Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Szereztem egy hibátlan leömlő csonkot, végre újra konszolidált hangú az autó... <_< A régi már heggesztve volt, a varrat mentén repedt el újra. Valamint az 1. toroknál is kifújt. Viszont nagyon izgatja a fantáziám a c20xe leömlő. Szerintetek nem keverne be a lambda-szondának, ha jó fél méterrel hátrébb kerülne? Vagy a gáz hőmérsékletének nincs jelentősége?

Elküldve
A jobb oldali njoy a baloldali nem... Törve volt a hátulja?

A baloldalim sötétebb a simától és a fekete keret is stimmel neki, tehát Njoy A simának nincs fekete kerete. Majd holnap megpróbálok másik mellé állva fotózkodni, mert csalóka a kép. Mindkettő Njoy, csak a jobbosnak a foncsora szürkült foltos és ezért tűnik tök sötétnek. Néztem már minden felől, minden irányból. Úgy tudom nem volt törve. Na ez jó kör lesz mire kiderül milyen búrám van. És muszáj-e cserélni.

szerk.: Most hogy töröm a fejem..., a H matrica azért van az autón, mert a lökös alatta törve van. Lehet akkor kinyomták a lámpát is? A kaszni nem lett festve az tuti, mert meg lett mérve. Akkor lehet más verziójú a két lámpa. Mindenesetre a jobbnak a visszaverője biztosan rossz. Jaj...

Elküldve
Szereztem egy hibátlan leömlő csonkot, végre újra konszolidált hangú az autó... <_< A régi már heggesztve volt, a varrat mentén repedt el újra. Valamint az 1. toroknál is kifújt. Viszont nagyon izgatja a fantáziám a c20xe leömlő. Szerintetek nem keverne be a lambda-szondának, ha jó fél méterrel hátrébb kerülne? Vagy a gáz hőmérsékletének nincs jelentősége?

fizikailag jó rá???

szerintem...később érné el az üzemi hőmérsékletet a lambda azáltal tovább dúsít ,azaz többlet fogyasztás.

de ez csak az én elgondolásom.

Elküldve
szerk.: Most hogy töröm a fejem..., a H matrica azért van az autón, mert a lökös alatta törve van. Lehet akkor kinyomták a lámpát is? A kaszni nem lett festve az tuti, mert meg lett mérve. Akkor lehet más verziójú a két lámpa. Mindenesetre a jobbnak a visszaverője biztosan rossz. Jaj...

szerintem Alex arra gondol hogy csárén áll a csomi ajtó.

de lehet hogy nem <_<

Elküldve
fizikailag jó rá???

szerintem...később érné el az üzemi hőmérsékletet a lambda azáltal tovább dúsít ,azaz többlet fogyasztás.

de ez csak az én elgondolásom.

nem, a talpat cserélni kell. Talán hővédő bandázzsal ezt ki lehetne küszöbölni a hőmérséklet esését...

Elküldve
A baloldalim sötétebb a simától és a fekete keret is stimmel neki, tehát Njoy A simának nincs fekete kerete. Majd holnap megpróbálok másik mellé állva fotózkodni, mert csalóka a kép. Mindkettő Njoy, csak a jobbosnak a foncsora szürkült foltos és ezért tűnik tök sötétnek. Néztem már minden felől, minden irányból. Úgy tudom nem volt törve. Na ez jó kör lesz mire kiderül milyen búrám van. És muszáj-e cserélni.

szerk.: Most hogy töröm a fejem..., a H matrica azért van az autón, mert a lökös alatta törve van. Lehet akkor kinyomták a lámpát is? A kaszni nem lett festve az tuti, mert meg lett mérve. Akkor lehet más verziójú a két lámpa. Mindenesetre a jobbnak a visszaverője biztosan rossz. Jaj...

Nézd meg,milyen márkájú a lámpa(heko.ra tippelek).De a bal oldali az nem gyári.Mert sötétnek sötét,de nem az az igazi njoy.

Elküldve
szerintem ne barkácsolj :D

Komplett rendszerről álmodom. Meg a szívóoldal bővítésén... meg egy hengerfej módosításon... vagy egy kompresszoron... De aztán mindig felébredek... <_<

Elküldve

Hátsó lámpabúráról hogyan tudom megállapítani, hogy gyári eredeti-e? Van rajta felirat, cikkszám valami jelzés? A külsején nincs semmi.

Elküldve
Komplett rendszerről álmodom. Meg a szívóoldal bővítésén... meg egy hengerfej módosításon... vagy egy kompresszoron... De aztán mindig felébredek... <_<

500e-től :D

Elküldve
Hátsó lámpabúráról hogyan tudom megállapítani, hogy gyári eredeti-e? Van rajta felirat, cikkszám valami jelzés? A külsején nincs semmi.

Bele van nyomva a búrába a gyártó.Hella,Heko,Fk.....

Elküldve
Bele van nyomva a búrába a gyártó.Hella,Heko,Fk.....

Oké! Megvizslatom! De jut eszembe nem lesz gond a műszakin, mert az ősökéről átrakom arra a napra....

Elküldve
talán,de én nem lennék benne biztos c20let van 400 környékén..

és még csak a motoról beszéltünk :D

Ilyen drágák ezek? Z22SE-t láttam a Racing bazáron 240-ért. <_<

Elküldve
Ilyen drágák ezek? Z22SE-t láttam a Racing bazáron 240-ért. <_<

Talán mert a Z20LET jóval nagyobb teljesítményű és az alkatrész ellátása is jobb.

Elküldve
talán,de én nem lennék benne biztos c20let van 400 környékén..

és még csak a motoról beszéltünk <_<

z20let

És akkor még kellene találnod vkit, aki be is építi... Papírozás pedig végképp necces.

Elküldve

Sziasztok,

Általában mennyi a hosszbordás szíj által hajtott részegységek csapágyainak átlagos élettartama?

Ősszel cseréltem szíjat és feszítőgörgőt. Most azonban újra fütyülő hangra lettem figyelmes a szíj környékéről.

A gépben 76500km van. (Z14 XEP)

Elküldve
Sziasztok,

Általában mennyi a hosszbordás szíj által hajtott részegységek csapágyainak átlagos élettartama?

Ősszel cseréltem szíjat és feszítőgörgőt. Most azonban újra fütyülő hangra lettem figyelmes a szíj környékéről.

A gépben 76500km van. (Z14 XEP)

Vízpumpát is cseréltetek? Az szokott még fütyülni...

Elküldve

Üdvözletem.Szeretnék tanácsot kérni.Az autó egy 1.4 astra 98-as.A gond az hogy megálltam a garázs elött és egyszercsak elment a kormányszervóm.olaj van bizzti jó.Az a baj nehéz tekerni a kormányt.Kéne ötlet hogy mit szedjek szét rajta mi lehet a baj?

Üdv:csiziktomi

Elküldve
z20let

És akkor még kellene találnod vkit, aki be is építi... Papírozás pedig végképp necces.

és akkor még nem beszéltünk a futóműről ,fékek,kipufogó ,kábelezés, stb <_<

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.