Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Megállsz az udvaron,kézifék,kiékeled,,szerszámok elpakolása.....

ennyi :lol:

Ez jó,de valamit hiányoltam.

Közben az anyázást,...utána pedig a megérdemelt sört! :D

Elküldve
Ez jó,de valamit hiányoltam.

Közben az anyázást,...utána pedig a megérdemelt sört! :D

Bocsíííí,az lemaradt,anyázás az volt,sör sajna nem,mert este meló volt...

Elküldve
Szia corsIKA!

Helyesbitem a tegnapi leírásomat,nem hideg mocinál kell megnyomatni,hanem azt írja,hogy üzem meleg motornál végezzük el ezt a megnyomatást,de inkább nézd meg a leírást. Igy csináld-ban a 210-ik oldalon (nem a kezelési kézikönyvben ahogy tegnap írtam). SORRY,próbáltam belinkelni ide,de sajna az ilyen másolgatós,belinkelős dolgokban nem nagyon vagyok otthon.

Még egyszer bocsi a téves infóért :D

Semmi baj, nekem úgysincs problémám vele! :D

Majd attól kérjél aki esetleg megnyomatja és szétmegy valami cső! :lol:

Elküldve
Semmi baj, nekem úgysincs problémám vele! :D

Majd attól kérjél aki esetleg megnyomatja és szétmegy valami cső! :D

Az meg majd tőle kér címet..... :lol:

Elküldve
Ezt :D

Nem akarok kötözködni, de ez ugyan az. Illetve amit linkeltem a stabilizátor inga. Az a hivatalos neve. Vagy stabilizátor csatlakozó rúd, vagy kutyacsont.

Az opel szervizes is úgy fogalmazott, hivatalosan stabilizátor inga, de sok neve van.

Lényeg az, hogy amit linkeltem az az.

Vagy nem?

Elküldve
Nem akarok kötözködni, de ez ugyan az. Illetve amit linkeltem a stabilizátor inga. Az a hivatalos neve. Vagy stabilizátor csatlakozó rúd, vagy kutyacsont.

Az opel szervizes is úgy fogalmazott, hivatalosan stabilizátor inga, de sok neve van.

Lényeg az, hogy amit linkeltem az az.

Vagy nem?

Amit linkeltél az nem kutyacsont!

Ezt hoz ingára,igaz F be

Szerk.:bár valahol inga néven fut,nem tom...

Elküldve

Na nekem pont a "kutyacsontot"kellene kicserélni! Minden kátyúnál kopog az eleje... A múltkor elvittem szerelőhöz emiatt kicserélt valamit elkért 30 ezer forintot és másnap ugyanúgy kopogott mind a mai napig.. :D

Elküldve
Na nekem pont a "kutyacsontot"kellene kicserélni! Minden kátyúnál kopog az eleje... A múltkor elvittem szerelőhöz emiatt kicserélt valamit elkért 30 ezer forintot és másnap ugyanúgy kopogott mind a mai napig.. :D

Akkor neked is kell a szilentet is cserélni,mármint a rúdnál.

Elküldve
Nem akarok kötözködni, de ez ugyan az. Illetve amit linkeltem a stabilizátor inga. Az a hivatalos neve. Vagy stabilizátor csatlakozó rúd, vagy kutyacsont.

Az opel szervizes is úgy fogalmazott, hivatalosan stabilizátor inga, de sok neve van.

Lényeg az, hogy amit linkeltem az az.

Vagy nem?

Nézd csak! Futómű alkatrészek.

Elküldve
Semmi baj, nekem úgysincs problémám vele! :D

Majd attól kérjél aki esetleg megnyomatja és szétmegy valami cső! :D

OK.Akkor mostantól TILOS,mondom TILOS hidegen megnyomatni a hütőrendszert,melegen is csak saját felelősségre.

Huuh,akkor most levettem a terhet a vállamról. :lol:

Elküldve
OK.Akkor mostantól TILOS,mondom TILOS hidegen megnyomatni a hütőrendszert,melegen is csak saját felelősségre.

Huuh,akkor most levettem a terhet a vállamról. :lol:

Hihihi, már késő! :D

Most néztem ki az ablakon és kb. 10 autónál nyomatják a rendszert!Épp az imént adtam meg egy feltűnően

ideges úrnak az adataidat. :D

Elküldve

Sziasztok!

Nagyon érdekes elektromos BUG-om lett az autómba:

Egyre gyaktabban tiltja le az ablakemelőt és az eklektromost tükröket a computer, ha jár a motor.

A legnagyobb probléma, hogy az esemény rapszódikus.

Ha csak gyújtást teszek rá, megy az ablakemelő, megy a tükörállítás.

Ha beindítom hidegen a járgányt, az esetek többségébe mennek az ablakemelők.

Ha beindítom melegen a járgányt, az esetek többségében nem mennek az ablakok és a tükrök.

Az akkusaru levétel sem segít megoldani a problémát.

Esetleg valaki látot már ilyen szopós hibát?

Üdv

Ati

Elküldve
Sziasztok!

Nagyon érdekes elektromos BUG-om lett az autómba:

Egyre gyaktabban tiltja le az ablakemelőt és az eklektromost tükröket a computer, ha jár a motor.

A legnagyobb probléma, hogy az esemény rapszódikus.

Ha csak gyújtást teszek rá, megy az ablakemelő, megy a tükörállítás.

Ha beindítom hidegen a járgányt, az esetek többségébe mennek az ablakemelők.

Ha beindítom melegen a járgányt, az esetek többségében nem mennek az ablakok és a tükrök.

Az akkusaru levétel sem segít megoldani a problémát.

Esetleg valaki látot már ilyen szopós hibát?

Üdv

Ati

Még nem. :D Valami közös pontot kéne keresni, ahol érintkezési hiba van. Esetleg bizti?

Elküldve
Még nem. :D Valami közös pontot kéne keresni, ahol érintkezési hiba van. Esetleg bizti?

Ha bizti, akkor gyújtás alatt se működne. Szerintem.

A legborzasztóbb, hogy rapszódikus, tehát nem mindig produkálható 100%-osan.

Elküldve
Ha bizti, akkor gyújtás alatt se működne. Szerintem.

A legborzasztóbb, hogy rapszódikus, tehát nem mindig produkálható 100%-osan.

Álló motornál nincs semmi rezgés, ezért gondoltam, hogy gyújtásnál működhet...

Elküldve
Álló motornál nincs semmi rezgés, ezért gondoltam, hogy gyújtásnál működhet...

Ja, és nem úgy gondolom, hogy kiment a bizti, hanem érintkezési hiba lehet ott. Egy próbalámpával meg lehet nézni, mikor éppen nem működik az ablak.

Elküldve
Ja, és nem úgy gondolom, hogy kiment a bizti, hanem érintkezési hiba lehet ott. Egy próbalámpával meg lehet nézni, mikor éppen nem működik az ablak.

Na azt meg fogom holnap sasolni. Amikor nem működik, a nyomógombok ledjei sem működnek. Téged látszik igazolni. Előre is köszönöm a tippet.

Elküldve

2004-es Opel Astra Classic G 1.4 benzines autóm van. Naponta használom, de jellemzően rövid utakra, kb napi 20 km-t megyek vele, most 70.000 km van benne.

Az a visszatérő hibája, hogy kigyullad a sárga motorhiba jelző lámpa a műszerfalon, a motor egyenetlenül jár, hidegen le is fullad, a teljesítmény visszaesik.

A hiba rendszertelenül jelentkezik, nehezen reprodukálható, van hogy több napra megszűnik aztán újra megjelenik.

Általában hideg, párás időben induláskor tapasztalom, ha bemelegszik a motor általában jobb lesz a helyzet.

A hibakódot kiolvassák: "Gyújtáshiba történt a hengerben."

Más probléma a computerből nem állapítható meg, minden mért érték normális.

Ilyenkor rendszerint gyújtótrafó és gyújtógyertya cserével szokták a problémát megoldani. Az utóbbi csere után az autó másfél évig hibátlanul működött, majd a hiba ismét jelentkezett. Gyújtótrafót cseréltek amitől a hiba megszűnt kb 3 napra. Vissszamentem a szervízbe, most gyertyát cseréltek, a probléma megszűnt kb 2 hétre, majd újra előjött. A szervízben most azt mondták, hogy valószínűleg a hibát nem a gyújtótrafó okozhatja, hanem az , hogy a szelepek bekormolódtak. A hiba szerintük a motor szétszedésével és a szelepek tisztításával oldható meg.

Első kérdésem: Lehetséges az, hogy ugyanabban az autóban kb 3 év alatt 4 -szer kelljen trafót cserélni?

Ilyen rosszak a trafók, vagy ilyen gyorsan elromlanak?

Második kérdés: Ha a hibát nem a trafó hanem a szelepek elszennyeződése okozza, akkor miért szűnik meg a hiba a trafót cserétől akár hónapokra?

Előre is köszönöm a tanácsot: Tibor

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.