Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Elvileg most kéne cserélni.CSak azt nem tudom,hogy olajcsere meg egy kis hidrotőke tisztító megoldja e a problémát.

És ha 5W30-ast raknál bele? A tisztitó nyavajákat én nem szeretem...

Elküldve
És ha 5W30-ast raknál bele? A tisztitó nyavajákat én nem szeretem...

5w-30-t még nem próbáltam.Szerintetek nem kell rögtön hidrotőkét cserélni? Ilyen kopogással lehet még járni egyáltalán?

Elküldve
5w-30-t még nem próbáltam.Szerintetek nem kell rögtön hidrotőkét cserélni? Ilyen kopogással lehet még járni egyáltalán?

Lehet,hogy mielőtt szétszedetném a motort,először kipróbálom az 5w-30-as olajat.Köszi a segítséget.Jó éjt mindenkinek!

Elküldve
5w-30-t még nem próbáltam.Szerintetek nem kell rögtön hidrotőkét cserélni? Ilyen kopogással lehet még járni egyáltalán?

Sajnos én így nem tudom meghatározni, mennyire kopog. Hosszabb állás után rövid ideig kopoghat, de hamar meg kellene szűnnie. Ha nagyon vészes, mutasd meg szerelőnek.

Elküldve
Sziasztok!

A gondom az, hogy nem működik a klímám (Z14XE). Hiába kapcsolom be, nem hűt semmit. Esélyes hogy elillant a gáz? Honnan tudom megállapítani, hogy mi baja van? Előre is köszönöm mindenkinek!

Szia a kompresszor forog? ha nem akkor,húzd le a csatit a kompresszorról,köss rá egy 12V-os izzót,indítsd be a kocsit,kapcsold be a klímát,ha világít,akkor,a mágnestekercs rossz.Nekem is ez volt a baja.

Elküldve
Szia a kompresszor forog? ha nem akkor,húzd le a csatit a kompresszorról,köss rá egy 12V-os izzót,indítsd be a kocsit,kapcsold be a klímát,ha világít,akkor,a mágnestekercs rossz.Nekem is ez volt a baja.

Köszönöm az ötletet, de végül is kiderült a hiba oka. Egész egyszerűen a hűtő belseje rohadt szét. Alkatrész, feltöltés, munkadíj ~60ezer B)

Elküldve
Üdv. mindenkinek.

Az egy hete jelzett hibajelenség úgy tűnik megoldódott. Egyenlőre egy bontott trafóhíddal járok és ez idő alatt a tünetek nem jelentkeztek, tehát valószínű, hogy a trafósor volt a hunyó. Köszönöm a tippeket és a jó tanácsokat.

További szép estét mindenkinek. B)

Ugye megmondtam?? :):D Sajna nekem is ugyanez volt a problem 1,5 hónapja :D Szintén bontott híd lett bele. Az új még kedvezménnyel is nagyon drága lett volna. 25000 Ft. A bontott megbízható helyről jött (haverék törött zafijából). Ami gazdasági TK ra törött. Ezért a hídért 8000 et adtam. Ha most nekem 1 évet kibír akkor már jó, de szerintem tuti többet fog.

Elküldve

Sziasztok! Ma reggel vettem észre, hogy a jobb oldali visszapillantó tükröm el van repedve. Az lenne a kérdésem, hogy csak a tükörlap cserélhető e, vagy csak burkolattal együtt kapható? Mennyibe fáj egy ilyen?

Elküldve
Sziasztok! Ma reggel vettem észre, hogy a jobb oldali visszapillantó tükröm el van repedve. Az lenne a kérdésem, hogy csak a tükörlap cserélhető e, vagy csak burkolattal együtt kapható? Mennyibe fáj egy ilyen?

Lehet kapni lapot is külön.

cromax.hu-n nézz körül, ott van, a fűthető is 3e körül van...

Elküldve
Náluk? Milyen kedvezménnyel?

Igen a Cromaxnál. Cromax kártya kell hozzá és ha a neten rendeled meg akkor 10%-ot engednek. Na jó ez csak beetetés, hogy náluk vásárolj.

Elküldve
Igen a Cromaxnál. Cromax kártya kell hozzá és ha a neten rendeled meg akkor 10%-ot engednek. Na jó ez csak beetetés, hogy náluk vásárolj.

Én mindig egy kis boltba járok Debrecenben. Van minden, korrektek a srácok, és tájékozottak.

Ünnepek alatt zárva voltak, nekem meg elszállt az olajgombám. Bementem a cromax-ba.

Asszondja a csávó, g astrába nincs z14xep motor, nem hozza a gép! B) (Ford és opel alkatrészkereskedés!)

Persze végül nem is jót adott. Másnap visszamentem, mondom neki nézd már meg a h astránál, hátha abba tettek ilyen motort.

Jé, tényleg.

Na ennyit a cromax ról.

Elküldve
Én mindig egy kis boltba járok Debrecenben. Van minden, korrektek a srácok, és tájékozottak.

Ünnepek alatt zárva voltak, nekem meg elszállt az olajgombám. Bementem a cromax-ba.

Asszondja a csávó, g astrába nincs z14xep motor, nem hozza a gép! B) (Ford és opel alkatrészkereskedés!)

Persze végül nem is jót adott. Másnap visszamentem, mondom neki nézd már meg a h astránál, hátha abba tettek ilyen motort.

Jé, tényleg.

Na ennyit a cromax ról.

Ez megesik. Havernak fiat puntoja volt. Gumi fékcső kellett neki. Elmentünk a bárdiba. Azt mondták nincs olyan. 200méterrel távolabb a start-nál a kezébe nyomták. Szintén a bárdinál történt, amikor renault 19-em volt, kiegyenlítő tartály sapka kellett volna. Hárman nézték a monitort, végül azt mondták nem találnak olyat.

Elküldve

Ablakmosó utántöltés és olajszint ellenőrzés közben szemrevételeztem még pár dolgot a motortérben és a következőre lettem figyelmes.

Az mi az? És miért van rajta motorolaj (feltételezem az, de hogy kerül oda?) Nem jó valami tömítésem?

519995.t.jpg

519996.t.jpg

Elküldve
Ablakmosó utántöltés és olajszint ellenőrzés közben szemrevételeztem még pár dolgot a motortérben és a következőre lettem figyelmes.

Az mi az? És miért van rajta motorolaj (feltételezem az, de hogy kerül oda?) Nem jó valami tömítésem?

Szerintem ne izgulj. Valami olajos tárgyról kerülhetett oda véletlenül.

Elküldve
10 ezrenként cserélem, Valvoline 10w40

Májki szerintem cseréld le a Valvoline olajat, nekem x14xe Astránál lett beletöltve nem rég, hát azt a csattogást, kopogást, kerepelést nem szeretném semmilyen autóból hallani amit azzal produkál! Előtte Castrol 10w40 volt benne, semmi ilyen hibára utaló jel nem volt, azóta már lecseréltem a Valvo olajat Castrol-ra és kicsit most is zörög a kocsi hideg motornál, úgyhogy kösz Valvoline, hogy elcseszted a kocsit!

Elküldve
Ablakmosó utántöltés és olajszint ellenőrzés közben szemrevételeztem még pár dolgot a motortérben és a következőre lettem figyelmes.

Az mi az? És miért van rajta motorolaj (feltételezem az, de hogy kerül oda?) Nem jó valami tömítésem?

valszeg a vissza vezettet takony folyik valahol..

Elküldve
Asszondja a csávó, g astrába nincs z14xep motor, nem hozza a gép! B) (Ford és opel alkatrészkereskedés!)

És tudod mit? Igaza volt!

Ugyanis G Astrában valóban nem volt, csak a Classic II-ben.

Amúgymeg piacfüggő a dolog, ha a szervizprogramja netán német nyelvterületről származik, akkor meg nem is meglepő. Ha megnézed az opel-infos.de oldalt, ott egyáltalán nem is hogy semmilyen 1.4-es motort a G Astrához, nemhogy Twinportot, de hagyományos 16V-t sem. :D

Elküldve
semmilyen 1.4-es motort a G Astrához, nemhogy Twinportot, de hagyományos 16V-t sem. B)

A Z14XE-t írják a G-hez!

Igen érdekes,hogy XEP-et nem írnak,ott nem volt Classic,mint nálunk!

Elküldve
A Z14XE-t írják a G-hez!

Igen érdekes,hogy XEP-et nem írnak,ott nem volt Classic,mint nálunk!

Az hogy van classic az okk. De miért nem lehetett azt XE motorral szerelni. Miért ment a keverés itt az XEP vel??? Tán elfogyott a sima 16V??

Elküldve
A motoroknál igen, de itt már nem!

Meg ugyanígy a háromajtósnál sem.

ÁÁá,már ezek a németek is hanyagok,már bennük sem

lehet megbízni? :D(szerintem egyszerűen kimaradt az 1,4)

Közben ránéztem a mobile.de-re és nem találtam német 1,4-est!!! B) tényleg

úgy tűnik,hogy ott nem volt!

Elküldve
Én mindig egy kis boltba járok Debrecenben. Van minden, korrektek a srácok, és tájékozottak.

Ünnepek alatt zárva voltak, nekem meg elszállt az olajgombám. Bementem a cromax-ba.

Asszondja a csávó, g astrába nincs z14xep motor, nem hozza a gép! B) (Ford és opel alkatrészkereskedés!)

Persze végül nem is jót adott. Másnap visszamentem, mondom neki nézd már meg a h astránál, hátha abba tettek ilyen motort.

Jé, tényleg.

Na ennyit a cromax ról.

A birnernél, és az unixnál is úgy van, a H-hoz hozza a Z14XEP-t :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.