PGA Elküldve Március16, 2011 Elküldve Március16, 2011 Sziasztok! Lenne egy 1.4es twinportos gépem, aminek lett egy érdekes hibája legalább is számomra. Elindítom az autót minden renden, de amikor felkapcsolom a helyzetjelzőt vagy pedig a fényszórót akkor a belső rész kilométeróra világítás, km kijelzés és a óra, dátum, hőmérséklet kijelző kialszik. Ha lekapcsolom újra világít, és persze számol is. Hétvégén le lett mosva az autó, motor mosás nem volt (mielőtt valaki megkérdezi :D), azóta jön ez a hiba. Megnéztem a jobb helyzetjelző nem világ amikor felkapcsolom, viszont a fényszórót ha kapcsolok akkor mindkettő világít rendesen. A csatlakozókat megnéztem nem találtam beázást. Még 1 érdekesség vagy információ nem tudom hova tenni. Egyszer felkapcsoltam a tompítottat és persze a jobb oldali nem világított ekkor megkocogtattam a lámpaburát és megjavult, mondom megyek megnézem a világítást belül, de mire odaértem volna kattant valami relé vagy nem tudom mi ennyire nem értek hozzá. Majd valami sípolt is addig mi le nem vettem a gyújtást. Bocsánat ha hosszúra sikeredett, de lehet valakinek ez ad ötlet, mert nekem nincsen mi lehet a hiba. Köszi előre is! Üdv, Scholes01 Szerintem nincs itt gond, csak véletlenül lejjeb tekeredett a kijelző fényerejét állító potméter. Csavard feljebb. A sípoló hang bennhagyott slusszkulcsnál az égve maradt világításra figyelmeztet.
zsorzsi30 Elküldve Március16, 2011 Elküldve Március16, 2011 az 1 szelep CSERE. >köszi szépenn sokat segitettél! >kb mennyiböl lehet ezt megúszni? >
Handbrake Elküldve Március16, 2011 Elküldve Március16, 2011 >köszi szépenn sokat segitettél! >kb mennyiböl lehet ezt megúszni? > Széria hiba. Azt hiszem olyan 15 - 30 000 Ft körüli összeg. De majd a szakik pontosan megírják. Lehet tudni mennyi km van a kocsiban?
zolee77 Elküldve Március16, 2011 Elküldve Március16, 2011 Keresd Pü-ben Wessz-t! Bár a tököm sem tökölne a behúzással, mikor van rá ilyen szakember. És még közel is van. Szia! Köszi. Nekem nem gond a behúzás, de még nem kaptam infót senkitől, hogy az indexkar tempomat csatiját hová kell bekötni Z14XE motornál?
zsorzsi30 Elküldve Március16, 2011 Elküldve Március16, 2011 Széria hiba. Azt hiszem olyan 15 - 30 000 Ft körüli összeg. De majd a szakik pontosan megírják. Lehet tudni mennyi km van a kocsiban? >180 000 km >ennek nem örülök de ezvan! >lebontottam az adagolo körül a dolgokat, ugynézem kibirnám cserélni ha nemkell valami specko beállitás utánna! >de majd rákérdezek.
Zachi Elküldve Március16, 2011 Elküldve Március16, 2011 Szia! Köszi. Nekem nem gond a behúzás, de még nem kaptam infót senkitől, hogy az indexkar tempomat csatiját hová kell bekötni Z14XE motornál? És fel is programozod? De már írtam: pontos infot Wessz-től.
szucspetiee Elküldve Március16, 2011 Elküldve Március16, 2011 Sziasztok! Van egy 99-es 1.4 16V Astra g Caravanom és a váltó nehezen veszi a kettest.Az itt olvasottak alapján egy kis stift a hibás a váltórudazatban. Viszont elvittem szakihoz és a kis stift hibátlan. Emberünk azt mondta hogy mindenféle perselyek meg műanyag kopó alkatrészek vannak elkopva.Meg tudná nekem mondani valaki a gyári számát ezeknek? Köszönöm előre is!
Handbrake Elküldve Március16, 2011 Elküldve Március16, 2011 >180 000 km >ennek nem örülök de ezvan! >lebontottam az adagolo körül a dolgokat, ugynézem kibirnám cserélni ha nemkell valami specko beállitás utánna! >de majd rákérdezek. Keresd Wessz-t, ebben a király!
bocs Elküldve Március16, 2011 Elküldve Március16, 2011 Szerintem nincs itt gond, csak véletlenül lejjeb tekeredett a kijelző fényerejét állító potméter. Csavard feljebb. A sípoló hang bennhagyott slusszkulcsnál az égve maradt világításra figyelmeztet. "Számból vetted ki a szót",Én is ugyanerre tippelek.
_Robi_ Elküldve Március16, 2011 Elküldve Március16, 2011 Hali mindenki! Megoldódott a rángatózásom. A TR volt rossz. Igaz nem új lett bele mert azt nem tudtam volna megfizetni. Egy bontott TR lett haver apjának volt zafirájából ami 1,6os, a zafi kari elött kapott oldalról egy pofont, azóta a garázsba áll. Azt mondta az öreg hogy nem csináltatja meg mert nem éri meg, inkább kiárulja alkatrésznek. A zafiba 87000 Km van. Az öreg 8000 et kért érte. Egyenlőre jó ez aztán ha ez is tönkre megy, akkor majd lehet veszek gyárit. Még vmi vkinek igaza volt mert mostmár a gyári gyertyákkal is tökéletes!!
zolee77 Elküldve Március16, 2011 Elküldve Március16, 2011 És fel is programozod? De már írtam: pontos infot Wessz-től. Fel bizony, mert van ismerősöm Tech2-vel. :lol: Asszem a programozás a legkevesebb az egészben... Szóval várnám a bekötéshez a segítségeket :D
free0228 Elküldve Március16, 2011 Elküldve Március16, 2011 Hali mindenki! 2001 G astrám van, z14xe motorkodú.Reggel inditás után nem aludt el a "sárga kocsi+villáskulcs" ikon.Ujrainditás de jelenség marad.Mentem igy pár km-et mert muszáj volt... S az 1ik inditás után, ahogy kell elaludtAzota meg nem jelentkezett.Nah ez mitöl lehetet?Olvastam erröl a kivillogtatásrol (fék+gáz+gyujtás) dologrol.s megnéztem mit is villogot.Ha jol számoltam mindent ako ezt dobta ki-->10,szünet,4,szünet,10,szünet,10,szünet,1,szünet,1,szünet,2,szünet,2,szünet,1 ,szünet,4,szünet,5,szünet,10,szünet,1szünet,1szünet,2,szünet,10 ez nekem mind kinai.Számitogépen már volt régeben más hibakeresés miatt,lehet h kinemtörölt kodok ezek?
Korzika Elküldve Március16, 2011 Elküldve Március16, 2011 Hali mindenki! 2001 G astrám van, z14xe motorkodú.Reggel inditás után nem aludt el a "sárga kocsi+villáskulcs" ikon.Ujrainditás de jelenség marad.Mentem igy pár km-et mert muszáj volt... S az 1ik inditás után, ahogy kell elaludtAzota meg nem jelentkezett.Nah ez mitöl lehetet?Olvastam erröl a kivillogtatásrol (fék+gáz+gyujtás) dologrol.s megnéztem mit is villogot.Ha jol számoltam mindent ako ezt dobta ki-->10,szünet,4,szünet,10,szünet,10,szünet,1,szünet,1,szünet,2,szünet,2,szünet,1 ,szünet,4,szünet,5,szünet,10,szünet,1szünet,1szünet,2,szünet,10 ez nekem mind kinai.Számitogépen már volt régeben más hibakeresés miatt,lehet h kinemtörölt kodok ezek? 0400 az AGR,1450 az Lambda szonda ,a 1120-1122 meg szívólevegőhőmérséklet jeladó.Asszem!
_Robi_ Elküldve Március16, 2011 Elküldve Március16, 2011 0400 az AGR,1450 az Lambda szonda ,a 1120-1122 meg szívólevegőhőmérséklet jeladó.Asszem! Nem lett véletlenül "megfürdetve" a motor? Esetleg nem gyenge az akksid? Vagy nem lehet hogy nyest járt a motortérbe? Ennyi hibakód ami ráadásul nem is függ össze gyanús!!!!
free0228 Elküldve Március16, 2011 Elküldve Március16, 2011 0400 az AGR,1450 az Lambda szonda ,a 1120-1122 meg szívólevegőhőmérséklet jeladó.Asszem! vagyis keresek neki 1 orvost,ako ezt mind ellenörzi?
free0228 Elküldve Március16, 2011 Elküldve Március16, 2011 Nem lett véletlenül "megfürdetve" a motor? Esetleg nem gyenge az akksid? Vagy nem lehet hogy nyest járt a motortérbe? Ennyi hibakód ami ráadásul nem is függ össze gyanús!!!! aksi 2 honapos,motort nem mostam lehet eltárolt régi , de kijavitot hibák ezek?
Korzika Elküldve Március16, 2011 Elküldve Március16, 2011 aksi 2 honapos,motort nem mostam lehet eltárolt régi , de kijavitot hibák ezek? Lehet az is,főleg ha most minden jó a kocsin.
Mc-elek Elküldve Március16, 2011 Elküldve Március16, 2011 0400 az AGR,1450 az Lambda szonda ,a 1120-1122 meg szívólevegőhőmérséklet jeladó.Asszem! T. Lajos 1450 olyan nincs 1120,1122 gázpedál helyzetérzékelő :D
free0228 Elküldve Március16, 2011 Elküldve Március16, 2011 Lehet az is,főleg ha most minden jó a kocsin. 4 éve hajtom a vasat, ezalat a trafosor fáradt el 1szer, na meg 1 szelet,de ezek több mint 2 éve woltak. azota csak a kötelezö dolgok voltak (fék+szerviz+1 teljes müszaki átnézés) nah meg a ma regel jelntkezö sárgakocsi+viláskulcs gyengélkedés ami d.utánra megszünt
Mc-elek Elküldve Március16, 2011 Elküldve Március16, 2011 jah,az szelep akart leni :D volt szelep szorulásod?
Korzika Elküldve Március16, 2011 Elküldve Március16, 2011 T. Lajos 1450 olyan nincs:Hiszed te! 1120,1122 gázpedál helyzetérzékelő Most nem mindegy? :D :lol:
Recommended Posts