Korzika Elküldve Január20, 2011 Elküldve Január20, 2011 sziasztok.kellene egy hozzáértőnek a véleménye.a héten volt egy hosszabb utam(Pest-Szombathely)és azt vettem észre az autón,hogy tartós 140-145-ös sebességnél kigyullad a motorhibakód lámpám,visszalassítás után(130-135) elalszik kb 5 mp múlva,de ha ismét 140-hez érve pár mp múlva megint kigyullad,de ami még érdekes 160-nál nem világít,szóvala a lényeg 140-145 nél világit 140 alatt nem és 150 felett sem.valakinek ötlet?????98-as x14xe motorkód Lehet az őrangyalod! :) Próbáld meg kivillogtatni!
Amusing Elküldve Január20, 2011 Elküldve Január20, 2011 Ezekre az utakra leültetni az autót? Ez egy vicc! Ahol én közlekedek akkora pocfészkek vannak az úton, a disznó belefialna. Ha leültetném mehetnék 2. alapjáraton melózni. Meg hát ugye minek vettem egy zsír verdát, ha nem tudok normálisan közlekedni vele? hát én pont ma jártam így Cinkotai ú 16-17ker határa, hatalmas kátyú, a hiányzó darab meg az úton, amit persze későn vettem észre kátyúba megyek, vagy kerék közés veszem a darabot, egyértelmű volt > olyan hangja volt szegénykémnek :)( pedig nem tűnt olyan magasnak a darab :D((( holnap alá is fekszem megnézni nem sérült-e meg a kicsike
palicska Elküldve Január20, 2011 Elküldve Január20, 2011 Még egy kérdés Mindenkinek a g astrája bemelegedett motornál is "füstöl" igaz fehéren inkább gőz csak furcsálom ez normál Az enyém is ilyen. Kicsit furcsa érzés, mintha más autók nem csinálnák ezt ennyire. De lehet hogy csak beképzelem magamnak az egészet.
palicska Elküldve Január20, 2011 Elküldve Január20, 2011 Sziasztok! Első fékbetét garnitúra két kerékre a gyáriból kb. mennyibe kerül?
panizzi Elküldve Január20, 2011 Elküldve Január20, 2011 Sziasztok! Első fékbetét garnitúra két kerékre a gyáriból kb. mennyibe kerül? vegyél hátsót olcsón :) amúgy 5000-től a csillagos égig
palicska Elküldve Január20, 2011 Elküldve Január20, 2011 sziasztok.kellene egy hozzáértőnek a véleménye.a héten volt egy hosszabb utam(Pest-Szombathely)és azt vettem észre az autón,hogy tartós 140-145-ös sebességnél kigyullad a motorhibakód lámpám,visszalassítás után(130-135) elalszik kb 5 mp múlva,de ha ismét 140-hez érve pár mp múlva megint kigyullad,de ami még érdekes 160-nál nem világít,szóvala a lényeg 140-145 nél világit 140 alatt nem és 150 felett sem.valakinek ötlet?????98-as x14xe motorkód Havernak a gázos focus csinált ilyet azzal a különbséggel, hogy neki fojton világított. Gyenge volt a keverék. Majd a hozzáértők megmondják a hiba okát. Csinálj addig egy hibakód villogtatást.
palicska Elküldve Január20, 2011 Elküldve Január20, 2011 vegyél hátsót olcsón :) amúgy 5000-től a csillagos égig A hátsó jó előre?
panizzi Elküldve Január20, 2011 Elküldve Január20, 2011 A hátsó jó előre? dehogy :) gyorsan verd ki a fejedből :D
palicska Elküldve Január20, 2011 Elküldve Január20, 2011 dehogy :) gyorsan verd ki a fejedből :D Verem már verem:)
Lipi-G Elküldve Január21, 2011 Elküldve Január21, 2011 Verjed má' Csimpi!!! :) Ez a tiszt Corsi-t illeti! :D
Korzika Elküldve Január21, 2011 Elküldve Január21, 2011 Ez a tiszt Corsi-t illeti! :D Ööööö :D tessék? :)
Lipi-G Elküldve Január21, 2011 Elküldve Január21, 2011 Ööööö :D tessék? :) Bocsi,téves hívás,az a cím Mc-t illeti. :D
Mc-elek Elküldve Január21, 2011 Elküldve Január21, 2011 Bocsi,téves hívás,az a cím Mc-t illeti. :) köszi :D
Stofl Elküldve Január21, 2011 Elküldve Január21, 2011 Baj van, segítség! Reggel váltózárat szereltettem be az autóba. Na ez mindegy is, hogy használ-e vagy sem. A baj, hogy azóta akad a váltóm. De nem a váltózár mechanikája. Az nem ér hozzá semmihez. Lebontottam, megnéztem. Szóval, pont olyan az 1-es 2-esem, mint alapból a hátramenet. Hogy nehezebben veszi. Csak így elég durva. 3-ból kettöbe van amikor nem veszi. Vagy 1-2 ide-oda csak ritkán megy simán. Mi történhetett? Beszereléskor kuplung nélkül rengetegszer váltott az ember, próbálgatta. Az vágta haza? Van valakinek hasonló tapasztalata? Lehet, hogy csak kicsit össze kell kopnia megint?
Lipi-G Elküldve Január21, 2011 Elküldve Január21, 2011 Baj van, segítség! Reggel váltózárat szereltettem be az autóba. Na ez mindegy is, hogy használ-e vagy sem. A baj, hogy azóta akad a váltóm. De nem a váltózár mechanikája. Az nem ér hozzá semmihez. Lebontottam, megnéztem. Szóval, pont olyan az 1-es 2-esem, mint alapból a hátramenet. Hogy nehezebben veszi. Csak így elég durva. 3-ból kettöbe van amikor nem veszi. Vagy 1-2 ide-oda csak ritkán megy simán. Mi történhetett? Beszereléskor kuplung nélkül rengetegszer váltott az ember, próbálgatta. Az vágta haza? Van valakinek hasonló tapasztalata? Lehet, hogy csak kicsit össze kell kopnia megint? Szerintem vidd vissza,ha előtte nem volt gond vele,akkor ők csináltak valamit.
KGR Elküldve Január21, 2011 Elküldve Január21, 2011 Szerintem vidd vissza,ha előtte nem volt gond vele,akkor ők csináltak valamit. Szent atya... A kuplung nélkül játszadozott?
Stofl Elküldve Január21, 2011 Elküldve Január21, 2011 Szent atya... A kuplung nélkül játszadozott? Hát igen. Hasalt az autóban, és állítgatta a zár szerkezetét. És közben folyton próbálgatta, hogy egyik sebességben sem akad-e. Hát a váltózár nem akadt. De maga a váltó már igen. Most az a probléma, hogy erőből veszi a sebességet. Szóval érdekes menet lesz, hogy ha azt állítóm előtte jobb volt.... Jaj, miért jártam így, hülye vagyok.
roli86 Elküldve Január21, 2011 Elküldve Január21, 2011 Lehet az őrangyalod! :) Próbáld meg kivillogtatni! Én is az őrangyalomra gondoltam,lehet nem bírt ennyivel repülni,ezért világított,hogy lassítsak.amúgy kivillogtatás továbbra sem sikerül,úgyhogy letettem róla,lehet el kéne gurulnom kiolvastatni.
roli86 Elküldve Január21, 2011 Elküldve Január21, 2011 Havernak a gázos focus csinált ilyet azzal a különbséggel, hogy neki fojton világított. Gyenge volt a keverék. Majd a hozzáértők megmondják a hiba okát. Csinálj addig egy hibakód villogtatást. Talán,szar benzint tankoltam?Csak OMV-n szoktam,de ez sem garancia a jó benzire.
fresk Elküldve Január21, 2011 Elküldve Január21, 2011 Sziasztok! G Astra Cabrio agy Coupe-nak ugyanaz a futomuve, mint a normaloknak? Ugy tunik, hogy sokkal merevebb, ez pedig nem tul jo nekem ugyanis rosszabb utakon jarok. Esetleg ha nem az akkor talal ra a masik futomu, erdemes cserelni szerintetek? Kosz.
kozi Elküldve Január21, 2011 Elküldve Január21, 2011 Igen, ezt olvastam én is, de kozi cartárs végül nem jelentkezett, hogy mi oldotta meg a dolgot nála. Különben gyári a katalizátorom és még nem volt cserélve. Különösebb eseményem nem volt, egy 70 km-es út végén lassításkor egyszer csak bedobta a sárgát. Ez az út a tegnapi hűtőcserém után volt, de ezzel nemigen lehet összefüggésben. Hacsak az nem játszhat be, hogy vasárnap, amikor elszállít a hűtőm, a kifolyó fagyállót jól megtekerte a menetszél a kocsi alatt, meg a blokk bal oldali részén (nagy gőzfelhőt húztam magam után). Lambda esetleg meghülyült? Most szerdán tudtam csak el a dokihoz vinni a vasat (Meló miatt eddig állt) nem talált semmit, hiba kiütve, azóta nem dobta fel újból a hibát :) , pedig mentem vele 500km Biztos csak újévi viccnek szánta :D
PGA Elküldve Január21, 2011 Elküldve Január21, 2011 Most szerdán tudtam csak el a dokihoz vinni a vasat (Meló miatt eddig állt) nem talált semmit, hiba kiütve, azóta nem dobta fel újból a hibát :D , pedig mentem vele 500km Biztos csak újévi viccnek szánta :D Nálam is kiütve a hiba, és nálam se jelentkezett azóta. A műszer szerint a hátsó lambda is működik, a csatlakozás is rendben. Mondjuk, az én katalizátoromba felkémlelve, mintha lenne egy repedés, de nem egyértelmű. Mindenesetre ha egy mód van rá, én nem erőltetném a cserét... Z14XE-Z16XE-nél ugye együtt van a cucc a leömlővel, és olyan 300 ezer körül már lehet is venni gyáriban... :D Az ugy. meg szeret sárgalámpázni. Marad még ugye a bontós gyári, ami megint nem biztos, hogy életbiztosítás. ...De ne szaladjunk ennyire előre, meg az ördög falrafestése, meg stb. Hátha múló rosszullét volt csak. :)
Stofl Elküldve Január21, 2011 Elküldve Január21, 2011 Na már megint én. Holnap reggel visszaviszem a gépet a váltó miatt. De mivel nem tudom bizonyítani, hogy előtte jó volt így nem sok esélyem van. Másik kérdés: az normális, hogy a klíma bekapcsolásánál meglódul a gép, és az alapjárati fordulatszám emelkedik? Eddigi Astrán amivel mentem, pont fordítva volt. Igaz azt csak melegben használtam. Ezen meg 900 környékén van az alapjárat, ha bekapcsolom, a klímát felmegy 1000-re. Menet közben meg érezhetően lök egyet az autón. A hideg miatt van?
grofbandi Elküldve Január21, 2011 Elküldve Január21, 2011 Sziasztok! G Astra Cabrio agy Coupe-nak ugyanaz a futomuve, mint a normaloknak? Ugy tunik, hogy sokkal merevebb, ez pedig nem tul jo nekem ugyanis rosszabb utakon jarok. Esetleg ha nem az akkor talal ra a masik futomu, erdemes cserelni szerintetek? Kosz. Úgy tudom, keményebb, és alacsonyabb is. Vagyis szerintem nem ugyanaz mint a G Astráké. A rugó keménységét az autó tömegéhez állítják be, ezért vannak eltérések azonos karosszéria-más motor esetében is.
Recommended Posts