Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
volt szelep szorulásod?

ano érdekes kopogo hangra letem figyelmes,melyel 1idejüleg néhány paci is elweszet

mentem szerelöhöz,rakták fel gépre ami azt monta szelep hiba,csak azt nem h mejik

1 szelep volt elfáradva,meg sztem nemszorult,csak nem ugy müködöt ahogy kelet volna

azt akor cserélték,azota nem volt gondom vele

Elküldve
mesélj nekem 1450 ről.

Pl. A cseh husziták vezére Giskra 1450-ben foglalta el Salgó várát. :D

Mást sajnos nem tudok mondani,mert én a 0145-öt néztem! :lol: :D

Mégiscsak van egy ötletem a 1450-re! P0450=T.a.-kipárolgásgátlás-nyomásjeladó funkció-rendellenesség

Az én listám/te listád szerint a 1120 az 0120 az:P0120=Fojtószelep-/pedálhelyzet-jeladó A funkció-rendellenesség

Ha ilyen logika mentén gondolkodunk tovább akkor ez jön ki:

1450=0450 vagyis mint fentebb írtam:P0450=T.a.-kipárolgásgátlás-nyomásjeladó funkció-rendellenesség

Elküldve

Sziasztok,

Múltkor említettem, hogy középső dobot cseréltettem és nem lett tökéletes a szigetelése. Van egy kis aknám, amiről a hátsó illesztést szét bírtam kapni és megcsináltam normálisan, de sajnos a katalizátor felöli végéhez már nem fértem hozzá az aknából (kb 1,5 méter hosszú akna, ami ráadásul fal mellé "épült" és nem lehet előrébb húzni sem a kocsit). 120 felett már nagyon nagyon hangos a kipufogó. Az lenne a kérdésem, hogy ezt a hangot okozhatja-e a fent említett tömítetlenség, vagy egyszerűen az utángyártott dob ennyivel hangosabb lenne?

Elküldve

Ám legyen :D, miliomos :)

Pl. A cseh husziták vezére Giskra 1450-ben foglalta el Salgó várát. ;)

Mást sajnos nem tudok mondani,mert én a 0145-öt néztem! :lol: :D

Mégiscsak van egy ötletem a 1450-re! P0450=T.a.-kipárolgásgátlás-nyomásjeladó funkció-rendellenesség

Az én listám/te listád szerint a 1120 az 0120 az:P0120=Fojtószelep-/pedálhelyzet-jeladó A funkció-rendellenesség

Ha ilyen logika mentén gondolkodunk tovább akkor ez jön ki:

1450=0450 vagyis mint fentebb írtam:P0450=T.a.-kipárolgásgátlás-nyomásjeladó funkció-rendellenesség

Elküldve
Keresd Wessz-t, ebben a király!

>köszi rákérdezek hátha tud valami akciós megoldást!

>a szervizbenn ugyis csak megkoppasztanak és lenyuznák a bőrőm sajna <_<

>

Elküldve

Sziasztok.Az elektromos fűtéscsapom nem mindig nyit ki,vagyis full melegre tekerve is hideget fúj,de ha megtekergetem (hideg-meleg)akkor hallani hogy nyit és már jön is a meleg.Arra gondoltam,hogy amikor nyitva van akkor lehúzom a csatlakozót a csapról,ezáltal mindig nyitott állapotban lesz,hiába tekerem a hidegre,nem tud zárni.Attól félek,hogy egyszercsak bedobja a törülközőt és zárva marad és akkor lehet szétszedni az egészet ami elég nagy meló(tudom,mert nemrég volt radiátor csere).De a másik meg,hogy pl nyáron ha klímát használok a fűtőradiátorom akkor is folyamatosan forró lesz mert kering benn a víz.Szóval szerintetek mi legyen,bízzak benn,hogy nem romlik el,vagy legyen fix nyitott?Köszi előre is.

Elküldve
Sziasztok.Az elektromos fűtéscsapom nem mindig nyit ki,vagyis full melegre tekerve is hideget fúj,de ha megtekergetem (hideg-meleg)akkor hallani hogy nyit és már jön is a meleg.Arra gondoltam,hogy amikor nyitva van akkor lehúzom a csatlakozót a csapról,ezáltal mindig nyitott állapotban lesz,hiába tekerem a hidegre,nem tud zárni.Attól félek,hogy egyszercsak bedobja a törülközőt és zárva marad és akkor lehet szétszedni az egészet ami elég nagy meló(tudom,mert nemrég volt radiátor csere).De a másik meg,hogy pl nyáron ha klímát használok a fűtőradiátorom akkor is folyamatosan forró lesz mert kering benn a víz.Szóval szerintetek mi legyen,bízzak benn,hogy nem romlik el,vagy legyen fix nyitott?Köszi előre is.

Ha nyitott fűtéscsapnál klímázol,akkor meleget fog nyomni.Nem csak a bovden van kicsúszva a konzolba,a kapcsoló mögött.?

Elküldve

Sziasztok! Két hónap kocsinélküliség után végre kész lett a motorfelújítás. Szépen jár viszont azért egy hibakód az első útján beárnyékolja ezt az örömöt.

0325... mit tudtok mondani erről? Köszi

Elküldve
Sziasztok! Két hónap kocsinélküliség után végre kész lett a motorfelújítás. Szépen jár viszont azért egy hibakód az első útján beárnyékolja ezt az örömöt.

0325... mit tudtok mondani erről? Köszi

P0325=Kopogásdetektor 1 (Bank 1) funkció-rendellenesség

Szerintem ez,bár a multkor nem jött be a tipp. <_<

Elküldve
Sziasztok! Két hónap kocsinélküliség után végre kész lett a motorfelújítás. Szépen jár viszont azért egy hibakód az első útján beárnyékolja ezt az örömöt.

0325... mit tudtok mondani erről? Köszi

Részleteket árulsz el a felújításról?

Elküldve
Sziasztok! Két hónap kocsinélküliség után végre kész lett a motorfelújítás. Szépen jár viszont azért egy hibakód az első útján beárnyékolja ezt az örömöt.

0325... mit tudtok mondani erről? Köszi

Örülök, hogy ismét kocsikázhatsz. <_< Mennyi lett a vége? 300 megállította?

Elküldve
Örülök, hogy ismét kocsikázhatsz. <_< Mennyi lett a vége? 300 megállította?

Nem a 325 állította meg,ki is írta neki! :angry:

Télleg mennyi volt a mutatvány?

Elküldve
Ha nyitott fűtéscsapnál klímázol,akkor meleget fog nyomni.Nem csak a bovden van kicsúszva a konzolba,a kapcsoló mögött.?

Nem a bovden rendben van,szerintem nem fog meleget nyomni a klíma hisz hidegre lesz tekerve és a levegőlapát(vagy mi a neve)elzárja a meleget a radiátornál,hiszen ha klíma nélkül a hidegre tekered akkor sem fúj meleget pedig a fűtéscsap nyitva van,mert csak full hidegre tekerésnél zár a csap.Na ezt most jól leírtam,remélem érthető,javítsatok ki ha tévedek.

Elküldve
Sziasztok! Két hónap kocsinélküliség után végre kész lett a motorfelújítás. Szépen jár viszont azért egy hibakód az első útján beárnyékolja ezt az örömöt.

0325... mit tudtok mondani erről? Köszi

Elképzelhető hogy a kopogás szenzor csatia nem megfelelően lett visszadugva, vagy az is lehet hogy a csati nem érintkezik rendesen. Esetleg a kábelkorbács megsérült. Haveri körben a 3 motorfelújításból 2 nél jelentkezett a felújítás után hibás csatikra visszavezethető hibakód. Pedig abból egyik márkaszerviz volt. Legtöbb szerelő pörgeti a melót sokszor kapkod és az ilyen részletek felett elsiklik, vagy esetleg olykor erővel próbálja rádugni ami nem sikerül.

Elküldve
Nem a bovden rendben van,szerintem nem fog meleget nyomni a klíma hisz hidegre lesz tekerve és a levegőlapát(vagy mi a neve)elzárja a meleget a radiátornál,hiszen ha klíma nélkül a hidegre tekered akkor sem fúj meleget pedig a fűtéscsap nyitva van,mert csak full hidegre tekerésnél zár a csap.Na ezt most jól leírtam,remélem érthető,javítsatok ki ha tévedek.

Egész nyáron klimatizált szaunád lesz! <_<

Elküldve

Köszi a válaszokat. Tényleg a szenzornak nem volt rendesen meghúzva a csavarja és ezért bejelzett.

A részletek a felújításról: Felújították a hengerfejet. Hegeszteni kellett sajnos mert el volt repedve. Fel lettek fúrva a hengerek, kapott gyári túlméretes dugattyúkat. Főtengelyt is köszörülni kellett. Ezen felül ki lett még cserélve a vízpumpa mert az sem állt már helyzet magaslatán. Jön erre még a munkadíj az olaj a szűrő meg különféle csavarok meg tömítéskészlet. Összesen: 307.180 Ft lett a vége.

De most viszont nagyon szépen duruzsol :angry: Remélem megérte kifizetni ennyi pénzt <_<

Elküldve
Köszi a válaszokat. Tényleg a szenzornak nem volt rendesen meghúzva a csavarja és ezért bejelzett.

A részletek a felújításról: Felújították a hengerfejet. Hegeszteni kellett sajnos mert el volt repedve. Fel lettek fúrva a hengerek, kapott gyári túlméretes dugattyúkat. Főtengelyt is köszörülni kellett. Ezen felül ki lett még cserélve a vízpumpa mert az sem állt már helyzet magaslatán. Jön erre még a munkadíj az olaj a szűrő meg különféle csavarok meg tömítéskészlet. Összesen: 307.180 Ft lett a vége.

De most viszont nagyon szépen duruzsol :P Remélem megérte kifizetni ennyi pénzt <_<

Neked sikerült megoldani vagy "megfenyegetted" a szerelőt hogy visszakéred a pénzt és ezért nekiugrott és addig kereste még meg nem lett a hiba?:angry: :P :P :P

Elküldve
Sziasztok,

Múltkor említettem, hogy középső dobot cseréltettem és nem lett tökéletes a szigetelése. Van egy kis aknám, amiről a hátsó illesztést szét bírtam kapni és megcsináltam normálisan, de sajnos a katalizátor felöli végéhez már nem fértem hozzá az aknából (kb 1,5 méter hosszú akna, ami ráadásul fal mellé "épült" és nem lehet előrébb húzni sem a kocsit). 120 felett már nagyon nagyon hangos a kipufogó. Az lenne a kérdésem, hogy ezt a hangot okozhatja-e a fent említett tömítetlenség, vagy egyszerűen az utángyártott dob ennyivel hangosabb lenne?

Sziasztok,

Erre valaki? <_<

Elküldve
Sziasztok,

Erre valaki? <_<

Mind a kettő esélyes szerintem.Szóval a dob is lehet hangosabb,de ha

elől kifúj annak is van hangja.Csak alá kéne menni valahol!

Elküldve
Mind a kettő esélyes szerintem.Szóval a dob is lehet hangosabb,de ha

elől kifúj annak is van hangja.Csak alá kéne menni valahol!

Az biztos, hogy kifúj elöl. Hideg időben rögtön látni is, hogy elcsöppen a kondenzvíz, plusz egyértelműen be lehet azonosítani a "sziszegést".

"Csak alá kéne menni valahol!"

Igen. Erre szeretnék egy helyet találni, mert nincs kedvem elvinni szervizbe emiatt.

Elküldve
Az biztos, hogy kifúj elöl. Hideg időben rögtön látni is, hogy elcsöppen a kondenzvíz, plusz egyértelműen be lehet azonosítani a "sziszegést".

Azt nem tudom, hogy CSAK ettől lett hangosabb, vagy a dob miatt?

"Csak alá kéne menni valahol!"

Igen. Erre szeretnék egy helyet találni, mert nincs kedvem elvinni szervizbe emiatt.

Elküldve
Neked sikerült megoldani vagy "megfenyegetted" a szerelőt hogy visszakéred a pénzt és ezért nekiugrott és addig kereste még meg nem lett a hiba?<_< :angry: :P :P

Kivillogtattam a hibát és felhívtam, hogy ez és ez van. Mondta menjek vissza megcsinálja. Elfelejtette meghúzni a csavart. Végülis garanciát vállal a munkájára... Én meg őszintén megmondva amig nem volt ilyen hibám nem is tudtam, hogy van kopogásérzékelő a kocsiban :P

Elküldve
Köszi a válaszokat. Tényleg a szenzornak nem volt rendesen meghúzva a csavarja és ezért bejelzett.

A részletek a felújításról: Felújították a hengerfejet. Hegeszteni kellett sajnos mert el volt repedve. Fel lettek fúrva a hengerek, kapott gyári túlméretes dugattyúkat. Főtengelyt is köszörülni kellett. Ezen felül ki lett még cserélve a vízpumpa mert az sem állt már helyzet magaslatán. Jön erre még a munkadíj az olaj a szűrő meg különféle csavarok meg tömítéskészlet. Összesen: 307.180 Ft lett a vége.

De most viszont nagyon szépen duruzsol :angry: Remélem megérte kifizetni ennyi pénzt <_<

Jó lesz az! :P Nekem egy év és 20e km után semmi problémám nem volt még a felújításommal. Olajat nem eszi, szépen jár, jól fogyaszt. Remélhetőleg "örök élet" lesz.

Elküldve
Jó lesz az! :angry: Nekem egy év és 20e km után semmi problémám nem volt még a felújításommal. Olajat nem eszi, szépen jár, jól fogyaszt. Remélhetőleg "örök élet" lesz.

Én is ebben reménykedek! Talán még veterán autó is lesz egyszer belőle <_<

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.