Mc-elek Elküldve Április24, 2011 Megoszt Elküldve Április24, 2011 Hol található a pollenszűrő? Motortér vagy utastér? utastér... kesztyűtartó ki.. csak úgy férsz hozzá Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra 1.2 Elküldve Április24, 2011 Megoszt Elküldve Április24, 2011 Sziasztok, a segitsegeteket szeretnem kerni. Nem indul az auto (Astra G Caravan 1.4). A kulcs elforditasa utan nem tortenik semmi (a szervo, vilagitas, radio minden mukodik igy gondolom nem akkumulator gond lesz). A kulcs elforditasakor nem ad ki semmilyen hangot - abszolut csend. Idegen helyen vagyok, husvet van, eselytelen hogy szervizbe tudom juttatni. :D Lehet esetleg valamilyen trivialis hiba, amit sajat kezuleg le tudnak ellenorizni? Van ertelme betolassal, behuzatassal probalkozni? Koszonom 90% hogy akkumlátor. Bika vagy toljátok be, pár méter és mennie kell B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra 1.2 Elküldve Április24, 2011 Megoszt Elküldve Április24, 2011 utastér... kesztyűtartó ki.. csak úgy férsz hozzá 6db torx csavar. Majd lehúzza a világítást csatit kiemeli a kesztyűtartót. Elötte lesz a fedél amelyet vagy 5.5-s csavarral vagy kis fém patentlemezekkel rögzítettek. Eltávolítja ezután alul ki kell pattintani a fedlapot és lejön. Cserénél ajánlatos kifújatni a rendszert miután kivettük a régi szűrőt. Az új behelyezésénél ügyeljen a nyíl irányára a vezetőfelé mutasson. Ha megszorult a szűrő próbáljon a kezével benyúlni és "besegíteni". Visszaszerelés fordított sorrendben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április24, 2011 Megoszt Elküldve Április24, 2011 ...és nem egyforma méretű pollenszűrő kell a Delphi rendszerű szellőzéssel szerelt autóhoz (csavaros a pollenszűrő fedlapja), illetve a Behr-hez (ennek meg patentos), szóval előbb megnézni mielőtt vásárol! Link to comment Megosztás: More sharing options...
bzsoltee Elküldve Április24, 2011 Megoszt Elküldve Április24, 2011 hy lehet hogy az öninditod halt meg, probáld megkocogtatni a külsejét kalapácsal finoman!!!lehet hogy a szénkefék meghaltak benne!egy probát megér!meg nézd át a biztosizéktáblát+ a motortérben is Ez lehet még gyújtáskapcsoló-betét baj is Link to comment Megosztás: More sharing options...
xerox123 Elküldve Április25, 2011 Megoszt Elküldve Április25, 2011 Sziasztok! kérdezni szeretnék még valamit ami nekem sajna nem tiszta! ABS néha felvillan, valamikor napi 2x is valamikor 2 napig semmi! Próbáltam kivillogtatni de nem jelez hibát! Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április25, 2011 Megoszt Elküldve Április25, 2011 Sziasztok! kérdezni szeretnék még valamit ami nekem sajna nem tiszta! ABS néha felvillan, valamikor napi 2x is valamikor 2 napig semmi! Próbáltam kivillogtatni de nem jelez hibát! Gondolom valami nem jó. Érdemes a jeladók csatlakozóit megnézni, nem-e oxidos... Link to comment Megosztás: More sharing options...
xerox123 Elküldve Április25, 2011 Megoszt Elküldve Április25, 2011 erre én is rájöttem! de mi okozhatja ha nem folyamatos! Újra gyújtást adok neki és jó! hmm? Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Április25, 2011 Megoszt Elküldve Április25, 2011 erre én is rájöttem! de mi okozhatja ha nem folyamatos! Újra gyújtást adok neki és jó! hmm? Lehet szarakodik valamelyik jeladód. Csinált nekem is ilyet. Hol világított, hol nem. Hazajöttem a Balcsiról hiba nélkül. Utána megint kezdte. Sajna ezeket nem lehet kivillogtatni, csak műszerrel kiolvasni, de az megmondja konkrétan, hol a hiba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április25, 2011 Megoszt Elküldve Április25, 2011 Lehet szarakodik valamelyik jeladód. Csinált nekem is ilyet. Hol világított, hol nem. Hazajöttem a Balcsiról hiba nélkül. Utána megint kezdte. Sajna ezeket nem lehet kivillogtatni, csak műszerrel kiolvasni, de az megmondja konkrétan, hol a hiba. És érdemes megnézetni, mert ha pont vészfékezésnél megy el az ABS.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Április25, 2011 Megoszt Elküldve Április25, 2011 És érdemes megnézetni, mert ha pont vészfékezésnél megy el az ABS.... Igen, ráadásul ha jól tudom, a fékerőelosztás sem működik olyankor. Elég könnyű eldobni a vasat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
xerox123 Elküldve Április25, 2011 Megoszt Elküldve Április25, 2011 Ezek a szenzorok milyen árba futkosnak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
xerox123 Elküldve Április25, 2011 Megoszt Elküldve Április25, 2011 pontosítok jeladók! Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április25, 2011 Megoszt Elküldve Április25, 2011 pontosítok jeladók! Nekem a hátsóra 3 éve szervizben a GM 95e lett volna (SKF a beszállítójuk, és az 28e volt a birnerben) Gyári, szervizben 100e körül lehet, amúgy meg 30e környékén. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Április25, 2011 Megoszt Elküldve Április25, 2011 Ezek a szenzorok milyen árba futkosnak? Első. Hátsó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április25, 2011 Megoszt Elküldve Április25, 2011 Első. Hátsó. Akkor jól saccoltam az árakat. Hátra SKF az 100% hogy ugyanaz, mint a gyári, SKF a gyári beszállító (de érdekes itt drágább B) ). Birnerben olcsóbb most is mint az opelcentrumban. Elsőről nem tudok nyilatkozni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
xerox123 Elküldve Április26, 2011 Megoszt Elküldve Április26, 2011 Bízom bene , hogy csak kontakt hiba! Ugye lehet az is? :-) Merta ez olcsóbb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
xerox123 Elküldve Április26, 2011 Megoszt Elküldve Április26, 2011 Sajna 5 -éves az autó de nagyon sok gondom volt vele. z14xep Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Április26, 2011 Megoszt Elküldve Április26, 2011 Persze, lehet kontakt hiba is, vagy vezeték szakadás. Nekem a télen egyszer elkezdett világítani. Egy pár napig hol jelzett, hol nem. Aztán egyszer eltűnt, és azóta nem láttam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
klatuu Elküldve Április26, 2011 Megoszt Elküldve Április26, 2011 Sziasztok, a segitsegeteket szeretnem kerni. Nem indul az auto (Astra G Caravan 1.4). A kulcs elforditasa utan nem tortenik semmi (a szervo, vilagitas, radio minden mukodik igy gondolom nem akkumulator gond lesz). A kulcs elforditasakor nem ad ki semmilyen hangot - abszolut csend. Idegen helyen vagyok, husvet van, eselytelen hogy szervizbe tudom juttatni. B) Lehet esetleg valamilyen trivialis hiba, amit sajat kezuleg le tudnak ellenorizni? Van ertelme betolassal, behuzatassal probalkozni? Koszonom Koszonom a tanacsokat, a dolog azota latszolag megoldodott, roviden osszefoglalva: A kocsi masnap reggel beindult - gyarkolatilag magatol elso probalkozasra, javitas nelkul - elotte kicsit megmozgattam par vezeteket a motorterben amerre az oninditot sejtettem, de nemhiszem hogy ez segitett volna. Azota gyakorlatilag gond nelkul indult minden esetben - egyszer fordult elo, hogy az inditas utan olyan hangja volt a motornak mintha le akarna fulladni, ekkor gazt adtam, es par masodperc alatt normalizalodott a motorhang. Az akkumulator alig fel eves, nemhiszem, hogy az lenne a gond, bar kizarni nem tudom, a biztonsag kedveert tegnap ratettem a toltore. Ma sikerult (opel marka-) szervizbe vinni, ahol kiolvastak a hibakodokat, es talaltak egy "hibas kulcs" hibat, a dolog tehat ezzel lett lezarva - valoszinu a slusszkulccsal volt valamilyen ideiglenes gond, hasznaljam a masikat. Amiota hazajottem viszont esz a fene, ugyanis eszembejutott,hogy amikor nem indult a kocsi, az elso otletem az volt, hogy a slusszkulcsban kicsereltem a gomb elemet (hatha emiatt nem indul - nem mukodik az immobiliser). Ugye amikor elemet cserel az ember, ossze kell "hangolni" a kulcsot az autoval, lehetseges, hogy ekkor hoztam letre azt a hibakodot amit a szervizben diagnosztizaltak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Április26, 2011 Megoszt Elküldve Április26, 2011 Amiota hazajottem viszont esz a fene, ugyanis eszembejutott,hogy amikor nem indult a kocsi, az elso otletem az volt, hogy a slusszkulcsban kicsereltem a gomb elemet (hatha emiatt nem indul - nem mukodik az immobiliser). Ugye amikor elemet cserel az ember, ossze kell "hangolni" a kulcsot az autoval, lehetseges, hogy ekkor hoztam letre azt a hibakodot amit a szervizben diagnosztizaltak? Az immo csak a kulcson/ban levő chipet figyeli. Az elem a központi zár távirányítóját táplálja. A kettőnek az égvilágon semmi köze egymáshoz. Az ún. szervizkulcsokon nincs is távirányító, ránézésből lehetne akár egy '70-es, '80-as években készült kulcs is. Az inkább lehet, hogy elemcserekor valami úton-módon elmozdult a helyéről a chip. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április26, 2011 Megoszt Elküldve Április26, 2011 Sajna 5 -éves az autó de nagyon sok gondom volt vele. z14xep Mi volt vele a gond? Enyimben 3.5 éves 60e km-el, kopó dolgokon kívül semmit sem cseréltem (olaj, szűrők, gyertya)... Link to comment Megosztás: More sharing options...
rele Elküldve Április26, 2011 Megoszt Elküldve Április26, 2011 Ha a világítás kapcsoló nem nagyon akarja a tompítottat kapcsolni (mintha kontakt hibás lenne) akkor azon csak a csere segít vagy van egyéb trükkje, megoldása a problémának? Hiába tekerem oda, ütögetni, kicsit mozgatni kell hogy felkapcsolja, ha egyáltalán felkapcsolja a tompítottat... Link to comment Megosztás: More sharing options...
julien Elküldve Április26, 2011 Megoszt Elküldve Április26, 2011 Ha a világítás kapcsoló nem nagyon akarja a tompítottat kapcsolni (mintha kontakt hibás lenne) akkor azon csak a csere segít vagy van egyéb trükkje, megoldása a problémának? Hiába tekerem oda, ütögetni, kicsit mozgatni kell hogy felkapcsolja, ha egyáltalán felkapcsolja a tompítottat... ez nekem is megvan, ha óvatosan kapcsolom nekem se mindig kapcsolja fel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
xerox123 Elküldve Április26, 2011 Megoszt Elküldve Április26, 2011 Persze, lehet kontakt hiba is, vagy vezeték szakadás. Nekem a télen egyszer elkezdett világítani. Egy pár napig hol jelzett, hol nem. Aztán egyszer eltűnt, és azóta nem láttam. Az az érdekes , hogy nem menetközbe világít, hanem ha megállok és indulok járó motornál! Multiméterrel szerintetek ki tudom mérni a jeladókat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts