Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

>sz.tem 1 probát megér,ha beindul akkor lehet,hogy az akksi multki vagy a generátor.ha másik aksival beindul müszerrel mérjetek rá 14.5 körül kell tölteni.

ha ennél kevesebb akkor generális a hunyó.

>ha nemindul akkor öninditó.

>az aksidat probáldki egy másik kocsiba ha beindul 1 hiba kilöve.

Kipróbáltam amit mondtál, de csak épphogy megforgatta a másik aksi is, de szerintem az is le van merülve úgyhogy passzolom a dolgot!!! Az enyémet nem merem berakni a másik kocsiba, mert ha cellazárlatos akkor nehogy valami legyen a másik verdával is! Azért kösz a tippet! Holnap viszem dokihoz aztán majd kiderül h mi van!

Link to comment
Megosztás:

Szasztok!

Astra G TID kijelzőjén lévő külső hőmérséklet mutatóm --- jelet mutat sajna.(dátum,idő jó)

Mit és hol nézzek meg,h javítsam a hibát?

Szerintem szegmenshibás lett, de csak tipp! A hőmérő maga az első lökösön van középtájon ott nézd meg a kábeleket szerintem! Ha ott nincs baj akkor lehet hogy le kell bontanod a középkonzolt.....

Link to comment
Megosztás:

Most lett ugye felújítva a motorom... Hány kilométert kell a bejáratással töltenem?...

Melegíteni szvsz felesleges, a hideg alapjáratnál semmi nem koptatja jobban a motort, kiméletesen kell vele bánni, de nyomni is kell neki, úgy 2000 km et szoktak mondani, ha azon túl vagy akkor már be van járatva, és az elején gyakran kell olajat is cserélni, elösször talán 200 km után, utána 500 után utána 1000 után, utána 5000 , majd a rendes ciklus szerint 10-15 ezer km enként,. ha sokat városozol, akkor talán a 10 000 nként nem túlzás.

nem biztos, hogy pont így, mert ahányan mondják annyi számot mondanak, de valahogy így kell.

Link to comment
Megosztás:

Melegíteni szvsz felesleges, a hideg alapjáratnál semmi nem koptatja jobban a motort, kiméletesen kell vele bánni, de nyomni is kell neki, úgy 2000 km et szoktak mondani, ha azon túl vagy akkor már be van járatva, és az elején gyakran kell olajat is cserélni, elösször talán 200 km után, utána 500 után utána 1000 után, utána 5000 , majd a rendes ciklus szerint 10-15 ezer km enként,. ha sokat városozol, akkor talán a 10 000 nként nem túlzás.

nem biztos, hogy pont így, mert ahányan mondják annyi számot mondanak, de valahogy így kell.

Annyi kiegészítéssel, hogy talán nem kell ennyire túlzásba vinni az olajcserét.

Mikor új autót vesz az ember, akkor is 1500 körül van az első olajcsere, utána pedig már a szervízperiódusnak megfelelően.

Az első kb 2000 km-t változatos fordulatszámon kell megtenni, nem feltétlenül a hosszú távon állandó fordulatszám tesz neki a legjobbat a bejáratásnál.

Link to comment
Megosztás:

Van valakinek valami ötlete arra, hogy egyik pillanatról a másikra elektromosan behal a kocsi?? Se nem indul, se világitás se vészvillogó, az ajtókat nem lehet bezárni se távirányitóval, se kulccsal, sötét a műszerfal!!! Próbáltam másik aksival, de semmi! Ötlet??

Link to comment
Megosztás:

Van valakinek valami ötlete arra, hogy egyik pillanatról a másikra elektromosan behal a kocsi?? Se nem indul, se világitás se vészvillogó, az ajtókat nem lehet bezárni se távirányitóval, se kulccsal, sötét a műszerfal!!! Próbáltam másik aksival, de semmi! Ötlet??

Test kábel??

Link to comment
Megosztás:

Most lett ugye felújítva a motorom... Hány kilométert kell a bejáratással töltenem? Mert most persze vigyázok én rá csak nem tudom meddig kell... Most 2500 fölé nem pörgetem és csak kis gázon közlekedek. Meg melegítem indulás előtt egy 2-3 percet. Ez jó lesz így? <_<

jó ez így. általában 1000-1500 km a bejáratási időszak, utána egy olajcsere.... és tegyél bele 5w30 as olajat..

Link to comment
Megosztás:

Most durran el az agyam....

32e km-nél volt bal első féltengely szimering cserélve a kocsin garanciában, most 5700km van a kocsiban 15 hónap után megint tocsog az olajban a bal oldala. <_<

Mi a fenét tudok vele csinálni, nem hiszem el, hogy ennyit bír ki egy szimering. Nem lehetséges, hogy valami nem jó a kocsin? (pl. féltengely csapágy)

Link to comment
Megosztás:

Van valakinek valami ötlete arra, hogy egyik pillanatról a másikra elektromosan behal a kocsi?? Se nem indul, se világitás se vészvillogó, az ajtókat nem lehet bezárni se távirányitóval, se kulccsal, sötét a műszerfal!!! Próbáltam másik aksival, de semmi! Ötlet??

A sarukat mindenképpen nézd át tuti ha sehol nincsen áram akkor azok körül lesz a probléma. Test rákötés a motortéri biztitáblába menő pozitív kábel milyensége esetleg maga a sarun a kábel nincs-e eloxidálva megsérülve, a saru az akksira jól rászorul-e. Most így hirtelen ezek jutnak eszembe. Esetleg még a motortérbe a főbiztik ellenőrzése hogy azok közül nem ment -e ki vmelyik.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.Tudja valaki mi lehet a hiba?Kivillogtattam a sárgalámpát és ennyit számoltam 10-1-10-5 mit takar ez?Köszi

Egész konkrétan így szól a hibakód szövege. Szívócső nyomás érzékelő áramkör hibás müködése. Jobb esetbe kontakt hiba esetleg vezeték sérülés, esetleg ha piszkáltad vagy piszkálták a jeladót akkor, a nem megfelelően visszadugott stekker is eredményezheti ezt. Ha nem volt piszkálva, akkor lehet akár vezeték sérülés, csatlakozó beázás (pl motormosás után) de rosszabb esetben jeladó tönkremenetele, esetleg ECU ide tartozó bemenetéknek meghibásodása. Első körben a jeladó stekkerét ill az oda vezető vezetékeket szemrevételezd utána esetleg másik jeladó próbára. Még egy kérdés. A sárgád ég most is vagy csak esetleg egy régebbi tárolt kódot villogott ki? Mert konkrétan nekem is volt ilyen, hogy mikor kivettem megnézni a jeladót hogy milyen állapotban van visszaszerelés után nem dugtam vissza a stekkert indítás után egyből égve maradt a sárga. Mivel lusta voltam felmenni a laptopért ezért 3 indítás után eltűnt a jel de csak hetekkel később lett kitörölve.

Link to comment
Megosztás:

Egész konkrétan így szól a hibakód szövege. Szívócső nyomás érzékelő áramkör hibás müködése. Jobb esetbe kontakt hiba esetleg vezeték sérülés, esetleg ha piszkáltad vagy piszkálták a jeladót akkor, a nem megfelelően visszadugott stekker is eredményezheti ezt. Ha nem volt piszkálva, akkor lehet akár vezeték sérülés, csatlakozó beázás (pl motormosás után) de rosszabb esetben jeladó tönkremenetele, esetleg ECU ide tartozó bemenetéknek meghibásodása. Első körben a jeladó stekkerét ill az oda vezető vezetékeket szemrevételezd utána esetleg másik jeladó próbára. Még egy kérdés. A sárgád ég most is vagy csak esetleg egy régebbi tárolt kódot villogott ki? Mert konkrétan nekem is volt ilyen, hogy mikor kivettem megnézni a jeladót hogy milyen állapotban van visszaszerelés után nem dugtam vissza a stekkert indítás után egyből égve maradt a sárga. Mivel lusta voltam felmenni a laptopért ezért 3 indítás után eltűnt a jel de csak hetekkel később lett kitörölve.

Köszi a választ.nemvolt piszklva semmi menet közenben gyulladt ki a lámpa,Most a kivillogtatás után már nem ég.Azért átnézem a vezetékeket.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Olyan gondom van, h 98-as a gep, 1.4-es (X14XE). Most csereltunk elso fekbeteteket illetve fekolajat is egyben. De sajnos a vart hatas elmaradt, mert kb olyan maradt a fek, mint volt: gyenge. Rettento gyenge. Ez az elso astram, nem tudom milyennek kene lennie, de a baratnom Corsajan erzem, h ha odalepek neki erosebben akkor fog. Az Astran viszont nincs meg ez az erzesem. Megall (egyszercsak), nem cincog, semmi gond. De nekem ez a fekhatas keves a biztonsagerzetemhez. Fekolajcsere elott se volt jobb, szoval nem hiszem, h levegos lenne... 2x is legtelenitettuk (jobb hatso, bal hatso, jobb elso, bal elso sorrendben). Ja igen es a pedalnal is, mintha a felso 1/4 reszen nem is fogna...

Vmi otlet mit kene kicserelni, megnezni, beallitani, barmi?

ui: tarcsakat nem tudom milyen vastag, megmerem majd... de nem tuntek kopottnak.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Olyan gondom van, h 98-as a gep, 1.4-es (X14XE). Most csereltunk elso fekbeteteket illetve fekolajat is egyben. De sajnos a vart hatas elmaradt, mert kb olyan maradt a fek, mint volt: gyenge. Rettento gyenge. Ez az elso astram, nem tudom milyennek kene lennie, de a baratnom Corsajan erzem, h ha odalepek neki erosebben akkor fog. Az Astran viszont nincs meg ez az erzesem. Megall (egyszercsak), nem cincog, semmi gond. De nekem ez a fekhatas keves a biztonsagerzetemhez. Fekolajcsere elott se volt jobb, szoval nem hiszem, h levegos lenne... 2x is legtelenitettuk (jobb hatso, bal hatso, jobb elso, bal elso sorrendben). Ja igen es a pedalnal is, mintha a felso 1/4 reszen nem is fogna...

Vmi otlet mit kene kicserelni, megnezni, beallitani, barmi?

ui: tarcsakat nem tudom milyen vastag, megmerem majd... de nem tuntek kopottnak.

Néha én is úgy érzem, hogy gyenge a fék. Ettől függetlenül ha erősen beletaposok akkor a kerekek nyikorognak (no ABS), az asszony pedig bólogat a szélvédő irányába. Igazából én is azt vettem észre, hogy a felső negyed részen nagyon haloványan fog. Utána még egy kicsit erősebben rá kell nyomnom, hogy megfelelő legyen a fékhatás. Satuhoz pedig tényleg kell láberő.

Link to comment
Megosztás:

Néha én is úgy érzem, hogy gyenge a fék. Ettől függetlenül ha erősen beletaposok akkor a kerekek nyikorognak (no ABS), az asszony pedig bólogat a szélvédő irányába. Igazából én is azt vettem észre, hogy a felső negyed részen nagyon haloványan fog. Utána még egy kicsit erősebben rá kell nyomnom, hogy megfelelő legyen a fékhatás. Satuhoz pedig tényleg kell láberő.

Detto. Pontosan ezt tapasztalom. Az igazi hatashoz taposni kell rendesen. Nekem sincs benne ABS. Vajon, ha vmi sporttarcsat teszek bele akkor jobb lesz? A legnagyobb problema nem akkor van, ha egyedul maszkalok a varosban, hanem amikor 4-en ulunk benne es lejton kozeledek egy keresztezodeshez. Na akkor nyomni kell idoben, h megalljon...

Link to comment
Megosztás:

jó ez így. általában 1000-1500 km a bejáratási időszak, utána egy olajcsere.... és tegyél bele 5w30 as olajat..

Köszi! Nekem most aki csinálta Metabont 10W40-et tett bele. Mondtam neki, hogy én eddig 5W30 GM olajat tettem bele. Mondta, hogy ő nincsen meggyőződve arról, hogy ez jó minőség-e. És különben is túl vékony az az olaj, majd ezzel jobb lesz. Na most akkor mi legyen? Károsodhat most a 10W40-től?

Link to comment
Megosztás:

Néha én is úgy érzem, hogy gyenge a fék. Ettől függetlenül ha erősen beletaposok akkor a kerekek nyikorognak (no ABS), az asszony pedig bólogat a szélvédő irányába. Igazából én is azt vettem észre, hogy a felső negyed részen nagyon haloványan fog. Utána még egy kicsit erősebben rá kell nyomnom, hogy megfelelő legyen a fékhatás. Satuhoz pedig tényleg kell láberő.

Nekem erre van egy elméletem. Nekem sincs benne ABS! Szerintem a gyárban direkt erősebb pedálerőt konfigurálnak bele a fékbe, hogy ne satuzzanak a kerekek (és ez által ne legyen egy kontrollálatlan csúszás) minden határozottabb fékezésnél. Amiben meg van ABS ott ugye mindegy. Lehet, hogy ez irtó nagy baromság... <_< De több autóban is ülök naponta és nagyjából mindegyiknél ez a helyzet fékügyileg.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.