Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Arra már én is gondoltam az pontosan merre található nem tudod?

Nem véletlen jobb oldalt a küszöb fedél alatt ami egybe van a központi zárral?

Köszike :)

Andris83:

A rádiót kihúztam és akkor is annyit mutatott a multiméter 1 századot se csökkent az Amper erőssége........

Nekem is sokat szopik :D Kimértük és a belső világításrendszer (28-as biztosíték a táblán) szívta, szerintem valahol zárlatos. Egyelőre kivettem a biztosítékot, most nincs kedvem a hibakereséshez, ha jó idő lesz, majd ráfexem az ügyre.

Elküldve
Nekem is sokat szopik :D Kimértük és a belső világításrendszer (28-as biztosíték a táblán) szívta, szerintem valahol zárlatos. Egyelőre kivettem a biztosítékot, most nincs kedvem a hibakereséshez, ha jó idő lesz, majd ráfexem az ügyre.

Én is agyaltam zárlaton....neked mennyit fogyasztott?

Ha kivetted a biztit akkor jó lett?

Most akkor nem ég benn a belsővilágítás?

Elküldve
Én is agyaltam zárlaton....neked mennyit fogyasztott?

Ha kivetted a biztit akkor jó lett?

Most akkor nem ég benn a belsővilágítás?

Adatokra nem emlékszem, de töredéke lett az áramfelvétel. Mondjuk azóta is merültem le, de azért egy dízelt nem lehet beröffenteni 1 hét állás után -5 és -10 fok közötti hőmérsékleten. Mondjuk én sose használok belső világítást, nem zavar, hogy nincs. Azért érdemes rámérni a 28-as bizt-ra, a belső világításra, mert ugye rengeteg kapcsoló=sok hibalehetőség (zárlat)

Elküldve
Adatokra nem emlékszem, de töredéke lett az áramfelvétel. Mondjuk azóta is merültem le, de azért egy dízelt nem lehet beröffenteni 1 hét állás után -5 és -10 fok közötti hőmérsékleten. Mondjuk én sose használok belső világítást, nem zavar, hogy nincs. Azért érdemes rámérni a 28-as bizt-ra, a belső világításra, mert ugye rengeteg kapcsoló=sok hibalehetőség (zárlat)

Oksa,köszönöm a tippet majd ránézek :D

Nem tudod véletlen hogy hol van a G astrában a riasztó berendezés?

csáááóó.....

Elküldve
Oksa,köszönöm a tippet majd ránézek :D

Nem tudod véletlen hogy hol van a G astrában a riasztó berendezés?

csáááóó.....

Attól függ. Gyári, vagy utólag beszerelt? A motortérben vagy a biztosítéktábla alatt szokott lenni tapasztalataim szerint a központi egység.

Elküldve
Attól függ. Gyári, vagy utólag beszerelt? A motortérben vagy a biztosítéktábla alatt szokott lenni tapasztalataim szerint a központi egység.

Hát azt nem tudom hogy gyári-e...

Neked van benne?

MIlyen kulcsod van hozzá?Nekem 2 gombos.

Különbözik valamiben a risztós és a nem riasztós kulcs hozzá?

Elküldve

Nem különbözik. Ha gyári a riasztó, azt onnan lehet megismerni hogy a vészvillogó kapcsolójában van a kis visszajelző LED-je. Ha ott nincs ilyen LED, akkor nem gyári a riasztó.

Elküldve
Nem különbözik. Ha gyári a riasztó, azt onnan lehet megismerni hogy a vészvillogó kapcsolójában van a kis visszajelző LED-je. Ha ott nincs ilyen LED, akkor nem gyári a riasztó.

Ha lepattintom a vészvillogó burkolatát akkor van benne valami kis piros led,de az nem nagyon szokott világítani.....

Elküldve
Ha lepattintom a vészvillogó burkolatát akkor van benne valami kis piros led,de az nem nagyon szokott világítani.....

Nem olyan, ehhez nem kell lepattintani a burkolatot, látszik anélkül is. Így ni:

149262-20110104-Ec1rYZ.jpg

Elküldve
Nem olyan, ehhez nem kell lepattintani a burkolatot, látszik anélkül is. Így ni:

149262-20110104-Ec1rYZ.jpg

Aham..akkor sztem nem gyári...a központi zárral egy dobozba szokott lenni?

Elküldve
Aham..akkor sztem nem gyári...a központi zárral egy dobozba szokott lenni?

Ha nem gyárid van, akkor tuti nincs egy dobozba a központi zárral.

A nem gyári riasztóknak saját távirányítójuk van, nem építik bele a kulcsba.

Elküldve
A nem gyári riasztóknak saját távirányítójuk van, nem építik bele a kulcsba.

Ez sem feltétlenül igaz...

Én például direkt olyan riasztót kértem (az enyém sem gyári), ami a gyári kulcsról tud működni, mert engem zavart volna ha a kulcskarikán a gyári távirányítós kulcs mellett ott lógott volna még egy távirányító... :D

Elküldve
Ez sem feltétlenül igaz...

Én például direkt olyan riasztót kértem (az enyém sem gyári), ami a gyári kulcsról tud működni, mert engem zavart volna ha a kulcskarikán a gyári távirányítós kulcs mellett ott lógott volna még egy távirányító... :D

Elvileg nekem is kulcsról működik le kell zárni utánna néhány másodperce belül megint lezárni és akkor aktiválod a riasztót!

Kinek hogy megy ez?

Elküldve
Ez sem feltétlenül igaz...

Én például direkt olyan riasztót kértem (az enyém sem gyári), ami a gyári kulcsról tud működni, mert engem zavart volna ha a kulcskarikán a gyári távirányítós kulcs mellett ott lógott volna még egy távirányító... :D

Ennek mi a működési elve? Tudtommal a riasztógyártók nem bíznak a gépjárműgyártók távirányítóiban, vagyis a riasztó hatástalanítását nem szokták rábízni a kocsi távirányítójára.

Elküldve

Ez meg riasztótól függ.

Nekem egyszeri zárásra be is riaszt, a másodszori zárás lenne a reteszelés (ezzel húzná fel az ablakokat illetve ezzel lehetne elérni hogy zárás után belülről se lehessen nyitni az ajtókat), de ez nekem valahogy távirányítóról nem működik, csak ha a kulcsot elfordítva tartom a zárban.

Elküldve
Ennek mi a működési elve? Tudtommal a riasztógyártók nem bíznak a gépjárműgyártók távirányítóiban, vagyis a riasztó hatástalanítását nem szokták rábízni a kocsi távirányítójára.

Miért?

Bármilyen távirányítót rá lehet programozni a komolyabb riasztók központi egységére, akkor miért pont a gyárit ne lehetne? Amúgy maga a gyár is (mármint az Opel) a gyári távirányítóra bízza az ilyesmit, ha annak megfelel akkor a riasztó gyártójának miért ne felelne meg?

Amúgy nem a "hatástalanítás" történik távirányító által, csak a riasztó kikapcsolása. :D Nagy különbség.

Elküldve

Hali.Kellene egy kis segítség.van egy g astrám 98-as évjárat 1.4 16w,és nem jó az ABS,nem úgy,hogy néha hanem teljesen 0,levettem a ma a kerekeket,hogy látok-e valamit,mindkét oladalon annyi furcsaság volt,hogy jön a kaszniból egy vezeték a végén csatlakozó ami csak úgy van,nem csatlakozik semmire,lehet hogy az lehet a hiba,annyit tudok hogy törve volt az autó(nem nálam),lehet amikor összerakták nem abs-es cuccokat tettek bele?

Elküldve
Hali.Kellene egy kis segítség.van egy g astrám 98-as évjárat 1.4 16w,és nem jó az ABS,nem úgy,hogy néha hanem teljesen 0,levettem a ma a kerekeket,hogy látok-e valamit,mindkét oladalon annyi furcsaság volt,hogy jön a kaszniból egy vezeték a végén csatlakozó ami csak úgy van,nem csatlakozik semmire,lehet hogy az lehet a hiba,annyit tudok hogy törve volt az autó(nem nálam),lehet amikor összerakták nem abs-es cuccokat tettek bele?

Szerintem nincs ABS nélküli G Astra "cucc".

Elküldve
Hali.Kellene egy kis segítség.van egy g astrám 98-as évjárat 1.4 16w,és nem jó az ABS,nem úgy,hogy néha hanem teljesen 0,levettem a ma a kerekeket,hogy látok-e valamit,mindkét oladalon annyi furcsaság volt,hogy jön a kaszniból egy vezeték a végén csatlakozó ami csak úgy van,nem csatlakozik semmire,lehet hogy az lehet a hiba,annyit tudok hogy törve volt az autó(nem nálam),lehet amikor összerakták nem abs-es cuccokat tettek bele?

Van egyáltalán benne ABS?

Elküldve

Sziasztok!

Két kérdésem lenne.

Mint említettem van egy 2002-es G-s Astrám. Valahol olvastam, hogy a hátsó ablak "spriccelőjét" állítani lehet valahogy. De a módszert nem mutatták. Valaki próbált már ilyet állítani. Az lenne a probléma vele, hogy ha bekapcsolom, akkor nem az ablakra spriccel, hanem elspriccel az ablak felett, tehát a mögöttem álló kocsi hűtőrácsára/elé. Ezen hogyan lehetne javítani?

A másik kérdésem pedig az lenne, hogy nem vagyok tisztában a levegőszűrő-pollenszűrő funckiójával. Nekem klíma nélküli kocsim van (motorszáma Z12XE), akkor most ebbe mindkettő szűrő kell vagy csak az egyik? Amit a Gyikban olvastam (kesztyűtartó kiszerelésével), az a pollenszűrő. Ez mindegyik kocsiban van? Milyen időközönként érdemes cserélni egy klíma nélküli autóban ezeket a szűrőket, illetve az üzemanyagszűrőt?

Köszönöm a válaszokat.

Elküldve
Mint említettem van egy 2002-es G-s Astrám. Valahol olvastam, hogy a hátsó ablak "spriccelőjét" állítani lehet valahogy. De a módszert nem mutatták. Valaki próbált már ilyet állítani. Az lenne a probléma vele, hogy ha bekapcsolom, akkor nem az ablakra spriccel, hanem elspriccel az ablak felett, tehát a mögöttem álló kocsi hűtőrácsára/elé. Ezen hogyan lehetne javítani?

Nekem ezt nem sikerült rendesen soha.

2 állása van, vagy felette spriccel a csomiajtóra, vagy az ablak legtetejére egy pontba. (kis fém spricnit tudod mozgatni a tokban)

Szívtam vele vagy 15 percet aztán végül megbarátkoztam az utóbbival, csak nem túl szép hogy törlés után is még sokáig csurog lefele :D

Elküldve
Miért?

Bármilyen távirányítót rá lehet programozni a komolyabb riasztók központi egységére, akkor miért pont a gyárit ne lehetne? Amúgy maga a gyár is (mármint az Opel) a gyári távirányítóra bízza az ilyesmit, ha annak megfelel akkor a riasztó gyártójának miért ne felelne meg?

Amúgy nem a "hatástalanítás" történik távirányító által, csak a riasztó kikapcsolása. :D Nagy különbség.

Az opel gyári riasztóját szerintem ne hasonlítsuk egy profi riasztóhoz. Ismerjük hogyan nyitják ki a G Astrákat, pont ezért nem bíznám rá a gyári kulcsra a riasztó kikapcsolását.

Szerintem nincs ABS nélküli G Astra "cucc".

Tudtommal, a világ ezen tájára szállítottak ABS nélküli cuccal. Lehet csak nem rakták össze rendesen. Nézd meg EPC-ben, hogy gyárilag van-e benne ABS. Ha ilyen kábellógós dolog van, akkor lehet csak a jeladónál van valami gebasz.

Mint említettem van egy 2002-es G-s Astrám. Valahol olvastam, hogy a hátsó ablak "spriccelőjét" állítani lehet valahogy. De a módszert nem mutatták. Valaki próbált már ilyet állítani. Az lenne a probléma vele, hogy ha bekapcsolom, akkor nem az ablakra spriccel, hanem elspriccel az ablak felett, tehát a mögöttem álló kocsi hűtőrácsára/elé. Ezen hogyan lehetne javítani?

A mosót ugyanúgy állítod mint az elsőket. Tűt bele. Bár sokat nem tudsz állítani, mert vagy nagyon föntre visz, vagy a mögötted lévőt locsolod.

Elküldve
Miért?

Bármilyen távirányítót rá lehet programozni a komolyabb riasztók központi egységére, akkor miért pont a gyárit ne lehetne? Amúgy maga a gyár is (mármint az Opel) a gyári távirányítóra bízza az ilyesmit, ha annak megfelel akkor a riasztó gyártójának miért ne felelne meg?

Amúgy nem a "hatástalanítás" történik távirányító által, csak a riasztó kikapcsolása. :) Nagy különbség.

Gyári riasztónál nem sok értelmetlenebb extra van...

De a gyári távirányítóra riasztót rakni talán még ilyen :D

Én nem bíznám ilyesmire az autóm az biztos.

A komolyabb riasztó sztem a Blue16 de az annyiba is kerül, és csak a közelítéses kulcs érintésével lehet kikapcsolni... bezárni/riasztani meg lehet a gyári távval, sztem ez a legkorrektebb így.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.