Mc-elek Elküldve Február19, 2011 Megoszt Elküldve Február19, 2011 Sziasztok, Szeretnék érdeklődni, hogy középső kipufogódob cseréjéhez miket vegyek még a dobon kívül? Ezekre gondoltam eddig: dob, bilincs, tartó gumik plusz említettek valami szén-tömítést (2db). Kipufogó tömítő paszta kell? Ezen kívül kell még valami? 13-as kulcs,csavarlazító,paszta ajánlott,szén tömítés??? miazez? Link to comment Megosztás: More sharing options...
KGR Elküldve Február19, 2011 Megoszt Elküldve Február19, 2011 13-as kulcs,csavarlazító,paszta ajánlott,szén tömítés??? miazez? Tudom is én? Egyik szerelő mondta nekem is. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Február19, 2011 Megoszt Elküldve Február19, 2011 Tudom is én? Egyik szerelő mondta nekem is. <_< valóban van egy tömítés a hátsó és középső között.....(0854952) http://www.opelcentrum.hu/index.php?page=s...t&Itemid=11 meg két M8*60 -as csavar is kell valszeg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Február19, 2011 Megoszt Elküldve Február19, 2011 Valaki járt már úgy, hogy hátramenetbe akarja rakni a kocsit, és recseg a váltó? Csak hidegen csinálja, melegen csendes, kuplunk kinyomása után várok vele 2-3 másodpercet hidegen, de nem használ. Ha úgy indítok, hogy hátramenetbe teszem, kinyomom a kuplungot, akkor nem recseg.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabesz76 Elküldve Február19, 2011 Megoszt Elküldve Február19, 2011 Valaki járt már úgy, hogy hátramenetbe akarja rakni a kocsit, és recseg a váltó? Csak hidegen csinálja, melegen csendes, kuplunk kinyomása után várok vele 2-3 másodpercet hidegen, de nem használ. Ha úgy indítok, hogy hátramenetbe teszem, kinyomom a kuplungot, akkor nem recseg.... Szia! Igen előfordul <_< Először rakd be 3.ba vagy 1.esbe és utána hátramenetbe. Ha jól tudom a hátramenet nincs szinkronizálva, azért fordulhat elő hogy recseg. Ezt az 1-es / 3-ast autószerelő mondta. Igaz néha elfelejtem és recseg :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
szkszaby Elküldve Február19, 2011 Megoszt Elküldve Február19, 2011 Szia! Igen előfordul :D Először rakd be 3.ba vagy 1.esbe és utána hátramenetbe. Ha jól tudom a hátramenet nincs szinkronizálva, azért fordulhat elő hogy recseg. Ezt az 1-es / 3-ast autószerelő mondta. Igaz néha elfelejtem és recseg :D Jah néha tudatja, hogy elfelejtek előtte 1-est tolni! <_< Nálam is bereccsenik néha! Mostanában reggeli indulásnál nehezebben tudok 1-et rakni, gondolom a hideg miatt! Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Február19, 2011 Megoszt Elküldve Február19, 2011 Szia! Igen előfordul <_< Először rakd be 3.ba vagy 1.esbe és utána hátramenetbe. Ha jól tudom a hátramenet nincs szinkronizálva, azért fordulhat elő hogy recseg. Ezt az 1-es / 3-ast autószerelő mondta. Igaz néha elfelejtem és recseg :D Köszi szépen, kipróbálom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Február19, 2011 Megoszt Elküldve Február19, 2011 Köszi a gyors választ! A csatlakozót jobb oldalt természetesen kihúztam,az a bajom az egésszel hogy igazából nem nagyon tudom megfogni mert szűk a hely körülötte és nem akar mozdulni.Gondolom az 50000km alatt kicsit rágyógyulhatott.De majd teszek mégy egy kísérletet hátha megmozdul. Üdv! Hali! Tekerj bele két hosszú 8-as csavart ( asszem 8-as) abba a menetbe amit láttál, és annál fogva már tudod húzni. De csak felfelé, ne mozgasd oldalra. Cuppan egyet, és már lent is van! Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Február19, 2011 Megoszt Elküldve Február19, 2011 Sziasztok! Abban kérnék a tapasztaltaktól segítséget hogy miként kell leszedni a trafóhidat hogy gyertyát cserélhessek?Még nem volt leszedve,a két csavart kicsavartam ami tartja de felfelé nem mozdul,félek nehogy eltörjön.nem mertem feszegetni.Valami célszerszám kell hozzá esetleg,mert látok menetet benne ahol a tartócsavar átmegy rajta.(Z14 XEP ,2007-esG Astra)Esetleg ha valaki tudná hogy egy -vagy kétpólusú gyertya van benne,gondolom Opel gyártmányú? Előre is köszönöm! Én az Unix és a Birnernél néztem, ott egy pólusút hoz a katalógus, illetve még az iridiumoson is gondolkodok, mert annak több az élettartama, és nem is drága annyira (4-5k körül van) Valaki megírhatná a tapasztalatait. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Február19, 2011 Megoszt Elküldve Február19, 2011 azt mondjátok meg nekem,miért kell a gyáritól jobb gyertya??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
szkszaby Elküldve Február19, 2011 Megoszt Elküldve Február19, 2011 azt mondjátok meg nekem,miért kell a gyáritól jobb gyertya??? Erre én is kiváncsi vagyok! Régen én is próbáltam a mindenféle polusú szarokat, meg a hiperszuper csúcs gyertyákat, de mind fos! Gyári a tutti bele...nem hiába! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Február19, 2011 Megoszt Elküldve Február19, 2011 Erre én is kiváncsi vagyok! Régen én is próbáltam a mindenféle polusú szarokat, meg a hiperszuper csúcs gyertyákat, de mind fos! Gyári a tutti bele...nem hiába! ennyi... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
KGR Elküldve Február19, 2011 Megoszt Elküldve Február19, 2011 Sziasztok, No megvettem a középső dobot. Sigam márkájút sikerült beszerezni. Van valakinek tapasztalata ezzel a márkával? Elég jó árban volt (14 eFt) és még garancia is van rá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lipi-G Elküldve Február19, 2011 Megoszt Elküldve Február19, 2011 Erre én is kiváncsi vagyok! Régen én is próbáltam a mindenféle polusú szarokat, meg a hiperszuper csúcs gyertyákat, de mind fos! Gyári a tutti bele...nem hiába! Az tuti,a gyári az jó,nem véletlen rakták bele,és még nem is drága,sokat bír. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacika85 Elküldve Február19, 2011 Megoszt Elküldve Február19, 2011 Sziasztok! Fordult már elő valakinél, hogy a reflektort nem tudta levenni? Mentem dolgozni felnyomtam, majd mikor le akartam venni tompítottra egyszerűen nem reagált semmit! Az index működött, Leállítottam a kocsit, levettem a gyújtást sőt még a kulcsot is kihúztam de még akkor is világított. Majd ahogy előre hátra húzogattam a kart egyszer csak levette. Valami érintkezési hiba lehetett, vagy kezdi megadni magát a kar? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Február19, 2011 Megoszt Elküldve Február19, 2011 azt mondjátok meg nekem,miért kell a gyáritól jobb gyertya??? Köszi, akkor gyári lesz bele. Mi a gyári gyertya gyártó/típusa? Ha nem érdemes váltani, akkor csak arra lennék kíváncsi. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Barna Elküldve Február19, 2011 Megoszt Elküldve Február19, 2011 Köszi, akkor gyári lesz bele. Mi a gyári gyertya gyártó/típusa? Ha nem érdemes váltani, akkor csak arra lennék kíváncsi. <_< Szia, Z14XEP-hez: GM#93176801, Opel 12 14 031, Bosch FQR8LEU2 gyertya. Ez egy pólusú. Van ahol ugyanennek a két pólusú változatát teszik bele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Február19, 2011 Megoszt Elküldve Február19, 2011 1214000 a másikSzia, Z14XEP-hez: GM#93176801, Opel 12 14 031, Bosch FQR8LEU2 gyertya. Ez egy pólusú. Van ahol ugyanennek a két pólusú változatát teszik bele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Február19, 2011 Megoszt Elküldve Február19, 2011 Sziasztok! Fordult már elő valakinél, hogy a reflektort nem tudta levenni? Mentem dolgozni felnyomtam, majd mikor le akartam venni tompítottra egyszerűen nem reagált semmit! Az index működött, Leállítottam a kocsit, levettem a gyújtást sőt még a kulcsot is kihúztam de még akkor is világított. Majd ahogy előre hátra húzogattam a kart egyszer csak levette. Valami érintkezési hiba lehetett, vagy kezdi megadni magát a kar? ha a kar rángatására lekapcsolt, akkor a karban lévő érintkezők megnyekkentek. kar csere..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacika85 Elküldve Február19, 2011 Megoszt Elküldve Február19, 2011 ha a kar rángatására lekapcsolt, akkor a karban lévő érintkezők megnyekkentek. kar csere..... Köszi Cartárs <_< Mire készüljek, húzós a csere és az ár? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lipi-G Elküldve Február19, 2011 Megoszt Elküldve Február19, 2011 Köszi Cartárs <_< Mire készüljek, húzós a csere és az ár? :D 3000-5000 között.Én annó,5100-t vettem gyárit.Nem egy vészes összes,hiszen G :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
palicska Elküldve Február19, 2011 Megoszt Elküldve Február19, 2011 Én az Unix és a Birnernél néztem, ott egy pólusút hoz a katalógus, illetve még az iridiumoson is gondolkodok, mert annak több az élettartama, és nem is drága annyira (4-5k körül van) Valaki megírhatná a tapasztalatait. A cromax-nál a gyári 1731ft, igaz ez webshop ár. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacika85 Elküldve Február19, 2011 Megoszt Elküldve Február19, 2011 3000-5000 között.Én annó,5100-t vettem gyárit.Nem egy vészes összes,hiszen G :D Köszi <_< hál istennek, nagy kő esett le :D :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Február19, 2011 Megoszt Elküldve Február19, 2011 Köszi Cartárs <_< Mire készüljek, húzós a csere és az ár? :D gyári vagy 10 ezer, az utángyártot az vagy 5. bár mi legalább 5 db utángyártottat beépítettünk az utóbbi időben, és mind visszajött mert pár hét után megint rossz volt... silány minőség.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Február19, 2011 Megoszt Elküldve Február19, 2011 A cromax-nál a gyári 1731ft, igaz ez webshop ár. az nemlehet..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts