tgabika76 Elküldve December21, 2010 Megoszt Elküldve December21, 2010 Ja a szerelő azt tanácsolta rövid utakra ne használjam az autót ilyen hidegekben. Sztem ennek semmi köze hozzá, a kollegámnál akinél ez előjött, éppen egy Veszprém-Szeged táv kb. 200. kilóméterénél folyt el az olaja. Mondjuk ez tavaly volt amikor nagyon hidegek voltak, mínusz 18 fokban meg szinte bármikor bele tud fagyni az az olajos trutyi ami a kartergázcsőben van. És ha egyszer megfagyott, akkor sztem hiába járatod alapjáraton, a fagydugó attól nem fog kiolvadni, a kartergáz annyira nem forró ott már... Sztem a biztos megoldás az ha leszeded azt a csövet és kitisztítod. Link to comment Megosztás: More sharing options...
palicska Elküldve December21, 2010 Megoszt Elküldve December21, 2010 Sztem ennek semmi köze hozzá, a kollegámnál akinél ez előjött, éppen egy Veszprém-Szeged táv kb. 200. kilóméterénél folyt el az olaja. Mondjuk ez tavaly volt amikor nagyon hidegek voltak, mínusz 18 fokban meg szinte bármikor bele tud fagyni az az olajos trutyi ami a kartergázcsőben van. És ha egyszer megfagyott, akkor sztem hiába járatod alapjáraton, a fagydugó attól nem fog kiolvadni, a kartergáz annyira nem forró ott már... Sztem a biztos megoldás az ha leszeded azt a csövet és kitisztítod. Hol találom azt a csövet? Házilag tisztítani tudom? Esetleg egy fényképet tudnál mutatni küldeni a csőről? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve December22, 2010 Megoszt Elküldve December22, 2010 Hiába küldök képet a céges autóm motorteréről, az alapján te nem találod meg az Astrában ezt a csövet... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Arter69 Elküldve December22, 2010 Megoszt Elküldve December22, 2010 Hali! Új vagyok az oldalon és abban kérném a segítségeteket, hogy van egy 2006-os újjonan vásárolt G-astrám és kb. 4 hónapja a bal eleje a kocsinak a sebesség növelésével egyre erőteljesebb búgó hangot ad ki. Először azt hittem, hogy a gumi lesz a ludas, de annak lecserélése után ez nem szünt meg. A fékek /tárcsák-betétek/ a szeptemberben lettek kicserélve szervízben. A lényeg, hogy fogalmam sincs, hogy mi lehet a búgó hang oka. A segítséget előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Humannet Elküldve December22, 2010 Megoszt Elküldve December22, 2010 Hali! Új vagyok az oldalon és abban kérném a segítségeteket, hogy van egy 2006-os újjonan vásárolt G-astrám és kb. 4 hónapja a bal eleje a kocsinak a sebesség növelésével egyre erőteljesebb búgó hangot ad ki. Először azt hittem, hogy a gumi lesz a ludas, de annak lecserélése után ez nem szünt meg. A fékek /tárcsák-betétek/ a szeptemberben lettek kicserélve szervízben. A lényeg, hogy fogalmam sincs, hogy mi lehet a búgó hang oka. A segítséget előre is köszönöm. Hali. Én csapágyra gondolnék.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve December22, 2010 Megoszt Elküldve December22, 2010 Hali! Új vagyok az oldalon és abban kérném a segítségeteket, hogy van egy 2006-os újjonan vásárolt G-astrám és kb. 4 hónapja a bal eleje a kocsinak a sebesség növelésével egyre erőteljesebb búgó hangot ad ki. Először azt hittem, hogy a gumi lesz a ludas, de annak lecserélése után ez nem szünt meg. A fékek /tárcsák-betétek/ a szeptemberben lettek kicserélve szervízben. A lényeg, hogy fogalmam sincs, hogy mi lehet a búgó hang oka. A segítséget előre is köszönöm. Hány km van benne? Egyébként én is csapágyra tippelek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve December22, 2010 Megoszt Elküldve December22, 2010 Mint írtam már elő melegítem a kocsit és úgy indulok el vele.Az hogy alapjáraton nem-e csinálja ezt a hibát ugyanúgy,azt nem tudom.De gondolom alapjáraton nincsen akkora nyomás és így az enyhe tömődés ki tud olvadni és a kartel gáz el tud vezetődni a rendszerben.De remélem még egyszer nem csinálja meg velem mert nem szép látvány mikor el megy a magzatvize, a bosszúságról nem is beszélve.Főleg karácsony előtt így részvétem.Ja a szerelő azt tanácsolta rövid utakra ne használjam az autót ilyen hidegekben. Hát kösz szépen gondoltam magamban.Nem akarom fikázni az opelt de meg gondolom kétszer is hogy milyen legyen a következő autóm. Hosszú távra ne használj ilyen szerelőt semmilyen időjárási körülmények között! :lol: Tanácsadónak itt a fórum, a szerelő oldja meg a problémát és ne hülye tanácsokkal traktáljon! :lol: Inkább passzoljon, ha nem tud megoldást. Az még mindig becsületesebb volna. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Arter69 Elküldve December22, 2010 Megoszt Elküldve December22, 2010 138.000 Km van benne! és kb mennyibe van ennek a cseréje általában? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve December22, 2010 Megoszt Elküldve December22, 2010 138.000 Km van benne! és kb mennyibe van ennek a cseréje általában? 20-25e. kb.Attól függően milyen minőségű az új.Az aggyal együtt van a csapágy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
steve78 Elküldve December22, 2010 Megoszt Elküldve December22, 2010 Hali! Új vagyok az oldalon és abban kérném a segítségeteket, hogy van egy 2006-os újjonan vásárolt G-astrám és kb. 4 hónapja a bal eleje a kocsinak a sebesség növelésével egyre erőteljesebb búgó hangot ad ki. Először azt hittem, hogy a gumi lesz a ludas, de annak lecserélése után ez nem szünt meg. A fékek /tárcsák-betétek/ a szeptemberben lettek kicserélve szervízben. A lényeg, hogy fogalmam sincs, hogy mi lehet a búgó hang oka. A segítséget előre is köszönöm. Egyenesen haladva óvatosan mozgasd jobbra-balra a kormányt, mintha szlalomoznál, és ha valamelyik irányba elfordítva a kormányt elhallgat a búgás, akkor nagy valószínűség szerint kerékcsapágy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
panizzi Elküldve December22, 2010 Megoszt Elküldve December22, 2010 Hogy lehet a legegyszerűbben kideríteni hogy Behr vagy Delphi rendszerű fűtés/szellőzés van-e az autónkban? A vezetőoldali ajtón a pedálok felé benézve ha ezt látod a műszerfal középső részének alján, akkor Delphi (jól látszik hogy csavarral van rögzítve a burkolat)... A kétféle szellőzőrendszernél ugye más a pollenszűrő mérete (erre vételkor figyelni kell), illetve a Delphi-rendszerű fűtésnek van egy típushibája (belsőlevegő-keringetés csappantyúja eltörik) amia Behr-re nem jellemző. Ez jó, nekem Behr van (2003-as évj.), nem is tört még el a csappantyú. Viszont az egyik régebbi astránál ez előfordult (1999-es évj.). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Humannet Elküldve December22, 2010 Megoszt Elküldve December22, 2010 20-25e. kb.Attól függően milyen minőségű az új.Az aggyal együtt van a csapágy. Függ attól is hogy ABS es vagy sima Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve December22, 2010 Megoszt Elküldve December22, 2010 Ez jó, nekem Behr van (2003-as évj.), nem is tört még el a csappantyú. Viszont az egyik régebbi astránál ez előfordult (1999-es évj.). Biztos vagy benne? Az enyém is 2003-as és Delphi rendszerű! Javítottam is a csappantyú tengelyét! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve December22, 2010 Megoszt Elküldve December22, 2010 Biztos vagy benne? Az enyém is 2003-as és Delphi rendszerű! Javítottam is a csappantyú tengelyét! nem az a lényeg hogy mikori,hanem delphi vagy behr... a delphi a törős :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve December22, 2010 Megoszt Elküldve December22, 2010 Sziasztok! Tegnap vettem egy Astra G Caravant. Összességében jó az autó, főleg az árához képest (775 ezer). Ami kicsit zavar, hogy váltáskor felpörög. De csak akkor, máskülönben ha csak kuplungolok, akkor nem. Az alapjárati motor tisztítása megoldás lehet? Lehet hogy már írtatok erről korábban, megpróbáltam visszaolvasni, de nagyon terjedelmes a fórum. Z22SE motorom van. Köszi előre is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Robi_ Elküldve December22, 2010 Megoszt Elküldve December22, 2010 nem az a lényeg hogy mikori,hanem delphi vagy behr... a delphi a törős :lol: Ott a pont. A legnagyobb baj hogy a delphi áramkorlátos végállással van még a behr az mikrokapcsolós. Dehát a delphi simán széjjelszakítja magát :S Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve December23, 2010 Megoszt Elküldve December23, 2010 nem az a lényeg hogy mikori,hanem delphi vagy behr... a delphi a törős :lol: Honnan lehet tudni alapból, hogy pl. nekem melyik van ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve December23, 2010 Megoszt Elküldve December23, 2010 Honnan lehet tudni alapból, hogy pl. nekem melyik van ? Nézd meg a hasznos topicot, pont tegnap írták be. Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve December23, 2010 Megoszt Elküldve December23, 2010 Nézd meg a hasznos topicot, pont tegnap írták be. Ok, köszi.:-) Ez pont jókor jött. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve December23, 2010 Megoszt Elküldve December23, 2010 Sziasztok! Tegnap vettem egy Astra G Caravant. Összességében jó az autó, főleg az árához képest (775 ezer). Ami kicsit zavar, hogy váltáskor felpörög. De csak akkor, máskülönben ha csak kuplungolok, akkor nem. Az alapjárati motor tisztítása megoldás lehet? Lehet hogy már írtatok erről korábban, megpróbáltam visszaolvasni, de nagyon terjedelmes a fórum. Z22SE motorom van. Köszi előre is! Majd belejössz és soha nem fog felpörögni. Szinte mindenki így kezdi, aztán megtanulja használni. Gondolom Te sem elektromos gázpedálos autóból ültél át ebbe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve December23, 2010 Megoszt Elküldve December23, 2010 Majd belejössz és soha nem fog felpörögni. Szinte mindenki így kezdi, aztán megtanulja használni. Gondolom Te sem elektromos gázpedálos autóból ültél át ebbe. Az a váltáskori felpörgés, tényleg jelenség. Mostanára kezdem megszokni ezt a gázpedál dolgot.:-) Közben megnéztem az autót.. Behr típusú fűtés/szellőzés van benne. Viszont, amikor először elindítom az autót hosszú állás után és bekapcsolom a fűtést, a motor csilingelve zörögve jár egy darabig. Aztán, kb. 1-2 perc után elhallgat. Van erre megoldás ? Azon kívül, hogy tekerjem följebb a rádiót :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve December23, 2010 Megoszt Elküldve December23, 2010 Az a váltáskori felpörgés, tényleg jelenség. Mostanára kezdem megszokni ezt a gázpedál dolgot.:-) Közben megnéztem az autót.. Behr típusú fűtés/szellőzés van benne. Viszont, amikor először elindítom az autót hosszú állás után és bekapcsolom a fűtést, a motor csilingelve zörögve jár egy darabig. Aztán, kb. 1-2 perc után elhallgat. Van erre megoldás ? Azon kívül, hogy tekerjem följebb a rádiót :lol: lehet hogy csapágyas a ventilátor??? a corsába is ez volt :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve December23, 2010 Megoszt Elküldve December23, 2010 lehet hogy csapágyas a ventilátor??? a corsába is ez volt :lol: Mondjuk, én is arra gondoltam első körben. Csak azt nem tudom javítható-e, vagy csere, mint az F astrában ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ASTRA G X16XEL Elküldve December23, 2010 Megoszt Elküldve December23, 2010 Sziasztok nekem tele volt szeméttel a fűtőmotor,meg a pollenszűrő,amióta kitakarítottam sokkal csendesebb lett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve December23, 2010 Megoszt Elküldve December23, 2010 Mondjuk, én is arra gondoltam első körben. Csak azt nem tudom javítható-e, vagy csere, mint az F astrában ? nemtom :lol: szerintem egybe... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts