Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Üdv mindenkinek! Ha valaki tud segíteni vagy csak tippet adni, azt megköszönném.

3 hete vettem egy 10 éves 1.4-es, 4 ajtós G Astrát. A 3 hét alatt kétszer fordult elő, hogy ráadtam a gyújtást, és mikor indítottam volna, nem reagált az autó semmit. Mégcsak nem is kattant, vagy zúgott vagy valami. Sajnos mindkét esetben a megoldás az lett, hogy betoltuk. :S Ha valaki tud, akk adjon tanácsot. Előre is köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

üdv mindenkinek. 3 hete vettem egy 1.4-es 10 éves G astrát. Azzal a problémával fordulnék minden kedves olvasóhoz, hogy 3 hét alatt kétszer nem indult be! Elfordítottam a kulcsot, a visszajelző lámpák amiknek kell, kigyulladtak, majd ahogy szoktak el is aludtak, és mikor tovább fordítottam a kulcsot, nem reagált semmit. Mégcsak nem is kattant, vagy köszörült, egyáltalán semmit nem reagált. Sajnos mind a 2 alkalommal be kellett tolni :S:S:S Köszönöm a segítséget!

Nekem ilyen esetben gyújtáskapcsoló betétet kellett cserélnem... A különbség az volt, hogy nekem annyira szétesett, hogy nem tudtam kivenni a slusszkulcsot :lol: Maga az alkatrész ~3000Ft körül van...

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek! Ha valaki tud segíteni vagy csak tippet adni, azt megköszönném.

3 hete vettem egy 10 éves 1.4-es, 4 ajtós G Astrát. A 3 hét alatt kétszer fordult elő, hogy ráadtam a gyújtást, és mikor indítottam volna, nem reagált az autó semmit. Mégcsak nem is kattant, vagy zúgott vagy valami. Sajnos mindkét esetben a megoldás az lett, hogy betoltuk. :S Ha valaki tud, akk adjon tanácsot. Előre is köszönöm!

Erre már írtunk pár hozzászólást... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Ugyan OFF a dolog mert Astra H, de motortípus G is lehet. 2008 -as évjáratú Astra H, X14XE. Voltam szerelőmnél és ott állt... Tengelytöréssel. Klasszikus csavarlazulás.

Ismerősei szerint ennél a motortípusnál már volt szerencséje Corsa esetében is.

ON

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Ugyan OFF a dolog mert Astra H, de motortípus G is lehet. 2008 -as évjáratú Astra H, X14XE. Voltam szerelőmnél és ott állt... Tengelytöréssel. Klasszikus csavarlazulás.

Ismerősei szerint ennél a motortípusnál már volt szerencséje Corsa esetében is.

ON

Talán inkább Z14XEP!

H Astrában nem volt már X -es motor szerintem.

Amúgy könnyen előfordulhat,hiszen Astrákba,Merivákba,Corsákba is kerültek ezek a motorok

amikkel a laza csavar probléma fenn áll.Még be is volt ide írva,hogy milyen motorszámtól-ig

és milyen típusoknál!

Link to comment
Megosztás:

Talán inkább Z14XEP!

H Astrában nem volt már X -es motor szerintem.

Amúgy könnyen előfordulhat,hiszen Astrákba,Merivákba,Corsákba is kerültek ezek a motorok

amikkel a laza csavar probléma fenn áll.Még be is volt ide írva,hogy milyen motorszámtól-ig

és milyen típusoknál!

Nincs kizárva, szerelő mondta hogy X es, attól még nem biztos hogy az is

Mondjuk erről az autóról tudni, kell hogy már új kora óta, 1L / 500 km olajfogyasztással ment, szakszervíz(Kaposvár) motorgenerált csináltak rajta első 2 hónapjába (gyürüzés miegyé:D de a dolog fent állt utánna is, és aszonták csákónak ez ilyen... mostanság meg megált, aszitték hogy elment az összes olaj nem vette észre és beált, de kapott egy ötletet vegye le szelepfedelet nézzen bele, akkor derült ki a törés.. Szóal ez a kocsi már újkora óta halálra volt itélve :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nincs kizárva, szerelő mondta hogy X es, attól még nem biztos hogy az is

Mondjuk erről az autóról tudni, kell hogy már új kora óta, 1L / 500 km olajfogyasztással ment, szakszervíz(Kaposvár) motorgenerált csináltak rajta első 2 hónapjába (gyürüzés miegyé:D de a dolog fent állt utánna is, és aszonták csákónak ez ilyen... mostanság meg megált, aszitték hogy elment az összes olaj nem vette észre és beált, de kapott egy ötletet vegye le szelepfedelet nézzen bele, akkor derült ki a törés.. Szóal ez a kocsi már újkora óta halálra volt itélve :lol:

Szegény autó!Sajnálom.

Mondom ezt annak ellenére,hogy a H Astra nekem nem igazán tettszik 5 ajtósba.

A 3 ajtós GTC meg a caravan az igen,ja meg a TT az szép.

Szerintem az első lámpa csúnyitja el. őket.

Link to comment
Megosztás:

Szegény autó!Sajnálom.

Mondom ezt annak ellenére,hogy a H Astra nekem nem igazán tettszik 5 ajtósba.

A 3 ajtós GTC meg a caravan az igen,ja meg a TT az szép.

Szerintem az első lámpa csúnyitja el. őket.

Azért is vettem G Astrát mert sztem ez sikerült a leg szebre

Link to comment
Megosztás:

Talán inkább Z14XEP!

Amúgy könnyen előfordulhat,hiszen Astrákba,Merivákba,Corsákba is kerültek ezek a motorok

amikkel a laza csavar probléma fenn áll.Még be is volt ide írva,hogy milyen motorszámtól-ig

és milyen típusoknál!

Így igaz! Bárki utána nézhet ilyesmiknek itt!

X14XE - Verwendung (Használja): Astra F (F13WR/CR, F15CR, F17CR, AF13), Astra G (F13CR, F17CR, AF13(-II)), Corsa B (F13CR, F15CR, F17CR, AF13), Tigra A (F13CR, F15CR, F17CR, AF13)

Link to comment
Megosztás:

Köszi a választ, utána néztem de nemigazán találtamsemmi érdemlegeset. Én abba biztam hogy majd it a fórumon fogtok maj segiteni valami jó megoldásal vagy ajánlanifogtok egy jó és korekt szerelőt.

Bár nekem még nincs vele tapasztalatom, de itt a Fórumon Wessz-t szokták ajánlani.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.