Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
  corsIKa írta:
A levétellel és a kis műanyaggal nincs probléma,szépen lejött,hanem az új nem pattan bele a

műanyagba.(Vastagabb )Pedig nem is kínai.Azért kérdezem,hogy ez valami speciális téma??? :)

Szokott a lapátok dobozában lenni egy pár darab különféle alakú "adapter" az sem jó egyik sem.(Vagy csak az első lapátokhoz adnak?).

Elküldve
  bocs írta:
Szokott a lapátok dobozában lenni egy pár darab különféle alakú "adapter" az sem jó egyik sem.(Vagy csak az első lapátokhoz adnak?).

Megvan minden hozzá.A baj az,hogy a kar végén fixen van az a műanyagrész beépítve (egybe van öntve)

amibe az ablaktörlőnek be kellene pattanni.

Elküldve
  KGR írta:
Azt is lefényképeznéd, hogy honnan szedted ki a csövet?? :)

szia leveszed a díszburkolatot,a szelepdekli jobb oldalán van 1 gumicső,az ráfordul erre a vascsőre ami a motor oldalán fut le,nem kis munka,két autószerelő másfél órát dolgozott rajta,ki kell venni:akksi-akksitartó,a motorvezérlőt le kell csavarozni,hogy el tudd mozdítani,így már hozzáférsz,alul is fogja két csavar nehéz hozzáférni(az önindítót majdnem levették)

Elküldve
  corsIKa írta:
Megvan minden hozzá.A baj az,hogy a kar végén fixen van az a műanyagrész beépítve (egybe van öntve)

amibe az ablaktörlőnek be kellene pattanni.

Húú,akkor az szívás,együtt érzek veled :)

Elküldve
  corsIKa írta:
Ha más nem lesz megpróbálok szerezni egy bontottat.

Nekem is átfűzés lett a vége.de haver,az egy kis körreszelővel megbuherálta,és jó lett.

Én is gyárit vettem,és nekem is jóval kisebb volt a nút,ugyhogy eltört. :)

Elküldve
  ASTRA G X16XEL írta:
szia leveszed a díszburkolatot,a szelepdekli jobb oldalán van 1 gumicső,az ráfordul erre a vascsőre ami a motor oldalán fut le,nem kis munka,két autószerelő másfél órát dolgozott rajta,ki kell venni:akksi-akksitartó,a motorvezérlőt le kell csavarozni,hogy el tudd mozdítani,így már hozzáférsz,alul is fogja két csavar nehéz hozzáférni(az önindítót majdnem levették)

Akkor inkább meghajtom, hogy eltűnjön. Vagy a fagyizás erre nincs hatással?

Elküldve

Sziasztok!

A napokban elszórakoztat a gépem... A tegnapi hűtőcsere után most sárgalámpával jött, kivillogtattam:

P0420=Katalizátor-átalakítási hatásfok (Bank 1) nem megfelelő (kicsi)

Ötlet, vélemény?

Elküldve
  speter írta:
Akkor inkább meghajtom, hogy eltűnjön. Vagy a fagyizás erre nincs hatással?

Neked sokkal könnyebb ez a művelet. Z14XEP-nél megbontás nélkül, elég könnyen leszedhető mind a két cső. A gáz inkább az, hogy nem csak a csőben van trutyi, hanem a szelepfedélben is, a csőcsonkban is, a szelepfedél járatokban is... én is akkor szembesültem ezzel, mikor láncot cseréltem, még képet is raktam fel akkor róla. Na hogy onnan egyszerűen nem lehet kitakarítani, az tuti... Persze, lánccserekor lent volt a dekni, úgyhogy kimostam rendesen.

Sztem valamit javíthat a meghajtás, de aztán 5-6 hidegindítás -6 fokban és ugyanúgy néz ki... talán ezért érheti meg az említett befőttesüveg? Sosem láttam még olyat, de ha mindig összegyűjti, akkor még a végén hasznos is lehet...

Fogyasztást nem befolyásolja. Tisztítás előtt full trutyisan is decire annyit evett, mint fényesre pucolva. Az olajnyomást viszont annál inkább befolyásolja. Ezért is löki ki jobb esetben a nívópálcát, rossz esetben a szimeringet.

Ákos, van erre valami jó módszer, vagy ez ilyen és időnként takarítsuk?

Elküldve
  PGA írta:
Sziasztok!

A napokban elszórakoztat a gépem... A tegnapi hűtőcsere után most sárgalámpával jött, kivillogtattam:

P0420=Katalizátor-átalakítási hatásfok (Bank 1) nem megfelelő (kicsi)

Ötlet, vélemény?

Ákos régebben ezt írta: "a hibakódot értsd: a katalizátor hatásfoka gyenge." Általában utángyártott katalizátorokra adja elég hamar, de ha valamiért a gyári megfekszik, ugyanezt kapod. Nem volt semmi esemény ami betett a katalizátorodnak?

Elküldve
  Barna írta:
Ákos régebben ezt írta: "a hibakódot értsd: a katalizátor hatásfoka gyenge." Általában utángyártott katalizátorokra adja elég hamar, de ha valamiért a gyári megfekszik, ugyanezt kapod. Nem volt semmi esemény ami betett a katalizátorodnak?

G Astrában mégis működik a kivillogtatás? Régebbről olvastam, hogy nem....., csak géppel lehet.

Elküldve
  Stofl írta:
G Astrában mégis működik a kivillogtatás? Régebbről olvastam, hogy nem....., csak géppel lehet.

A tiéd már villanygázzal szerelt, igaz? Akkor gáz+fék egyszerre benyomod, nyomva tartod, gyújtás ráadod és számolod a villogásokat...

Elküldve
  Stofl írta:
G Astrában mégis működik a kivillogtatás? Régebbről olvastam, hogy nem....., csak géppel lehet.

Működik. Ha el. gázpedálod van, akkor fék-gáz módszer. Ha nincs, asszem akkor is lehet, a kézifék alatti csati megfelelő pinjeinek rövidre zárásával.

Elküldve
  dsteel írta:
Működik. Ha el. gázpedálod van, akkor fék-gáz módszer. Ha nincs, asszem akkor is lehet, a kézifék alatti csati megfelelő pinjeinek rövidre zárásával.

A-B pont rövidre zár, gyújtás...

Elküldve

.....talán ezért érheti meg az említett befőttesüveg? Sosem láttam még olyat, de ha mindig összegyűjti, akkor még a végén hasznos is lehet...

Szép napot

Mi ez a befőttesa üveg???

Elküldve
  tg-hooker írta:
Még egy kérdés Mindenkinek a g astrája bemelegedett motornál is "füstöl" igaz fehéren inkább gőz csak furcsálom ez normál

Ha hidegben kilélegzel, az is látszik... :)

Elküldve
  tg-hooker írta:
.....talán ezért érheti meg az említett befőttesüveg? Sosem láttam még olyat, de ha mindig összegyűjti, akkor még a végén hasznos is lehet...

Szép napot

Mi ez a befőttesa üveg???

pl ez

Elküldve
  tg-hooker írta:
.....talán ezért érheti meg az említett befőttesüveg? Sosem láttam még olyat, de ha mindig összegyűjti, akkor még a végén hasznos is lehet...

Szép napot

Mi ez a befőttesa üveg???

vagy ez :)

Elküldve
  Barna írta:
Ákos régebben ezt írta: "a hibakódot értsd: a katalizátor hatásfoka gyenge." Általában utángyártott katalizátorokra adja elég hamar, de ha valamiért a gyári megfekszik, ugyanezt kapod. Nem volt semmi esemény ami betett a katalizátorodnak?

Igen, ezt olvastam én is, de kozi cartárs végül nem jelentkezett, hogy mi oldotta meg a dolgot nála. Különben gyári a katalizátorom és még nem volt cserélve. Különösebb eseményem nem volt, egy 70 km-es út végén lassításkor egyszer csak bedobta a sárgát. Ez az út a tegnapi hűtőcserém után volt, de ezzel nemigen lehet összefüggésben. Hacsak az nem játszhat be, hogy vasárnap, amikor elszállít a hűtőm, a kifolyó fagyállót jól megtekerte a menetszél a kocsi alatt, meg a blokk bal oldali részén (nagy gőzfelhőt húztam magam után). Lambda esetleg meghülyült?

Elküldve
  Alex75 írta:
A tiéd már villanygázzal szerelt, igaz? Akkor gáz+fék egyszerre benyomod, nyomva tartod, gyújtás ráadod és számolod a villogásokat...

Igen elektromos pedál, de gondolom csak akkor villog valami ha hiba van. Mi villog, és hol tudom elérni a megfejtését?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.