Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Értem, köszönöm. Csak engem pont az zavar, hogy fixen áll. Jobban örülök mikor megy össze vissza. Mert akkor tudom, hogy nincs beragadva, tudom, hogy működik a venti, a termosztát, a fokmérő. De ezt meg kénytelen leszek elfogadni. Remélem, ha gond lenne, akkor szólna azért időben.

Köss be egyet utólagosan. <_<

Link to comment
Megosztás:

az is érdekes ,legalább is nálam...látom hogy üzem meleg a motor...

de ilyenkor hidegen kb 5km után ....de igazából kb 15-20 km magasságában lehet érezni hogy tuti meleg minden.

nekem y17dti-m van és ugy látom a vizhöfok változást hogy 1héten kétszer autopályázok és ha eléri a kalibrálást a term. akkor kinyit és a müszer megfelelöen reagál , ezután ujbol indul a mandula az ujboli kinyitásig ha meg leállok akkor alapjáraton ugy megy vissza a müszer mintha kergetné valaki 2 perc alatt 60-65 fokra visszahül de csak ilyen hidegekben.

Link to comment
Megosztás:

Visszatérve a hőfokos dologhoz. Nálatok lámpa testkor világít a magas hőfok lámpa? Mert nekem mindent felvillant csak azt nem. Ki lehet égve a led vagy annak nem is kell kivilágítania? Jó lenne azért ha netalán megrottyanik a wasser, akkor azt vizuálisan látnám, mert városba nem tuti hogy észreveszem, hogy elment a pirosba a mutató. De ha kivillanna a lámpája azt tuti. A tankot is mindig szomorúan veszem tudomásul mikor kivilágít <_<

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Említettem, hogy a hűtővízcsőre raktam egy bilincset, mert eresztett.....nah azóta még jobban ereszt, szóval holnap veszek egy új csövet és kicserélem viszont ahogy említettem nagyon idegesít, hogy hova folyik. Valaki megnézné a képeket, hogy lehet-e belőle bajom? A képeken jól látni, ahogy a termosztát (2-es kép) környékéről lefolyik a vezérlés műanyag takaróján át és összegyűlik alul. Félek, hogy károsít ott valami gumi alkatrészt, vagy tömítést vagy szíjat. Még nem látta megbontva a motor azon részét ezért nem tudom mi hogyan helyezkedik el ott.

Kép1

Kép2

Kép3

Kép3

Kép4

Kép5

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Említettem, hogy a hűtővízcsőre raktam egy bilincset, mert eresztett.....

azon gondolkodtam....valaki mesélte hogy szintén volt ott folyása...aztán kiderült hogy volt egy hajszálrepedés a termosztáton...

sz is lehet hogy annyi elég neki,leveszed a csövet felcsiszolod a helyét valami finom papírral ....

mert lehet hogy a cső és a csatlakozó között folyik a lé.

Link to comment
Megosztás:

azon gondolkodtam....valaki mesélte hogy szintén volt ott folyása...aztán kiderült hogy volt egy hajszálrepedés a termosztáton...

sz is lehet hogy annyi elég neki,leveszed a csövet felcsiszolod a helyét valami finom papírral ....

mert lehet hogy a cső és a csatlakozó között folyik a lé.

Tehát úgy értetted, hogy azt a kis hajszálrepedést kicsiszolta, hogy normálisan fel tudjon feküdni a gumicső?

Ezt egy jó tipp köszönöm, de a gumicsövet is tuti ki fogom cserélni, mert azért már az is lassan 12 éves lesz. Sajnos holnap egy hosszabb útra kell mennem a kocsival és nincs időm próbálkozni. Félek, hogy autópályán szétdurran a cső.

Az autó amúgy pont hétvégén fog átesni egy olajcserén is. Itt most az a kérdés, hogy átnézessem-e a vezérlést is, vagy csak feleslegesen idegeskedek?

Link to comment
Megosztás:

Tehát úgy értetted, hogy azt a kis hajszálrepedést kicsiszolta, hogy normálisan fel tudjon feküdni a gumicső?

Ezt egy jó tipp köszönöm, de a gumicsövet is tuti ki fogom cserélni, mert azért már az is lassan 12 éves lesz. Sajnos holnap egy hosszabb útra kell mennem a kocsival és nincs időm próbálkozni. Félek, hogy autópályán szétdurran a cső.

Az autó amúgy pont hétvégén fog átesni egy olajcserén is. Itt most az a kérdés, hogy átnézessem-e a vezérlést is, vagy csak feleslegesen idegeskedek?

nem úgy értettem...

valakinek volt hajszálrepedés a termosztáton....

a csiszolásnál meg arra hogy a cső és a termosztát között van valami szennyeződés ami eltartja a csövet és emiatt szivárog...

vagy csak egyszerűen elfáradt már a cső <_<

Link to comment
Megosztás:

nem úgy értettem...

valakinek volt hajszálrepedés a termosztáton....

a csiszolásnál meg arra hogy a cső és a termosztát között van valami szennyeződés ami eltartja a csövet és emiatt szivárog...

vagy csak egyszerűen elfáradt már a cső :D

Akkor az első részt szeretném is kizárni, mert már a fél havi fizetésemet ráköltöttem most a kocsira. <_< Persze sajnos nem ezen múlik....

Link to comment
Megosztás:

Most nézem az adatlapod. Miért váltottál H-ról G-re? Nem volt megbízható?

Ezt már egy párszor leírtam itt,nyáron 100 km-en teljesen leürült a hűtő víz kiegyenlítő tartályom,de sehol nem lehetett látni kivülről folyást egy cseppet sem,de még a nyomát sem,valószinű,hogy a motorba folyt bele (hengerfejességnek még csak a halvány tünetei sem voltak jelen),3 szerelőnél volt az autó,de egyik sem tudott rá mondani semmit.+még adódott egy kis pénzügyi gondom,úgyhogy kénytelen voltam megválni tőle <_< (kellett a pénz).

De szerintem ettől függetlenül nem rossz autó a H, csak nekem sikerült egy illent kifognom,######án belenyúltam.

Link to comment
Megosztás:

Ezt már egy párszor leírtam itt,nyáron 100 km-en teljesen leürült a hűtő víz kiegyenlítő tartályom,de sehol nem lehetett látni kivülről folyást egy cseppet sem,de még a nyomát sem,valószinű,hogy a motorba folyt bele (hengerfejességnek még csak a halvány tünetei sem voltak jelen),3 szerelőnél volt az autó,de egyik sem tudott rá mondani semmit.+még adódott egy kis pénzügyi gondom,úgyhogy kénytelen voltam megválni tőle :D (kellett a pénz).

De szerintem ettől függetlenül nem rossz autó a H, csak nekem sikerült egy illent kifognom,######án belenyúltam.

Sajnálom. :D Viszont a G sem rossz autó. <_<

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.