Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
@Mc-elek:

Nézd, szép dolog ez a gyártóművi előírás, én azt mondom hogy amíg garanciális az autód addig jól teszed ha azt használod, de ha lejárt a garancia, akkor saját felelősségre azt töltesz bele amit akarsz, csak aztán edd meg amit főztél... Szóval ha a reciklált sütőolajtól kifekszik az Astra motorja, akkor nem az Opelt kell szidni és kész. Mint mindenhez az életben, ehhez is felelősséggel kell hozzáállni, ennyi.

Persze ez így van...nekem most dexos2 van benne ,meg legközelebb is az lesz benne..de azért gondolkozok a tacskós olajon <_<

akkor nem éreztetem eléggé mennyire cinikus voltam :angry:

Elküldve
akkor nem éreztetem eléggé mennyire cinikus voltam :angry:

De, átjött, a legutóbbi hozzászólásommal csak próbáltam menteni a menthetőt mielőtt végleg elásom magam Mantec előtt... <_<

Elküldve
De, átjött, a legutóbbi hozzászólásommal csak próbáltam menteni a menthetőt mielőtt végleg elásom magam Mantec előtt... <_<

tényleg az milyen durva lenne ha ilyen tacskós,lidl-s olajnak lenne dexos2-je??? :angry: :P

Na legközelebb meg is nézem :P

Elküldve

sziasztok

1.4es astrámnál időnként kigyullad a check engine lámpa a műszerfalon. csak időnként,és miután leállítom,utána semmi. úgy vettem észre hogy akkor gyullad ki,mikor huzamosabb ideig nagy fordulaton megy a motor, pl autópályán megyek..vagy huzamosabb ideig dombon fölfelé. valami ötlet esetleg? ill a hibajelzést hogyan s lehet kimutatni? régebben olvastam,de nem rémlik már...kuplung,fék,gáz vmi ilyesmi

Elküldve
sziasztok

1.4es astrámnál időnként kigyullad a check engine lámpa a műszerfalon. csak időnként,és miután leállítom,utána semmi. úgy vettem észre hogy akkor gyullad ki,mikor huzamosabb ideig nagy fordulaton megy a motor, pl autópályán megyek..vagy huzamosabb ideig dombon fölfelé. valami ötlet esetleg? ill a hibajelzést hogyan s lehet kimutatni? régebben olvastam,de nem rémlik már...kuplung,fék,gáz vmi ilyesmi

Milyen motor?

Ha Z -vel kezdődik akkor fék+gáz és gyújtás

ha X-el akkor kiolvasni az aláírásomban leírt módokon!

A dízelt nem tudom,lehet csak géppel?

Elküldve
sziasztok

1.4es astrámnál időnként kigyullad a check engine lámpa a műszerfalon. csak időnként,és miután leállítom,utána semmi. úgy vettem észre hogy akkor gyullad ki,mikor huzamosabb ideig nagy fordulaton megy a motor, pl autópályán megyek..vagy huzamosabb ideig dombon fölfelé. valami ötlet esetleg? ill a hibajelzést hogyan s lehet kimutatni? régebben olvastam,de nem rémlik már...kuplung,fék,gáz vmi ilyesmi

Ez nekem is mindig előjön... :s

Elküldve
lehet a szívótorok tele van koksszal vagy melegen az előtöltés állító dugattyú szorul.Ezt lehet látni az élőadat listában.

2 csatis adagoló vagy egy csatis?

Köszönöm, tegnap szét is kaptuk a szívórészt, egész délután ráment a rásült olajos korom lepucolására. Most szép tiszta lett, + új tömítések, de sajnos a probléma még maradt. Adagolón 1 csati van.

Elküldve

Sziasztok!

Szerintetek mitől van ha a főtengely kikandikál a blokk oldalán.Nem nekem történ(hála isten),hanem az egyik ismerősöm elindult Spanyolországba aztán félúton puff neki.Amúgy skoda oktávia.Mitől lehet?Sok km,vagy agyon volt hajtva,vagy gyári hiba.Köszi előre is

Elküldve
Sziasztok!

Szerintetek mitől van ha a főtengely kikandikál a blokk oldalán.Nem nekem történ(hála isten),hanem az egyik ismerősöm elindult Spanyolországba aztán félúton puff neki.Amúgy skoda oktávia.Mitől lehet?Sok km,vagy agyon volt hajtva,vagy gyári hiba.Köszi előre is

Magas fordulat, vagy az is lehet hogy gyártás hibás. De lehet az is hogy úgy használták hogy hidegen húzatva lett sokszor emellett csesztek olajat cserélni időben aztán, ettől elmelegedett meg megrepedezett és ezért egy nagyobb terhelés hatására eltört és kinézett.

Ui: szerintem a hajtókar volt nem a főtengely. Az nem igazán végez olyan mozást hogy kinézzen a blokk oldalán. Meg azt két végén csapágyak fogják szal annak hogy az elszabadul kicsi a valószínűsége.

Elküldve
Ez nekem is mindig előjön... :s

Nem megfelelő lambda érték is okozhatja ezt.

Nálunk korábban akkor jelentkezett,amikor a katalizátorból ki volt törve egy darab,és tartósan 150-160km/h volt a sebesség.

Elküldve
Nem megfelelő lambda érték is okozhatja ezt.

Nálunk korábban akkor jelentkezett,amikor a katalizátorból ki volt törve egy darab,és tartósan 150-160km/h volt a sebesség.

És ez milyen hatással van a kocsira?

Fogyasztás növekszik?

Elküldve
És ez milyen hatással van a kocsira?

Fogyasztás növekszik?

Menetteljesítményben,fogyasztásban nem látszott változás,mindössze az ECU jelezte,hogy a normális értéktartományon kívűli a jel <_<

Elküldve

Sziasztok!!!

Segítséget szeretnék kérni.

"99-es astra 1.6 16v kuplung szerkezetet hol érdemes keresni,és melyik gyártmány jó bele?

Előre is köszi!! <_<

Elküldve
Magas fordulat, vagy az is lehet hogy gyártás hibás. De lehet az is hogy úgy használták hogy hidegen húzatva lett sokszor emellett csesztek olajat cserélni időben aztán, ettől elmelegedett meg megrepedezett és ezért egy nagyobb terhelés hatására eltört és kinézett.

Ui: szerintem a hajtókar volt nem a főtengely. Az nem igazán végez olyan mozást hogy kinézzen a blokk oldalán. Meg azt két végén csapágyak fogják szal annak hogy az elszabadul kicsi a valószínűsége.

Áhhá,értem.Köszi az infót.Amúgy biztos igazad van,hogy a hajtókar az,én annyira nem értek hozzá,meg csak telón kaptam az infót,hogy valami kidugta a fejét meg,hogy hosszú út lesz,mert trélerrel "száguldanak" tovább.

Elküldve

Sziasztok!

Az 1000. oldal környékén írtam a jobb első keréknél hallható "kopogós" problémámról. A kutyacsont cseréje nem oldotta meg a gondot. Többen is írták, hogy hasonlóval küszödnek/küszködtek. Nos nekem a stabilizátor szilent volt a ludas. 1000Ft/pár az ára, kicserélni viszont nagyon macerás, de megérte, mert megjavult. Gondoltam leírom, hátha másnak is segíthet.

Elküldve

Sziasztok!

Olyan problémám van, hogy először tavaly kezdődött, hogy mikor kicsit jobban odalépek a gázra felpörög a motor, a fordulatmérő is kitér lényegesen, de az autó mégsem gyorsul kellően. Kicsit olyan érzésem van mintha a kuplung csúszna, de ezt a szerelőm cáfolta... A probléma megszűnt kb 5 hónapja mikor a vezérműszíj csere volt, de a napokban újra előjött ez a hiba. Szinte mindegyik sebességi fokozatban észlelhető. Astra G 1.6 16V 2000-es évjárat...

Van valakinek bármi ötlete a hibával kapcsolatban? Hol keresgéljek?

Előre is köszönöm!

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.