhíd csere is akár... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Április27, 2011 Megoszt Elküldve Április27, 2011 Hibakód mindig valamelyik henger gyújtáskimaradása szokott lenni. A fordulatot még városban is próbálom legalább 1500-1700 körül tartani, de a megjáratással nincs baj, mert ahol lehet azért nem ritka 4-5.5 ezres fordulat akár 5. sebességben is. Egyébként tavaly nyáron volt a benzinhez etanol is keverve, de max. fele-fele arányban. Tornászd feljebb, én a dízelt használom kb. ebben a tartományban, de lehetőség szerint inkább magasabban. E85 után kezdődtek a problémák? Az minden szennyeződést felold ill. elszabadít a motorban. Üzemanyagszűrőt hányszor cseréltél azóta? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tibi0727 Elküldve Április27, 2011 Megoszt Elküldve Április27, 2011 Az 1500-1700-at minimum fordulatnak írtam városi araszolgatásra. A gyújtáshíd már meg volt rendelve, de mikor kiderült, hogy csak hideg motornál jön elő a hiba, akkor azt mondták, hogy nem az lesz a gond. E85-öt régebben is használtam és minden szűrőt (üzemanyag, olaj, pollen, levegő) cseréltem úgy 2 hónapja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bzsoltee Elküldve Április27, 2011 Megoszt Elküldve Április27, 2011 Az 1500-1700-at minimum fordulatnak írtam városi araszolgatásra. A gyújtáshíd már meg volt rendelve, de mikor kiderült, hogy csak hideg motornál jön elő a hiba, akkor azt mondták, hogy nem az lesz a gond. E85-öt régebben is használtam és minden szűrőt (üzemanyag, olaj, pollen, levegő) cseréltem úgy 2 hónapja. Azért még érdemes szerintem egy másik trafóval kipróbálni. Mondjuk nálam is csere után 1hónapig jó volt, aztán hengerfej leszerelése után kiderült hogy 2kipufogószelepem szorult meg az egyik hengernél (azt hiszem a 3.-as) a szelepszárra rakódott kosz miatt Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tibi0727 Elküldve Április27, 2011 Megoszt Elküldve Április27, 2011 Éppen azért nem akarom lecserélni a trafót, mert ahhoz kicsit drága, hogy kísérletezzek vele. Ha valaki garantálná, hogy az a baja, akkor egyértelműen cserélném, de a szerviz sem vállalta így a cserét. Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Robi_ Elküldve Április27, 2011 Megoszt Elküldve Április27, 2011 Üdv Kartársak! Sajna hétvégén újabb műszaki probléma lépett fel nálam. Egész konkrétan jobb első féltengely csukló elkezdett kopogni. A baj az hogy egyik pillanatról a másikra és egyenesbe is kopog. Semmi előjele nem volt tehát a nem a szokásos hogy eleinte csak kanyarodáskor utána meg állandóan hanem egyből megszólalt. Ebben van olyan amit nem szabad megvenni. Én egy bárdi autós vmi transend márkájút néztem ki. Cseréje nehéz? Otthon meg tudom csinálni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lecso Elküldve Április27, 2011 Megoszt Elküldve Április27, 2011 Azért még érdemes szerintem egy másik trafóval kipróbálni. Mondjuk nálam is csere után 1hónapig jó volt, aztán hengerfej leszerelése után kiderült hogy 2kipufogószelepem szorult meg az egyik hengernél (azt hiszem a 3.-as) a szelepszárra rakódott kosz miatt Hali! Nekem ugyanez a problémám volt...random egyenetlen alapjárat, hidegen-melegen, 1 henger nem ment (3.), gyújtáskimaradás kiolvasva ... épp szerencsém volt, mert kifogyóban volt a benya, kapott egy flakon szelep tisztító adalékot és 30 perc 3-ban 100-120km/h. (persze csak mikor ment mind a 4 henger B) ) kiégett a kosz, a motornak nincs gondja, mindenki -de legfőképpen én- boldog... próba cseresznye... üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Április27, 2011 Megoszt Elküldve Április27, 2011 Éppen azért nem akarom lecserélni a trafót, mert ahhoz kicsit drága, hogy kísérletezzek vele. Ha valaki garantálná, hogy az a baja, akkor egyértelműen cserélném, de a szerviz sem vállalta így a cserét. Kéne egy donor. Valakitől kölcsön kérni egy próba erejéig. Ez tipikusan az az alkatrész, amiből csak a gyárit érdemes megvenni! Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Április28, 2011 Megoszt Elküldve Április28, 2011 Sziasztok! November körül jelentkezett egy hiba, amit azóta sem sikerült orvosolni még az OPEL szervizben (Nyíregyháza) sem. A gond a következő: télen 2 C° alatt kb. 1 km után leáll az egyik henger és jobb esetben a következő indításnál már helyre áll. Nem sikerült megoldani a problémát, de a gyertyák ki lettek cserélve, a fojtószelep kitisztítva és benzin valamint hidrotőke tisztító folyadék is lett beleöntve. Azt hittem, hogy csak hidegben fordul elő, de az elmúlt héten már kétszer jelentkezett a hiba ráadásul utóbbi a műszaki vizsga alatt. Ha valaki találkozott már ezzel a jelenséggel és van rá megoldása kérem jelezze! Az autó: 2001, Z14XE, 106 ezer km. le kell venni a hengerfejet, mert szorulnak a szelepek benne.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tibi0727 Elküldve Április28, 2011 Megoszt Elküldve Április28, 2011 Nem vagyok éppen autószerelő, de analfabéta sem, de gondolom nem egy otthon elvégezhető meló. Link to comment Megosztás: More sharing options...
xerox123 Elküldve Április28, 2011 Megoszt Elküldve Április28, 2011 A hasznos infókban le van írva mit kell csinálni! Szétszedni és megfordítani a tengelyt! B) Köszi a tanácsot megfordítottam nem volt egyszerű ( DE TALÁN EZT HÍVJÁK SUFNITUNINGNAK most jó, de lehet, 2-hétig :-) Nemtudom miért kellett ilyen erős mocit rátenni még jó, hogy végállás kapcs van benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
xerox123 Elküldve Április28, 2011 Megoszt Elküldve Április28, 2011 Persze, lehet kontakt hiba is, vagy vezeték szakadás. Nekem a télen egyszer elkezdett világítani. Egy pár napig hol jelzett, hol nem. Aztán egyszer eltűnt, és azóta nem láttam. ABS talán sikerűl talán nem! Bal oldali csatinál tapasztaltam vizet jól befújtam kontakt anyaggal! Talán jó lesz:-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
jaygab Elküldve Április29, 2011 Megoszt Elküldve Április29, 2011 Valaki meg tudná mondani nekem az 5 ajtós cl II astra (z14xep) hátsó spirálrugójának pontos paramétereit? Rugó végének a belső és külső átmérője és a rugó hossza kellene. De nagyon!!! Előre is hálásan köszönöm!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve Április29, 2011 Megoszt Elküldve Április29, 2011 Elektromos tükör, tükörlapját hogy kell visszarakni ? Csinált már ilyent valaki ? Középen van egy gömb, az még visszapattintható, de a motorok tengelyvége hátul marad. Link to comment Megosztás: More sharing options...
jaygab Elküldve Április29, 2011 Megoszt Elküldve Április29, 2011 Elektromos tükör, tükörlapját hogy kell visszarakni ? Csinált már ilyent valaki ? Középen van egy gömb, az még visszapattintható, de a motorok tengelyvége hátul marad. nyomjad a tükörlapot bátran azokon a pontokon, ahol látod, hogy bele kell pattanjon Elsőre nekem sem ment, de 2-3 perces művelet max. Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve Április29, 2011 Megoszt Elküldve Április29, 2011 nyomjad a tükörlapot bátran azokon a pontokon, ahol látod, hogy bele kell pattanjon Elsőre nekem sem ment, de 2-3 perces művelet max. Hát ez az, hogy nem merem nyomni bátran B) Szemmel láthatóan(ill. bekukucskálva mögé) hátrébb vannak a motor tengelyvégei. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vaga Elküldve Május2, 2011 Megoszt Elküldve Május2, 2011 Sziasztok! Rég jártam erre, keresgettem, de nem találtam érdemlegeset arra, hogy létezik e szoftverfrissítés 2001-es astrához!? Felhívtam az itteni (Tatabánya) szervízt, néztek bután, hogy szoftverfrissítés erre a kocsira???? Most akkor hol és kitől kérjek segítséget? Mert lehet, hogy sérült a szoftver, mikor cseszekedett a motorvezérlőm... :D Egy próbát megérne az orvoslása... Valaki esetleg segítség? Köszi Gábor Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts