Alex75 Elküldve Január31, 2011 Elküldve Január31, 2011 Az érintkezők ugyanúgy vannak,mint a leírásban? Mert azt hiszem kétféle kiosztás van belőle.Valaki írta a multkor,hogy neki nem úgy vannak a pinek,mint az ábrán. Minden úgy van, ahogy az ábrán is látható, úgy is csinálom, csak nem villog. Nem értem...
Mc-elek Elküldve Január31, 2011 Elküldve Január31, 2011 Minden úgy van, ahogy az ábrán is látható, úgy is csinálom, csak nem villog. Nem értem... emlékeztetőnek: http://www.topbuzz.co.uk/info/fault_codes/fault_codes.htm szerk: jah ez van corsi aláírásában :lol:
Alex75 Elküldve Január31, 2011 Elküldve Január31, 2011 emlékeztetőnek: http://www.topbuzz.co.uk/info/fault_codes/fault_codes.htm szerk: jah ez van corsi aláírásában :lol: E szerint próbáltam...
Korzika Elküldve Január31, 2011 Elküldve Január31, 2011 E szerint próbáltam... Akkor a 8. ábra szerint van a kiosztás?
KGR Elküldve Január31, 2011 Elküldve Január31, 2011 Sziasztok, Egy fékolaj csere körülbelül mibe fáj anyagár és szervízár megbontásban? Előre is köszönöm!
jaygab Elküldve Február1, 2011 Elküldve Február1, 2011 Sziasztok, Egy fékolaj csere körülbelül mibe fáj anyagár és szervízár megbontásban? Előre is köszönöm! Fekfolyadek,nem olaj.2-3ezres az anyag bele,kb 1l kell. En hazilag csinalnam,ehhez nem kell szerviz...
KGR Elküldve Február1, 2011 Elküldve Február1, 2011 Fekfolyadek,nem olaj.2-3ezres az anyag bele,kb 1l kell. En hazilag csinalnam,ehhez nem kell szerviz... A légtelenítést is meg lehet csinálni házilag?
grofbandi Elküldve Február1, 2011 Elküldve Február1, 2011 A légtelenítést is meg lehet csinálni házilag? Persze. Csak kell egy segítő, aki nyomkodja a féket.
grofbandi Elküldve Február1, 2011 Elküldve Február1, 2011 Fékfolyadék csere Eddig sem terveztem az Astránál komolyabb autó vásárlását, ezután meg pláne nem... :lol:
roli86 Elküldve Február1, 2011 Elküldve Február1, 2011 Meggyőződtem. Mitől lehet, h semmit nem villog? Rövidre zárom, gyújtást rá, és már akkor sem világit a motorkontroll, valamint később sem villog semmit. Ha kihúzom, akkor újra világit, és ennyi... A hiba: nem megy az egyik henger. Legalább. Ami még nagyobb probléma, h Ausztriában ragadtam vele. Ne aggódj,nem te vagy az első akinek nem sikerül kivillogtatni,én is a leírás szerint próbálkoztam ,de semmi,a legjobb ha elgurulsz és kiolvastatod.üdv
Alex75 Elküldve Február1, 2011 Elküldve Február1, 2011 Ne aggódj,nem te vagy az első akinek nem sikerül kivillogtatni,én is a leírás szerint próbálkoztam ,de semmi,a legjobb ha elgurulsz és kiolvastatod.üdv Gurulnek, csak Ausztriaban vagyok, egy doglott hengerrel... :S
Fidó Elküldve Február1, 2011 Elküldve Február1, 2011 Sziasztok,a segítségeteket kérném Astra G 1.6 16v indítási nehézségem van,ha már járt a motor valamennyit utána már nem indul pöccre ahogy eddig.és ha beindul nem pörög fel mint eddig indításnál. Ha nem tekertetem addig hogy beinduljon és ráindítok még egyszer akkor beindul ugyan de ugyanúgy nem pörög fel.Egyébként a motor megy rendesen semmi gond nincs vele.Ma reggel tapasztaltam hidegben a szívató k.b 1100 körül tartotta a fordulatot és 2 km után 1000alá esett. A motor működik rendesen használat közben , de valami nem klappol az indításnál.Ha tudtok segítsetek.
Alex75 Elküldve Február1, 2011 Elküldve Február1, 2011 Meggyőződtem. Mitől lehet, h semmit nem villog? Rövidre zárom, gyújtást rá, és már akkor sem világit a motorkontroll, valamint később sem villog semmit. Ha kihúzom, akkor újra világit, és ennyi... A hiba: nem megy az egyik henger. Legalább. Ami még nagyobb probléma, h Ausztriában ragadtam vele. Valaki esetleg?
Korzika Elküldve Február1, 2011 Elküldve Február1, 2011 Valaki esetleg? ne mán én már végig néztem az összes lehetőséget az x20xev kivillogtatásról az angol fórumokon is,de mindenhol azt írják,hogy kivillogja a kódot összezárásra! Lehet meg kellene prószálni hátha valakinek van osztrák opelosokkal kapcsolata!
speter Elküldve Február1, 2011 Elküldve Február1, 2011 Valaki esetleg? Erről az jut eszembe, amikor a T. kereskedők kiszedték az izzót. Sima gyújtás ráadásakor világít kicsit? Ha igen: :lol:
roli86 Elküldve Február1, 2011 Elküldve Február1, 2011 astra g 1.4 twinport autó 2006. kérdésem a következő 3 hete cseréltem EGR szelepet mert kiírta a hibakódot egy hétig semmi probléma de megint elkezdet rángatni az autó hibát nem ír ki. van valakinek javaslata mit tegyek. csak egy pillanatra térnék vissza az EGR problémákhoz,ha valakinek sokat sz.rakodik,miért nem zárja le és probléma megoldva,tudom a környezetkímélés,de nemhiszem,hogy annyira megnőne a károsanyag kibocsájtás,a hasznos infókba le van róla írva minden,szóval nem egyszerűbb mint fagyiztatni stb...
Lipi-G Elküldve Február1, 2011 Elküldve Február1, 2011 Sziasztok,a segítségeteket kérném Astra G 1.6 16v indítási nehézségem van,ha már járt a motor valamennyit utána már nem indul pöccre ahogy eddig.és ha beindul nem pörög fel mint eddig indításnál. Ha nem tekertetem addig hogy beinduljon és ráindítok még egyszer akkor beindul ugyan de ugyanúgy nem pörög fel.Egyébként a motor megy rendesen semmi gond nincs vele.Ma reggel tapasztaltam hidegben a szívató k.b 1100 körül tartotta a fordulatot és 2 km után 1000alá esett. A motor működik rendesen használat közben , de valami nem klappol az indításnál.Ha tudtok segítsetek. Nekem is ez volt a gépemmel.Egy fojtószelep takarítás,és azóta mintha kicserélték volna,olyan mint régen!
adyy Elküldve Február1, 2011 Elküldve Február1, 2011 azt arra figyeljél hogy a gyertyakulcsban van egy gumi ... lehet hogy abba nem ment bele Ma második nekifutásra sikerült kiszedni, nem egy helyben forgott, hanem már lazult ki, csak állat módon bele volt húzva a maradék 3 gyertya. Ma végre dolgom volt és mentem egy kicsit az autópályán. 120-130-as tempó végig, 3-4-es fokozatban kicsit megpörgettem. Hazaértem, megvártam amíg teljesen kihűlt a motor, majd ránéztem a gyertyákra és már megint kormosak voltak :lol:
Humannet Elküldve Február1, 2011 Elküldve Február1, 2011 Ma második nekifutásra sikerült kiszedni, nem egy helyben forgott, hanem már lazult ki, csak állat módon bele volt húzva a maradék 3 gyertya. Ma végre dolgom volt és mentem egy kicsit az autópályán. 120-130-as tempó végig, 3-4-es fokozatban kicsit megpörgettem. Hazaértem, megvártam amíg teljesen kihűlt a motor, majd ránéztem a gyertyákra és már megint kormosak voltak :lol: F Astránál láttam ilyet, és ott a lambda sonda miatt csinálta
adyy Elküldve Február1, 2011 Elküldve Február1, 2011 F Astránál láttam ilyet, és ott a lambda sonda miatt csinálta Én különösebb gondot nem vettem észre a lambdaszondával kapcsolatban, fogyasztásom is kb rendben van. Honnan tudom, hogy rossz a szonda? Attól félek, hogy a kopott gyűrű okozza ezt.
Mc-elek Elküldve Február1, 2011 Elküldve Február1, 2011 Én különösebb gondot nem vettem észre a lambdaszondával kapcsolatban, fogyasztásom is kb rendben van. Honnan tudom, hogy rossz a szonda? Attól félek, hogy a kopott gyűrű okozza ezt. mééé 300e van a motorba??vagy gyilkolva van??
adyy Elküldve Február1, 2011 Elküldve Február1, 2011 mééé 300e van a motorba??vagy gyilkolva van?? Óra szerint 123e van benne, én nem gyilkolom, előző tulajról nem tudok nyilatkozni, azt mond, amit akar. Gyertyacsere remélem megoldja :lol: Egyébként valahol kiolvasható, vagy ellenőrizhető, hogy pontosan mennyit futott?
KGR Elküldve Február1, 2011 Elküldve Február1, 2011 mééé 300e van a motorba??vagy gyilkolva van?? Mi számít gyilkolásnak egy ecotec motornál? :lol: Hidegen nyúzni?
Recommended Posts