ASTRA G X16XEL Elküldve Február21, 2011 Megoszt Elküldve Február21, 2011 Sziasztok Megvolt a próba,0fok volt kint,10 perc alapjárat után,a termosztátból a hűtőre menő cső,már meleg volt,és a hőtő bal oldala is,a hűtő jobb oldala hideg volt,és a visszatérő cső is.Természetesen a hőfokmutató,meg se mozdult még. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lipi-G Elküldve Február21, 2011 Megoszt Elküldve Február21, 2011 Sziasztok Megvolt a próba,0fok volt kint,10 perc alapjárat után,a termosztátból a hűtőre menő cső,már meleg volt,és a hőtő bal oldala is,a hűtő jobb oldala hideg volt,és a visszatérő cső is.Természetesen a hőfokmutató,meg se mozdult még. Ezt leírtad tegnap is! <_< Mi változott azóta??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ASTRA G X16XEL Elküldve Február21, 2011 Megoszt Elküldve Február21, 2011 Ezt leírtad tegnap is! <_< Mi változott azóta??? Szia Nem írt senki,hogy akkor rossz a termosztát,vagy jó,azért tettem be ide is.Hátha itt többen olvassák. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Február21, 2011 Megoszt Elküldve Február21, 2011 Szia Nem írt senki,hogy akkor rossz a termosztát,vagy jó,azért tettem be ide is.Hátha itt többen olvassák. akkor rossz a termosztát <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
ASTRA G X16XEL Elküldve Február21, 2011 Megoszt Elküldve Február21, 2011 akkor rossz a termosztát <_< Szia Köszi a választ,beszélek is a szerelővel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Február21, 2011 Megoszt Elküldve Február21, 2011 Szia Köszi a választ,beszélek is a szerelővel. gyárit vagy wahler-t vegyél bele <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Február21, 2011 Megoszt Elküldve Február21, 2011 Esetleg támcsapágy gumibak, ami típushiba. Irány a szervíz... vicces ez a tipushiba szöveg <_< szerintem mi 1 évben maximum 1 db autón cserélünk és ot is max az egyik oldalon.... szóval tényleg tipushiba :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve Február21, 2011 Megoszt Elküldve Február21, 2011 Sziasztok Megvolt a próba,0fok volt kint,10 perc alapjárat után,a termosztátból a hűtőre menő cső,már meleg volt,és a hőtő bal oldala is,a hűtő jobb oldala hideg volt,és a visszatérő cső is.Természetesen a hőfokmutató,meg se mozdult még. Szia! Úgy van ahogy Mc-elek cartárs írta,valószinüleg nem jó a termosztát,cseréld ki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ASTRA G X16XEL Elküldve Február21, 2011 Megoszt Elküldve Február21, 2011 gyárit vagy wahler-t vegyél bele <_< Szia Köszi a tanácsot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ASTRA G X16XEL Elküldve Február21, 2011 Megoszt Elküldve Február21, 2011 Szia! Úgy van ahogy Mc-elek cartárs írta,valószinüleg nem jó a termosztát,cseréld ki. Szia Köszi úgy lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
julien Elküldve Február21, 2011 Megoszt Elküldve Február21, 2011 vicces ez a tipushiba szöveg <_< szerintem mi 1 évben maximum 1 db autón cserélünk és ot is max az egyik oldalon.... szóval tényleg tipushiba :D A forrásom Csergőék voltak, sajnálom, hogy már nekik sem lehet hinni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Február21, 2011 Megoszt Elküldve Február21, 2011 A forrásom Csergőék voltak, sajnálom, hogy már nekik sem lehet hinni... akkor nemtudom... akkor csak felénk nem jön ilyen autó <_< Amugy a stabilizátor gumik nyikorognak. nem arra gondoltak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lipi-G Elküldve Február21, 2011 Megoszt Elküldve Február21, 2011 akkor nemtudom... akkor csak felénk nem jön ilyen autó :D Amugy a stabilizátor gumik nyikorognak. nem arra gondoltak? Nekem azok kopognak,a kutya csontal együtt.Megvettem már,csak lusta vagyok megcsinálni. <_< Tudod,lustaság..... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Február21, 2011 Megoszt Elküldve Február21, 2011 nem. az astra G nél az nyikorogni szokott. kopogni nagyon ritkán, annak nagyon ki kell lennie kopva.... de nemszokott..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lipi-G Elküldve Február21, 2011 Megoszt Elküldve Február21, 2011 nem. az astra G nél az nyikorogni szokott. kopogni nagyon ritkán, annak nagyon ki kell lennie kopva.... de nemszokott..... Megrángattuk lekötve a stabirudat,és igen csak vergődött a két gumiszilentben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Február21, 2011 Megoszt Elküldve Február21, 2011 Ezt leírtad tegnap is! <_< Mi változott azóta??? Szia Nem írt senki,hogy akkor rossz a termosztát,vagy jó,azért tettem be ide is.Hátha itt többen olvassák. Látod ilyenek ezek,nem segítenek! Szerintem lehet a termosztát rossz,azt kellene kicserélni.Miatta melegszik korán az a cső,nyitva van a termosztát és ezért átengedi a melegedő vizet a termosztát és nem tud felmelegedni a víz mert a nagykörbe kiengedi hamarabb a termosztát a vizet,mint kellene-tehát valószínűleg a termosztát lesz a ludas.Annak ugyanis az a dolga,hogy akkor nyisson ki,mikor már elég jó meleg a víz a motorban.Hát ilyenek ezek a termosztátok.Még jó,hogy az Opelbe olcsón hozzá lehet jutni egy termosztáthoz.Pl. egy Toyota termosztát sokkal drágább,mint egy Astrába való. Esetleg még termosztát baja is lehet,nem? A termosztátot:a Tát nevű községben készítik használt termoszokból. Így lett a neve:TermoszTÁT! Hungarikum,vigyázat hamisítják! Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Február21, 2011 Megoszt Elküldve Február21, 2011 Köszi, akkor gyári lesz bele. Mi a gyári gyertya gyártó/típusa? Ha nem érdemes váltani, akkor csak arra lennék kíváncsi. <_< Gyári gyertya kereskedés: 2030Ft/Db NGK 2 pólusú BIRNER: 1250Ft... Asszem akkor lesz bele NGK, én abban még sosem csalódtam, motorom mindegyik azzal ment, semmi gond nem volt vele... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Február21, 2011 Megoszt Elküldve Február21, 2011 Gyári gyertya kereskedés: 2030Ft/Db NGK 2 pólusú BIRNER: 1250Ft... Asszem akkor lesz bele NGK, én abban még sosem csalódtam, motorom mindegyik azzal ment, semmi gond nem volt vele... és hol 2e darabja... én ma vettem 1214031-et de nem ennyiért <_< a 1214000 1613ft ,1214031 1730ft Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Február21, 2011 Megoszt Elküldve Február21, 2011 és hol 2e darabja... én ma vettem 1214031-et de nem ennyiért :D a 1214000 1613ft ,1214031 1730ft Zalaegerszeg OPEL kereskedés. Ha már messzebb megyek gyertyáért, akkor meg a benzin drágább. Neten nézegettem, a postaköltséggel meg ugyanott vagyok. :D Az NGK meg jó gyertya, megbízható, japán minőség szerintem. Amúgy alkatrészben, munkadíjban drágák, s kocsihoz nem nagyon értenek... Van pár történetem. Pl munkatársamnak egy használt relét 20k-ért akartak eladni, megkérdezte mennyi az új, s kiderült hogy 8k. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Humannet Elküldve Február22, 2011 Megoszt Elküldve Február22, 2011 vicces ez a tipushiba szöveg <_< szerintem mi 1 évben maximum 1 db autón cserélünk és ot is max az egyik oldalon.... szóval tényleg tipushiba :D mér mennyi van benne? tudtommal 1 nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
KGR Elküldve Február22, 2011 Megoszt Elküldve Február22, 2011 Látod ilyenek ezek,nem segítenek! Szerintem lehet a termosztát rossz,azt kellene kicserélni.Miatta melegszik korán az a cső,nyitva van a termosztát és ezért átengedi a melegedő vizet a termosztát és nem tud felmelegedni a víz mert a nagykörbe kiengedi hamarabb a termosztát a vizet,mint kellene-tehát valószínűleg a termosztát lesz a ludas.Annak ugyanis az a dolga,hogy akkor nyisson ki,mikor már elég jó meleg a víz a motorban.Hát ilyenek ezek a termosztátok.Még jó,hogy az Opelbe olcsón hozzá lehet jutni egy termosztáthoz.Pl. egy Toyota termosztát sokkal drágább,mint egy Astrába való. Esetleg még termosztát baja is lehet,nem? A termosztátot:a Tát nevű községben készítik használt termoszokból. Így lett a neve:TermoszTÁT! Hungarikum,vigyázat hamisítják! Te beteg vagy! <_< Mellesleg a termosztát témához még annyit hozzáfűznék, hogy azért tud csalóka is lenni, mivel valamennyit ha jól tudom folyamatosan átereszt (még zárt állapotban is). Ez engem is megtréfált miután megvettem az autót, holott a termosztátnak semmi baja sem volt (kiszereltem és kipróbáltam). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lipi-G Elküldve Február22, 2011 Megoszt Elküldve Február22, 2011 mér mennyi van benne? tudtommal 1 nem? oldalanként! <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lipi-G Elküldve Február22, 2011 Megoszt Elküldve Február22, 2011 Te beteg vagy! :D :D De szépen megfogalmazta <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Február22, 2011 Megoszt Elküldve Február22, 2011 mér mennyi van benne? tudtommal 1 nem? jaja. oldalanként... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Február22, 2011 Megoszt Elküldve Február22, 2011 Zalaegerszeg OPEL kereskedés. Ha már messzebb megyek gyertyáért, akkor meg a benzin drágább. Neten nézegettem, a postaköltséggel meg ugyanott vagyok. :D Az NGK meg jó gyertya, megbízható, japán minőség szerintem. Amúgy alkatrészben, munkadíjban drágák, s kocsihoz nem nagyon értenek... Van pár történetem. Pl munkatársamnak egy használt relét 20k-ért akartak eladni, megkérdezte mennyi az új, s kiderült hogy 8k. <_< Akinek van autós emléke legalább 20-25 évre visszamenőleg, az tudja, hogy hiába a gyertya jó minősége és neve, ha a motor nem megy vele. Így volt ez pl. a Wartburggal. Ha nem a megfelelő hőértékű Isolatort tették bele, akkor csak a nyűg volt vele, legyen az Bosh, Magnetti Marelli, stb. A Rometem a Bakony gyertyát szerette. Hehe. Sem a "motor", sem a gyertya nem volt legendásan jó márkanév. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts