fodorb Elküldve Április12, 2011 Elküldve Április12, 2011 Üdv. Itt egy új módszer klíma tisztításhoz.Hozzávalók..... Egy ilyenre gondoltál ?
wessz Elküldve Április12, 2011 Elküldve Április12, 2011 Szia Wessz! Neked mi a szakmai véleményed az AGR szelep kiszereléséről, lezárásáról? Nyáron megyek majd hozzátok tempomat beszerelésre! B) És akkor lehet ezzel is érdemes lenne foglalkozni. kiszoktam iktatni mindegyikből....
Stofl Elküldve Április12, 2011 Elküldve Április12, 2011 kiszoktam iktatni mindegyikből.... Köszönöm, akkor a kettő lesz majd! B) Tyű de várom már!
zoli83 Elküldve Április12, 2011 Elküldve Április12, 2011 Sziasztok! Még új vagyok itt a portálon és remélem tudtok nekem segíten! 2003-as 1.2 -es caravanom van kb 3 hete vásároltam és indításkor teljesen jó csendes hangja van viszont 10 -12 km után megállok olyan erősebb dizeles hangot ad! A másik pedig az lenne hogy ha nyomom a gázt folyamatos kopogó hangot hallok a motortérből ha leveszem a lábam a gázról megszünik ez normális? Előre is kösz! Üdv.
Korzika Elküldve Április12, 2011 Elküldve Április12, 2011 Sziasztok! Még új vagyok itt a portálon és remélem tudtok nekem segíten! 2003-as 1.2 -es caravanom van kb 3 hete vásároltam és indításkor teljesen jó csendes hangja van viszont 10 -12 km után megállok olyan erősebb dizeles hangot ad! A másik pedig az lenne hogy ha nyomom a gázt folyamatos kopogó hangot hallok a motortérből ha leveszem a lábam a gázról megszünik ez normális? Előre is kösz! Üdv. Ha nem ismered az autó előéletét,akkor kezdj olaj és szűrők cseréjével!
killermedve Elküldve Április12, 2011 Elküldve Április12, 2011 hy all szedett már valaki szét kormánylégzsákot?hogy lehet szétválasztani a burkolatot a légzsákrol?mer találtam az ebayon uj légzsákboritást: http://cgi.ebay.co.uk/VAUXHALL-OPEL-ASTRA-...=item230f672044 mert kezdenek a dudagombjaim kirepedezni!! elöre is köszi
grofbandi Elküldve Április13, 2011 Elküldve Április13, 2011 Sziasztok! Még új vagyok itt a portálon és remélem tudtok nekem segíten! 2003-as 1.2 -es caravanom van kb 3 hete vásároltam és indításkor teljesen jó csendes hangja van viszont 10 -12 km után megállok olyan erősebb dizeles hangot ad! A másik pedig az lenne hogy ha nyomom a gázt folyamatos kopogó hangot hallok a motortérből ha leveszem a lábam a gázról megszünik ez normális? Előre is kösz! Üdv. Vehettél volna nagyobb motorral is kombit. Szerencsétlen 1.2-es, nem küszködik vele?
Gboy Elküldve Április13, 2011 Elküldve Április13, 2011 Egy ideje kissé kopogós az első futóművem egyenetlen úton (szóval majdnem mindenhol), nem vészes. Műszaki után is mondták, hogy ez a G Astrákra nem igazán jellemző. Mi lehet a gond?
Stofl Elküldve Április13, 2011 Elküldve Április13, 2011 Egy ideje kissé kopogós az első futóművem egyenetlen úton (szóval majdnem mindenhol), nem vészes. Műszaki után is mondták, hogy ez a G Astrákra nem igazán jellemző. Mi lehet a gond? Kutyacsont, stabilizátor rúd, stabilizátor szilentek. Toronycsapágy szilent, bár az inkább nyekereg.
freeze Elküldve Április13, 2011 Elküldve Április13, 2011 @Razor: no, cseréltél olajat? Mi lett? üdv:freeze
RazoR Elküldve Április13, 2011 Elküldve Április13, 2011 @Razor: no, cseréltél olajat? Mi lett? üdv:freeze Öööööö.....még nem! Kis anyagi csőd van jelenleg nálam, annyira hogy bkv-zok......szerinted?! B)
KGR Elküldve Április13, 2011 Elküldve Április13, 2011 Öööööö.....még nem! Kis anyagi csőd van jelenleg nálam, annyira hogy bkv-zok......szerinted?! B) Én alapból BKV-zok, mivel hosszú távon olcsóbb nekem. Bár nem tudom meddig bírom a hering járatokat.
RazoR Elküldve Április13, 2011 Elküldve Április13, 2011 Lenne egy költői kérdésem ha már szóba került a kutyacsont! Egy stabrudat miért csinálnak MÜANYAGBÓL??????????? Ez nekem nem fér a fejembe! Ha kézzel tudom mozgatni akkor gondolom cserés már nem?
RazoR Elküldve Április13, 2011 Elküldve Április13, 2011 Én alapból BKV-zok, mivel hosszú távon olcsóbb nekem. Bár nem tudom meddig bírom a hering járatokat. Én a sok beteg embertől vagyok ki! Ránézel és némelyiken látszik hogy valami nem 100-as náluk....ijesztő! Na meg az öregek.....!
fantacs Elküldve Április13, 2011 Elküldve Április13, 2011 Sziasztok!Nekem olyan probléma merült fel az Astramnál hogyha süti a nap akkor nem akar elindulni.Tavalyelött cseréltettem gyujtáskapcsolot akkor egy darabig jó volt most hogy itt vannak a melegek megint nem akar elindulni.Tudna nekem ebben segiteni hogy mi lehet a probléma.Elöre is köszi a segitségeteket.
mr. bb Elküldve Április13, 2011 Elküldve Április13, 2011 Lenne egy költői kérdésem ha már szóba került a kutyacsont! Egy stabrudat miért csinálnak MÜANYAGBÓL??????????? Ez nekem nem fér a fejembe! Ha kézzel tudom mozgatni akkor gondolom cserés már nem? kézzel lehet mozgatni akkor van baja ha kopog a futómű 90% hogy ez a hiba párban érdemes cserélni és ha még mindig kopog akkor kell ránézni a többi alkatrészre ezt a legegyszerűbb cserélni és a legolcsóbb nálam max 1-1,5 évente kell cserélni
mr. bb Elküldve Április13, 2011 Elküldve Április13, 2011 Sziasztok!Nekem olyan probléma merült fel az Astramnál hogyha süti a nap akkor nem akar elindulni.Tavalyelött cseréltettem gyujtáskapcsolot akkor egy darabig jó volt most hogy itt vannak a melegek megint nem akar elindulni.Tudna nekem ebben segiteni hogy mi lehet a probléma.Elöre is köszi a segitségeteket. hogy nem akar elindulni gyújtást kapcsol? teker az önindító? vagy csak nem robban be aminek be kell?
RazoR Elküldve Április13, 2011 Elküldve Április13, 2011 kézzel lehet mozgatni akkor van baja ha kopog a futómű 90% hogy ez a hiba párban érdemes cserélni és ha még mindig kopog akkor kell ránézni a többi alkatrészre ezt a legegyszerűbb cserélni és a legolcsóbb nálam max 1-1,5 évente kell cserélni A kézzel mozgatás alatt arra gondolok, hogy NAGYON könnyen lehet jobbra balra mozgatni, nincs semmi tartása a két gömbcsuklónak, annak valamennyire "feszesen" kéne tartania a szárat és nem kéne tudnom 2 újjal mozgatni szerintem! Vagy tévedek? Ja és igen kopog a futóművem de a kormányösszekötők meg az alsó támasztógömbfej nemrég lett cserélve!
mr. bb Elküldve Április13, 2011 Elküldve Április13, 2011 A kézzel mozgatás alatt arra gondolok, hogy NAGYON könnyen lehet jobbra balra mozgatni, nincs semmi tartása a két gömbcsuklónak, annak valamennyire "feszesen" kéne tartania a szárat és nem kéne tudnom 2 újjal mozgatni szerintem! Vagy tévedek? Ja és igen kopog a futóművem de a kormányösszekötők meg az alsó támasztógömbfej nemrég lett cserélve! így van jobbra balra simán mozog. nekem még a gyáriak vannak benne gömbfejekből és az összekötőkből 200.000km 11év csak toronycsapágyat kellett cserélnem kompletten lengéscsillapító lesz a következő az már kivan
fantacs Elküldve Április13, 2011 Elküldve Április13, 2011 hogy nem akar elindulni gyújtást kapcsol? teker az önindító? vagy csak nem robban be aminek be kell? Az a helyzet amikor ez a hiba elő jött kb 2 éve akkor azt hittük a gyujtás kacsolo a hibás ezért kicseréltük egy ujra.Jelenséget leirom:tehát az autó kint áll a napon kb utastérben 30fok kint 20fok és az auto már nem is indul.a müszer falon minden visszajelző jo minden müködik csak az auto nem indul.tavaly ugyanez volt akkor kicserélték a gyujtás kapcsolo betétet utána jo volt egy darabig megint.most ujra ha melegvan nem indul az autó.amikor meg hüvös van mint ma akkor meg minden szó nélkül indul.az tuti hogy nem motor baja van.ha elforditom a kulcsot gyujtás van minde jelez csak inditani nem indit. ön indito jo mert akkor hidegben sem indult volna el.
mr. bb Elküldve Április13, 2011 Elküldve Április13, 2011 Az a helyzet amikor ez a hiba elő jött kb 2 éve akkor azt hittük a gyujtás kacsolo a hibás ezért kicseréltük egy ujra.Jelenséget leirom:tehát az autó kint áll a napon kb utastérben 30fok kint 20fok és az auto már nem is indul.a müszer falon minden visszajelző jo minden müködik csak az auto nem indul.tavaly ugyanez volt akkor kicserélték a gyujtás kapcsolo betétet utána jo volt egy darabig megint.most ujra ha melegvan nem indul az autó.amikor meg hüvös van mint ma akkor meg minden szó nélkül indul.az tuti hogy nem motor baja van.ha elforditom a kulcsot gyujtás van minde jelez csak inditani nem indit. ön indito jo mert akkor hidegben sem indult volna el. amikor indítózol halványodnak a visszajelző lámpák
fantacs Elküldve Április13, 2011 Elküldve Április13, 2011 amikor indítózol halványodnak a visszajelző lámpák az a helyzet hogy amikor elforditoma kulcsot akkor minden visszajelzö müködik de amikor tovább forditom hogy inditsak akkor semmi nem történik de ez csak nagy melegbe van ha most be ülők és elakarnám inditani simán indul.nem is szoktam ezt figyelni hogy halványodnak e de szerintem nem mert azt azért észre venném.
fantacs Elküldve Április13, 2011 Elküldve Április13, 2011 amikor indítózol halványodnak a visszajelző lámpák az a helyzet hogy amikor elforditoma kulcsot akkor minden visszajelzö müködik de amikor tovább forditom hogy inditsak akkor semmi nem történik de ez csak nagy melegbe van ha most be ülők és elakarnám inditani simán indul.nem is szoktam ezt figyelni hogy halványodnak e de szerintem nem mert azt azért észre venném.
mr. bb Elküldve Április13, 2011 Elküldve Április13, 2011 az a helyzet hogy amikor elforditoma kulcsot akkor minden visszajelzö müködik de amikor tovább forditom hogy inditsak akkor semmi nem történik de ez csak nagy melegbe van ha most be ülők és elakarnám inditani simán indul.nem is szoktam ezt figyelni hogy halványodnak e de szerintem nem mert azt azért észre venném. szedd le a kormány burkolatot ott láthatod majd bal oldalt a gy kapcsoló hátulját na ott van a hátuljában ami a hibát okozhatja kicsi fém y alakú vackok vannak benne akkor valószínű nem érintkezik, meg kel takarítani azokat a pontokat ahol ezek érintkeznek látni fogod vagy a csatlakozójában meg kell nézni a kábeleket mert sanszos hogy valami kontaktos de még mindig nem zárnám ki az önindító szénkefe hibáját. vagy test hibát amikor megint produkálja ezt rá kéne mérni az önindítónál hogy kap e áramot ha igen akkor az a ludas
fantacs Elküldve Április13, 2011 Elküldve Április13, 2011 szedd le a kormány burkolatot ott láthatod majd bal oldalt a gy kapcsoló hátulját na ott van a hátuljában ami a hibát okozhatja kicsi fém y alakú vackok vannak benne akkor valószínű nem érintkezik, meg kel takarítani azokat a pontokat ahol ezek érintkeznek látni fogod vagy a csatlakozójában meg kell nézni a kábeleket mert sanszos hogy valami kontaktos de még mindig nem zárnám ki az önindító szénkefe hibáját. vagy test hibát amikor megint produkálja ezt rá kéne mérni az önindítónál hogy kap e áramot ha igen akkor az a ludas Köszi szépen a segitséget.megnézem és jelentkezek hogy mire jutottam.Az ön inditó az tuti jó mert azt már megnézettem.
Recommended Posts