Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Az InSP semmi másra nem szolgál, csak tájékoztatásra. Magyarul, ha rendesen szervizeltetsz nem márkaszervizben, akkor is kigyullad, mert ott általában nem törlik Neked a feliratod. Ha egyébként mész szervizbe, kitörölheted Te is a feliratod: a GYIK topik első oldalán leírtak szerint:

ime: http://www.opelforum.hu/index.php?s=&s...ost&p=39251

Persze, ha ez emlékeztet a szervizre és egyébként is márkaszervizbe jársz, akkor hagyhatod békén :D

BUÉK Neked is, meg a többieknek is, bár ehhez még korán van...

Szerk.: itt le is írják, hogyan :) http://www.opelforum.hu/index.php?s=&s...st&p=709380

Köszönöm!

Elküldve
Éppen erre ajánlják a durván meghajtást ("menj el fagyizni 100 Km-re").............hogy leégjen a koksz a szelepnyakról, mert ez szorítja meg a szelepet

Ha a szelep beragadása okozná a problémát akkor miért múlik el gyújtótrafó cserétől?

Elküldve

Üdv Mindenkinek !!

Most aki tudja árulja el nekem, hogy hol a gránátban van a mototron a felsőholtponti jeladó Astra G 1.7 Diesel X17TDL

Szabad ijet kérdezni ugye mert új vagyok ha valaki segít köszönöm

Elküldve

Sziasztok valaki mondja meg nekem hogy kell levenni a ablaktörlőszárat,ugyanis a jobboldali szélvédő mosó szórófej mellett elfolyik az ablakmosó folyadék amikor mosni akarom és megnyomom a kart.Ezt onnan vetten észre hogy alig van nyomás,és hamar elfogy az ablakmosó folyadék.Próbáltam kézzel hozzáférni de a szélvédő alatti tálcát nem tudom addig kivenni ameddig az ablaktörlőlapát szárát nem tudom kiszedni.Egyébként valaki meg tudná mondani hogy mi baja a szórófejnek miért folyik mellé?Jó tanács mindenki akinek hidegen áll kint az autója vegye ki a kartel csővet és tisztítsa ki mert befagy.Akkora jégdugó volt benne hogy már az egész csőátmérőjét átérte.Csak azért jelzem mert ne hogy úgy járjatok mint én tavaly ilyenkor illetve sors társunk itt egy hete,hogy kinyomja az olajat mivel eldugul a kartel cső.Pedig tegnap Esztergomban voltam és mégis befagy. :D

Elküldve
Sziasztok valaki mondja meg nekem hogy kell levenni a ablaktörlőszárat,ugyanis a jobboldali szélvédő mosó szórófej mellett elfolyik az ablakmosó folyadék amikor mosni akarom és megnyomom a kart.Ezt onnan vetten észre hogy alig van nyomás,és hamar elfogy az ablakmosó folyadék.Próbáltam kézzel hozzáférni de a szélvédő alatti tálcát nem tudom addig kivenni ameddig az ablaktörlőlapát szárát nem tudom kiszedni.Egyébként valaki meg tudná mondani hogy mi baja a szórófejnek miért folyik mellé?Jó tanács mindenki akinek hidegen áll kint az autója vegye ki a kartel csővet és tisztítsa ki mert befagy.Akkora jégdugó volt benne hogy már az egész csőátmérőjét átérte.Csak azért jelzem mert ne hogy úgy járjatok mint én tavaly ilyenkor illetve sors társunk itt egy hete,hogy kinyomja az olajat mivel eldugul a kartel cső.Pedig tegnap Esztergomban voltam és mégis befagy. :)

Felhajtod a lapátot, mintha azt akarnád, hogy ne fagyjon a szélvédőhöz. Utána visszahajtod úgy, hogy ahol a lapát felfogatási pontja van, azt a végét megfogod és a lehajtással egyidejűleg felhajtod. :D Remélem érted

Utána látható lesz a csavar, amit dugókulcsal ki tudsz tekerni.

Talán azért folyik mellé, mert a gumicső elfáradt és kilyukadt vagy lelazult.

Elküldve
Felhajtod a lapátot, mintha azt akarnád, hogy ne fagyjon a szélvédőhöz. Utána visszahajtod úgy, hogy ahol a lapát felfogatási pontja van, azt a végét megfogod és a lehajtással egyidejűleg felhajtod. :D Remélem érted

Utána látható lesz a csavar, amit dugókulcsal ki tudsz tekerni.

Talán azért folyik mellé, mert a gumicső elfáradt és kilyukadt vagy lelazult.

Köszönöm a választ megpróbálom.Jó lenne ha házilag megoldható lenne a probléma. :)

Elküldve
Köszönöm a választ megpróbálom.Jó lenne ha házilag megoldható lenne a probléma. :D

Megoldható, ahogy a bemutatkozó topikban írtam, a zérushoz konvergáló műszaki vénámmal nekem sikerült lekapnom a 2 kart (nem könnyű, de sikerült, nagyon vékonka kis anya van rajta, és kicsit alá kell feszíteni a karnak, hogy lejöjjön.) Mindenképp jegyezd meg a pozícióját és úgy rakd vissza, nehogy túl kevéssé töröljön lefele,vagy épp ellenkezőleg: nehogy a műa takaróelemig csússzon. Készülj egy 10 literes vödörrel, tele lesz minden falevéllel, ha szerencséd van, arathatod is a búzacsírakezdeményeket (mondjuk lehet, h -10-ben hibernálódtak a megkezdemények)

Elküldve
Felhajtod a lapátot, mintha azt akarnád, hogy ne fagyjon a szélvédőhöz. Utána visszahajtod úgy, hogy ahol a lapát felfogatási pontja van, azt a végét megfogod és a lehajtással egyidejűleg felhajtod. :D Remélem érted

Utána látható lesz a csavar, amit dugókulcsal ki tudsz tekerni.

Talán azért folyik mellé, mert a gumicső elfáradt és kilyukadt vagy lelazult.

Ez a "kartel" cső hol található?

Elküldve
Szia

A tudásom a munkámból ered, autólámpa gyártás területen dolgozom. Sajnos minden gyártónál előfordulnak hasonló hibák, tömeggyártásnál ez elkerülhetetlen. A lámpában lévő gázt és a spirál anyagát nem a gyártó állítja elő, becsúsznak néha bakik, amiért folyamatosan reklamálnak a beszállítónak. Mindig tartsátok meg a blokkot és vigyétek vissza a hibás darabot, amit elemezve tanulhat a gyártó a hibájából.

Szia,

Csak nem GE Lighting? :D Én Energy :)

Elküldve
Igen, gondoltam, hogy arról van szó, de tényleg nem tudom hol tud befagyni...? :D

Nekem a karter cső körülbelül 40-cm hajlítva szelepfedél hátsó részéből indul ki és a ahol a pillangószelep takaró kerek fedél van odáig ér. Bilincs tartja mindkét végét.Remélem jól írtam le.Ebben a csőben fagy össze a karter trutyi és a vízpára.

Elküldve
Megoldható, ahogy a bemutatkozó topikban írtam, a zérushoz konvergáló műszaki vénámmal nekem sikerült lekapnom a 2 kart (nem könnyű, de sikerült, nagyon vékonka kis anya van rajta, és kicsit alá kell feszíteni a karnak, hogy lejöjjön.) Mindenképp jegyezd meg a pozícióját és úgy rakd vissza, nehogy túl kevéssé töröljön lefele,vagy épp ellenkezőleg: nehogy a műa takaróelemig csússzon. Készülj egy 10 literes vödörrel, tele lesz minden falevéllel, ha szerencséd van, arathatod is a búzacsírakezdeményeket (mondjuk lehet, h -10-ben hibernálódtak a megkezdemények)

köszönöm.

Elküldve
Nekem a karter cső körülbelül 40-cm hajlítva szelepfedél hátsó részéből indul ki és a ahol a pillangószelep takaró kerek fedél van odáig ér. Bilincs tartja mindkét végét.Remélem jól írtam le.Ebben a csőben fagy össze a karter trutyi és a vízpára.

Megbontás nélkül látni, hogy baja van? Vagy hogy találtad meg a dolgot?

Elküldve
Megbontás nélkül látni, hogy baja van? Vagy hogy találtad meg a dolgot?

Egyszerűen megnyomkodtam a csövet és érezni lehetett hogy tele van, leszedtem a csövet, a bilincseket csőfogóval,és kimostam megszárítottam, visszaraktam és kész.Igazából az érdekelne hogy miért trutyisodik el annyira ez a cső mert ez a trutyi fagy meg benne.Lehet hogy ez normális de lassan kezdek úgy gondolni a G astrámra mint a német haditechnikára a keleti fronton -20 fokban.Nem bírja a hideget. :D

Elküldve
Egyszerűen megnyomkodtam a csövet és érezni lehetett hogy tele van, leszedtem a csövet, a bilincseket csőfogóval,és kimostam megszárítottam, visszaraktam és kész.Igazából az érdekelne hogy miért trutyisodik el annyira ez a cső mert ez a trutyi fagy meg benne.Lehet hogy ez normális de lassan kezdek úgy gondolni a G astrámra mint a német haditechnikára a keleti fronton -20 fokban.Nem bírja a hideget. :D

Ez nem Opel probléma. Szinte az összes nem fűthető karter csöves benzines géppel előfordulhat. G Astra még jól is bánik velünk, a nívó pálcát nyomja ki. Más típusoknál a főtengely szimeringet... Ugyanazért trutyisodik, amiét a fojtószelep, alapjárati motor. Ahogy azokat is, ezt is illik rendszeresen ellenőrizni, szükség szerint pucolni. Főleg -10 alatt :)

Elküldve
Ez nem Opel probléma. Szinte az összes nem fűthető karter csöves benzines géppel előfordulhat. G Astra még jól is bánik velünk, a nívó pálcát nyomja ki. Más típusoknál a főtengely szimeringet...

Jaja, nekem nyomta ki a céges Fiaton a főtengelyszimmeringet, pedig az még csak nem is benzines, hanem dízel. Mondjuk ott találtak gyári megoldást a problémára, azóta fűthető kartergázcső van az autóban... ettől persze még el tud tömődni most is, de már legalább nem fagy bele.

Elküldve
Ha szelepszorulás lenne akkor miért javul meg trafócserétől 1 évre?

csak egy lehetséges ok,igen és valóban nem múlik el a szorulás a trafó cserétől.

csak kíváncsiság kedvéért mennyit fizetsz egy cseréért?

csinálhatnál képet a trafóról ,hogy valóban gyári-e...vagy bosch ,vagy delphi

Elküldve

S.O.S!!! Segítsetek kérlek fontos!!!!!! Az előbb indítanám az autót és azt tapasztalom, hogy a középkonzol kijelzője 0-zódik a gyújtáskulcsot elfordítom a motor egyet teker és nem indul. Az akksira gondoltam viszont a magnó meg minden rendesen működik. Mi lehet a baj? légyszi segítsetek mert este mennem kell vele dolgozni!!!! :D

Elküldve
S.O.S!!! Segítsetek kérlek fontos!!!!!! Az előbb indítanám az autót és azt tapasztalom, hogy a középkonzol kijelzője 0-zódik a gyújtáskulcsot elfordítom a motor egyet teker és nem indul. Az akksira gondoltam viszont a magnó meg minden rendesen működik. Mi lehet a baj? légyszi segítsetek mert este mennem kell vele dolgozni!!!! :D

Indításkor elhalványul minden? Akkor akksi.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.