Alex75 Elküldve Február11, 2011 Elküldve Február11, 2011 Szereztem egy hibátlan leömlő csonkot, végre újra konszolidált hangú az autó... <_< A régi már heggesztve volt, a varrat mentén repedt el újra. Valamint az 1. toroknál is kifújt. Viszont nagyon izgatja a fantáziám a c20xe leömlő. Szerintetek nem keverne be a lambda-szondának, ha jó fél méterrel hátrébb kerülne? Vagy a gáz hőmérsékletének nincs jelentősége?
Stofl Elküldve Február11, 2011 Elküldve Február11, 2011 A jobb oldali njoy a baloldali nem... Törve volt a hátulja? A baloldalim sötétebb a simától és a fekete keret is stimmel neki, tehát Njoy A simának nincs fekete kerete. Majd holnap megpróbálok másik mellé állva fotózkodni, mert csalóka a kép. Mindkettő Njoy, csak a jobbosnak a foncsora szürkült foltos és ezért tűnik tök sötétnek. Néztem már minden felől, minden irányból. Úgy tudom nem volt törve. Na ez jó kör lesz mire kiderül milyen búrám van. És muszáj-e cserélni. szerk.: Most hogy töröm a fejem..., a H matrica azért van az autón, mert a lökös alatta törve van. Lehet akkor kinyomták a lámpát is? A kaszni nem lett festve az tuti, mert meg lett mérve. Akkor lehet más verziójú a két lámpa. Mindenesetre a jobbnak a visszaverője biztosan rossz. Jaj...
Mc-elek Elküldve Február11, 2011 Elküldve Február11, 2011 Szereztem egy hibátlan leömlő csonkot, végre újra konszolidált hangú az autó... <_< A régi már heggesztve volt, a varrat mentén repedt el újra. Valamint az 1. toroknál is kifújt. Viszont nagyon izgatja a fantáziám a c20xe leömlő. Szerintetek nem keverne be a lambda-szondának, ha jó fél méterrel hátrébb kerülne? Vagy a gáz hőmérsékletének nincs jelentősége? fizikailag jó rá??? szerintem...később érné el az üzemi hőmérsékletet a lambda azáltal tovább dúsít ,azaz többlet fogyasztás. de ez csak az én elgondolásom.
Mc-elek Elküldve Február11, 2011 Elküldve Február11, 2011 szerk.: Most hogy töröm a fejem..., a H matrica azért van az autón, mert a lökös alatta törve van. Lehet akkor kinyomták a lámpát is? A kaszni nem lett festve az tuti, mert meg lett mérve. Akkor lehet más verziójú a két lámpa. Mindenesetre a jobbnak a visszaverője biztosan rossz. Jaj... szerintem Alex arra gondol hogy csárén áll a csomi ajtó. de lehet hogy nem <_<
Alex75 Elküldve Február11, 2011 Elküldve Február11, 2011 fizikailag jó rá??? szerintem...később érné el az üzemi hőmérsékletet a lambda azáltal tovább dúsít ,azaz többlet fogyasztás. de ez csak az én elgondolásom. nem, a talpat cserélni kell. Talán hővédő bandázzsal ezt ki lehetne küszöbölni a hőmérséklet esését...
xXxGáborxXx Elküldve Február11, 2011 Elküldve Február11, 2011 Részvétem. <_< Remélem megúszom egy síkolásból meg egy hengerfejtömítésből.
Mc-elek Elküldve Február11, 2011 Elküldve Február11, 2011 nem, a talpat cserélni kell. Talán hővédő bandázzsal ezt ki lehetne küszöbölni a hőmérséklet esését... szerintem ne barkácsolj <_<
Lipi-G Elküldve Február11, 2011 Elküldve Február11, 2011 A baloldalim sötétebb a simától és a fekete keret is stimmel neki, tehát Njoy A simának nincs fekete kerete. Majd holnap megpróbálok másik mellé állva fotózkodni, mert csalóka a kép. Mindkettő Njoy, csak a jobbosnak a foncsora szürkült foltos és ezért tűnik tök sötétnek. Néztem már minden felől, minden irányból. Úgy tudom nem volt törve. Na ez jó kör lesz mire kiderül milyen búrám van. És muszáj-e cserélni. szerk.: Most hogy töröm a fejem..., a H matrica azért van az autón, mert a lökös alatta törve van. Lehet akkor kinyomták a lámpát is? A kaszni nem lett festve az tuti, mert meg lett mérve. Akkor lehet más verziójú a két lámpa. Mindenesetre a jobbnak a visszaverője biztosan rossz. Jaj... Nézd meg,milyen márkájú a lámpa(heko.ra tippelek).De a bal oldali az nem gyári.Mert sötétnek sötét,de nem az az igazi njoy.
Alex75 Elküldve Február11, 2011 Elküldve Február11, 2011 szerintem ne barkácsolj :D Komplett rendszerről álmodom. Meg a szívóoldal bővítésén... meg egy hengerfej módosításon... vagy egy kompresszoron... De aztán mindig felébredek... <_<
Stofl Elküldve Február11, 2011 Elküldve Február11, 2011 Hátsó lámpabúráról hogyan tudom megállapítani, hogy gyári eredeti-e? Van rajta felirat, cikkszám valami jelzés? A külsején nincs semmi.
Mc-elek Elküldve Február11, 2011 Elküldve Február11, 2011 Komplett rendszerről álmodom. Meg a szívóoldal bővítésén... meg egy hengerfej módosításon... vagy egy kompresszoron... De aztán mindig felébredek... <_< 500e-től :D
Alex75 Elküldve Február11, 2011 Elküldve Február11, 2011 500e-től <_< minimum. Meg aztán, tulajdonképp ezt a teljesítményt is ritkán használom ki.
Lipi-G Elküldve Február11, 2011 Elküldve Február11, 2011 Hátsó lámpabúráról hogyan tudom megállapítani, hogy gyári eredeti-e? Van rajta felirat, cikkszám valami jelzés? A külsején nincs semmi. Bele van nyomva a búrába a gyártó.Hella,Heko,Fk.....
grofbandi Elküldve Február11, 2011 Elküldve Február11, 2011 500e-től <_< Annyiért belemenne a Z20LET motor is nem?
Zachi Elküldve Február11, 2011 Elküldve Február11, 2011 Annyiért belemenne a Z20LET motor is nem? Fizikailag talán, de ami a papír részét illeti ...
Lelike Elküldve Február11, 2011 Elküldve Február11, 2011 Sziasztok. Régen jártam erre fele... Mutatok is rögtön egy aranyos hátsót, mert látom az ízlések határát itt már nagyon feszegetik <_< http://kepfeltoltes.hu/view/110211/DSC0224...ltoltes.hu_.jpg
Mc-elek Elküldve Február11, 2011 Elküldve Február11, 2011 Annyiért belemenne a Z20LET motor is nem? talán,de én nem lennék benne biztos c20let van 400 környékén.. és még csak a motoról beszéltünk <_<
Stofl Elküldve Február11, 2011 Elküldve Február11, 2011 Bele van nyomva a búrába a gyártó.Hella,Heko,Fk..... Oké! Megvizslatom! De jut eszembe nem lesz gond a műszakin, mert az ősökéről átrakom arra a napra....
grofbandi Elküldve Február12, 2011 Elküldve Február12, 2011 talán,de én nem lennék benne biztos c20let van 400 környékén.. és még csak a motoról beszéltünk :D Ilyen drágák ezek? Z22SE-t láttam a Racing bazáron 240-ért. <_<
Zachi Elküldve Február12, 2011 Elküldve Február12, 2011 Ilyen drágák ezek? Z22SE-t láttam a Racing bazáron 240-ért. <_< Talán mert a Z20LET jóval nagyobb teljesítményű és az alkatrész ellátása is jobb.
Alex75 Elküldve Február12, 2011 Elküldve Február12, 2011 talán,de én nem lennék benne biztos c20let van 400 környékén.. és még csak a motoról beszéltünk <_< z20let És akkor még kellene találnod vkit, aki be is építi... Papírozás pedig végképp necces.
Filo Elküldve Február12, 2011 Elküldve Február12, 2011 Sziasztok, Általában mennyi a hosszbordás szíj által hajtott részegységek csapágyainak átlagos élettartama? Ősszel cseréltem szíjat és feszítőgörgőt. Most azonban újra fütyülő hangra lettem figyelmes a szíj környékéről. A gépben 76500km van. (Z14 XEP)
andris83 Elküldve Február12, 2011 Elküldve Február12, 2011 Sziasztok, Általában mennyi a hosszbordás szíj által hajtott részegységek csapágyainak átlagos élettartama? Ősszel cseréltem szíjat és feszítőgörgőt. Most azonban újra fütyülő hangra lettem figyelmes a szíj környékéről. A gépben 76500km van. (Z14 XEP) Vízpumpát is cseréltetek? Az szokott még fütyülni...
csiziktomi Elküldve Február12, 2011 Elküldve Február12, 2011 Üdvözletem.Szeretnék tanácsot kérni.Az autó egy 1.4 astra 98-as.A gond az hogy megálltam a garázs elött és egyszercsak elment a kormányszervóm.olaj van bizzti jó.Az a baj nehéz tekerni a kormányt.Kéne ötlet hogy mit szedjek szét rajta mi lehet a baj? Üdv:csiziktomi
Mc-elek Elküldve Február12, 2011 Elküldve Február12, 2011 z20let És akkor még kellene találnod vkit, aki be is építi... Papírozás pedig végképp necces. és akkor még nem beszéltünk a futóműről ,fékek,kipufogó ,kábelezés, stb <_<
Recommended Posts