Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Ma megint előjött az elektromos ablakemelő probléma.

Tegnap átnéztem a biztiket, de semmi.

Ma viszont megtaláltam a hiba okát.

A GYÚJTÁSKAPCSOLÓ csinálja.

Ha lefele feszitem meg picit, azonnal beindult az ablakemelő járó motornál és a rádió is bekapcsol.

Most már csak 1 kérdés? Mivel orvosolható? WD40?

Elküldve
Most már csak 1 kérdés? Mivel orvosolható? WD40?

1 biztos: az nem árt. Nálam nagy melegben sz@raxik, akkor szoktam fűjkálni, Persze hamar kell újra, mert nyáron szépen párolog, Nyugodtan fújd be, a legrosszabb, ami történhet, hogy megjavul :D

Elküldve
Ma megint előjött az elektromos ablakemelő probléma.

Tegnap átnéztem a biztiket, de semmi.

Ma viszont megtaláltam a hiba okát.

A GYÚJTÁSKAPCSOLÓ csinálja.

Ha lefele feszitem meg picit, azonnal beindult az ablakemelő járó motornál és a rádió is bekapcsol.

Most már csak 1 kérdés? Mivel orvosolható? WD40?

Az akkor alighanem ki van kopva, nem biztos hogy a WD40 segít.

Elküldve
Annak azért még ilyenkor nem illik bekapcsolni szerintem. Olyan 95-97 körül szokott.

Nálam a Twinport és a sima Z14XE is 90 fölött egy mutatóval kapcsolt.

Elküldve
az miért baj? nekem is ott van. középen áll mint a cövek. üzemmeleg a motorod. a legnagyobb nyári melegben, a pesti forgalomban sem érte nekem el a 100-at. szerintem fölöslegesen izgulsz.

csak azért gondoltam hogy megírom mert emlékeim szerint tavaly nyáron sem volt ez a jelenség. De akkor nem foglalkozom vele. Majd ha 100 körül jár akor izgulok.

Elküldve
Az akkor alighanem ki van kopva, nem biztos hogy a WD40 segít.

Így van.

Mivel az ilyesmi magától nem szokott megjavulni, valamint idővel a helyzet csak romlani fog, készülj fel arra hogy lesz egy gyújtáskapcsoló betét-cseréd előbb-utóbb. Persze még elég idejében felfigyeltél a jelenségre, szóval lehet hogy még hónapokig el tudsz vele így járkálni, csak jó ha tudod hogy mire számíts.

Elküldve

Hali mindenki. Ma sikerült az üzemanyag szűrőt kicserélni mindenféle károsodás és csatlakozó törés nélkül. 1000 köszönet a figyelmeztetésért amit korábbiakban írtatok. A rángatózás nem változott egészen odáig még nem tankoltam bele normális naftát. Most úgy néz ki jó. Bár még a gyári gyertyát nem tettem bele. Mert ha azzal is jó akkor örülök nagyon. Remélem nem lesz rossz a TR híd.

Elküldve
Hali mindenki. Ma sikerült az üzemanyag szűrőt kicserélni mindenféle károsodás és csatlakozó törés nélkül. 1000 köszönet a figyelmeztetésért amit korábbiakban írtatok. A rángatózás nem változott egészen odáig még nem tankoltam bele normális naftát. Most úgy néz ki jó. Bár még a gyári gyertyát nem tettem bele. Mert ha azzal is jó akkor örülök nagyon. Remélem nem lesz rossz a TR híd.

Remélem megúszod ennyivel! Szorítok neked. Várjuk a fejleményeket.

Elküldve

Sziasztok!

Konkrét gyakorlati segítséget kérnék tempomat beszerelés ügyében. Z14XE motoros 2004 év végi autómba szeretném beépíteni

a tempomatot. 4 vezetékes fékpedál kapcsoló, elektromos gázpedál, kuplungkapcsoló vezetékkel megvan, viszont egyenlőre

(lehet az én ügyetlenségem) a 4pólusú tempomat csatlakozót az indexkar környékén a kormánynál nem találom. Ha nem lesz meg,

bevezetékelném. Tudja valaki, hogy a 4pólusú temepomat csati melyik vezetékét hová kell bekötni (ECU hányas lába stb.)?

Magam szeretném bekötni, ezért a konkrét bekötés érdekelne! Köszi minden segítséget!

Elküldve

Sziasztok!

Egy kis problémával küzdök: nemrég ellopták a G Astrám egyik kulcsát amikor betörtek hozzám és most zárcserénél tartok. A sofőrajtó és a hátsó ajtó zárja könnyen kijött de a gyújtáskapcsolónál lévő zérbetéttel küzdök, egyszerüen nem akar kijönni sehogy! Lebontottam a burkolatot meg a index és ablaktörlő kapcsolóit is leszedtem de itt megakadt a tudomány! Ha tudtok valami jó információt akkor légyszi osszátok meg velem mert nem tudom hogy tudnám kivenni...

Előre is köszönöm ha valaki tud segíteni!!

Elküldve
Sziasztok!

Egy kis problémával küzdök: nemrég ellopták a G Astrám egyik kulcsát amikor betörtek hozzám és most zárcserénél tartok. A sofőrajtó és a hátsó ajtó zárja könnyen kijött de a gyújtáskapcsolónál lévő zérbetéttel küzdök, egyszerüen nem akar kijönni sehogy! Lebontottam a burkolatot meg a index és ablaktörlő kapcsolóit is leszedtem de itt megakadt a tudomány! Ha tudtok valami jó információt akkor légyszi osszátok meg velem mert nem tudom hogy tudnám kivenni...

Előre is köszönöm ha valaki tud segíteni!!

Próbáld meg ez alapján,

Hasznos ötletek, megoldások vannak még itt, csak keresni kell.

Elküldve
Így van.

Mivel az ilyesmi magától nem szokott megjavulni, valamint idővel a helyzet csak romlani fog, készülj fel arra hogy lesz egy gyújtáskapcsoló betét-cseréd előbb-utóbb. Persze még elég idejében felfigyeltél a jelenségre, szóval lehet hogy még hónapokig el tudsz vele így járkálni, csak jó ha tudod hogy mire számíts.

Én azt tanácsolnám, hogy mielőbb ess neki a témának, nehogy téged is a közeljövőben otthagyjon valahol az autód... :D

Elküldve
Próbáld meg ez alapján,

Hasznos ötletek, megoldások vannak még itt, csak keresni kell.

Köszi szépen, ez tényleg jó ötlet... megpróbálom így!!

Elküldve

Sziasztok lecseréltem a téli kerekeket nyárira,megnéztem a szilenteket fékeket, és a kutyacsontokat,mindent rendben találtam de a hátsó kerékdobnál a csavar megvolt lazulva és 1-cm ki is logót a csavar.Visszacsavartam de a kérdésem hogy miért tudott kicsavarodni és hogy okozhatott e valami galibát a hátsódobban.A másik kérdésem hogy honnan lehet azt észrevenni hogy megnyúltak-e a hátsórugók.Köszönöm a választ és mindenkinek jó pihenést.

Elküldve
Sziasztok lecseréltem a téli kerekeket nyárira,megnéztem a szilenteket fékeket, és a kutyacsontokat,mindent rendben találtam de a hátsó kerékdobnál a csavar megvolt lazulva és 1-cm ki is logót a csavar.Visszacsavartam de a kérdésem hogy miért tudott kicsavarodni és hogy okozhatott e valami galibát a hátsódobban.

Helló! Nekem is ki volt csavarodva az egyik. Csak azt a célt szolgálja, mikor lent van a kerék, ne jöjjön le a dob. Amikor felrakod a kerekeket, úgy tudom nincs jelentősége, mert a kerékcsavarok szorítják a dobot.

Tehát szerintem nem tud semmilyen problémát okozni. Akitől kérdeztem, azt mondta, örüljek, hogy nincs berohadva a csavar. :D

Elküldve
Sziasztok!

Egy kis problémával küzdök: nemrég ellopták a G Astrám egyik kulcsát amikor betörtek hozzám és most zárcserénél tartok. A sofőrajtó és a hátsó ajtó zárja könnyen kijött de a gyújtáskapcsolónál lévő zérbetéttel küzdök, egyszerüen nem akar kijönni sehogy! Lebontottam a burkolatot meg a index és ablaktörlő kapcsolóit is leszedtem de itt megakadt a tudomány! Ha tudtok valami jó információt akkor légyszi osszátok meg velem mert nem tudom hogy tudnám kivenni...

Előre is köszönöm ha valaki tud segíteni!!

szia . van a gy.kapcs. oldalán 1 2mm.furat abba bele dugsz 1 1/3-2/3arányban 90fokba meghajlitott szöget persze olyat ami belemegy megfeszitve a kulcsalovatosan forgatva betétet 1 bizonyos állásnál elindul a betét kifelé a kulcsot csak akkor vedd ki ha már a lamellákat szig szalaggal lebiztositottad.ui. a szög hegyes fele az 1/3.csak ovatosan.

Elküldve

Sziasztok egy nagy problémával fordulnék hozzátok.Nekem egy opel astra g 1.4 16 v autom van és az a probléma vele hogy indulás után 1 2 km mulva az autó megáll és nem megy 1 henger de ha felmelegszik akkor jol müködik az autó.Nagyon sok szerelönél és szakszervizben voltam már de senki nem tudott segiteni kicserélték a trafosort a 4 gyertyát agr szelepet és még mindig ugyan az a helyzet.A számitogép az irja ki hogy az 1 es hengerben gyújtáskimaradás van.Ha valaki tud légyszi segitsetek hogy mi lehet a probléma elöre is köszi.

Elküldve
Sziasztok egy nagy problémával fordulnék hozzátok.Nekem egy opel astra g 1.4 16 v autom van és az a probléma vele hogy indulás után 1 2 km mulva az autó megáll és nem megy 1 henger de ha felmelegszik akkor jol müködik az autó.Nagyon sok szerelönél és szakszervizben voltam már de senki nem tudott segiteni kicserélték a trafosort a 4 gyertyát agr szelepet és még mindig ugyan az a helyzet.A számitogép az irja ki hogy az 1 es hengerben gyújtáskimaradás van.Ha valaki tud légyszi segitsetek hogy mi lehet a probléma elöre is köszi.

És hidegen elindul minden henger, majd 1-2 km. után megáll az egyik?

Elküldve

szia indulásnál jo de kb 1 2 km után megáll és nem megy 1 henger utánna beinditom van amikor sikerül van amikor nehezen indul be de mikor felmelegszik akkor jó

Elküldve
szia indulásnál jo de kb 1 2 km után megáll és nem megy 1 henger utánna beinditom van amikor sikerül van amikor nehezen indul be de mikor felmelegszik akkor jó

1., ne írd be minden topikba, felesleges.

2., cserélj gyertyát (gyárira), ha ettől nem javul meg akkor a trafóhíd lesz a rossz, abból is csak gyárit szabad venni még ha drága is, a többi csak időleges megoldás.

Elküldve
szia indulásnál jo de kb 1 2 km után megáll és nem megy 1 henger utánna beinditom van amikor sikerül van amikor nehezen indul be de mikor felmelegszik akkor jó

Fogós probléma! Egy kompressziómérést esetleg megejtenék. Arra gondolok, hogy indulásnál több üzemanyagot kap, ezért megy gyenge kompresszióval is, majd 1-2 km. után csökkenti a benzinmennyiséget, viszont a motor még nem meleg, ezért leáll a gyenge henger. Melegen pedig csökkennek a résveszteségek, ezért megint elindul az a henger is. De ez csak egy ötlet... :D

Elküldve

2001 es évjárat 131000 km a vezetési stilus sportos. a szelepekre gondolsz mert megzavartam párszor meg alapba is ugy megyek vele és semmi nem változik.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.