Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Ha hidegben kilélegzel, az is látszik... :)

Ez az egyik fele, a másik meg, hogy nézd meg a többi autót, azok is "füstölnek", ki jobban, ki kevésbé.

Elküldve
Igen elektromos pedál, de gondolom csak akkor villog valami ha hiba van. Mi villog, és hol tudom elérni a megfejtését?

A motorellenőrző lámpa villog.

4 jegyű kódszámokat fogsz kapni a villogások számából, minden szám után vár néhány mp-et.

10 villogás jelzi a 0-t.

Ha nincs tárolt hiba, akkor folyamatosan villog.

Ilyen mint ez:

A kódszámok jelentéseit pedig megtalálod corsIKa leírásában.

Elküldve
Igen elektromos pedál, de gondolom csak akkor villog valami ha hiba van. Mi villog, és hol tudom elérni a megfejtését?

A 12-t akkor villogja, ha nincs gond.

Elküldve

Öcsém V...vojában gyárilag van ilyen... Na jó kicsit bonyolultabb, de ezen az elven műxik. tele is pakolja a rendszer bizonyos idő alatt a tartályt... A lényeg sztem viszont nem a lerakódásmentességben van, mert ha nem szűrné ki, akkor visszakerülne a motorba és az égést rontaná... szal szvsz ha beraksz egy ilyet, a szűrő előtt attól még simán le tud rakódni és ugyanúgy pucolhatod a szűrő előtti részt... ők sem ezért rakták be a cikkben...

Elküldve

Épp most voltam kint a parkolóban, és állt mellettem egy G. Magasabban van mint az enyém. A kerékívnél jól látszódott a pár centi különbség?

Kerékméret azonos volt. 8 éves korára leül az autó? Vagy van különbség az első szériák és a classic futóműve között? Vagy menjek szervizbe azonnal?

Vásárlás előtt volt fék és lengéscsillapító teszten, ott minden rendben volt.

Elküldve
Épp most voltam kint a parkolóban, és állt mellettem egy G. Magasabban van mint az enyém. A kerékívnél jól látszódott a pár centi különbség?

Kerékméret azonos volt. 8 éves korára leül az autó? Vagy van különbség az első szériák és a classic futóműve között? Vagy menjek szervizbe azonnal?

Vásárlás előtt volt fék és lengéscsillapító teszten, ott minden rendben volt.

Ne stresszelj,ne idegeskedj :árt a szívnek.Ülj le inkább és nyugodtan kortyolj el egy sört,forralt bort,pálinkát stb....

Élvezd az élet apró szépségeit!

Ui. a kocsinak semmi baja! :)

Elküldve
Épp most voltam kint a parkolóban, és állt mellettem egy G. Magasabban van mint az enyém. A kerékívnél jól látszódott a pár centi különbség?

Kerékméret azonos volt. 8 éves korára leül az autó? Vagy van különbség az első szériák és a classic futóműve között? Vagy menjek szervizbe azonnal?

Vásárlás előtt volt fék és lengéscsillapító teszten, ott minden rendben volt.

Nem lehet, hogy a tied tele van tankolva az övé pedig nem? :) Vagy volt valami a csomagtartódban? Esetleg nem egy buckán állt? Bocsánat, nem "hü...nek akarlak nézni, de sokszor van, hogy én is befleshelek ilyeneket. :D

Elküldve
Nem lehet, hogy a tied tele van tankolva az övé pedig nem? :) Vagy volt valami a csomagtartódban? Esetleg nem egy buckán állt? Bocsánat, nem "hü...nek akarlak nézni, de sokszor van, hogy én is befleshelek ilyeneket. :D

A témában láma vagyok, tehát nem tudtok rosszat mondani. Az első hátsó kerék közelebb van a kasznihoz. Üres az autó, nincs benne semmi. Mindkettő 1.4.

Hozzánéztem másikhoz. Enyém alacsonyabb....

Elküldve
A témában láma vagyok, tehát nem tudtok rosszat mondani. Az első hátsó kerék közelebb van a kasznihoz. Üres az autó, nincs benne semmi. Mindkettő 1.4.

Hozzánéztem másikhoz. Enyém alacsonyabb....

Én is mostanában néztem az enyimét, hogy mennyire lent van a segge, pedig csak a hólánc, a literes jégoldó meg a piezogyújtós hőpisztoly van a csomitartóban.

Kéne egy sör, vagy egy pálesz nekem is, ugye Corsika? :)

Elküldve
Én is mostanában néztem az enyimét, hogy mennyire lent van a segge, pedig csak a hólánc, a literes jégoldó meg a piezogyújtós hőpisztoly van a csomitartóban.

Kéne egy sör, vagy egy pálesz nekem is, ugye Corsika? :D

Az enyémnek meg fent van a segge, de egy sör, vagy egy pálesz nekem is jól jönne!(mikor nem?) :)

Elküldve
Az enyémnek meg fent van a segge, de egy sör, vagy egy pálesz nekem is jól jönne!(mikor nem?) :)

Én a forralt borra szavazok, de ki érti ezt a magasság témát.....? Gyártási szórás?

Majd ha lesz alkalmam lemérem pontosan. mm-re a különbséget.

Elküldve
Én a forralt borra szavazok, de ki érti ezt a magasság témát.....? Gyártási szórás?

Majd ha lesz alkalmam lemérem pontosan. mm-re a különbséget.

Elismerem, Én csaltam. :)

Kicseréltem a hátsó rugókat, hogy 5 személlyel ne húzza a seggét!

Elküldve

Nem akartam én senkit megbántani,csak arra céloztam,hogy ha nem üt fel,

nem koppan,jó volt műszakin,tehát semmi baj vele ,akkor ne izgulj miatta Stofl!

Lehet gyárilag ültetett :) .Nézd a jó oldalát.Más súlyos ezreseket fizet érte,hogy

lejjebb legyen a kocsi alja,neked benne volt a vételárban! :D

Elküldve
Nem akartam én senkit megbántani,csak arra céloztam,hogy ha nem üt fel,

nem koppan,jó volt műszakin,tehát semmi baj vele ,akkor ne izgulj miatta Stofl!

Lehet gyárilag ültetett :D .Nézd a jó oldalát.Más súlyos ezreseket fizet érte,hogy

lejjebb legyen a kocsi alja,neked benne volt a vételárban! :D

Szerintem nem bántódik itt meg senki sem, én tuti nem. :)

Ismertek már engem itt annyira nem? Tényleg ismer itt engem valaki? :D Na jó, ma már nem iszom több Energy Drinket. :D

Elküldve
Én is mostanában néztem az enyimét, hogy mennyire lent van a segge, pedig csak a hólánc, a literes jégoldó meg a piezogyújtós hőpisztoly van a csomitartóban.

Kéne egy sör, vagy egy pálesz nekem is, ugye Corsika? :D

Én pl pótkerék nélkül vettem a kocsit. Akkor fentebb volt a fenek.. :) Azóta raktam bele pótkereket és lentebb van a feneke.. Ez annyi mindentől függhet.

Elküldve
Én pl pótkerék nélkül vettem a kocsit. Akkor fentebb volt a fenek.. :) Azóta raktam bele pótkereket és lentebb van a feneke.. Ez annyi mindentől függhet.

Oké, de én nem változtattam semmit rajta, az említett cuccokon kívül nem került bele semmi, de azért azok sem többek 5 kg-nál, nehogy már 5 kg-ra letegye a fenekét. Ugyanoda állok szóval még göröngy sem lehet, Nyomás is ugyanannyi a gumikban. Mindegy annyira nem foglalkoztat, csak már nem először tűnik fel, hogy ez bakker leseggelt. Rugótörést gondolom azért észrevenném.

Elküldve

Üdv!

Corsa B topicból jöttem ide egy kérdéssel.

Egr hibát írt a kocsi. x14xe van benne.

A mókus aki nézte azt javasolta mivel nem állandó a hiba, hajtsam meg a kocsit 3.ban kb 5000-es fordulaton adjam neki vagy 30 km-en keresztül. Ezzel a folyamattal azt mondja kipucolja a szutykot ahonnan kellene neki.

Volt valakinek efféle problémája és esetleg a fent említett módon tudta-e orvosolni?

Köszi

Elküldve
Üdv!

Corsa B topicból jöttem ide egy kérdéssel.

Egr hibát írt a kocsi. x14xe van benne.

A mókus aki nézte azt javasolta mivel nem állandó a hiba, hajtsam meg a kocsit 3.ban kb 5000-es fordulaton adjam neki vagy 30 km-en keresztül. Ezzel a folyamattal azt mondja kipucolja a szutykot ahonnan kellene neki.

Volt valakinek efféle problémája és esetleg a fent említett módon tudta-e orvosolni?

Köszi

Állítólag igen, itt fagyizásnak hívják az illetékesek... :) Ha nem javul, akkor szétszedni,és kipucolni.

Elküldve
Üdv!

Corsa B topicból jöttem ide egy kérdéssel.

Egr hibát írt a kocsi. x14xe van benne.

A mókus aki nézte azt javasolta mivel nem állandó a hiba, hajtsam meg a kocsit 3.ban kb 5000-es fordulaton adjam neki vagy 30 km-en keresztül. Ezzel a folyamattal azt mondja kipucolja a szutykot ahonnan kellene neki.

Volt valakinek efféle problémája és esetleg a fent említett módon tudta-e orvosolni?

Köszi

Azért csak óvatosan a fagyival... :) Ha mostanában csak tötymörgó módban (értsd: folyamatosan rövid, hideg menetek) használtad, nem ajánlott rögtön beledurrantani az 5000-be, mert az is kiég, aminek nem kéne... Szóval, fokozatosan emeld a pörgetési tempót, pár km-t nem árt 3000 körüli fordulaton menni, hadd szokja, aztán jobban meg lehet zavarni.

Mondjuk, ha nagyon kokszos a szelep (tengelye) akkor időleges javulást hoz csak. Általánosságban ajánlott ezeket a motorokat (persze csak melegen!) mindig fordulaton tartani, pl. városban elég lehet a 3. is. Néha-néha egy kiadósabb pörgetés is belefér, szóval, ne hagyd nagyon ellustulni. Egyébként ez a fordulaton autózás (persze nem állandó 5000-en) nem jár különösebb fogyasztásnövekedéssel sem, úgyhogy nem kell tőle megijedni.

Elküldve

sziasztok.a hibakód kiolvasással kapcsolatban érdeklődnék,mivelhogy nem elektromos a gázpedálom marad a másik verzió,ha tényleg működik,szóval melyik bigyókat kell rövidre zárni a kézifék alatti csatlakozoban??mert írtak már itt ilyet,hogy az A+B,de melyikek azok a sok közül??

Elküldve
szia leveszed a díszburkolatot,a szelepdekli jobb oldalán van 1 gumicső,az ráfordul erre a vascsőre ami a motor oldalán fut le,nem kis munka,két autószerelő másfél órát dolgozott rajta,ki kell venni:akksi-akksitartó,a motorvezérlőt le kell csavarozni,hogy el tudd mozdítani,így már hozzáférsz,alul is fogja két csavar nehéz hozzáférni(az önindítót majdnem levették)

Szia!

A fémcsövet is levették??? Miért? Annyira el volt dugulva?

Szerintem elég levenni a gumicsövet és egy vékony acéldrót segítségével és némi kézügyességgel ki lehet

pucolni rendesen...

Remélem nem fizettél sokat a másfél órás műtétért...

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.