bocs Elküldve Január18, 2011 Elküldve Január18, 2011 ASTRA G X16XEL írta: sziasztok az én kartercsövem így nézett ki. http://img440.imageshack.us/i/kartercs.jpg/ nem lett volna jó ha befagy. Hát ez "gyönyörű" :) Ez a cső ahogy tele van trutyival,befolyásolhatja a fogyasztást?
bocs Elküldve Január18, 2011 Elküldve Január18, 2011 corsIKa írta: A levétellel és a kis műanyaggal nincs probléma,szépen lejött,hanem az új nem pattan bele a műanyagba.(Vastagabb )Pedig nem is kínai.Azért kérdezem,hogy ez valami speciális téma??? :) Szokott a lapátok dobozában lenni egy pár darab különféle alakú "adapter" az sem jó egyik sem.(Vagy csak az első lapátokhoz adnak?).
KGR Elküldve Január18, 2011 Elküldve Január18, 2011 ASTRA G X16XEL írta: sziasztok az én kartercsövem így nézett ki. http://img440.imageshack.us/i/kartercs.jpg/ nem lett volna jó ha befagy. Azt is lefényképeznéd, hogy honnan szedted ki a csövet?? :)
Alex75 Elküldve Január18, 2011 Elküldve Január18, 2011 KGR írta: Azt is lefényképeznéd, hogy honnan szedted ki a csövet?? :) Szelepfedél, nem?
Korzika Elküldve Január18, 2011 Elküldve Január18, 2011 bocs írta: Szokott a lapátok dobozában lenni egy pár darab különféle alakú "adapter" az sem jó egyik sem.(Vagy csak az első lapátokhoz adnak?). Megvan minden hozzá.A baj az,hogy a kar végén fixen van az a műanyagrész beépítve (egybe van öntve) amibe az ablaktörlőnek be kellene pattanni.
ASTRA G X16XEL Elküldve Január18, 2011 Elküldve Január18, 2011 KGR írta: Azt is lefényképeznéd, hogy honnan szedted ki a csövet?? :) szia leveszed a díszburkolatot,a szelepdekli jobb oldalán van 1 gumicső,az ráfordul erre a vascsőre ami a motor oldalán fut le,nem kis munka,két autószerelő másfél órát dolgozott rajta,ki kell venni:akksi-akksitartó,a motorvezérlőt le kell csavarozni,hogy el tudd mozdítani,így már hozzáférsz,alul is fogja két csavar nehéz hozzáférni(az önindítót majdnem levették)
bocs Elküldve Január18, 2011 Elküldve Január18, 2011 corsIKa írta: Megvan minden hozzá.A baj az,hogy a kar végén fixen van az a műanyagrész beépítve (egybe van öntve) amibe az ablaktörlőnek be kellene pattanni. Húú,akkor az szívás,együtt érzek veled :)
Korzika Elküldve Január18, 2011 Elküldve Január18, 2011 bocs írta: Húú,akkor az szívás,együtt érzek veled :) Ha más nem lesz megpróbálok szerezni egy bontottat.
Lipi-G Elküldve Január18, 2011 Elküldve Január18, 2011 corsIKa írta: Ha más nem lesz megpróbálok szerezni egy bontottat. Nekem is átfűzés lett a vége.de haver,az egy kis körreszelővel megbuherálta,és jó lett. Én is gyárit vettem,és nekem is jóval kisebb volt a nút,ugyhogy eltört. :)
speter Elküldve Január19, 2011 Elküldve Január19, 2011 ASTRA G X16XEL írta: szia leveszed a díszburkolatot,a szelepdekli jobb oldalán van 1 gumicső,az ráfordul erre a vascsőre ami a motor oldalán fut le,nem kis munka,két autószerelő másfél órát dolgozott rajta,ki kell venni:akksi-akksitartó,a motorvezérlőt le kell csavarozni,hogy el tudd mozdítani,így már hozzáférsz,alul is fogja két csavar nehéz hozzáférni(az önindítót majdnem levették) Akkor inkább meghajtom, hogy eltűnjön. Vagy a fagyizás erre nincs hatással?
PGA Elküldve Január19, 2011 Elküldve Január19, 2011 Sziasztok! A napokban elszórakoztat a gépem... A tegnapi hűtőcsere után most sárgalámpával jött, kivillogtattam: P0420=Katalizátor-átalakítási hatásfok (Bank 1) nem megfelelő (kicsi) Ötlet, vélemény?
Barna Elküldve Január19, 2011 Elküldve Január19, 2011 speter írta: Akkor inkább meghajtom, hogy eltűnjön. Vagy a fagyizás erre nincs hatással? Neked sokkal könnyebb ez a művelet. Z14XEP-nél megbontás nélkül, elég könnyen leszedhető mind a két cső. A gáz inkább az, hogy nem csak a csőben van trutyi, hanem a szelepfedélben is, a csőcsonkban is, a szelepfedél járatokban is... én is akkor szembesültem ezzel, mikor láncot cseréltem, még képet is raktam fel akkor róla. Na hogy onnan egyszerűen nem lehet kitakarítani, az tuti... Persze, lánccserekor lent volt a dekni, úgyhogy kimostam rendesen. Sztem valamit javíthat a meghajtás, de aztán 5-6 hidegindítás -6 fokban és ugyanúgy néz ki... talán ezért érheti meg az említett befőttesüveg? Sosem láttam még olyat, de ha mindig összegyűjti, akkor még a végén hasznos is lehet... Fogyasztást nem befolyásolja. Tisztítás előtt full trutyisan is decire annyit evett, mint fényesre pucolva. Az olajnyomást viszont annál inkább befolyásolja. Ezért is löki ki jobb esetben a nívópálcát, rossz esetben a szimeringet. Ákos, van erre valami jó módszer, vagy ez ilyen és időnként takarítsuk?
Barna Elküldve Január19, 2011 Elküldve Január19, 2011 PGA írta: Sziasztok! A napokban elszórakoztat a gépem... A tegnapi hűtőcsere után most sárgalámpával jött, kivillogtattam: P0420=Katalizátor-átalakítási hatásfok (Bank 1) nem megfelelő (kicsi) Ötlet, vélemény? Ákos régebben ezt írta: "a hibakódot értsd: a katalizátor hatásfoka gyenge." Általában utángyártott katalizátorokra adja elég hamar, de ha valamiért a gyári megfekszik, ugyanezt kapod. Nem volt semmi esemény ami betett a katalizátorodnak?
Stofl Elküldve Január19, 2011 Elküldve Január19, 2011 Barna írta: Ákos régebben ezt írta: "a hibakódot értsd: a katalizátor hatásfoka gyenge." Általában utángyártott katalizátorokra adja elég hamar, de ha valamiért a gyári megfekszik, ugyanezt kapod. Nem volt semmi esemény ami betett a katalizátorodnak? G Astrában mégis működik a kivillogtatás? Régebbről olvastam, hogy nem....., csak géppel lehet.
Alex75 Elküldve Január19, 2011 Elküldve Január19, 2011 Stofl írta: G Astrában mégis működik a kivillogtatás? Régebbről olvastam, hogy nem....., csak géppel lehet. A tiéd már villanygázzal szerelt, igaz? Akkor gáz+fék egyszerre benyomod, nyomva tartod, gyújtás ráadod és számolod a villogásokat...
dsteel Elküldve Január19, 2011 Elküldve Január19, 2011 Stofl írta: G Astrában mégis működik a kivillogtatás? Régebbről olvastam, hogy nem....., csak géppel lehet. Működik. Ha el. gázpedálod van, akkor fék-gáz módszer. Ha nincs, asszem akkor is lehet, a kézifék alatti csati megfelelő pinjeinek rövidre zárásával.
Alex75 Elküldve Január19, 2011 Elküldve Január19, 2011 dsteel írta: Működik. Ha el. gázpedálod van, akkor fék-gáz módszer. Ha nincs, asszem akkor is lehet, a kézifék alatti csati megfelelő pinjeinek rövidre zárásával. A-B pont rövidre zár, gyújtás...
tg-hooker Elküldve Január19, 2011 Elküldve Január19, 2011 .....talán ezért érheti meg az említett befőttesüveg? Sosem láttam még olyat, de ha mindig összegyűjti, akkor még a végén hasznos is lehet... Szép napot Mi ez a befőttesa üveg???
tg-hooker Elküldve Január19, 2011 Elküldve Január19, 2011 Még egy kérdés Mindenkinek a g astrája bemelegedett motornál is "füstöl" igaz fehéren inkább gőz csak furcsálom ez normál
Alex75 Elküldve Január19, 2011 Elküldve Január19, 2011 tg-hooker írta: Még egy kérdés Mindenkinek a g astrája bemelegedett motornál is "füstöl" igaz fehéren inkább gőz csak furcsálom ez normál Ha hidegben kilélegzel, az is látszik... :)
Alex75 Elküldve Január19, 2011 Elküldve Január19, 2011 tg-hooker írta: .....talán ezért érheti meg az említett befőttesüveg? Sosem láttam még olyat, de ha mindig összegyűjti, akkor még a végén hasznos is lehet... Szép napot Mi ez a befőttesa üveg??? pl ez
Alex75 Elküldve Január19, 2011 Elküldve Január19, 2011 tg-hooker írta: .....talán ezért érheti meg az említett befőttesüveg? Sosem láttam még olyat, de ha mindig összegyűjti, akkor még a végén hasznos is lehet... Szép napot Mi ez a befőttesa üveg??? vagy ez :)
PGA Elküldve Január19, 2011 Elküldve Január19, 2011 Barna írta: Ákos régebben ezt írta: "a hibakódot értsd: a katalizátor hatásfoka gyenge." Általában utángyártott katalizátorokra adja elég hamar, de ha valamiért a gyári megfekszik, ugyanezt kapod. Nem volt semmi esemény ami betett a katalizátorodnak? Igen, ezt olvastam én is, de kozi cartárs végül nem jelentkezett, hogy mi oldotta meg a dolgot nála. Különben gyári a katalizátorom és még nem volt cserélve. Különösebb eseményem nem volt, egy 70 km-es út végén lassításkor egyszer csak bedobta a sárgát. Ez az út a tegnapi hűtőcserém után volt, de ezzel nemigen lehet összefüggésben. Hacsak az nem játszhat be, hogy vasárnap, amikor elszállít a hűtőm, a kifolyó fagyállót jól megtekerte a menetszél a kocsi alatt, meg a blokk bal oldali részén (nagy gőzfelhőt húztam magam után). Lambda esetleg meghülyült?
Stofl Elküldve Január19, 2011 Elküldve Január19, 2011 Alex75 írta: A tiéd már villanygázzal szerelt, igaz? Akkor gáz+fék egyszerre benyomod, nyomva tartod, gyújtás ráadod és számolod a villogásokat... Igen elektromos pedál, de gondolom csak akkor villog valami ha hiba van. Mi villog, és hol tudom elérni a megfejtését?
Recommended Posts