roli86 Elküldve Január24, 2011 Megoszt Elküldve Január24, 2011 Van arra valakinek tapasztalata, hogy a hengerfejesség javítása mennyibe kerülhet? Ennek különböző súlyosságai vannak, vagy általában azonos a javítási költség? Z14XE Egyébként a vízfogyáson kívül milyen jeleket kellene még észrevennem? Mikre hat? Nekem 2 éve lett hengerfejezve az autó.45e-be került,mindennel együtt,mindent a szerelő hozott.csavarokat is cseréltünk (bár nem mindet csak ami gázos volt),tömítések,vízpumpa(a régit kalapáccsal kellett leverni)5w30gm olaj,hűtővíz,vezérlést nem kellett,mert 1 hónapos volt,végig ott voltam úgyhogy nem vághatptt át,síkba nem lett nyomatva,az plusz 8e lett volna asszem. Szóval:csavarok,tömítés,vízpumpa,olaj,hűtővíz,munkadíj 45e. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Január24, 2011 Megoszt Elküldve Január24, 2011 :) gépmunka? hengerfejcsavarok? tömítéskészlet? vezérlés?? stb stb ??? ááááááááááááááááááááááááááááá soha többet nem veszek magyarországon autót........ Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Január24, 2011 Megoszt Elküldve Január24, 2011 Gépmunka nem kellett.Nem lett "megfőzve" a motor. Hengerfejcsavarokat nem cseréltettem,de ha gondolod akkor cseréltetheted + 10000ft körül van az ára. Én tömítéskészletet vettem,de abból csak a hengerfej és a szelepfedél tömítés lett felhasználva. Vezérlés 2 hónapja lett cserélve. Az autó 1.4 16v X14xe 2000 évjáratú 4500 ft ért tömitéskészlet??? ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá soha többet nem veszek autót magyarországon......... :D :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
panizzi Elküldve Január24, 2011 Megoszt Elküldve Január24, 2011 4500 ft ért tömitéskészlet??? ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá soha többet nem veszek autót magyarországon......... :D :) Tele vannak a szalonok kifogástalan autókkal :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
atom Elküldve Január24, 2011 Megoszt Elküldve Január24, 2011 Tele vannak a szalonok kifogástalan autókkal :) :D:) vegyetek sokat:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Január24, 2011 Megoszt Elküldve Január24, 2011 Megnéztem egy másik Astrát. Sok állás után annak is szusszant a hűtőtartálya, enyémnek is. Így akkor önmagában ez még nem jelenti a hibát. Továbbá reményre ad okot, hogy a hűtővizem tisztának látszik. Garázs és száraz idő hiányában kénytelen leszek műhelyben feltáratni a hiba okát. Az autó menettulajdonságain észre lehetne venni a hengerfejességet? Drasztikus teljesítménycsökkenés, vagy hang stb.? Link to comment Megosztás: More sharing options...
atom Elküldve Január24, 2011 Megoszt Elküldve Január24, 2011 Megnéztem egy másik Astrát. Sok állás után annak is szusszant a hűtőtartálya, enyémnek is. Így akkor önmagában ez még nem jelenti a hibát. Továbbá reményre ad okot, hogy a hűtővizem tisztának látszik. Garázs és száraz idő hiányában kénytelen leszek műhelyben feltáratni a hiba okát. Az autó menettulajdonságain észre lehetne venni a hengerfejességet? Drasztikus teljesítménycsökkenés, vagy hang stb.? nem feltétlenül.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
szkszaby Elküldve Január24, 2011 Megoszt Elküldve Január24, 2011 Megnéztem egy másik Astrát. Sok állás után annak is szusszant a hűtőtartálya, enyémnek is. Így akkor önmagában ez még nem jelenti a hibát. Továbbá reményre ad okot, hogy a hűtővizem tisztának látszik. Garázs és száraz idő hiányában kénytelen leszek műhelyben feltáratni a hiba okát. Az autó menettulajdonságain észre lehetne venni a hengerfejességet? Drasztikus teljesítménycsökkenés, vagy hang stb.? Esetleg 1-2nap állás után 3hengerezik pár sec-ig az égéstérbe fojt víz miatt, de ez sem általános tünet! Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Január24, 2011 Megoszt Elküldve Január24, 2011 akkor hengerfej le... Link to comment Megosztás: More sharing options...
szkszaby Elküldve Január24, 2011 Megoszt Elküldve Január24, 2011 4500 ft ért tömitéskészlet??? ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá soha többet nem veszek autót magyarországon......... :D :) Én sem akarok mostanában cserélni. Lutri az egész használt autó piac!! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Balageaxe Elküldve Január24, 2011 Megoszt Elküldve Január24, 2011 Trafósor levételénél kell valamire vigyázni? Mintha rémlene, hogy valaki írt róla, de azért se találom a keresővel... thx Balage Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Január24, 2011 Megoszt Elküldve Január24, 2011 Trafósor levételénél kell valamire vigyázni? Mintha rémlene, hogy valaki írt róla, de azért se találom a keresővel... thx Balage Igen, ne törd el a trafósort. Egyenletesen húzd merőlegesen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Balageaxe Elküldve Január24, 2011 Megoszt Elküldve Január24, 2011 Igen, ne törd el a trafósort. Egyenletesen húzd merőlegesen. Hehe, azt hittem ez alap... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január25, 2011 Megoszt Elküldve Január25, 2011 A hengerfejesség azt jelenti, hogy átégett a hengerfej tömítés... Nem. A hengerfejesség alapesetben azt jelenti hogy probléma van a hengerfejjel, de ez lehet az átégett tömítéstől kezdve a gátrepedésen vagy az olajcsatornák átszakadásán keresztül egészen az ívesre hajlott és síkolásra szoruló hengerfejig sok minden. Közös jellemzőjük hogy minden esetben elmegy a kompresszió, és a probléma megoldásához le kell venni a hengerfejet. Innentől aztán lehet hogy elég egy tömítéscsere is, de az is lehet hogy a hengerfej kuka, fel kell tenni egy másikat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Január25, 2011 Megoszt Elküldve Január25, 2011 Nem. A hengerfejesség alapesetben azt jelenti hogy probléma van a hengerfejjel, de ez lehet az átégett tömítéstől kezdve a gátrepedésen vagy az olajcsatornák átszakadásán keresztül egészen az ívesre hajlott és síkolásra szoruló hengerfejig sok minden. Közös jellemzőjük hogy minden esetben elmegy a kompresszió, és a probléma megoldásához le kell venni a hengerfejet. Innentől aztán lehet hogy elég egy tömítéscsere is, de az is lehet hogy a hengerfej kuka, fel kell tenni egy másikat. Még a Wartburgunkon láttam porózussá vált hengerfejet. A 3. hengernél anyaghiba miatt úgy nézett ki az egyik hűtővízcsatorna fala, mint a szivacs. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tg-hooker Elküldve Január25, 2011 Megoszt Elküldve Január25, 2011 nekem tavaly vol hengergfejezve az autó x14xe nekem 60000ft-volt úgy hogy barátomék csinálták alkatrész kedvezménnyel baráti szervíz díjjal mindennel eggyütt szerintem nem volt drága az sem Link to comment Megosztás: More sharing options...
tg-hooker Elküldve Január25, 2011 Megoszt Elküldve Január25, 2011 viszont kérdésem is lenne hozzátok hülye hangot ad a szervóm ha nincs feszítve akkor búg vagy sípol de ha alá szedem abba marad amíg feszítvíe van. lehet a szervó szíj laza vagy más a gond? Link to comment Megosztás: More sharing options...
KGR Elküldve Január25, 2011 Megoszt Elküldve Január25, 2011 viszont kérdésem is lenne hozzátok hülye hangot ad a szervóm ha nincs feszítve akkor búg vagy sípol de ha alá szedem abba marad amíg feszítvíe van. lehet a szervó szíj laza vagy más a gond? Hm.. Nekem pont fordítva működik. :/ Ha nincs feszítve csöndbe van. Ha hozzányúlok, akkor az elektromos szervó miatt "nyivákol". Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Január25, 2011 Megoszt Elküldve Január25, 2011 viszont kérdésem is lenne hozzátok hülye hangot ad a szervóm ha nincs feszítve akkor búg vagy sípol de ha alá szedem abba marad amíg feszítvíe van. lehet a szervó szíj laza vagy más a gond? Na, ami nincs az nem lehet rossz! Elektrohidraulikus szervo. Az elektromotor és az olajszivattyú közös házba építve egy egységet képez. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tg-hooker Elküldve Január25, 2011 Megoszt Elküldve Január25, 2011 No akkor mi a probléma és,hogyan lehet ezt orvosolni mert nagyon rossz helyen van az olaj tartálya is meg aztán zavar is nem kicsit. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Január25, 2011 Megoszt Elküldve Január25, 2011 Kormányművet otthon a garázsban, szakértelem hiányában felelőtlenség piszkálni. A szíj cseréből gondolom, hogy nem igazán vágod a témát. Tehát ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Január25, 2011 Megoszt Elküldve Január25, 2011 Voltam a szervizben a váltóproblémámmal. Aki beszerelte a váltózárat az beteg, így más nézte meg. A váltó rudazat a helyén van. Két helyen kell stiftelni, és ha passzol, akkor nincs elmozdulva állítólag. A váltóolajszintem is jó a szerelő szerint. Mentünk próbakörre, megerősítette, hogy valóban akad az 1, 2, de szerinte maga a váltó és a kuplung jó. A váltózár lesz a hibás, hogy feszíti a kulisszát és a kart. Viszont mondta, hogy fogalma sincs mit fognak vele csinálni, ugyanis a váltózár szakadó fejes csavaros, tehát majd kitalálnak valamit ha a beszerelő kollega meggyógyul. Jövő héten hétfőn mehetek vissza. Addig 1-es 2-est nem kell sokszor kapcsolni. Visszatérek a buszra. Amúgy is válság van. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
KGR Elküldve Január25, 2011 Megoszt Elküldve Január25, 2011 Voltam a szervizben a váltóproblémámmal. Aki beszerelte a váltózárat az beteg, így más nézte meg. A váltó rudazat a helyén van. Két helyen kell stiftelni, és ha passzol, akkor nincs elmozdulva állítólag. A váltóolajszintem is jó a szerelő szerint. Mentünk próbakörre, megerősítette, hogy valóban akad az 1, 2, de szerinte maga a váltó és a kuplung jó. A váltózár lesz a hibás, hogy feszíti a kulisszát és a kart. Viszont mondta, hogy fogalma sincs mit fognak vele csinálni, ugyanis a váltózár szakadó fejes csavaros, tehát majd kitalálnak valamit ha a beszerelő kollega meggyógyul. Jövő héten hétfőn mehetek vissza. Addig 1-es 2-est nem kell sokszor kapcsolni. Visszatérek a buszra. Amúgy is válság van. :) Úúú. A buszköltséget szépen verd rá arra aki beszerelte a váltózárat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tg-hooker Elküldve Január25, 2011 Megoszt Elküldve Január25, 2011 Kormányművet otthon a garázsban, szakértelem hiányában felelőtlenség piszkálni. A szíj cseréből gondolom, hogy nem igazán vágod a témát. Tehát ... akkor el kell vinnem felújítattni? hova és kb mennyi? Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Január25, 2011 Megoszt Elküldve Január25, 2011 Úúú. A buszköltséget szépen verd rá arra aki beszerelte a váltózárat. Peace. :D Sokszor téma a fórumon, hogy így a gyökér szerelő, meg úgy... Persze, vannak, akik lenyúlósak, meg slendrián munkát végeznek, de azért ne essünk már egymásnak rögtön, meg fenyítsük be, meg verjük rá, meg amúgyis, kill mindenkire. :) Tegyük fel, hogy nem hanyagság miatt nem jó a cucc, aztán szépen kijavítják a hibát. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts