dsteel Elküldve December30, 2010 Elküldve December30, 2010 Valaki tudna egy fényképet készíteni, hogy melyik az a cső pontosan? Nekem is kint áll a kocsim és nem szeretnék pórul járni. Ha esetleg megtörténne nálam is, akkor mi a teendő, honnan veszem észre menet közben? Helyszínen meg tudom-e javítani gyorsan? Igen, ez engem is érdekelne, már ha dízelnél is fennáll a probléma, nemcsak benzinesnél. Az enyémnek is csak csillaggarázsa van, és tegnap reggel is -13 volt.
grofbandi Elküldve December30, 2010 Elküldve December30, 2010 Tipp: A Coupé pont ennyivel ül lejjebb a sima G Astrához képest. Mármint a szívó (1.8 v. 2.2), mert a Turbo még többel... :D Csak Coupé rugót nehéz találni, mint ahogy maga a Coupé is ritka. Itt nézz körül! Vannak 30 ill. 30/20 milliméteres ültetőrugók. De én a helyedben fontolóra venném az állítható magasságú futóművet is. Nekem az lesz majd, télen teljesen fel lesz tekerve, nyáron meg leültetem 5-6 centit.
Taxpayer Elküldve December30, 2010 Elküldve December30, 2010 csak egy lehetséges ok,igen és valóban nem múlik el a szorulás a trafó cserétől. csak kíváncsiság kedvéért mennyit fizetsz egy cseréért? csinálhatnál képet a trafóról ,hogy valóban gyári-e...vagy bosch ,vagy delphi Ha jól emlékszem kb 30.000,-Ft-ot fizettem múltkor. A régi trafót volt hogy visszakaptam, de azóta már eldobtam.
kertészgéza Elküldve December30, 2010 Elküldve December30, 2010 Le kellene csüccsenteni a vasat.Létezik valami olyan rugó ami 2-3 cm-t ültet?Több nem kell,mert pattog,meg felakadok vele. Nézegettem a neten,de csak 4-5 cm-t találok,az meg sok nekem. :D :) De hiszen dec. 27-én tetted bele a hosszabb Caravan rugókat!?
Robi81 Elküldve December30, 2010 Elküldve December30, 2010 Sziasztok! Van egy Opel Astra G Caravan 2,0DI x20dtl-es motorral és kb két hete az a problémám vele, hogy a hátramenetet (rükverc) nehezen tudom kapcsolni, van olyan hogy elsőre sikerül a hátramenetet kapcsolni, de van olyan hogy több probálkozás után lehet csak kapcsolni. A többi sebesség könnyen kapcsolható. Valaki tudna segíteni, hogy mi lehet a probléma vagy mit kéne megnézni rajta? Segítségetek előre is köszönöm! Üdv Robi
Lipi-G Elküldve December30, 2010 Elküldve December30, 2010 De hiszen dec. 27-én tetted bele a hosszabb Caravan rugókat!? Én sem tudom mit akarok már,csak kattog az agyam.
1.2 gcc Elküldve December30, 2010 Elküldve December30, 2010 Én sem tudom mit akarok már,csak kattog az agyam. Ugyanaz van nálad mint nálam, elfogott a tuning mánia és már azt sem tudod, hogy mit is tuningolj az autódon. :D Az a baj, hogy a csillagos égig lehet költeni a pénzt viszont sokszor fontosabb helyre is lehet költeni azt. :)
lacika1000 Elküldve December30, 2010 Elküldve December30, 2010 Ugyanaz van nálad mint nálam, elfogott a tuning mánia és már azt sem tudod, hogy mit is tuningolj az autódon. :D Az a baj, hogy a csillagos égig lehet költeni a pénzt viszont sokszor fontosabb helyre is lehet költeni azt. :) Igen osztom a véleményed ebben az évben 125.000 Ft-ot költöttem az autóra így tuningra nem is gondolok.
Lipi-G Elküldve December30, 2010 Elküldve December30, 2010 Igen osztom a véleményed ebben az évben 125.000 Ft-ot költöttem az autóra így tuningra nem is gondolok. Nem akarom én túlzásba vinni,csak hogy szépen nézzen ki!Csak az a baj nekem ez melós autó is,úgyhogy nézni kell a használhatóságot is. Ma megjött a hátsó lámpa is,elég vadító.Csak hogy most beleraktam a caravan rugókat,és beálltak,eléggé fent van a segge,majdhogynem csúnya.A gyári meg megnyúlt avval meg ül.ahhhhh....
szopcsi13 Elküldve December30, 2010 Elküldve December30, 2010 Arról nem is beszélve, hogy az autót igen okos emberek tervezték, minden paramétert optimalizálva. Minden átalakítással rövidül az élettartalma. Szerintem...
1.2 gcc Elküldve December30, 2010 Elküldve December30, 2010 Arról nem is beszélve, hogy az autót igen okos emberek tervezték, minden paramétert optimalizálva. Minden átalakítással rövidül az élettartalma. Szerintem... Ez pontosan így igaz! A fekete színű elemek színre fújásáról meg végleg letettem, lebeszéltek róla. Ez az autó gyári állapotban is gyönyörű! :D
grofbandi Elküldve December30, 2010 Elküldve December30, 2010 Arról nem is beszélve, hogy az autót igen okos emberek tervezték, minden paramétert optimalizálva. Minden átalakítással rövidül az élettartalma. Szerintem... Igen, a tuning inkább olyan embereknek ajánlott, akik viszonylag keveset használják az autót, inkább kedvtelésből tartják. Mint én... :D Ha viszont használom, akkor szeretném minden percét élvezni.
grofbandi Elküldve December30, 2010 Elküldve December30, 2010 Ez pontosan így igaz! A fekete színű elemek színre fújásáról meg végleg letettem, lebeszéltek róla. Ez az autó gyári állapotban is gyönyörű! :D Az pedig sokat dob rajta...
tgabika76 Elküldve December31, 2010 Elküldve December31, 2010 ...beleraktam a caravan rugókat,és beálltak,eléggé fent van a segge,majdhogynem csúnya.A gyári meg megnyúlt avval meg ül.ahhhhh.... Mert nem vaktában kell rugót cserélni mindenfélére ami eszébe jut az embernek, hanem ki kell nyitni az anyósoldali első ajtót, és ott a B oszlopon lesz egy típustábla, aminek a 6. és 7. sora megadja a tengelyek terhelhetőségét gyári állapotban. Namost, ha rendes helyről veszed a rugót, akkor azon szintén fel lesz tüntetve ez az adat, és abból már ki lehet kalkulálni hogy hogyan fog állni az autó: a nagyobb terhelésre méretezett rugóktól magasabb lesz az autó eleje/hátulja, a kisebbektől meg fordítva. Ezért van az hogy nem csak a karosszériaváltozatot kell nézni (azaz hogy egy rugó Caravanhoz való vagy 5 ajtóshoz), hanem a motortípust is, mert például a dízel motorok jóval nehezebbek, azokban elöl keményebb rugó van mint a benzinesekben.
Lipi-G Elküldve December31, 2010 Elküldve December31, 2010 Mert nem vaktában kell rugót cserélni mindenfélére ami eszébe jut az embernek, hanem ki kell nyitni az anyósoldali első ajtót, és ott a B oszlopon lesz egy típustábla, aminek a 6. és 7. sora megadja a tengelyek terhelhetőségét gyári állapotban. Namost, ha rendes helyről veszed a rugót, akkor azon szintén fel lesz tüntetve ez az adat, és abból már ki lehet kalkulálni hogy hogyan fog állni az autó: a nagyobb terhelésre méretezett rugóktól magasabb lesz az autó eleje/hátulja, a kisebbektől meg fordítva. Ezért van az hogy nem csak a karosszériaváltozatot kell nézni (azaz hogy egy rugó Caravanhoz való vagy 5 ajtóshoz), hanem a motortípust is, mert például a dízel motorok jóval nehezebbek, azokban elöl keményebb rugó van mint a benzinesekben. Nah köszi,ezekről én nem is tudtam,megint tanultam!Na majd vissza megyek,van egy jó pár caraván ,és majd válogatok. Köszi a hasznos infót.És BUÉK .
bavaria44 Elküldve December31, 2010 Elküldve December31, 2010 Tisztelt Márkatársak! Sajnos elért engem is a kis sárga "lámpaláz".... Megmondaná nekem valamelyikőtök,hogy a Z16XE 2003-as kiadású autómban hogy tudnám kivillogtatni a hibát? A kocsi "erőtlen " lesz egy kicsit,nem veszi ugy a lábam.. Mert ugyan eltűnik a leállítás után de véletlenszerűen előjön és szeretném az új évben ezzel kezdeni.. Ja és a GYIK-ben található fék+kuplung egyszerre plussz gyújtás kombót már próbáltam..lehet rosszul? Köszönöm megtisztelő válaszotokat! Mindenkinek kívánok Sikeres és Balesetmentes Boldog Új Évet!!
Barna Elküldve December31, 2010 Elküldve December31, 2010 Nekem két hete történt meg ez. Azt hittem összeesek mikor megláttam mi történt. A szelepdekli felső, hátsó részén található vékonyabb cső szokott elfagyni? Vagy melyik az a cső pontosan? Én tegnap a vastagabbat vettem le és volt benne trugyi összefagyva. Z14XEP-nél mindkettő csövet érdemes tisztítani. Ugyanaz a trutyi jut mindkettőbe. A képen, szemben állva, a két cső a motor jobb tetején a beöntő sapkával szemben. Régebbi motorokon (1.6-ost láttam) csak egy cső volt. http://data.motor-talk.de/data/galleries/1...mj-08-combo.jpg A két cső hivatalos neve: 55351522 - szellőző tömlő, hengerfej fedél a levegőszűrő könyökcsőhöz (vékonyabb) 55556031 - tömlő, szellőzés, hengerfej fedél a pillangózik testhez
speter Elküldve December31, 2010 Elküldve December31, 2010 Sziasztok! Van egy Opel Astra G Caravan 2,0DI x20dtl-es motorral és kb két hete az a problémám vele, hogy a hátramenetet (rükverc) nehezen tudom kapcsolni, van olyan hogy elsőre sikerül a hátramenetet kapcsolni, de van olyan hogy több probálkozás után lehet csak kapcsolni. A többi sebesség könnyen kapcsolható. Valaki tudna segíteni, hogy mi lehet a probléma vagy mit kéne megnézni rajta? Segítségetek előre is köszönöm! Üdv Robi Kuplungolj 2X, akkor is csinálja? Tisztelt Márkatársak! Sajnos elért engem is a kis sárga "lámpaláz".... Megmondaná nekem valamelyikőtök,hogy a Z16XE 2003-as kiadású autómban hogy tudnám kivillogtatni a hibát? A kocsi "erőtlen " lesz egy kicsit,nem veszi ugy a lábam.. Mert ugyan eltűnik a leállítás után de véletlenszerűen előjön és szeretném az új évben ezzel kezdeni.. Köszönöm megtisztelő válaszotokat! Mindenkinek kívánok Sikeres és Balesetmentes Boldog Új Évet!! Hasznos topicban benne van.
Korzika Elküldve December31, 2010 Elküldve December31, 2010 Tisztelt Márkatársak! Sajnos elért engem is a kis sárga "lámpaláz".... Megmondaná nekem valamelyikőtök,hogy a Z16XE 2003-as kiadású autómban hogy tudnám kivillogtatni a hibát? A kocsi "erőtlen " lesz egy kicsit,nem veszi ugy a lábam.. Mert ugyan eltűnik a leállítás után de véletlenszerűen előjön és szeretném az új évben ezzel kezdeni.. Ja és a GYIK-ben található fék+kuplung egyszerre plussz gyújtás kombót már próbáltam..lehet rosszul? Köszönöm megtisztelő válaszotokat! Mindenkinek kívánok Sikeres és Balesetmentes Boldog Új Évet!! Gáz-fék egyszerre benyom és gyújtás(nem kell indítani)!Utána meg a villogások számolása .A 10 villogás a 0 ,a többi értelemszerű! Majd írj,hogy mi lett!
bavaria44 Elküldve December31, 2010 Elküldve December31, 2010 Tisztelt Márkatársak! Sajnos elért engem is a kis sárga "lámpaláz".... Megmondaná nekem valamelyikőtök,hogy a Z16XE 2003-as kiadású autómban hogy tudnám kivillogtatni a hibát? A kocsi "erőtlen " lesz egy kicsit,nem veszi ugy a lábam.. Mert ugyan eltűnik a leállítás után de véletlenszerűen előjön és szeretném az új évben ezzel kezdeni.. Ja és a GYIK-ben található fék+kuplung egyszerre plussz gyújtás kombót már próbáltam..lehet rosszul? Köszönöm megtisztelő válaszotokat! Mindenkinek kívánok Sikeres és Balesetmentes Boldog Új Évet!! OK,megvan ,köszi..gáz+fék egyszerre benyom, nyomva tart, gyújtás ráad, és figyel és számolja a villogásokat.
gezoli Elküldve December31, 2010 Elküldve December31, 2010 Tisztelt Márkatársak! Sajnos elért engem is a kis sárga "lámpaláz".... Megmondaná nekem valamelyikőtök,hogy a Z16XE 2003-as kiadású autómban hogy tudnám kivillogtatni a hibát? A kocsi "erőtlen " lesz egy kicsit,nem veszi ugy a lábam.. Mert ugyan eltűnik a leállítás után de véletlenszerűen előjön és szeretném az új évben ezzel kezdeni.. Ja és a GYIK-ben található fék+kuplung egyszerre plussz gyújtás kombót már próbáltam..lehet rosszul? Köszönöm megtisztelő válaszotokat! Mindenkinek kívánok Sikeres és Balesetmentes Boldog Új Évet!! Itt megtalálod a kódoknak megfelelő hibát!
bavaria44 Elküldve December31, 2010 Elküldve December31, 2010 Itt megtalálod a kódoknak megfelelő hibát! Szia! Őszintén megmondva nem nagyon értelmezem a villogásait,ha megtennéd hogy megnézed itt: nagyon megköszönném!! SZia
KGR Elküldve December31, 2010 Elküldve December31, 2010 Sziasztok! Van egy Opel Astra G Caravan 2,0DI x20dtl-es motorral és kb két hete az a problémám vele, hogy a hátramenetet (rükverc) nehezen tudom kapcsolni, van olyan hogy elsőre sikerül a hátramenetet kapcsolni, de van olyan hogy több probálkozás után lehet csak kapcsolni. A többi sebesség könnyen kapcsolható. Valaki tudna segíteni, hogy mi lehet a probléma vagy mit kéne megnézni rajta? Segítségetek előre is köszönöm! Üdv Robi Szia, Néha nekem is ilyen. Valahol olvastam, hogy ez a G astránál előfordul. Ahogy tudom, előfordulhat, hogy a fogaskerekek nem úgy állnak meg egymással szemben, hogy össze tudjon csúszni. Ilyenkor kuplungot felengedem, majd berakom 1-esbe és utána már megy rögtön a hátramenet is.
szopcsi13 Elküldve December31, 2010 Elküldve December31, 2010 Sziasztok! Van egy Opel Astra G Caravan 2,0DI x20dtl-es motorral és kb két hete az a problémám vele, hogy a hátramenetet (rükverc) nehezen tudom kapcsolni, van olyan hogy elsőre sikerül a hátramenetet kapcsolni, de van olyan hogy több probálkozás után lehet csak kapcsolni. A többi sebesség könnyen kapcsolható. Valaki tudna segíteni, hogy mi lehet a probléma vagy mit kéne megnézni rajta? Segítségetek előre is köszönöm! Üdv Robi Nekem 3 G Astrával van kapcsolatom, de mind ezt csinálja. Ez ilyen. De ha csak két hete jött elő, akkor ott lehet lesz valami bibi!
Mc-elek Elküldve December31, 2010 Elküldve December31, 2010 Nekem 3 G Astrával van kapcsolatom, de mind ezt csinálja. Ez ilyen. De ha csak két hete jött elő, akkor ott lehet lesz valami bibi! már a corsába is ilyen volt :D
Recommended Posts