Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Sziasztok! Az normális, hogy a vízhőfokom mindig 85-86 fokon van és a mutató sosem éri el a 90-et? Amiket eddig láttam ott mindig gyorsan beálltak 90-re. Vagy csak máshogy nyit a termosztátom?

Nekem nyáron is annyi a norma. Tech2-vel kimérve, az óra van rosszul kalibrálva.

Elküldve

Ma reggel nálunk -14,5 fok volt,autó kint állt melóhely udvar,és igen nehezen indult be,és mikor beindult,egy pár másodpercig elég darabos volt a járása.Tekerte az aksi normálisan,tegnapelőtt volt töltve,önindítónak is szép a hangja,de sokáig tekerte,mintha nem lenne kaja.Mivel nem nagyon tudom,hogy benyásnak hogyan kellene indulni,tanácstalan vagyok.Beindulás után sem volt nagyon magasabb az alapjárat a normálisnál,mint mikor az automata szívató dolgozik(akkor talán magasabb kellene lennie).Talán nem mükszik a szívatóm?az kideríthető valahogy?

Elküldve
Ma reggel nálunk -14,5 fok volt,autó kint állt melóhely udvar,és igen nehezen indult be,és mikor beindult,egy pár másodpercig elég darabos volt a járása.Tekerte az aksi normálisan,tegnapelőtt volt töltve,önindítónak is szép a hangja,de sokáig tekerte,mintha nem lenne kaja.Mivel nem nagyon tudom,hogy benyásnak hogyan kellene indulni,tanácstalan vagyok.Beindulás után sem volt nagyon magasabb az alapjárat a normálisnál,mint mikor az automata szívató dolgozik(akkor talán magasabb kellene lennie).Talán nem mükszik a szívatóm?az kideríthető valahogy?

Nem akarok hülyeséget írni,de szerintem meg is válaszoltad magadnak a problémát ami szerintem nem is az,lényeg az hogy ilyen hidegben a motorban és az autóban le van minden dermedve.Tehát kell neki jó pár másodperc mire magához tér a megfelelő üzemhez.Nekem például az csinálja ebben a hidegekben hogy magas fordulatszámmal indul be egy pillanatra 2000-re megy a fordulatszám aztán szépen visszaáll 900-1000 körüli fordulatra. :lol:

Elküldve
A rajta levő cikkszám szerint az a szekunderlevegő kompresszornak a szelepe, és X20XEV motorhoz csak Calibránál meg F Astránál raktak ilyet.

Aha... Köszönöm. :lol:

Elküldve

Sziasztok srácok!

Úgy tűnik, az én autóm is bekapott valami virust... Volt egy hosszabb utam, aminek a végén jött elő a jelenség, nagyobb gázadásra erősen berángat az autó, óvatosan gyorsitva nem érzek különbséget, hibát nem jelzett a motorkontroll lámpa, kivillogtatást még nem próbáltam. Amikor megálltam, feltűnt a "traktorhang", valószinűleg elrepedt a kipufogócsonk, ami úgy tudom, ennél a motortipusnál előfordul. Összefügghet a kettő?

Szerk: elnézést, kicsit lassú a net... :lol:

Elküldve
Sziasztok srácok!

Úgy tűnik, az én autóm is bekapott valami virust... Volt egy hosszabb utam, aminek a végén jött elő a jelenség, nagyobb gázadásra erősen berángat az autó, óvatosan gyorsitva nem érzek különbséget, hibát nem jelzett a motorkontroll lámpa, kivillogtatást még nem próbáltam. Amikor megálltam, feltűnt a "traktorhang", valószinűleg elrepedt a kipufogócsonk, ami úgy tudom, ennél a motortipusnál előfordul. Összefügghet a kettő?

Szerk: elnézést, kicsit lassú a net... :lol:

mármint a leömlő???

valszeg hülyeséget mér miatta a lambda

Elküldve
mármint a leömlő???

valszeg hülyeséget mér miatta a lambda

Igen. Én is ebben reménykedek, na meg abban, hogy haza is érek vele, ha már idáig elhozott. Egyébként egy hosszabb autópályázás után jött elő a dolog...

Elküldve
Nem akarok hülyeséget írni,de szerintem meg is válaszoltad magadnak a problémát ami szerintem nem is az,lényeg az hogy ilyen hidegben a motorban és az autóban le van minden dermedve.Tehát kell neki jó pár másodperc mire magához tér a megfelelő üzemhez.Nekem például az csinálja ebben a hidegekben hogy magas fordulatszámmal indul be egy pillanatra 2000-re megy a fordulatszám aztán szépen visszaáll 900-1000 körüli fordulatra. :lol:

Jo jo,csak ez a sokáig tekerés idegesít.

Elküldve
Igen. Én is ebben reménykedek, na meg abban, hogy haza is érek vele, ha már idáig elhozott. Egyébként egy hosszabb autópályázás után jött elő a dolog...

csak ügyesen... ne told neki nagyon

Elküldve

helló,kellene egy kis segítség,azt hiszem elment az előtétellenállásom a fűtőventillátornál,mert csak 4-es fokozaton megy a többin nem,a kérdés,hogy hol van,hol tudom cserélni ezt a kütyüt???

Elküldve
helló,kellene egy kis segítség,azt hiszem elment az előtétellenállásom a fűtőventillátornál,mert csak 4-es fokozaton megy a többin nem,a kérdés,hogy hol van,hol tudom cserélni ezt a kütyüt???

hali

innen töltsed le ezt

http://kuma.atw.hu/opel

:OPEL ASTRA G 1998 márciustól ÍGY CSINÁLD

le van irva +képek

Elküldve
Jo jo,csak ez a sokáig tekerés idegesít.

Csövi!

Nekem is szokott ilyet csinálni. Rendszerint egyet teker és már ketyeg is, de néha sokszor körbefordul mire elkapja, és nem ugrik rögtön 1000-re a fordulat, hanem kínlódik pár másodpercig. Ez független az időjárástól. Először az akksimra gondoltam, mert az szar volt. De az újjal is előfordul mondjuk 2 hetente egyszer. Kap még egy sor gyertyát, ha nem javul, így veszett.

Elküldve
kivetted a tüzfal -motorterében a páraelvezetö -kivezetö műanyagot,kettö torx csavar fogja,elég szar helyen van!!!

ott a pont megkeresem ha lesz szabadnapom + aknám

köszi

Elküldve
csak ügyesen... ne told neki nagyon

Igy tuti nem fogom, legalabb osszehozok egy negativ rekord fogyasztast... :lol: Bar... Ugy tunik, mintha tobbet kerne...

Elküldve
Igy tuti nem fogom, legalabb osszehozok egy negativ rekord fogyasztast... :lol: Bar... Ugy tunik, mintha tobbet kerne...

Ez normális,hogy többet kér,gondolom dúsít gazdagon

Elküldve

Sziasztok!

Ma reggel hazafelé jövet dobott egy sárgát az autóm. Kanyar, 2. sebesség, kuplung fel, kis gáz mert jeges minden, autó berángat, "sárga csülökcomb ikon"-hibakód be, utána folytatta 100m-en át a dübörgést a motor (mintha állna egy henger, vagy szelep szorult volna meg...MEGINT), mire hazaértem semmi baja, rendesen járt. Kivillogtattam a hibakódot. Az autó legutóbbi 2hibája egy P0353-as 3. gyújtótekercs hiba (sérült trafócsatlakozó->kicserélve) és egy P0400-as EGR hiba volt (kipucolva, autó meghajtva->megoldódott). De úgy látszik hiába vettem le anno a sarut, ezek bent maradtak. Ezek után kivillogott nekem egy 1-6-1-4-es hibakódot (???), és egy P0301-est (1. henger felismert gyújtáskimaradás). A kérdésem csak az, hogy ha bent marad 1-2 hibakód, akkor a "legfrissebbet" adja ki utoljára kivillogtatáskor? Előre is köszönöm!

Elküldve

Tegnap este melóba menet állandó fordulaton,óvatosan be be rángatott a verda.Hibakód,lámpa semmi.Reggel megint csinálta.Nosza,gyerünk fagyizzunk egyet!Kb 40 perc,4000-n,és mintha kicserélték volna a motort,Szépen húz,nem rángat,és mintha jobban is húzna.Csak az a 40 perc volt egy örökkévalóság,de megérte.

Elküldve
Tegnap este melóba menet állandó fordulaton,óvatosan be be rángatott a verda.Hibakód,lámpa semmi.Reggel megint csinálta.Nosza,gyerünk fagyizzunk egyet!Kb 40 perc,4000-n,és mintha kicserélték volna a motort,Szépen húz,nem rángat,és mintha jobban is húzna.Csak az a 40 perc volt egy örökkévalóság,de megérte.

Ezt a rángatást nálam mindig az EGR okozza. Pár napig nincs hibakód, utána kidobja, akkor szépen meghajtom én is, és magától eltűnik a hiba:-)

Elküldve
Sziasztok!

Ma reggel hazafelé jövet dobott egy sárgát az autóm. Kanyar, 2. sebesség, kuplung fel, kis gáz mert jeges minden, autó berángat, "sárga csülökcomb ikon"-hibakód be, utána folytatta 100m-en át a dübörgést a motor (mintha állna egy henger, vagy szelep szorult volna meg...MEGINT), mire hazaértem semmi baja, rendesen járt. Kivillogtattam a hibakódot. Az autó legutóbbi 2hibája egy P0353-as 3. gyújtótekercs hiba (sérült trafócsatlakozó->kicserélve) és egy P0400-as EGR hiba volt (kipucolva, autó meghajtva->megoldódott). De úgy látszik hiába vettem le anno a sarut, ezek bent maradtak. Ezek után kivillogott nekem egy 1-6-1-4-es hibakódot (???), és egy P0301-est (1. henger felismert gyújtáskimaradás). A kérdésem csak az, hogy ha bent marad 1-2 hibakód, akkor a "legfrissebbet" adja ki utoljára kivillogtatáskor? Előre is köszönöm!

Kivettem a hibakódot, és mentem 1karikát az autóval. Most semmit nem dobott. 3.-ban 4.500as fordulat 15km-en át...ha ennyi nem hozta ki újra belőle, akkor én is ráfogom a reggeli hidegre a problémáját

Elküldve
Ma reggel nálunk -14,5 fok volt,autó kint állt melóhely udvar,és igen nehezen indult be,és mikor beindult,egy pár másodpercig elég darabos volt a járása.Tekerte az aksi normálisan,tegnapelőtt volt töltve,önindítónak is szép a hangja,de sokáig tekerte,mintha nem lenne kaja.Mivel nem nagyon tudom,hogy benyásnak hogyan kellene indulni,tanácstalan vagyok.Beindulás után sem volt nagyon magasabb az alapjárat a normálisnál,mint mikor az automata szívató dolgozik(akkor talán magasabb kellene lennie).Talán nem mükszik a szívatóm?az kideríthető valahogy?

Néhány másodpercig pörögnie kéne szerintem 1500 táján. És utána érdekesen, szakaszosan áll vissza 900 környékére, rövid idő alatt. Ezt úgy értem, hogy 1500ford 3sec, 1400ford 3sec, 1300ford 3sec, és így tovább. Külön olyan, hogy szivató, már nem létezik.

Elküldve
Néhány másodpercig pörögnie kéne szerintem 1500 táján. És utána érdekesen, szakaszosan áll vissza 900 környékére, rövid idő alatt. Ezt úgy értem, hogy 1500ford 3sec, 1400ford 3sec, 1300ford 3sec, és így tovább. Külön olyan, hogy szivató, már nem létezik.

Hát nem tom,majd reggel megnézem,hátha a fagyizás segített neki :lol:

Elküldve
sziasztok tegnap nekiugrottam a fűtésnek mert nincs radiátort szeretnék cserélni

kiszedtem a közép boxot kesztyűtartót

alul a radiátort takaró műanyag eltávolítása nem jött össze(kapcsos) ugyanis valahogy rögzítve van az anyósoldalon a tűzfalhoz nem látszik semmi hogyan távolítható el, eltörni nem szeretném.

valaki aki tapasztalta hogyan oldható megköszönném a segítséget

a másik a GYík ban érdekes dolog van.

a patenttal fém csipeszekkel összefogott fűtés boxhoz behrt írnak

de nekem ilyen van és csúnyán delphi rendszerű a kábelezésem akkor most mi a hiba oka?

Szia!

Nekem is fém patentokkal van összefogva a fűtés box,de a múltkor mikor kiszedtem a középkonzolt,láss csodát DELPHI felirat van a "kábeleken". (Engem is meglepett a dolog rendesen).

Pedig a patentos az tényleg BEHR rendszerű.

Elküldve
Sziasztok! Az normális, hogy a vízhőfokom mindig 85-86 fokon van és a mutató sosem éri el a 90-et? Amiket eddig láttam ott mindig gyorsan beálltak 90-re. Vagy csak máshogy nyit a termosztátom?

Szia!

Nekem is lejjebb van a 90 foktól a mutató,olyan 87-88 fok körül.

Elküldve
Szia!

Nekem is fém patentokkal van összefogva a fűtés box,de a múltkor mikor kiszedtem a középkonzolt,láss csodát DELPHI felirat van a "kábeleken". (Engem is meglepett a dolog rendesen).

Pedig a patentos az tényleg BEHR rendszerű.

Attól,hogy a kábeleken delphi felirat van,a fűtésed még lehet behr,ha csavarokkal van rögzítve a műanyag a radiátornál akkor delphi,ha patentos akkor behr rendszer a fűtésed.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.