Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Sziasztok,

Szeretnék érdeklődni, hogy középső kipufogódob cseréjéhez miket vegyek még a dobon kívül?

Ezekre gondoltam eddig:

dob, bilincs, tartó gumik plusz említettek valami szén-tömítést (2db). Kipufogó tömítő paszta kell?

Ezen kívül kell még valami?

13-as kulcs,csavarlazító,paszta ajánlott,szén tömítés??? miazez?

Link to comment
Megosztás:

Valaki járt már úgy, hogy hátramenetbe akarja rakni a kocsit, és recseg a váltó?

Csak hidegen csinálja, melegen csendes, kuplunk kinyomása után várok vele 2-3 másodpercet hidegen, de nem használ.

Ha úgy indítok, hogy hátramenetbe teszem, kinyomom a kuplungot, akkor nem recseg....

Link to comment
Megosztás:

Valaki járt már úgy, hogy hátramenetbe akarja rakni a kocsit, és recseg a váltó?

Csak hidegen csinálja, melegen csendes, kuplunk kinyomása után várok vele 2-3 másodpercet hidegen, de nem használ.

Ha úgy indítok, hogy hátramenetbe teszem, kinyomom a kuplungot, akkor nem recseg....

Szia!

Igen előfordul <_<

Először rakd be 3.ba vagy 1.esbe és utána hátramenetbe.

Ha jól tudom a hátramenet nincs szinkronizálva, azért fordulhat elő hogy recseg.

Ezt az 1-es / 3-ast autószerelő mondta. Igaz néha elfelejtem és recseg :D

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Igen előfordul :D

Először rakd be 3.ba vagy 1.esbe és utána hátramenetbe.

Ha jól tudom a hátramenet nincs szinkronizálva, azért fordulhat elő hogy recseg.

Ezt az 1-es / 3-ast autószerelő mondta. Igaz néha elfelejtem és recseg :D

Jah néha tudatja, hogy elfelejtek előtte 1-est tolni! <_< Nálam is bereccsenik néha!

Mostanában reggeli indulásnál nehezebben tudok 1-et rakni, gondolom a hideg miatt!

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Igen előfordul <_<

Először rakd be 3.ba vagy 1.esbe és utána hátramenetbe.

Ha jól tudom a hátramenet nincs szinkronizálva, azért fordulhat elő hogy recseg.

Ezt az 1-es / 3-ast autószerelő mondta. Igaz néha elfelejtem és recseg :D

Köszi szépen, kipróbálom.

Link to comment
Megosztás:

Köszi a gyors választ!

A csatlakozót jobb oldalt természetesen kihúztam,az a bajom az egésszel hogy igazából nem nagyon tudom megfogni mert szűk a hely

körülötte és nem akar mozdulni.Gondolom az 50000km alatt kicsit rágyógyulhatott.De majd teszek mégy egy kísérletet hátha megmozdul.

Üdv!

Hali!

Tekerj bele két hosszú 8-as csavart ( asszem 8-as) abba a menetbe amit láttál, és annál fogva már tudod húzni. De csak felfelé, ne mozgasd oldalra. Cuppan egyet, és már lent is van!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Abban kérnék a tapasztaltaktól segítséget hogy miként kell leszedni a trafóhidat hogy gyertyát cserélhessek?Még nem volt leszedve,a két csavart kicsavartam ami tartja de felfelé nem mozdul,félek nehogy eltörjön.nem mertem feszegetni.Valami célszerszám kell hozzá esetleg,mert látok menetet benne ahol a tartócsavar átmegy rajta.(Z14 XEP ,2007-esG Astra)Esetleg ha valaki tudná hogy egy -vagy kétpólusú gyertya van benne,gondolom Opel gyártmányú?

Előre is köszönöm!

Én az Unix és a Birnernél néztem, ott egy pólusút hoz a katalógus, illetve még az iridiumoson is gondolkodok, mert annak több az élettartama, és nem is drága annyira (4-5k körül van)

Valaki megírhatná a tapasztalatait.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Fordult már elő valakinél, hogy a reflektort nem tudta levenni? Mentem dolgozni felnyomtam, majd mikor le akartam venni tompítottra egyszerűen nem reagált semmit! Az index működött, Leállítottam a kocsit, levettem a gyújtást sőt még a kulcsot is kihúztam de még akkor is világított. Majd ahogy előre hátra húzogattam a kart egyszer csak levette.

Valami érintkezési hiba lehetett, vagy kezdi megadni magát a kar?

Link to comment
Megosztás:

Köszi, akkor gyári lesz bele.

Mi a gyári gyertya gyártó/típusa?

Ha nem érdemes váltani, akkor csak arra lennék kíváncsi. <_<

Szia,

Z14XEP-hez: GM#93176801, Opel 12 14 031, Bosch FQR8LEU2 gyertya. Ez egy pólusú. Van ahol ugyanennek a két pólusú változatát teszik bele.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Fordult már elő valakinél, hogy a reflektort nem tudta levenni? Mentem dolgozni felnyomtam, majd mikor le akartam venni tompítottra egyszerűen nem reagált semmit! Az index működött, Leállítottam a kocsit, levettem a gyújtást sőt még a kulcsot is kihúztam de még akkor is világított. Majd ahogy előre hátra húzogattam a kart egyszer csak levette.

Valami érintkezési hiba lehetett, vagy kezdi megadni magát a kar?

ha a kar rángatására lekapcsolt, akkor a karban lévő érintkezők megnyekkentek.

kar csere.....

Link to comment
Megosztás:

Én az Unix és a Birnernél néztem, ott egy pólusút hoz a katalógus, illetve még az iridiumoson is gondolkodok, mert annak több az élettartama, és nem is drága annyira (4-5k körül van)

Valaki megírhatná a tapasztalatait.

A cromax-nál a gyári 1731ft, igaz ez webshop ár.

Link to comment
Megosztás:

Köszi Cartárs <_<

Mire készüljek, húzós a csere és az ár? :D

gyári vagy 10 ezer, az utángyártot az vagy 5. bár mi legalább 5 db utángyártottat beépítettünk az utóbbi időben, és mind visszajött mert pár hét után megint rossz volt... silány minőség....

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.