Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Na ez Szuper!!! Köszönöm!!!!

Valami ilyesmit próbáltam felhajtani, de eddig nem jött össze, nem találtam!

Remélem ebben lesz válasz a kérdésemre is!

A motorblokkon nincs külön leeresztő, emiatt nem fogod tudni mindet leereszteni. Nekem volt hogy fele benne maradt, volt, hogy csak 1-1.5l. Ne kérdezd mitől függ :lol: A feltöltésnél is ez a játék megy: mivel a termosztát zárva van, csak a belső kört tudod felölteni, a hűtőt nem. Feltöltöd a Cold jelzésig, majd be kell indítani és megvárni míg nyit a termo és leszívja a tartályból a vizet. Aztán elvileg leállít, megvár míg kihűl és utánatölt. Aztán kis melegedés után legalább 2000 fordulaton járatni fél, egy percig. Ezzel légteleníted a rendszert és még fűtésed is lesz :lol: Megint leállít, kihűl, utánaönt szükség szerint:)

Elküldve
Nemrég értem haza, rokonlátogatásból, és megint fönnragadt a reflektorom.

Félre kellett állnom, mert akármit csináltam, a refi világított.

A világítást lekapcsolva is égett a refi.

Mitől lehet ez, indexkar, vagy a relé a biztitáblán ?

szerintem kar...

gondolom ugyan olyan f@sza mint a fastrába ,vagy Bcorsába.....ezeknél tudom hogy létezik ilyen betegség....

és elég nagy a hasonlóság a karoknál :lol:

Elküldve
Nemrég értem haza, rokonlátogatásból, és megint fönnragadt a reflektorom.

Félre kellett állnom, mert akármit csináltam, a refi világított.

A világítást lekapcsolva is égett a refi.

Mitől lehet ez, indexkar, vagy a relé a biztitáblán ?

Hali

Nekem a relé ilyen, már 1X leirtam hogy csináltam meg, és azóta nem volt bajom vele. Kivettem a relét, szétszettem, megtisztogattam, összeraktam és azóta jó

Elküldve
Nemrég értem haza, rokonlátogatásból, és megint fönnragadt a reflektorom.

Félre kellett állnom, mert akármit csináltam, a refi világított.

A világítást lekapcsolva is égett a refi.

Mitől lehet ez, indexkar, vagy a relé a biztitáblán ?

Szia nekem a relé érintkezője ragadt össze párszor,villogtattam és úgy maradt,persze forgalomba,amikor teszteltem a parkolóba,soha nem ragadt be.

Elküldve
Hali

Nekem a relé ilyen, már 1X leirtam hogy csináltam meg, és azóta nem volt bajom vele. Kivettem a relét, szétszettem, megtisztogattam, összeraktam és azóta jó

Karácsony ide, vagy oda nemsokára szétszedem..

Majd gutaütést kaptam, amikor még a motort is leállítottam, a refi meg csak világított..

Elküldve
Karácsony ide, vagy oda nemsokára szétszedem..

Majd gutaütést kaptam, amikor még a motort is leállítottam, a refi meg csak világított..

Hogyan sikerült lekapcsolni?

Elküldve
Hogyan sikerült lekapcsolni?

Hmmm..

Félreálltam az úton, az árok szélén, úgy hogy kifele világítsanak a lámpák.

Mert közben így is villogtak a szembe jövők, persze nem ok nélkül.

Szóval nyomkodtam sokáig a fénykörtöt, de semmi.

Aztán fixen átkapcsolgattam refire, meg vissza, de úgy se kapcsolt le..

Kb. 5-6 percig nyomkodtam össze-vissza a kart, aztán egyszercsak lekapcsolt, de hogy mitől, a jó ég tudja.

Utána elindultam végre.

Elküldve
Hmmm..

Félreálltam az úton, az árok szélén, úgy hogy kifele világítsanak a lámpák.

Mert közben így is villogtak a szembe jövők, persze nem ok nélkül.

Szóval nyomkodtam sokáig a fénykörtöt, de semmi.

Aztán fixen átkapcsolgattam refire, meg vissza, de úgy se kapcsolt le..

Kb. 5-6 percig nyomkodtam össze-vissza a kart, aztán egyszercsak lekapcsolt, de hogy mitől, a jó ég tudja.

Utána elindultam végre.

Általában relé gond szokott lenni, olyankor érdemes kivenni.

Elküldve

Szazstok igy ünnepi punnyadás után!

Kérdésem:a caravan hátsó lengéscsillapítói vajon hosszabbak e mint a sima 5 ajtósé?Egyáltalán különbözik valamiben?

Elküldve
Szazstok igy ünnepi punnyadás után!

Kérdésem:a caravan hátsó lengéscsillapítói vajon hosszabbak e mint a sima 5 ajtósé?Egyáltalán különbözik valamiben?

asszem veled már ezt megbeszéltük hogy nem egyformák :lol: ,hogy rövidebb vagy hosszan azt nem tudom ...

de holnap megmérem az 5 ajtósét :lol:

Elküldve
asszem veled már ezt megbeszéltük hogy nem egyformák :lol: ,hogy rövidebb vagy hosszan azt nem tudom ...

de holnap megmérem az 5 ajtósét :lol:

Nem emlékszem rá,de ha igen,bocsi.Már csak azért kérdem,mert a caravánét akarom berakni az 5 ajtósba,mivel sokat járok pakolva,meg futózva,egyszóval feljebb legyen,és ne üljön a segge az aszfaltra.

Elküldve
Nem emlékszem rá,de ha igen,bocsi.Már csak azért kérdem,mert a caravánét akarom berakni az 5 ajtósba,mivel sokat járok pakolva,meg futózva,egyszóval feljebb legyen,és ne üljön a segge az aszfaltra.

én kérek elnézést.... :lol:

félre olvastam....

én a csomagtérajtó teleszkópra gondoltam...

bocsi :lol:

Elküldve
Nem emlékszem rá,de ha igen,bocsi.Már csak azért kérdem,mert a caravánét akarom berakni az 5 ajtósba,mivel sokat járok pakolva,meg futózva,egyszóval feljebb legyen,és ne üljön a segge az aszfaltra.

Akkor ne lengéscsillapítót, hanem rugót cserélj, ugyanis az határozza meg a tengelyterhelést. Lehet hogy külsőleg (kiszerelve) semmi különbség nem látszik a Caravan és a sima 5 ajtós rugója között, de előbbié akkor is erősebb. Beszerelve már ki fog derülni, ugyanis nem ül le annyira az autó hátulja.

(Nekem a Corsában az eléggé kilágyult gyári rugók helyett hátul most Calibra ültetőrugó van, de még ezzel is magasabban áll a hátulja mint eddig, lévén a Calibra jóval nehezebb a Corsánál. Pedig ez a rugó még rövidebb is...)

Elküldve

Motor gyújtás probléma

Sziasztok!

2004-es Opel Astra Classic G 5 ajtós kocsim van.

Többször előfordult már ugyanaz a hiba, hogy világit a sárga motorhiba jelzés, és a motor nagyon egyenetlenül jár előfordul, hogy le is fullad.

Elvittem a szerelőhöz, kiolvasta a szervízkódot, megállapította, hogy gyújtáshiba történt. Ekkor hosszú töprendés után vagy gyújtótrafót vagy gyertyákat szoktak cserélni. Ez idáig kb 3 szor megismétlődött. Most hogy ismét nagyon hideg van, ismét itt a hiba. Szerintetek mi okozhat ilyen visszatérő problémát?

Elküldve
Motor gyújtás probléma

Sziasztok!

2004-es Opel Astra Classic G 5 ajtós kocsim van.

Többször előfordult már ugyanaz a hiba, hogy világit a sárga motorhiba jelzés, és a motor nagyon egyenetlenül jár előfordul, hogy le is fullad.

Elvittem a szerelőhöz, kiolvasta a szervízkódot, megállapította, hogy gyújtáshiba történt. Ekkor hosszú töprendés után vagy gyújtótrafót vagy gyertyákat szoktak cserélni. Ez idáig kb 3 szor megismétlődött. Most hogy ismét nagyon hideg van, ismét itt a hiba. Szerintetek mi okozhat ilyen visszatérő problémát?

Olvass, olvass és olvass...ezzel okosodsz... :lol:

Ez nem gyújtás hiba! a szerelőd pedig ..na mind1...szóval égés kimaradás! ami nem ugyanaz!

Elég sokszor, sok embernek előfordul...tök feleslegesen cserélgetitek a gyertyákat és a trafóhidat is! Egyszerűen le kell menni "fagyizni"...keress rá erre a kifejezésre és megtalálod a választ! valószínűleg elég sokat használod rövid távon hajtás nélkül a kocsit! :lol:

ui: 1.5 év alatt 4 hsz..ez igen :)

Elküldve
Nem emlékszem rá,de ha igen,bocsi.Már csak azért kérdem,mert a caravánét akarom berakni az 5 ajtósba,mivel sokat járok pakolva,meg futózva,egyszóval feljebb legyen,és ne üljön a segge az aszfaltra.

Szasztok. Én is igy jártam. 4-5 személlyel bekoszolt az ív a kerékbe( kicsit nagy az alufelni).

Szereztem havertől BMW rugót, azt hiszem E36-osé. Rövidebb mint az astráé, viszont vastagabb az anyaga.

Így még 1-2 centivel fentebb is van a segge, és ha megpakolom is ott marad.

Elküldve
Olvass, olvass és olvass...ezzel okosodsz... :lol:

Ez nem gyújtás hiba! a szerelőd pedig ..na mind1...szóval égés kimaradás! ami nem ugyanaz!

Elég sokszor, sok embernek előfordul...tök feleslegesen cserélgetitek a gyertyákat és a trafóhidat is! Egyszerűen le kell menni "fagyizni"...keress rá erre a kifejezésre és megtalálod a választ! valószínűleg elég sokat használod rövid távon hajtás nélkül a kocsit! :lol:

ui: 1.5 év alatt 4 hsz..ez igen :)

Hello Qpack!

Ha nem trafó probléma akkor a trafó cserétől miért múlik el mindig egy évre?

Nem vagyok autó guru, el tudná valami magyarázni , hogy a "fagyizás" itt mit jelent pontosan?

Elküldve
Hello Qpack!

Ha nem trafó probléma akkor a trafó cserétől miért múlik el mindig egy évre?

Nem vagyok autó guru, el tudná valami magyarázni , hogy a "fagyizás" itt mit jelent pontosan?

és gyári trafót raktok bele???

fagyizás: 4000-es fordulaton minimum 30 perc terhelés alatt :lol:

Elküldve
Hello Qpack!

Ha nem trafó probléma akkor a trafó cserétől miért múlik el mindig egy évre?

Valszeg az utángyári trafó addig bírja.(persze,ha tényleg az a hibás).

Elküldve

Az autóvillamossági szerelő azt állította, hogy eredeti gyári Opel gyújtótrafót tett a kocsimba, mégis kb 1 évig bírta csak. Normális ez?

Amikor a hiba először megjelent akkor a szerelők sokat töprengtek, hogy mi lehet a gond.

Először ők is arra gondoltak, hogy a hengerfej elszennyeződött, bekormolódott ezért valami speciális tisztítóanyaggal járatták benzin helyett ami szerintük teljesen megtisztítja belülről a motort. Fizettem érte vagy 30.000,-Ft-ot. A tisztítás után a hiba úgy tűnt, hogy elmúlt, de még haza sem értem a kocsival ismét kigyulladt a sárga hibalámpa és elkezdett háromhengerezni a kocsi. Ezután cseréltek gyújtótrafót ami kb 1 évre megoldotta a problémát.

Szóval valószínűleg a hibát mégsem a hengerfej elszennyeződése okozza.

Elküldve
Az autóvillamossági szerelő azt állította, hogy eredeti gyári Opel gyújtótrafót tett a kocsimba, mégis kb 1 évig bírta csak. Normális ez?

Amikor a hiba először megjelent akkor a szerelők sokat töprengtek, hogy mi lehet a gond.

Először ők is arra gondoltak, hogy a hengerfej elszennyeződött, bekormolódott ezért valami speciális tisztítóanyaggal járatták benzin helyett ami szerintük teljesen megtisztítja belülről a motort. Fizettem érte vagy 30.000,-Ft-ot. A tisztítás után a hiba úgy tűnt, hogy elmúlt, de még haza sem értem a kocsival ismét kigyulladt a sárga hibalámpa és elkezdett háromhengerezni a kocsi. Ezután cseréltek gyújtótrafót ami kb 1 évre megoldotta a problémát.

Szóval valószínűleg a hibát mégsem a hengerfej elszennyeződése okozza.

Szerintem az a 30 ezer a speciális tisztítóanyagért kicsit túlzás volt.

Tisztításképpen tankolhattál volna az autóba inkább bioetanolt..

Elküldve
Az autóvillamossági szerelő azt állította, hogy eredeti gyári Opel gyújtótrafót tett a kocsimba, mégis kb 1 évig bírta csak. Normális ez?

Amikor a hiba először megjelent akkor a szerelők sokat töprengtek, hogy mi lehet a gond.

Először ők is arra gondoltak, hogy a hengerfej elszennyeződött, bekormolódott ezért valami speciális tisztítóanyaggal járatták benzin helyett ami szerintük teljesen megtisztítja belülről a motort. Fizettem érte vagy 30.000,-Ft-ot. A tisztítás után a hiba úgy tűnt, hogy elmúlt, de még haza sem értem a kocsival ismét kigyulladt a sárga hibalámpa és elkezdett háromhengerezni a kocsi. Ezután cseréltek gyújtótrafót ami kb 1 évre megoldotta a problémát.

Szóval valószínűleg a hibát mégsem a hengerfej elszennyeződése okozza.

Mindenki annyit költ az autójára amennyit a pénztárcája elbír, de legtöbbször többet ér valakinek a tanácsa innen a fórumról mint akármelyik F-1-es szerelő.

Mert ezek az emberek a tapasztalatukat osztják meg másokkal.

Én is ugyanígy jártam, 3-as henger gyújtás kimaradás volt a hibakód. Nézegettem, hogy mennyiért tudnék venni gyújtáshidat. Ezután kaptam a fagyizós tanácsot( megjegyzem nem szerelőtől hanem innen a fórumról). 30km 4.-ben 120-130-cal. Lekopogjam másfél éve hibátlan!

Esetleg a hibakódot megírhatnád!

Elküldve
Szerintem az a 30 ezer a speciális tisztítóanyagért kicsit túlzás volt.

Tisztításképpen tankolhattál volna az autóba inkább bioetanolt..

Szerintem is sok volt, pláne hogy a hiba nem szűnt meg tőle ...

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.