Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Az érintkezők ugyanúgy vannak,mint a leírásban?

Mert azt hiszem kétféle kiosztás van belőle.Valaki írta a multkor,hogy

neki nem úgy vannak a pinek,mint az ábrán.

Minden úgy van, ahogy az ábrán is látható, úgy is csinálom, csak nem villog. Nem értem...

Elküldve
Sziasztok,

Egy fékolaj csere körülbelül mibe fáj anyagár és szervízár megbontásban?

Előre is köszönöm!

Fekfolyadek,nem olaj.2-3ezres az anyag bele,kb 1l kell.

En hazilag csinalnam,ehhez nem kell szerviz...

Elküldve
Fekfolyadek,nem olaj.2-3ezres az anyag bele,kb 1l kell.

En hazilag csinalnam,ehhez nem kell szerviz...

A légtelenítést is meg lehet csinálni házilag?

Elküldve
Meggyőződtem. Mitől lehet, h semmit nem villog? Rövidre zárom, gyújtást rá, és már akkor sem világit a motorkontroll, valamint később sem villog semmit. Ha kihúzom, akkor újra világit, és ennyi... A hiba: nem megy az egyik henger. Legalább.

Ami még nagyobb probléma, h Ausztriában ragadtam vele.

Ne aggódj,nem te vagy az első akinek nem sikerül kivillogtatni,én is a leírás szerint próbálkoztam ,de semmi,a legjobb ha elgurulsz és kiolvastatod.üdv

Elküldve
Ne aggódj,nem te vagy az első akinek nem sikerül kivillogtatni,én is a leírás szerint próbálkoztam ,de semmi,a legjobb ha elgurulsz és kiolvastatod.üdv

Gurulnek, csak Ausztriaban vagyok, egy doglott hengerrel... :S

Elküldve

Sziasztok,a segítségeteket kérném Astra G 1.6 16v indítási nehézségem van,ha már járt a motor valamennyit utána már nem indul pöccre ahogy eddig.és ha beindul nem pörög fel mint eddig indításnál. Ha nem tekertetem addig hogy beinduljon és ráindítok még egyszer akkor beindul ugyan de ugyanúgy nem pörög fel.Egyébként a motor megy rendesen semmi gond nincs vele.Ma reggel tapasztaltam hidegben a szívató k.b 1100 körül tartotta a fordulatot és 2 km után 1000alá esett. A motor működik rendesen használat közben , de valami nem klappol az indításnál.Ha tudtok segítsetek.

Elküldve
Meggyőződtem. Mitől lehet, h semmit nem villog? Rövidre zárom, gyújtást rá, és már akkor sem világit a motorkontroll, valamint később sem villog semmit. Ha kihúzom, akkor újra világit, és ennyi... A hiba: nem megy az egyik henger. Legalább.

Ami még nagyobb probléma, h Ausztriában ragadtam vele.

Valaki esetleg?

Elküldve
Valaki esetleg?

ne mán én már végig néztem az összes lehetőséget az x20xev kivillogtatásról az

angol fórumokon is,de mindenhol azt írják,hogy kivillogja a kódot összezárásra!

Lehet meg kellene prószálni hátha valakinek van osztrák opelosokkal kapcsolata!

Elküldve
Valaki esetleg?

Erről az jut eszembe, amikor a T. kereskedők kiszedték az izzót. Sima gyújtás ráadásakor világít kicsit? Ha igen: :lol:

Elküldve
astra g 1.4 twinport autó 2006.

kérdésem a következő

3 hete cseréltem EGR szelepet mert kiírta a hibakódot

egy hétig semmi probléma de megint elkezdet rángatni az autó hibát nem ír ki.

van valakinek javaslata mit tegyek.

csak egy pillanatra térnék vissza az EGR problémákhoz,ha valakinek sokat sz.rakodik,miért nem zárja le és probléma megoldva,tudom a környezetkímélés,de nemhiszem,hogy annyira megnőne a károsanyag kibocsájtás,a hasznos infókba le van róla írva minden,szóval nem egyszerűbb mint fagyiztatni stb...

Elküldve
Sziasztok,a segítségeteket kérném Astra G 1.6 16v indítási nehézségem van,ha már járt a motor valamennyit utána már nem indul pöccre ahogy eddig.és ha beindul nem pörög fel mint eddig indításnál. Ha nem tekertetem addig hogy beinduljon és ráindítok még egyszer akkor beindul ugyan de ugyanúgy nem pörög fel.Egyébként a motor megy rendesen semmi gond nincs vele.Ma reggel tapasztaltam hidegben a szívató k.b 1100 körül tartotta a fordulatot és 2 km után 1000alá esett. A motor működik rendesen használat közben , de valami nem klappol az indításnál.Ha tudtok segítsetek.

Nekem is ez volt a gépemmel.Egy fojtószelep takarítás,és azóta mintha kicserélték volna,olyan mint régen!

Elküldve
azt arra figyeljél hogy a gyertyakulcsban van egy gumi ... lehet hogy abba nem ment bele

Ma második nekifutásra sikerült kiszedni, nem egy helyben forgott, hanem már lazult ki, csak állat módon bele volt húzva a maradék 3 gyertya. Ma végre dolgom volt és mentem egy kicsit az autópályán. 120-130-as tempó végig, 3-4-es fokozatban kicsit megpörgettem. Hazaértem, megvártam amíg teljesen kihűlt a motor, majd ránéztem a gyertyákra és már megint kormosak voltak :lol:

Elküldve
Ma második nekifutásra sikerült kiszedni, nem egy helyben forgott, hanem már lazult ki, csak állat módon bele volt húzva a maradék 3 gyertya. Ma végre dolgom volt és mentem egy kicsit az autópályán. 120-130-as tempó végig, 3-4-es fokozatban kicsit megpörgettem. Hazaértem, megvártam amíg teljesen kihűlt a motor, majd ránéztem a gyertyákra és már megint kormosak voltak :lol:

F Astránál láttam ilyet, és ott a lambda sonda miatt csinálta

Elküldve
F Astránál láttam ilyet, és ott a lambda sonda miatt csinálta

Én különösebb gondot nem vettem észre a lambdaszondával kapcsolatban, fogyasztásom is kb rendben van. Honnan tudom, hogy rossz a szonda? Attól félek, hogy a kopott gyűrű okozza ezt.

Elküldve
Én különösebb gondot nem vettem észre a lambdaszondával kapcsolatban, fogyasztásom is kb rendben van. Honnan tudom, hogy rossz a szonda? Attól félek, hogy a kopott gyűrű okozza ezt.

mééé 300e van a motorba??vagy gyilkolva van??

Elküldve
mééé 300e van a motorba??vagy gyilkolva van??

Óra szerint 123e van benne, én nem gyilkolom, előző tulajról nem tudok nyilatkozni, azt mond, amit akar. Gyertyacsere remélem megoldja :lol:

Egyébként valahol kiolvasható, vagy ellenőrizhető, hogy pontosan mennyit futott?

Elküldve
mééé 300e van a motorba??vagy gyilkolva van??

Mi számít gyilkolásnak egy ecotec motornál? :lol: Hidegen nyúzni?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.