uhuhu Elküldve Február15, 2011 Elküldve Február15, 2011 Hengerfej rendbehozása, Új dugattyúk, új csapágyak, új tömítéskészlet, hengerek felfúrása, lánc csere feszítőkkel együtt, főtengely köszörülés, munkadíj. Max 300-ban megáll... Jó ár ez? <_< igen, jó ár ez...
Mc-elek Elküldve Február15, 2011 Elküldve Február15, 2011 lehet én néztem rossz helyen ,de ami új és delphi az valahogy drágább.. igen , x14xe hány darab kell?? <_< új és delphi :D
iqbéla Elküldve Február16, 2011 Elküldve Február16, 2011 Tisztelt Fórum, Astra G Z16XE, nem túl izgalmas hibát produkál, de el nem tom képzelni, mi a retek az. Jelenség: Az autó hidegindítás után pár km megtétele után elkezd enyhén ciccegni, de csak akkor, ha a sebesség 30 felett van. Alatta abbahagyja. Másodpercenként 3-4x ciccen, egyenletes időközönkét, ugyanolyan hangerővel. Szóval ahogy mész c c c c c c .... mintha valami turbószú... Ha a sebesség 30 alá esik - csend lesz. Ha felette van, cicceg. A következőket zártam ki: - hidrotőke, dugattyú, váltó, kuplung, lukas leömlő, stb nem lehetnek: ugyanis mindegy, hogy 1500 vagy 4500 a fordulat, ugyanolyan sűrűn, ugyanolyan hangosan cicceg, nem lesz se gyorsabb, se hangosabb - kavics a kerékben, kerékcsapágy, stb sem lehetnek: mindegy, hogy 40 vagy 130 a sebesség, ha 30+, akkor is ugyanúgy cicceg Ha nagyobb fordulatról motorfékezek, vagy kuplung benyomása után alapjáraton szabadon gurulok 30+ sebességgel, akkor pár sec után elhallgat. Amúgy egyéb panasz nincs az autóra, olajszint rendben és bőven perióduson belül vagyok. Nincs valakinek ötlete, mi a harag lehet ez? Köszi
tgabika76 Elküldve Február16, 2011 Elküldve Február16, 2011 Egy tücsök, és fél 30-as tempó felett, azér' ciripel. <_<
Korzika Elküldve Február16, 2011 Elküldve Február16, 2011 Tisztelt Fórum, Astra G Z16XE, nem túl izgalmas hibát produkál, de el nem tom képzelni, mi a retek az. Jelenség: Az autó hidegindítás után pár km megtétele után elkezd enyhén ciccegni, de csak akkor, ha a sebesség 30 felett van. Alatta abbahagyja. Biztos a motorból jön?Nem lehet esetleg valami meglazult burkolati elem,lemezdarab,kipufogó védőlemezek közül valamelyik ,fékkopásjelző.Most hirtelen ennyi jutott eszembe. További jó ciccegést Egy tücsök, és fél 30-as tempó felett, azér' ciripel. <_< Vége a melónak?Jó pihit.
KGR Elküldve Február16, 2011 Elküldve Február16, 2011 Tisztelt Fórum, Astra G Z16XE, nem túl izgalmas hibát produkál, de el nem tom képzelni, mi a retek az. Jelenség: Az autó hidegindítás után pár km megtétele után elkezd enyhén ciccegni, de csak akkor, ha a sebesség 30 felett van. Alatta abbahagyja. Másodpercenként 3-4x ciccen, egyenletes időközönkét, ugyanolyan hangerővel. Szóval ahogy mész c c c c c c .... mintha valami turbószú... Ha a sebesség 30 alá esik - csend lesz. Ha felette van, cicceg. A következőket zártam ki: - hidrotőke, dugattyú, váltó, kuplung, lukas leömlő, stb nem lehetnek: ugyanis mindegy, hogy 1500 vagy 4500 a fordulat, ugyanolyan sűrűn, ugyanolyan hangosan cicceg, nem lesz se gyorsabb, se hangosabb - kavics a kerékben, kerékcsapágy, stb sem lehetnek: mindegy, hogy 40 vagy 130 a sebesség, ha 30+, akkor is ugyanúgy cicceg Ha nagyobb fordulatról motorfékezek, vagy kuplung benyomása után alapjáraton szabadon gurulok 30+ sebességgel, akkor pár sec után elhallgat. Amúgy egyéb panasz nincs az autóra, olajszint rendben és bőven perióduson belül vagyok. Nincs valakinek ötlete, mi a harag lehet ez? Köszi Csak menet közben csinálja vagy álló helyzetben gázadásra is van hang? Nem lehet, hogy a tankszellőztető szelep az? Nekem is az cicereg.. A légszűrőháznál találod. Kis kúp alakú bizgentyű. <_<
szkszaby Elküldve Február16, 2011 Elküldve Február16, 2011 Mostanában azt vettem észre, hogy amikor mondjuk 50ről megállnék a lámpánál és miután kinyomtam a kuplungot a fordulat visszaesik kb. 500-ra és csak utána áll be normálra. Semmi extra jelenség nincsen csak van mikor egy pillanatra beremeg az autó az alacsony fordulat miatt. <_< Mitől lehet ez? Alapjárati, pillangószelepház AGR(amivel még sohasem volt probléma) fényesre lettek nyalva ősszel és ~4-5000km-el ezelőtt!
andris83 Elküldve Február16, 2011 Elküldve Február16, 2011 Csak menet közben csinálja vagy álló helyzetben gázadásra is van hang? Nem lehet, hogy a tankszellőztető szelep az? Nekem is az cicereg.. A légszűrőháznál találod. Kis kúp alakú bizgentyű. <_< Én is erre tippelek, ez motor- és futóműterheléstől független.
roli86 Elküldve Február16, 2011 Elküldve Február16, 2011 Sziasztok.Tegnap arra lettem figyelmes,hogy amikor be akartam állni egy parkolóhelyre,és tekertem a kormányt a fűtésem(ami 3-as fokozaton volt)ingadozott,mármint a ventilátor,tekertem a kormányt és mintha csak 2-esen menne,ha nem tekertem 3-ason,hallható is volt a különbség.Gondolom ahogy a szervó dolgozik +a fűtés 3-ason és a generátornak ez megterhelő.A kérdésem:Kezdjek gyűjteni generátorra,vagy ez normális?
Zachi Elküldve Február16, 2011 Elküldve Február16, 2011 Sziasztok.Tegnap arra lettem figyelmes,hogy amikor be akartam állni egy parkolóhelyre,és tekertem a kormányt a fűtésem(ami 3-as fokozaton volt)ingadozott,mármint a ventilátor,tekertem a kormányt és mintha csak 2-esen menne,ha nem tekertem 3-ason,hallható is volt a különbség.Gondolom ahogy a szervó dolgozik +a fűtés 3-ason és a generátornak ez megterhelő.A kérdésem:Kezdjek gyűjteni generátorra,vagy ez normális? No para! <_<
NorbyAstraG Elküldve Február16, 2011 Elküldve Február16, 2011 90 ezer van a kocsiban. Legalábbis óra szerint. Én 65 ezernél vettem át és nagyon vigyáztam rá. Amikor hozzám került tökéletesen működött. Szóval ez ennyit bírt. Remélem a tiéd tovább húzza... Nekem meg már a 210000 km-en is túl van,és most lekopogom kopp-kopp-kopp :D semmi baja.Múltkorában rángatott a szemétje <_< ,de egy egér tisztítása megoldotta a problémámat. Sajnálom hogy így jártál. :D
Lipi-G Elküldve Február16, 2011 Elküldve Február16, 2011 Nekem meg már a 210000 km-en is túl van,és most lekopogom kopp-kopp-kopp :D semmi baja.Múltkorában rángatott a szemétje <_< ,de egy egér tisztítása megoldotta a problémámat. Sajnálom hogy így jártál. :D No de az övé az 1.2-s,nem teljesen egy kategória!Kicsi moci,nagy kasztni.... :)
NorbyAstraG Elküldve Február16, 2011 Elküldve Február16, 2011 No de az övé az 1.2-s,nem teljesen egy kategória!Kicsi moci,nagy kasztni.... <_< Hát az lehet,de nem hiszem el hogy 90ezer km-nél ilyen csúnyaságoknak kéne történnie. Ha csak nem 190-ezer,az a 90. A mai világban minden megoldható,csak jó kütyü kell hozzá.
Lipi-G Elküldve Február16, 2011 Elküldve Február16, 2011 Hát az lehet,de nem hiszem el hogy 90ezer km-nél ilyen csúnyaságoknak kéne történnie. Ha csak nem 190-ezer,az a 90. A mai világban minden megoldható,csak jó kütyü kell hozzá. Irta is,hogy óra szerint 90000 km.Ki tudja,hányszor annyi az annyi. Lehet egy gép 50000-l is hengerfejes,és ha nem időben figyelnek rá,akkor ez lesz ott is.
iqbéla Elküldve Február16, 2011 Elküldve Február16, 2011 Csak menet közben csinálja, 30 kmh felett! Ráhallgatok erre a tankszellőztető szelepre... tél elején kezdte, alig hallhatóan. Mostanra tisztán hallható. Már csak arra adjatok egy tippet, hogy hogy hallgassak rá egy szelepre a légszűrőház mellett, ha csak 30 kmh felett adja elő a hangot? Arra tudja valaki a választ, hogy mi a ciccegés oka? Eldugult a tank levegőztetője? Ha igen, az hol van? Ki tudom tisztítani? Köszönöm a választ.Csak menet közben csinálja vagy álló helyzetben gázadásra is van hang? Nem lehet, hogy a tankszellőztető szelep az? Nekem is az cicereg.. A légszűrőháznál találod. Kis kúp alakú bizgentyű. <_<
uhuhu Elküldve Február16, 2011 Elküldve Február16, 2011 Csak menet közben csinálja, 30 kmh felett! Ráhallgatok erre a tankszellőztető szelepre... tél elején kezdte, alig hallhatóan. Mostanra tisztán hallható. Már csak arra adjatok egy tippet, hogy hogy hallgassak rá egy szelepre a légszűrőház mellett, ha csak 30 kmh felett adja elő a hangot? Arra tudja valaki a választ, hogy mi a ciccegés oka? Eldugult a tank levegőztetője? Ha igen, az hol van? Ki tudom tisztítani? Köszönöm a választ. Helló Béla! Tekerd le a tanksapkát, és próbáld ki úgy. akkor nincs vákum a tanba, vagy húzd le a csövet a tankszellőzetetőről. ne az elektromos csatit, hanem a tank felöl jövő csövet. ha bármelyikkel megszünik akkor valahola szellöző rendszerrel van a hiba.
Mc-elek Elküldve Február16, 2011 Elküldve Február16, 2011 Helló Béla! Tekerd le a tanksapkát, és próbáld ki úgy. akkor nincs vákum a tanba, vagy húzd le a csövet a tankszellőzetetőről. ne az elektromos csatit, hanem a tank felöl jövő csövet. ha bármelyikkel megszünik akkor valahola szellöző rendszerrel van a hiba. jah vagy a szellőztető döglött be ,vagy a szénszűrő omlott össze ,vagy mindkettő. <_< olvastam valahol hogy huszonakarmennyi liter volt a teletank :D ,hát van ilyen is
adorjant Elküldve Február16, 2011 Elküldve Február16, 2011 Csak menet közben csinálja, 30 kmh felett! Ráhallgatok erre a tankszellőztető szelepre... tél elején kezdte, alig hallhatóan. Mostanra tisztán hallható. Már csak arra adjatok egy tippet, hogy hogy hallgassak rá egy szelepre a légszűrőház mellett, ha csak 30 kmh felett adja elő a hangot? Arra tudja valaki a választ, hogy mi a ciccegés oka? Eldugult a tank levegőztetője? Ha igen, az hol van? Ki tudom tisztítani? Köszönöm a választ. Detto ugyanez van nálam is...Lehet hogy mindössze csak meg kell várnunk a tavaszt? <_<
KGR Elküldve Február16, 2011 Elküldve Február16, 2011 Detto ugyanez van nálam is...Lehet hogy mindössze csak meg kell várnunk a tavaszt? <_< Nekem valaki azt írta, hogy nyáron (melegben) nem jellemző ez a hang és valóban én sem emlékszer rá nyáron. Nekem is azóta van mióta 10 fok alatt van a hőmérséklet..(nyáron viszont a kuplungom nyikorog minden kinyomásnál :D ). Szerintem próbáld meg azt, hogy valakit megkérsz, hogy tartsa a fordulatot ~2000 környékén és akkor állj oda a légszűrőházhoz.... nekem akkor is lehet hallani.
Gabesz11 Elküldve Február17, 2011 Elküldve Február17, 2011 Nekem valaki azt írta, hogy nyáron (melegben) nem jellemző ez a hang és valóban én sem emlékszer rá nyáron. Nekem is azóta van mióta 10 fok alatt van a hőmérséklet..(nyáron viszont a kuplungom nyikorog minden kinyomásnál <_< ). Szerintem próbáld meg azt, hogy valakit megkérsz, hogy tartsa a fordulatot ~2000 környékén és akkor állj oda a légszűrőházhoz.... nekem akkor is lehet hallani. Nálam is volt ez a probléma.Én kivettem és kontakt tisztitó spray-al befújtam közben nyitogattam tápról.Azóta csend van.
Dury Elküldve Február17, 2011 Elküldve Február17, 2011 Sziasztok! Végig olvasva a fórumokat, ide regisztrálva tanácsokat szeretnék kérnék tőletek. A "tipikus alaphiba" nálam is jelentkezett... 2003-as G Astra 1,4 16V, Z14XE (125000km) egy hete. Teljesen meghatározhatatlan időben gázelvételkor leesik a fordulat 500 alá, és olykor le is áll. (természetesen nagy forgalomban) Indítás után pár száz méterrel el kezd rángatni, egy henger nem megy... Tec2-el is nézve 1-es henger gyújtás gond. (kivillogva, 0301 hiba kód). 4 db vadi új GM gyári gyertya benne, trafóhíd csere, továbbra is ez a gond. EGR-t is kivettem, megtisztítottam, (nem szorul) egyébként már pár éve ki lett iktatva szoftveresen. Levegő beömlő cső, és felül a pillangószelep (komplett az egészet nem tudtam levenni..) is tisztítva.... Olajat egyáltalán nem eszi, mindig minden szervizelés megvolt időben, szűrők, stb. csere. Szerintetek, hogyan tovább..?? V Power+ injektor tisztító adalék, padlógáz? (max.130.....) :-) Az az igazság, 80-90% városi forgalom... Köszi: Dury
KGR Elküldve Február17, 2011 Elküldve Február17, 2011 Sziasztok! Végig olvasva a fórumokat, ide regisztrálva tanácsokat szeretnék kérnék tőletek. A "tipikus alaphiba" nálam is jelentkezett... 2003-as G Astra 1,4 16V, Z14XE (125000km) egy hete. Teljesen meghatározhatatlan időben gázelvételkor leesik a fordulat 500 alá, és olykor le is áll. (természetesen nagy forgalomban) Indítás után pár száz méterrel el kezd rángatni, egy henger nem megy... Tec2-el is nézve 1-es henger gyújtás gond. (kivillogva, 0301 hiba kód). 4 db vadi új GM gyári gyertya benne, trafóhíd csere, továbbra is ez a gond. EGR-t is kivettem, megtisztítottam, (nem szorul) egyébként már pár éve ki lett iktatva szoftveresen. Levegő beömlő cső, és felül a pillangószelep (komplett az egészet nem tudtam levenni..) is tisztítva.... Olajat egyáltalán nem eszi, mindig minden szervizelés megvolt időben, szűrők, stb. csere. Szerintetek, hogyan tovább..?? V Power+ injektor tisztító adalék, padlógáz? (max.130.....) :-) Az az igazság, 80-90% városi forgalom... Köszi: Dury Szerintem mindent leírtál amit itt szoktak tanácsolni az emberek azzal a kivétellel, hogy általában fordított sorrendben, azaz előbb fagyizás utána a drága alkatrész csere..
Dury Elküldve Február17, 2011 Elküldve Február17, 2011 Szerintem mindent leírtál amit itt szoktak tanácsolni az emberek azzal a kivétellel, hogy általában fordított sorrendben, azaz előbb fagyizás utána a drága alkatrész csere.. Köszi, akkor "utólag" megyek fagyiztatni...:-) ! ---talán még a szelepszár ragad....állítólag, majd látom a nyalatás után.. de lehet,, nem úszom meg a hengerfej levételt... Szerencsére eddig csak a gyertya került 7200-ba.... szívtam is a fogam! Az az igazság, hogy egy Opelommal sem volt ilyen gond, ..1,3S Kadett után F Astra is kisebb-nagyobb problémákkal ugyan ment, de ilyet nem csináltak...(igaz azok nem is voltak így agyon "zöldítve" motorikusan......:-) Dy
Lipi-G Elküldve Február17, 2011 Elküldve Február17, 2011 Köszi, akkor "utólag" megyek fagyiztatni...:-) ! ---talán még a szelepszár ragad....állítólag, majd látom a nyalatás után.. de lehet,, nem úszom meg a hengerfej levételt... Szerencsére eddig csak a gyertya került 7200-ba.... szívtam is a fogam! Az az igazság, hogy egy Opelommal sem volt ilyen gond, ..1,3S Kadett után F Astra is kisebb-nagyobb problémákkal ugyan ment, de ilyet nem csináltak...(igaz azok nem is voltak így agyon "zöldítve" motorikusan......:-) Dy Miből van az a gyertya ennyi pénzé??? <_<
Dury Elküldve Február17, 2011 Elküldve Február17, 2011 Miből van az a gyertya ennyi pénzé??? <_< ..nem tudom hallod, de nagyot nyeltem ... eredeti GM, kék papir zsacsiban van és állítólag csoda az elektródája..... ettől a dumától én már nem olvadok el, de az Opel szervizes ismerős ezt (gyárit) ajánlotta...de oda csak végszükségben viszem!!! Vannak igen negatív tapasztalataim az un. Opel "szak szervizzel" ....!
Recommended Posts