KGR Elküldve Február8, 2011 Megoszt Elküldve Február8, 2011 némi nemes fémmel el lehet hallgattatni...egy darabig :D Ne is mond.. Karácsonykor kapott 1-et..még valami kavics is volt benne.. Erre most szervezhetek "opel" találkozót a templom előtt. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lipi-G Elküldve Február8, 2011 Megoszt Elküldve Február8, 2011 Ne is mond.. Karácsonykor kapott 1-et..még valami kavics is volt benne.. Erre most szervezhetek "opel" találkozót a templom előtt. :D Neked se legyen jobb,mint nekünk :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Február8, 2011 Megoszt Elküldve Február8, 2011 Ne is mond.. Karácsonykor kapott 1-et..még valami kavics is volt benne.. Erre most szervezhetek "opel" találkozót a templom előtt. :lol: Adjál neki még egyet,hátha elhúzódik a köv. olajcseréig.Az egy év vagy 10-12 ezer km. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
KGR Elküldve Február8, 2011 Megoszt Elküldve Február8, 2011 Adjál neki még egyet,hátha elhúzódik a köv. olajcseréig.Az egy év vagy 10-12 ezer km. B) Az enyém havonta cserél olajat. :D :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lipi-G Elküldve Február8, 2011 Megoszt Elküldve Február8, 2011 Az enyém havonta cserél olajat. B) :D Na ez is egy általános műszaki problema. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Február8, 2011 Megoszt Elküldve Február8, 2011 Az enyém havonta cserél olajat. :D :lol: Biztos sokat hajtod! B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
norbertonb Elküldve Február8, 2011 Megoszt Elküldve Február8, 2011 Üdv mindenkinek! Ha valaki tud segíteni vagy csak tippet adni, azt megköszönném. 3 hete vettem egy 10 éves 1.4-es, 4 ajtós G Astrát. A 3 hét alatt kétszer fordult elő, hogy ráadtam a gyújtást, és mikor indítottam volna, nem reagált az autó semmit. Mégcsak nem is kattant, vagy zúgott vagy valami. Sajnos mindkét esetben a megoldás az lett, hogy betoltuk. :S Ha valaki tud, akk adjon tanácsot. Előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
bzsoltee Elküldve Február8, 2011 Megoszt Elküldve Február8, 2011 üdv mindenkinek. 3 hete vettem egy 1.4-es 10 éves G astrát. Azzal a problémával fordulnék minden kedves olvasóhoz, hogy 3 hét alatt kétszer nem indult be! Elfordítottam a kulcsot, a visszajelző lámpák amiknek kell, kigyulladtak, majd ahogy szoktak el is aludtak, és mikor tovább fordítottam a kulcsot, nem reagált semmit. Mégcsak nem is kattant, vagy köszörült, egyáltalán semmit nem reagált. Sajnos mind a 2 alkalommal be kellett tolni :S:S:S Köszönöm a segítséget! Nekem ilyen esetben gyújtáskapcsoló betétet kellett cserélnem... A különbség az volt, hogy nekem annyira szétesett, hogy nem tudtam kivenni a slusszkulcsot :lol: Maga az alkatrész ~3000Ft körül van... Link to comment Megosztás: More sharing options...
KGR Elküldve Február8, 2011 Megoszt Elküldve Február8, 2011 Üdv mindenkinek! Ha valaki tud segíteni vagy csak tippet adni, azt megköszönném. 3 hete vettem egy 10 éves 1.4-es, 4 ajtós G Astrát. A 3 hét alatt kétszer fordult elő, hogy ráadtam a gyújtást, és mikor indítottam volna, nem reagált az autó semmit. Mégcsak nem is kattant, vagy zúgott vagy valami. Sajnos mindkét esetben a megoldás az lett, hogy betoltuk. :S Ha valaki tud, akk adjon tanácsot. Előre is köszönöm! Erre már írtunk pár hozzászólást... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Humannet Elküldve Február9, 2011 Megoszt Elküldve Február9, 2011 Az enyém havonta cserél olajat. :D :lol: Lehet örülnöd kéne hogy havonta lecseréli (vagy ha nagyon várjátok akkor nem), mert ha nem akkor ugy néz ki egy kisebb légy bele került a szürőbe B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tg-hooker Elküldve Február9, 2011 Megoszt Elküldve Február9, 2011 lehet :lol: akkor meg is nézem köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
Humannet Elküldve Február9, 2011 Megoszt Elküldve Február9, 2011 Sziasztok Ugyan OFF a dolog mert Astra H, de motortípus G is lehet. 2008 -as évjáratú Astra H, X14XE. Voltam szerelőmnél és ott állt... Tengelytöréssel. Klasszikus csavarlazulás. Ismerősei szerint ennél a motortípusnál már volt szerencséje Corsa esetében is. ON Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Február9, 2011 Megoszt Elküldve Február9, 2011 Sziasztok Ugyan OFF a dolog mert Astra H, de motortípus G is lehet. 2008 -as évjáratú Astra H, X14XE. Voltam szerelőmnél és ott állt... Tengelytöréssel. Klasszikus csavarlazulás. Ismerősei szerint ennél a motortípusnál már volt szerencséje Corsa esetében is. ON Talán inkább Z14XEP! H Astrában nem volt már X -es motor szerintem. Amúgy könnyen előfordulhat,hiszen Astrákba,Merivákba,Corsákba is kerültek ezek a motorok amikkel a laza csavar probléma fenn áll.Még be is volt ide írva,hogy milyen motorszámtól-ig és milyen típusoknál! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Humannet Elküldve Február9, 2011 Megoszt Elküldve Február9, 2011 Talán inkább Z14XEP! H Astrában nem volt már X -es motor szerintem. Amúgy könnyen előfordulhat,hiszen Astrákba,Merivákba,Corsákba is kerültek ezek a motorok amikkel a laza csavar probléma fenn áll.Még be is volt ide írva,hogy milyen motorszámtól-ig és milyen típusoknál! Nincs kizárva, szerelő mondta hogy X es, attól még nem biztos hogy az is Mondjuk erről az autóról tudni, kell hogy már új kora óta, 1L / 500 km olajfogyasztással ment, szakszervíz(Kaposvár) motorgenerált csináltak rajta első 2 hónapjába (gyürüzés miegyé:D de a dolog fent állt utánna is, és aszonták csákónak ez ilyen... mostanság meg megált, aszitték hogy elment az összes olaj nem vette észre és beált, de kapott egy ötletet vegye le szelepfedelet nézzen bele, akkor derült ki a törés.. Szóal ez a kocsi már újkora óta halálra volt itélve :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Február9, 2011 Megoszt Elküldve Február9, 2011 Nincs kizárva, szerelő mondta hogy X es, attól még nem biztos hogy az is Mondjuk erről az autóról tudni, kell hogy már új kora óta, 1L / 500 km olajfogyasztással ment, szakszervíz(Kaposvár) motorgenerált csináltak rajta első 2 hónapjába (gyürüzés miegyé:D de a dolog fent állt utánna is, és aszonták csákónak ez ilyen... mostanság meg megált, aszitték hogy elment az összes olaj nem vette észre és beált, de kapott egy ötletet vegye le szelepfedelet nézzen bele, akkor derült ki a törés.. Szóal ez a kocsi már újkora óta halálra volt itélve :lol: Szegény autó!Sajnálom. Mondom ezt annak ellenére,hogy a H Astra nekem nem igazán tettszik 5 ajtósba. A 3 ajtós GTC meg a caravan az igen,ja meg a TT az szép. Szerintem az első lámpa csúnyitja el. őket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Humannet Elküldve Február9, 2011 Megoszt Elküldve Február9, 2011 Szegény autó!Sajnálom. Mondom ezt annak ellenére,hogy a H Astra nekem nem igazán tettszik 5 ajtósba. A 3 ajtós GTC meg a caravan az igen,ja meg a TT az szép. Szerintem az első lámpa csúnyitja el. őket. Azért is vettem G Astrát mert sztem ez sikerült a leg szebre Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Február9, 2011 Megoszt Elküldve Február9, 2011 Talán inkább Z14XEP! Amúgy könnyen előfordulhat,hiszen Astrákba,Merivákba,Corsákba is kerültek ezek a motorok amikkel a laza csavar probléma fenn áll.Még be is volt ide írva,hogy milyen motorszámtól-ig és milyen típusoknál! Így igaz! Bárki utána nézhet ilyesmiknek itt! X14XE - Verwendung (Használja): Astra F (F13WR/CR, F15CR, F17CR, AF13), Astra G (F13CR, F17CR, AF13(-II)), Corsa B (F13CR, F15CR, F17CR, AF13), Tigra A (F13CR, F15CR, F17CR, AF13) Link to comment Megosztás: More sharing options...
KGR Elküldve Február9, 2011 Megoszt Elküldve Február9, 2011 Azért is vettem G Astrát mert sztem ez sikerült a leg szebre Én azért vettem G astrát, mert erre volt pénzem, de a H astra nekem se tetszett soha. Maximum 3 ajtósba. Hozzátenném, hogy nekem G-ből is a sedan jön be legjobban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Február9, 2011 Megoszt Elküldve Február9, 2011 Így igaz! Bárki utána nézhet ilyesmiknek itt! Igen,hasznos oldal! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
KGR Elküldve Február9, 2011 Megoszt Elküldve Február9, 2011 Igen,hasznos oldal! :D Angol verzió nincs? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Február9, 2011 Megoszt Elküldve Február9, 2011 Angol verzió nincs? :D Nézd a kis telhetetlen! :lol: Én is szótárazok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Február9, 2011 Megoszt Elküldve Február9, 2011 Angol verzió nincs? <_< Az nincs, de van Google fordító! Ha nagyon nem megy a német, jobb híján az is megteszi... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Február9, 2011 Megoszt Elküldve Február9, 2011 Milyen belső torx készletet vegyek, hogy pl a termosztátot vagy a levegő szelepet le tudjam csavarni? Mekkora méretű kell? Tól-tolig ami gyakori a motortérben? E? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pityko34 Elküldve Február9, 2011 Megoszt Elküldve Február9, 2011 Köszi a választ, utána néztem de nemigazán találtamsemmi érdemlegeset. Én abba biztam hogy majd it a fórumon fogtok maj segiteni valami jó megoldásal vagy ajánlanifogtok egy jó és korekt szerelőt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
KGR Elküldve Február9, 2011 Megoszt Elküldve Február9, 2011 Köszi a választ, utána néztem de nemigazán találtamsemmi érdemlegeset. Én abba biztam hogy majd it a fórumon fogtok maj segiteni valami jó megoldásal vagy ajánlanifogtok egy jó és korekt szerelőt. Bár nekem még nincs vele tapasztalatom, de itt a Fórumon Wessz-t szokták ajánlani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts