Korzika Elküldve December31, 2010 Megoszt Elküldve December31, 2010 Bavaria-nak! Érdekes,hogy valakinek pont ezek a hibái voltak 2 éve,akkor ez volt a válasz! Íme a hivatalos magyarázat, hogy pontosan mit jelent azt ne kérdezd: 1120: - Gázpedál 1. helyzetérzékelő, magas bemenet - Gázpedál 1. helyzetérzékelő, alacsony bemenet - Gázpedál 1-2 helyzetérzékelő, korreláció 1122: - Gázpedál 2. helyzetérzékelő, magas bemenet - Gázpedál 2. helyzetérzékelő, alacsony bemenet 1550: - Elektronikus fojtószelep szabályozás csökkentett teljesítmény - Elektronikus fojtószelep szabályozás, csak gyújtásvezérlés - Elektronikus fojtószelep szabályozás, motor leállítás Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve December31, 2010 Megoszt Elküldve December31, 2010 Bavaria-nak! Érdekes,hogy valakinek pont ezek a hibái voltak 2 éve,akkor ez volt a válasz! Én is ezeket a kódokat látom a videóról! A szakik majd segítenek megfejteni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve December31, 2010 Megoszt Elküldve December31, 2010 Íme a hivatalos magyarázat, hogy pontosan mit jelent azt ne kérdezd: 1120: - Gázpedál 1. helyzetérzékelő, magas bemenet - Gázpedál 1. helyzetérzékelő, alacsony bemenet - Gázpedál 1-2 helyzetérzékelő, korreláció 1122: - Gázpedál 2. helyzetérzékelő, magas bemenet - Gázpedál 2. helyzetérzékelő, alacsony bemenet 1550: - Elektronikus fojtószelep szabályozás csökkentett teljesítmény - Elektronikus fojtószelep szabályozás, csak gyújtásvezérlés - Elektronikus fojtószelep szabályozás, motor leállítás Nekem is hasonló kódokat dobott z14xe astrám. Kipucultam a folytószelepházat, majd ki is cseréltem, de semmi. Kicseréltem a gázpedált, de semmi. Kiderült, hogy a motorvezérlő elektronika szállt el. Szétégett valami panel a gázpedál jelének bemeneténél. De nekem csak a "gázpedál 2. helyzetérzékelő"-t írta, az 1.-t nem. Okosok azt mondták, lehet megsérült a vezeték. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vaga Elküldve December31, 2010 Megoszt Elküldve December31, 2010 Sziasztok, kérdésem csak annyi lenne, hogy sokallnátok e 25ezret munkadíjra, amiben benne van: olajcsere, kuplungszett csere, főtengelyszimering csere, hátsó fék csere, kézifékbowden csere, benzinszűrő csere. plusz karter takarítás nem vagyok otthon szervízdíjakban. Csak érdeklődés szintjén kérdezem. Üdv Boldogabb és balesetmentes, minden jóban gazdag Új Esztendőt Kívánok Nektek! Gábor Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve December31, 2010 Megoszt Elküldve December31, 2010 Sziasztok, kérdésem csak annyi lenne, hogy sokallnátok e 25ezret munkadíjra, amiben benne van: olajcsere, kuplungszett csere, főtengelyszimering csere, hátsó fék csere, kézifékbowden csere, benzinszűrő csere. plusz karter takarítás nem vagyok otthon szervízdíjakban. Csak érdeklődés szintjén kérdezem. Üdv Boldogabb és balesetmentes, minden jóban gazdag Új Esztendőt Kívánok Nektek! Gábor nem. az jó szám érte :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
vaga Elküldve December31, 2010 Megoszt Elküldve December31, 2010 nem. az jó szám érte :D akkor megnyugodtam. csak mer' ráadásul haver is a srác, szóval... picit kerekedett a szemem. De akkor ezek szerint okés. Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve December31, 2010 Megoszt Elküldve December31, 2010 akkor megnyugodtam. csak mer' ráadásul haver is a srác, szóval... picit kerekedett a szemem. De akkor ezek szerint okés. Köszi mennyi időt dolgozott rajta? Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve December31, 2010 Megoszt Elküldve December31, 2010 Sziasztok, kérdésem csak annyi lenne, hogy sokallnátok e 25ezret munkadíjra, amiben benne van: olajcsere, kuplungszett csere, főtengelyszimering csere, hátsó fék csere, kézifékbowden csere, benzinszűrő csere. plusz karter takarítás nem vagyok otthon szervízdíjakban. Csak érdeklődés szintjén kérdezem. Üdv Boldogabb és balesetmentes, minden jóban gazdag Új Esztendőt Kívánok Nektek! Gábor ingyen volt ennyi minden 25 ezerért... Link to comment Megosztás: More sharing options...
NagyPityke Elküldve December31, 2010 Megoszt Elküldve December31, 2010 Sziasztok, kérdésem csak annyi lenne, hogy sokallnátok e 25ezret munkadíjra, amiben benne van: olajcsere, kuplungszett csere, főtengelyszimering csere, hátsó fék csere, kézifékbowden csere, benzinszűrő csere. plusz karter takarítás nem vagyok otthon szervízdíjakban. Csak érdeklődés szintjén kérdezem. Üdv Boldogabb és balesetmentes, minden jóban gazdag Új Esztendőt Kívánok Nektek! Gábor Hello Ilyen haver nekem is jól jönne, igaz az én szerelőm is szuper. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kozi Elküldve Január1, 2011 Megoszt Elküldve Január1, 2011 BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK MINDENKINEK Új év új kezdet P0420=Katalizátor-átalakítási hatásfok (Bank 1) nem megfelelő (kicsi) buliról hazafelé dobta a drága, mit takar pontosan, mibe fáj a javítás? A katalizátor idén már volt cserélve, mivel a gyári szétégett. Segítséget előre is köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Január1, 2011 Megoszt Elküldve Január1, 2011 amit beletettek valószinüleg nem müködik rendesen. bontott, vagy utángyártott lett belerakva? a hibakódot értsd: a katalizátor hatásfoka gyenge. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kozi Elküldve Január1, 2011 Megoszt Elküldve Január1, 2011 amit beletettek valószinüleg nem müködik rendesen. bontott, vagy utángyártott lett belerakva? a hibakódot értsd: a katalizátor hatásfoka gyenge. A csere még márciusban volt, vadi új katalizátor, de nem értem mért csak most dob hibát és honnan vette azt mivel szerintem csak egy lambda van benne, még a kati elött de lehet tévedek Z14XE 2005 évi Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Január1, 2011 Megoszt Elküldve Január1, 2011 tévedsz. van egy katalizátor ellenörző lambdaszonda is, az a katalizátor után van. ok hogy vadi új, de gyári vagy utángyártott? ( mennyit fizettél érte? a gyári az vagy 250...) Link to comment Megosztás: More sharing options...
vaga Elküldve Január1, 2011 Megoszt Elküldve Január1, 2011 A csere még márciusban volt, vadi új katalizátor, de nem értem mért csak most dob hibát és honnan vette azt mivel szerintem csak egy lambda van benne, még a kati elött de lehet tévedek Z14XE 2005 évi Hali, BÚÉK mindenkinek! Nem csak egy szonda van, a kat után is van egy diagnosztikai szonda. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kozi Elküldve Január1, 2011 Megoszt Elküldve Január1, 2011 tévedsz. van egy katalizátor ellenörző lambdaszonda is, az a katalizátor után van. ok hogy vadi új, de gyári vagy utángyártott? ( mennyit fizettél érte? a gyári az vagy 250...) 120E állt meg ezek szerint utángyártott A második szonda nem lehet hibás? Hogy lehetne pontosabban kizárni melyik a rossz A katalizátor vagy a szonda Link to comment Megosztás: More sharing options...
nundee Elküldve Január1, 2011 Megoszt Elküldve Január1, 2011 Sziasztok! Először is B.Ú.É.K. mindenkinek!!! Másodszor: amióta beállt ez a hideg idő, azt tapasztalom, hogy terhelésváltáskor valami koppan az autó hátsó részében. Arra gondolok pontosan, hogy amikor váltok menet közben, a kuplung ráengedésekor hallom a koppanást. Üzemmeleg állapotban nincs gond. Ti esetleg tapasztaltok ilyet? Mi a franc lehet ez? A kipufogót átnéztem, minden tartó gumi a helyén, bár elég nagy a rendszer "holtjátéka", oldalirányba 20 cm-t simán meg lehet rángatni, minimális erőkifejtéssel. Köszi előre is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Január1, 2011 Megoszt Elküldve Január1, 2011 120E állt meg ezek szerint utángyártott A második szonda nem lehet hibás? Hogy lehetne pontosabban kizárni melyik a rossz A katalizátor vagy a szonda az utángyártott katalizátor. sajnos az utángyártott katalizátorok sokszor gyengén tisztitanak, és a szonda észreveszi. nem valószinü hogy a szondád rossz, az másmilyen hibakódot dob. meg lehet próbálni kicserélni, de nem hiszem. hogy használod az autót? városban tötyögsz vele, napi 3 km-t? Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Január1, 2011 Megoszt Elküldve Január1, 2011 Az rendben lévő dolog, hogy benzines létére hideg induláskor olyan fekete füstöt ereget, mintha diesel lenne? Ok, hogy a lambda olyankor még nem játszik, de azért nekem fura. Lehet, hogy csak a szép fehér hó miatt tűnt fel, hogy ereget? Link to comment Megosztás: More sharing options...
nundee Elküldve Január1, 2011 Megoszt Elküldve Január1, 2011 Az rendben lévő dolog, hogy benzines létére hideg induláskor olyan fekete füstöt ereget, mintha diesel lenne? Ok, hogy a lambda olyankor még nem játszik, de azért nekem fura. Lehet, hogy csak a szép fehér hó miatt tűnt fel, hogy ereget? Olajat nem csipegeti? Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Január1, 2011 Megoszt Elküldve Január1, 2011 Olajat nem csipegeti? Nem mondanám, egy periódus alatt max 1 dl, vagy annyi sem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kozi Elküldve Január2, 2011 Megoszt Elküldve Január2, 2011 az utángyártott katalizátor. sajnos az utángyártott katalizátorok sokszor gyengén tisztitanak, és a szonda észreveszi. nem valószinü hogy a szondád rossz, az másmilyen hibakódot dob. meg lehet próbálni kicserélni, de nem hiszem. hogy használod az autót? városban tötyögsz vele, napi 3 km-t? Hát változó a használat, de inkább városi forgalom 5-10km max 4-es fokozatban pörgetve, havi 1x hosszabb táv~200Km Link to comment Megosztás: More sharing options...
Humannet Elküldve Január2, 2011 Megoszt Elküldve Január2, 2011 Sziasztok Szeretném lecserélni a fagyállót, de nem találok semmi leeresztő csavart. Létezik rajt egyáltalán vagy vmi más módszerrel kell leereszteni? 98' 1.4 16V Ecotech a szekér. Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
KGR Elküldve Január2, 2011 Megoszt Elküldve Január2, 2011 Sziasztok Szeretném lecserélni a fagyállót, de nem találok semmi leeresztő csavart. Létezik rajt egyáltalán vagy vmi más módszerrel kell leereszteni? 98' 1.4 16V Ecotech a szekér. Köszi Nekem a hűtő bal oldalán alul van a csavar.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
KGR Elküldve Január2, 2011 Megoszt Elküldve Január2, 2011 Sziasztok! Először is B.Ú.É.K. mindenkinek!!! Másodszor: amióta beállt ez a hideg idő, azt tapasztalom, hogy terhelésváltáskor valami koppan az autó hátsó részében. Arra gondolok pontosan, hogy amikor váltok menet közben, a kuplung ráengedésekor hallom a koppanást. Üzemmeleg állapotban nincs gond. Ti esetleg tapasztaltok ilyet? Mi a franc lehet ez? A kipufogót átnéztem, minden tartó gumi a helyén, bár elég nagy a rendszer "holtjátéka", oldalirányba 20 cm-t simán meg lehet rángatni, minimális erőkifejtéssel. Köszi előre is! Nekem is hasonló jelentkezett karácsonykor. Nekem kiderült, hogy több felfogató le volt vágva a kocsiról. Ez egy évig nem jelentett gondot, viszont az a két tartókonzol ami elöl tartotta a kipufogót, szépen lerohadt a kocsiról. Vagy 2 órán keresztül kerestem, hogy miért üt fel a kipufogó, amikor megfogtam az egyik tartókonzolt és a kezemben maradt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Humannet Elküldve Január2, 2011 Megoszt Elküldve Január2, 2011 Nekem a hűtő bal oldalán alul van a csavar.. Akár hogy nézem a radiátoron nem látok csavart Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts