KGR Elküldve Február8, 2011 Elküldve Február8, 2011 némi nemes fémmel el lehet hallgattatni...egy darabig :D Ne is mond.. Karácsonykor kapott 1-et..még valami kavics is volt benne.. Erre most szervezhetek "opel" találkozót a templom előtt. :lol:
Lipi-G Elküldve Február8, 2011 Elküldve Február8, 2011 Ne is mond.. Karácsonykor kapott 1-et..még valami kavics is volt benne.. Erre most szervezhetek "opel" találkozót a templom előtt. :D Neked se legyen jobb,mint nekünk :lol:
Korzika Elküldve Február8, 2011 Elküldve Február8, 2011 Ne is mond.. Karácsonykor kapott 1-et..még valami kavics is volt benne.. Erre most szervezhetek "opel" találkozót a templom előtt. :lol: Adjál neki még egyet,hátha elhúzódik a köv. olajcseréig.Az egy év vagy 10-12 ezer km. :D
KGR Elküldve Február8, 2011 Elküldve Február8, 2011 Adjál neki még egyet,hátha elhúzódik a köv. olajcseréig.Az egy év vagy 10-12 ezer km. B) Az enyém havonta cserél olajat. :D :lol:
Lipi-G Elküldve Február8, 2011 Elküldve Február8, 2011 Az enyém havonta cserél olajat. B) :D Na ez is egy általános műszaki problema. :lol:
Korzika Elküldve Február8, 2011 Elküldve Február8, 2011 Az enyém havonta cserél olajat. :D :lol: Biztos sokat hajtod! B)
norbertonb Elküldve Február8, 2011 Elküldve Február8, 2011 Üdv mindenkinek! Ha valaki tud segíteni vagy csak tippet adni, azt megköszönném. 3 hete vettem egy 10 éves 1.4-es, 4 ajtós G Astrát. A 3 hét alatt kétszer fordult elő, hogy ráadtam a gyújtást, és mikor indítottam volna, nem reagált az autó semmit. Mégcsak nem is kattant, vagy zúgott vagy valami. Sajnos mindkét esetben a megoldás az lett, hogy betoltuk. :S Ha valaki tud, akk adjon tanácsot. Előre is köszönöm!
bzsoltee Elküldve Február8, 2011 Elküldve Február8, 2011 üdv mindenkinek. 3 hete vettem egy 1.4-es 10 éves G astrát. Azzal a problémával fordulnék minden kedves olvasóhoz, hogy 3 hét alatt kétszer nem indult be! Elfordítottam a kulcsot, a visszajelző lámpák amiknek kell, kigyulladtak, majd ahogy szoktak el is aludtak, és mikor tovább fordítottam a kulcsot, nem reagált semmit. Mégcsak nem is kattant, vagy köszörült, egyáltalán semmit nem reagált. Sajnos mind a 2 alkalommal be kellett tolni :S:S:S Köszönöm a segítséget! Nekem ilyen esetben gyújtáskapcsoló betétet kellett cserélnem... A különbség az volt, hogy nekem annyira szétesett, hogy nem tudtam kivenni a slusszkulcsot :lol: Maga az alkatrész ~3000Ft körül van...
KGR Elküldve Február8, 2011 Elküldve Február8, 2011 Üdv mindenkinek! Ha valaki tud segíteni vagy csak tippet adni, azt megköszönném. 3 hete vettem egy 10 éves 1.4-es, 4 ajtós G Astrát. A 3 hét alatt kétszer fordult elő, hogy ráadtam a gyújtást, és mikor indítottam volna, nem reagált az autó semmit. Mégcsak nem is kattant, vagy zúgott vagy valami. Sajnos mindkét esetben a megoldás az lett, hogy betoltuk. :S Ha valaki tud, akk adjon tanácsot. Előre is köszönöm! Erre már írtunk pár hozzászólást... :lol:
Humannet Elküldve Február9, 2011 Elküldve Február9, 2011 Az enyém havonta cserél olajat. :D :lol: Lehet örülnöd kéne hogy havonta lecseréli (vagy ha nagyon várjátok akkor nem), mert ha nem akkor ugy néz ki egy kisebb légy bele került a szürőbe B)
Humannet Elküldve Február9, 2011 Elküldve Február9, 2011 Sziasztok Ugyan OFF a dolog mert Astra H, de motortípus G is lehet. 2008 -as évjáratú Astra H, X14XE. Voltam szerelőmnél és ott állt... Tengelytöréssel. Klasszikus csavarlazulás. Ismerősei szerint ennél a motortípusnál már volt szerencséje Corsa esetében is. ON
Korzika Elküldve Február9, 2011 Elküldve Február9, 2011 Sziasztok Ugyan OFF a dolog mert Astra H, de motortípus G is lehet. 2008 -as évjáratú Astra H, X14XE. Voltam szerelőmnél és ott állt... Tengelytöréssel. Klasszikus csavarlazulás. Ismerősei szerint ennél a motortípusnál már volt szerencséje Corsa esetében is. ON Talán inkább Z14XEP! H Astrában nem volt már X -es motor szerintem. Amúgy könnyen előfordulhat,hiszen Astrákba,Merivákba,Corsákba is kerültek ezek a motorok amikkel a laza csavar probléma fenn áll.Még be is volt ide írva,hogy milyen motorszámtól-ig és milyen típusoknál!
Humannet Elküldve Február9, 2011 Elküldve Február9, 2011 Talán inkább Z14XEP! H Astrában nem volt már X -es motor szerintem. Amúgy könnyen előfordulhat,hiszen Astrákba,Merivákba,Corsákba is kerültek ezek a motorok amikkel a laza csavar probléma fenn áll.Még be is volt ide írva,hogy milyen motorszámtól-ig és milyen típusoknál! Nincs kizárva, szerelő mondta hogy X es, attól még nem biztos hogy az is Mondjuk erről az autóról tudni, kell hogy már új kora óta, 1L / 500 km olajfogyasztással ment, szakszervíz(Kaposvár) motorgenerált csináltak rajta első 2 hónapjába (gyürüzés miegyé:D de a dolog fent állt utánna is, és aszonták csákónak ez ilyen... mostanság meg megált, aszitték hogy elment az összes olaj nem vette észre és beált, de kapott egy ötletet vegye le szelepfedelet nézzen bele, akkor derült ki a törés.. Szóal ez a kocsi már újkora óta halálra volt itélve :lol:
Korzika Elküldve Február9, 2011 Elküldve Február9, 2011 Nincs kizárva, szerelő mondta hogy X es, attól még nem biztos hogy az is Mondjuk erről az autóról tudni, kell hogy már új kora óta, 1L / 500 km olajfogyasztással ment, szakszervíz(Kaposvár) motorgenerált csináltak rajta első 2 hónapjába (gyürüzés miegyé:D de a dolog fent állt utánna is, és aszonták csákónak ez ilyen... mostanság meg megált, aszitték hogy elment az összes olaj nem vette észre és beált, de kapott egy ötletet vegye le szelepfedelet nézzen bele, akkor derült ki a törés.. Szóal ez a kocsi már újkora óta halálra volt itélve :lol: Szegény autó!Sajnálom. Mondom ezt annak ellenére,hogy a H Astra nekem nem igazán tettszik 5 ajtósba. A 3 ajtós GTC meg a caravan az igen,ja meg a TT az szép. Szerintem az első lámpa csúnyitja el. őket.
Humannet Elküldve Február9, 2011 Elküldve Február9, 2011 Szegény autó!Sajnálom. Mondom ezt annak ellenére,hogy a H Astra nekem nem igazán tettszik 5 ajtósba. A 3 ajtós GTC meg a caravan az igen,ja meg a TT az szép. Szerintem az első lámpa csúnyitja el. őket. Azért is vettem G Astrát mert sztem ez sikerült a leg szebre
Zachi Elküldve Február9, 2011 Elküldve Február9, 2011 Talán inkább Z14XEP! Amúgy könnyen előfordulhat,hiszen Astrákba,Merivákba,Corsákba is kerültek ezek a motorok amikkel a laza csavar probléma fenn áll.Még be is volt ide írva,hogy milyen motorszámtól-ig és milyen típusoknál! Így igaz! Bárki utána nézhet ilyesmiknek itt! X14XE - Verwendung (Használja): Astra F (F13WR/CR, F15CR, F17CR, AF13), Astra G (F13CR, F17CR, AF13(-II)), Corsa B (F13CR, F15CR, F17CR, AF13), Tigra A (F13CR, F15CR, F17CR, AF13)
KGR Elküldve Február9, 2011 Elküldve Február9, 2011 Azért is vettem G Astrát mert sztem ez sikerült a leg szebre Én azért vettem G astrát, mert erre volt pénzem, de a H astra nekem se tetszett soha. Maximum 3 ajtósba. Hozzátenném, hogy nekem G-ből is a sedan jön be legjobban.
Korzika Elküldve Február9, 2011 Elküldve Február9, 2011 Így igaz! Bárki utána nézhet ilyesmiknek itt! Igen,hasznos oldal! :lol:
Zachi Elküldve Február9, 2011 Elküldve Február9, 2011 Angol verzió nincs? :D Nézd a kis telhetetlen! :lol: Én is szótárazok.
tgabika76 Elküldve Február9, 2011 Elküldve Február9, 2011 Angol verzió nincs? <_< Az nincs, de van Google fordító! Ha nagyon nem megy a német, jobb híján az is megteszi...
Stofl Elküldve Február9, 2011 Elküldve Február9, 2011 Milyen belső torx készletet vegyek, hogy pl a termosztátot vagy a levegő szelepet le tudjam csavarni? Mekkora méretű kell? Tól-tolig ami gyakori a motortérben? E?
pityko34 Elküldve Február9, 2011 Elküldve Február9, 2011 Köszi a választ, utána néztem de nemigazán találtamsemmi érdemlegeset. Én abba biztam hogy majd it a fórumon fogtok maj segiteni valami jó megoldásal vagy ajánlanifogtok egy jó és korekt szerelőt.
KGR Elküldve Február9, 2011 Elküldve Február9, 2011 Köszi a választ, utána néztem de nemigazán találtamsemmi érdemlegeset. Én abba biztam hogy majd it a fórumon fogtok maj segiteni valami jó megoldásal vagy ajánlanifogtok egy jó és korekt szerelőt. Bár nekem még nincs vele tapasztalatom, de itt a Fórumon Wessz-t szokták ajánlani.
Recommended Posts