Lecso Elküldve Január26, 2011 Elküldve Január26, 2011 B) Gondoltam minden fontos infót leírok..hátha.. Olvasgattam trafósor témában és rémlett, hogy hidegben jön elő a hiba először.. :lol: Az akksira ránézek, de nyáron rutin-vizsgáltam töltésügyileg. Akkor minden OK volt. Lehet azóta valami bemondta az unalmast..nem tudom. Amúgy "pöccre" indul a vas..szóval nem értem..de rámérek.. ha már a nagyok is helyeselnek a felvetésekre :D Köszi a javaslatokat! Üdv. Lecso Ilyen kilóméteróra ugrálásos téma volt itt valakinél ,tavaly évvége körül.Majd ránézünk a keresőben. Nekem ez a mondat tetszett a legjobban:"Semmi nem jelzett hibát, kódot nem olvastam, -4 fok volt." Lehet meg volt fázva! :D Láza nem volt?Hűtőfürdő,antibiotikum! :D
NorbyAstraG Elküldve Január26, 2011 Elküldve Január26, 2011 Sziasztok.Ma tettem egy kis fagyizós utat,és egyik pillanatról a másikra el kezdett rángatni az autó.80-100 km/ó körül.Ha éppen hogy csak hozzá érek a gázpedálhoz,és tartom a fix fordulatot,akkor úgy viselkedik,mint ha a gázpedállal játszanál menet közben.Valami ötlet esetleg? AC pumpa,trafóhíd? Hova vigyem az autót,nőgyógyászhoz? :lol: :D
panizzi Elküldve Január26, 2011 Elküldve Január26, 2011 Sziasztok.Ma tettem egy kis fagyizós utat,és egyik pillanatról a másikra el kezdett rángatni az autó.80-100 km/ó körül.Ha éppen hogy csak hozzá érek a gázpedálhoz,és tartom a fix fordulatot,akkor úgy viselkedik,mint ha a gázpedállal játszanál menet közben.Valami ötlet esetleg? AC pumpa,trafóhíd? Hova vigyem az autót,nőgyógyászhoz? :lol: :D nyomd ki a kuplungot, ha leáll a motor akkor welcome in the club B)
NorbyAstraG Elküldve Január26, 2011 Elküldve Január26, 2011 nyomd ki a kuplungot, ha leáll a motor akkor welcome in the club :lol: Nem áll le.
panizzi Elküldve Január26, 2011 Elküldve Január26, 2011 EGéR? :lol: megrágta. Kezdeti stádiumban lehet szerintem. Ekkor még lehet vele kezdeni valamit.
NorbyAstraG Elküldve Január26, 2011 Elküldve Január26, 2011 EGéR? :D megrágta. Lehetséges,de azt nyáron mostam át.A jelenség nem folyamatos,csak olykor olykor,de olyankor nem mulandó :lol: Reggelente szépen indul,nem dadog,nem rángat.Lehet hogy elviszem egy beöntésre :D B)
andris83 Elküldve Január27, 2011 Elküldve Január27, 2011 Lehetséges,de azt nyáron mostam át.A jelenség nem folyamatos,csak olykor olykor,de olyankor nem mulandó :lol: Reggelente szépen indul,nem dadog,nem rángat.Lehet hogy elviszem egy beöntésre :D B) Ha van rá mód, akkor én azért megnézném egy csere-trafóhíddal is. Bár ellenőrizni nehéz, ha nem rendszeresen áll fent a hiba...
PGA Elküldve Január27, 2011 Elküldve Január27, 2011 Lehetséges,de azt nyáron mostam át.A jelenség nem folyamatos,csak olykor olykor,de olyankor nem mulandó :lol: Reggelente szépen indul,nem dadog,nem rángat.Lehet hogy elviszem egy beöntésre :D B) Ahogy a többiek is mondják, sanszos az AGR. Sokáig tud sz@rakodni hibaüzenet nélkül is.
julien Elküldve Január27, 2011 Elküldve Január27, 2011 heló, Olajcsere, autó felemelése, kerekek "lógnak" --> a Támcsapágy gumibakok elhasználódtak. Érdemes a gyárit venni? Mennyire tartósak? 2.5 éves autónál 50 000 km-nél már illik elhasználódni(főleg autópálya)? Köszi
Barna Elküldve Január27, 2011 Elküldve Január27, 2011 heló, Olajcsere, autó felemelése, kerekek "lógnak" --> a Támcsapágy gumibakok elhasználódtak. Érdemes a gyárit venni? Mennyire tartósak? 2.5 éves autónál 50 000 km-nél már illik elhasználódni(főleg autópálya)? Köszi Amikor gödörbe, rázóra mész, dübben, ütődik az első futó valamelyik oldalon? Ha lent van a gép, a rögzítő csavarok láthatóan jobban kiállnak a toronyból? Ha fel van emelve, meg tudod mozgatni érezhetően le-fel az egész futót? Ha igen, akkor télleg gumipogácsa. Nekem 5 évesen, 110e felett jött ki és főleg nem autópályán használom, bár igyekszem kikerülni a kátyúkat amikor csak tudom... Kicsit drágállom ezt a gyárit ennyiért... nekem csapágyastul volt 28 a pár. Gyári volt, legalábbis ugyanaz volt a felirat azon amit kiszedtünk, meg azon amit beraktunk, mind a csapágyon, mind a gumipogácsán.
Alex75 Elküldve Január27, 2011 Elküldve Január27, 2011 Volt egy kis agymenésem ma... :lol: Az EGR , ha eddig jól értettem, a kipufogógáz egy részét vezeti vissza a szívőrészhez, ahol keveredik a friss levegővel. az jutott eszembe, ha lehetne készíteni egy közbetét darabot az EGR-hez, amibe a szívócsőből odavezetném a friss levegőt, viszont a kipufogógáz útját elzárnám, akkor elvileg a kipufogógáz visszavezetés megszűnne, viszont az EGR vígan játszhatna tovább... Ennek vajon milyen hatása lenne?
Zachi Elküldve Január27, 2011 Elküldve Január27, 2011 Volt egy kis agymenésem ma... :lol: Az EGR , ha eddig jól értettem, a kipufogógáz egy részét vezeti vissza a szívőrészhez, ahol keveredik a friss levegővel. az jutott eszembe, ha lehetne készíteni egy közbetét darabot az EGR-hez, amibe a szívócsőből odavezetném a friss levegőt, viszont a kipufogógáz útját elzárnám, akkor elvileg a kipufogógáz visszavezetés megszűnne, viszont az EGR vígan játszhatna tovább... Ennek vajon milyen hatása lenne? A kipufogógáz részleges visszavezetése nem a dühítésedre, hanem az előírt károsanyag kibocsátási érték miatt van. Elvileg a típusengedélyben, ebből következően a forgalmi engedélyben feltüntetett környezetvédelmi besorolási kategórián rontani tilos (műszakilag), alacsonyabb kategóriába átsorolni nincs lehetőség (papírozás). Mindettől eltekintve - és persze csak elméletileg B) - egyszerűbb volna lemezzel lezárni az EGR-t. Így is, úgy is dobna sárga lámpát ha máskor nem, akkor motorféknél. Hacsak nem oly "szerencsés" a motortípus (de inkább a hozzá tartozó ECU), hogy le lehet leprogramozni róla. Aztán következő lépésben jön a katalizátor kiszerelése? Nehogy már visszafogjon még az is? :D
tg-hooker Elküldve Január27, 2011 Elküldve Január27, 2011 Srácok más jellegű kérdésem lenne halottam valahol,hogy valaki felpolírozta a fényszóróit valaki tud segíteni esetleg hogy mivel,hogyan és stb...?
szkszaby Elküldve Január27, 2011 Elküldve Január27, 2011 Srácok más jellegű kérdésem lenne halottam valahol,hogy valaki felpolírozta a fényszóróit valaki tud segíteni esetleg hogy mivel,hogyan és stb...? Polírozógéppel :lol: szerintem olyan módon kellene, mint a fényezést! De arra ügyelj, hogy ha fel lett polírozva utána kell a lámpára UV álló fólia vagy valami, mert polírozáskor a gyárilag rajta lévő UV álló réteget lekapod és utána nagyon hamar visszamattul!!
PGA Elküldve Január27, 2011 Elküldve Január27, 2011 A kipufogógáz részleges visszavezetése nem a dühítésedre, hanem az előírt károsanyag kibocsátási érték miatt van. Elvileg a típusengedélyben, ebből következően a forgalmi engedélyben feltüntetett környezetvédelmi besorolási kategórián rontani tilos (műszakilag), alacsonyabb kategóriába átsorolni nincs lehetőség (papírozás). Mindettől eltekintve - és persze csak elméletileg B) - egyszerűbb volna lemezzel lezárni az EGR-t. Így is, úgy is dobna sárga lámpát ha máskor nem, akkor motorféknél. Hacsak nem oly "szerencsés" a motortípus (de inkább a hozzá tartozó ECU), hogy le lehet leprogramozni róla. Aztán következő lépésben jön a katalizátor kiszerelése? Nehogy már visszafogjon még az is? :D Ez az egész károsanyagos téma mind műszaki, mind adminisztratív oldalról (legalábbis nálunk) számomra kimeríti a mókusvakítás tényállását. (Az osztálybasorolást éppen a hatóság rontja el tömegesen, ugyanazon motorra 2-3-féle besorolás létezik; lezárt AGR-rel teljesíthető a ZK-szint..., etc.) De nem akarok vitát nyitni, a dízeles topikban pár hónapja lement erről már egy szkander. :lol:
Korzika Elküldve Január27, 2011 Elküldve Január27, 2011 Ez az egész károsanyagos téma mind műszaki, mind adminisztratív oldalról (legalábbis nálunk) számomra kimeríti a mókusvakítás tényállását. (Az osztálybasorolást éppen a hatóság rontja el tömegesen, ugyanazon motorra 2-3-féle besorolás létezik; lezárt AGR-rel teljesíthető a ZK-szint..., etc.) De nem akarok vitát nyitni, a dízeles topikban pár hónapja lement erről már egy szkander. :lol: Ha annyi millióm lenne ahányszor az AGR-ről szó volt.......
PGA Elküldve Január27, 2011 Elküldve Január27, 2011 Ha annyi millióm lenne ahányszor az AGR-ről szó volt....... Beszéljünk inkább az olajokról! :lol:
tgabika76 Elküldve Január27, 2011 Elküldve Január27, 2011 Polírozógéppel :D szerintem olyan módon kellene, mint a fényezést! De arra ügyelj, hogy ha fel lett polírozva utána kell a lámpára UV álló fólia vagy valami, mert polírozáskor a gyárilag rajta lévő UV álló réteget lekapod és utána nagyon hamar visszamattul!! Nem fólia, lakk! Nekem ez kimaradt, másfél év telt el a polírozás óta, és kezd szép lassan visszasárgulni, pedig csak az év felében éri UV, a másik felében garázsban áll letakarva. :lol:
PGA Elküldve Január27, 2011 Elküldve Január27, 2011 Nem fólia, lakk! Nekem ez kimaradt, másfél év telt el a polírozás óta, és kezd szép lassan visszasárgulni, pedig csak az év felében éri UV, a másik felében garázsban áll letakarva. :lol: Ez lakk kapható kisker. forgalomban, vagy fényezőknél kéne érdeklődni? Elvileg így az élettartammal se lenne gond. Vagy azért ez a lakkos utókezelés már nem években mérhető tartósságú?
tgabika76 Elküldve Január27, 2011 Elküldve Január27, 2011 Jó kérdés, én nem jártam utána, de sztem festékboltban megmondják hogy UV-álló lakkot tudnak-e adni szórófejes dobozban.
PGA Elküldve Január27, 2011 Elküldve Január27, 2011 Jó kérdés, én nem jártam utána, de sztem festékboltban megmondják hogy UV-álló lakkot tudnak-e adni szórófejes dobozban. Tavasszal nálam is aktuális lenne majd kezdeni valamit a mattulással. Belevágnék a polírba + lakkba, ha emberi mértékű macerával, meg költséggel jár, de ha az élettartama karcsú, akkor mondjuk 1 év hosszabbításért nem biztos, hogy érdemes vele vesződni. :lol:
tgabika76 Elküldve Január27, 2011 Elküldve Január27, 2011 Szvsz csak akkor éri meg ha magad csinálod (sima Prevent tubusos autópolírozó paszta, kétféle finomságú vízpapír, rongy, víz és polírozógép kell hozzá). Én nem így tettem, és 8e Ft-ért csinálták meg a két első lámpát. Mivel 19e-ért már kapni új fényszórót is, még egyszer valószínűleg nem políroztatnám.
Alex75 Elküldve Január27, 2011 Elküldve Január27, 2011 A kipufogógáz részleges visszavezetése nem a dühítésedre, hanem az előírt károsanyag kibocsátási érték miatt van. Elvileg a típusengedélyben, ebből következően a forgalmi engedélyben feltüntetett környezetvédelmi besorolási kategórián rontani tilos (műszakilag), alacsonyabb kategóriába átsorolni nincs lehetőség (papírozás). Mindettől eltekintve - és persze csak elméletileg :D - egyszerűbb volna lemezzel lezárni az EGR-t. Így is, úgy is dobna sárga lámpát ha máskor nem, akkor motorféknél. Hacsak nem oly "szerencsés" a motortípus (de inkább a hozzá tartozó ECU), hogy le lehet leprogramozni róla. Aztán következő lépésben jön a katalizátor kiszerelése? Nehogy már visszafogjon még az is? B) Pont ez az... :lol: Azon gondolkodtam, h ezzel a megoldással is jelezne a sárga? Az EGR-t a kipufogógáz nitrogénoxid tartalmának csökkentésére találták ki. Ezt akár etanol tankolásával is elérem, talán még túl is teljesítem... :D
Recommended Posts