Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Ja a szerelő azt tanácsolta rövid utakra ne használjam az autót ilyen hidegekben.

Sztem ennek semmi köze hozzá, a kollegámnál akinél ez előjött, éppen egy Veszprém-Szeged táv kb. 200. kilóméterénél folyt el az olaja. Mondjuk ez tavaly volt amikor nagyon hidegek voltak, mínusz 18 fokban meg szinte bármikor bele tud fagyni az az olajos trutyi ami a kartergázcsőben van. És ha egyszer megfagyott, akkor sztem hiába járatod alapjáraton, a fagydugó attól nem fog kiolvadni, a kartergáz annyira nem forró ott már... Sztem a biztos megoldás az ha leszeded azt a csövet és kitisztítod.

Link to comment
Megosztás:

Sztem ennek semmi köze hozzá, a kollegámnál akinél ez előjött, éppen egy Veszprém-Szeged táv kb. 200. kilóméterénél folyt el az olaja. Mondjuk ez tavaly volt amikor nagyon hidegek voltak, mínusz 18 fokban meg szinte bármikor bele tud fagyni az az olajos trutyi ami a kartergázcsőben van. És ha egyszer megfagyott, akkor sztem hiába járatod alapjáraton, a fagydugó attól nem fog kiolvadni, a kartergáz annyira nem forró ott már... Sztem a biztos megoldás az ha leszeded azt a csövet és kitisztítod.

Hol találom azt a csövet? Házilag tisztítani tudom? Esetleg egy fényképet tudnál mutatni küldeni a csőről?

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Új vagyok az oldalon és abban kérném a segítségeteket, hogy van egy 2006-os újjonan vásárolt G-astrám és kb. 4 hónapja a bal eleje a kocsinak a sebesség növelésével egyre erőteljesebb búgó hangot ad ki. Először azt hittem, hogy a gumi lesz a ludas, de annak lecserélése után ez nem szünt meg. A fékek /tárcsák-betétek/ a szeptemberben lettek kicserélve szervízben. A lényeg, hogy fogalmam sincs, hogy mi lehet a búgó hang oka. A segítséget előre is köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Új vagyok az oldalon és abban kérném a segítségeteket, hogy van egy 2006-os újjonan vásárolt G-astrám és kb. 4 hónapja a bal eleje a kocsinak a sebesség növelésével egyre erőteljesebb búgó hangot ad ki. Először azt hittem, hogy a gumi lesz a ludas, de annak lecserélése után ez nem szünt meg. A fékek /tárcsák-betétek/ a szeptemberben lettek kicserélve szervízben. A lényeg, hogy fogalmam sincs, hogy mi lehet a búgó hang oka. A segítséget előre is köszönöm.

Hali. Én csapágyra gondolnék..

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Új vagyok az oldalon és abban kérném a segítségeteket, hogy van egy 2006-os újjonan vásárolt G-astrám és kb. 4 hónapja a bal eleje a kocsinak a sebesség növelésével egyre erőteljesebb búgó hangot ad ki. Először azt hittem, hogy a gumi lesz a ludas, de annak lecserélése után ez nem szünt meg. A fékek /tárcsák-betétek/ a szeptemberben lettek kicserélve szervízben. A lényeg, hogy fogalmam sincs, hogy mi lehet a búgó hang oka. A segítséget előre is köszönöm.

Hány km van benne? Egyébként én is csapágyra tippelek.

Link to comment
Megosztás:

Mint írtam már elő melegítem a kocsit és úgy indulok el vele.Az hogy alapjáraton nem-e csinálja ezt a hibát ugyanúgy,azt nem tudom.De gondolom alapjáraton nincsen akkora nyomás és így az enyhe tömődés ki tud olvadni és a kartel gáz el tud vezetődni a rendszerben.De remélem még egyszer nem csinálja meg velem mert nem szép látvány mikor el megy a magzatvize, a bosszúságról nem is beszélve.Főleg karácsony előtt így részvétem.Ja a szerelő azt tanácsolta rövid utakra ne használjam az autót ilyen hidegekben. Hát kösz szépen gondoltam magamban.Nem akarom fikázni az opelt de meg gondolom kétszer is hogy milyen legyen a következő autóm.

Hosszú távra ne használj ilyen szerelőt semmilyen időjárási körülmények között! :lol: Tanácsadónak itt a fórum, a szerelő oldja meg a problémát és ne hülye tanácsokkal traktáljon! :lol: Inkább passzoljon, ha nem tud megoldást. Az még mindig becsületesebb volna.

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Új vagyok az oldalon és abban kérném a segítségeteket, hogy van egy 2006-os újjonan vásárolt G-astrám és kb. 4 hónapja a bal eleje a kocsinak a sebesség növelésével egyre erőteljesebb búgó hangot ad ki. Először azt hittem, hogy a gumi lesz a ludas, de annak lecserélése után ez nem szünt meg. A fékek /tárcsák-betétek/ a szeptemberben lettek kicserélve szervízben. A lényeg, hogy fogalmam sincs, hogy mi lehet a búgó hang oka. A segítséget előre is köszönöm.

Egyenesen haladva óvatosan mozgasd jobbra-balra a kormányt, mintha szlalomoznál, és ha valamelyik irányba elfordítva a kormányt elhallgat a búgás, akkor nagy valószínűség szerint kerékcsapágy.

Link to comment
Megosztás:

Hogy lehet a legegyszerűbben kideríteni hogy Behr vagy Delphi rendszerű fűtés/szellőzés van-e az autónkban?

A vezetőoldali ajtón a pedálok felé benézve ha ezt látod a műszerfal középső részének alján, akkor Delphi (jól látszik hogy csavarral van rögzítve a burkolat)...

A kétféle szellőzőrendszernél ugye más a pollenszűrő mérete (erre vételkor figyelni kell), illetve a Delphi-rendszerű fűtésnek van egy típushibája (belsőlevegő-keringetés csappantyúja eltörik) amia Behr-re nem jellemző.

Ez jó, nekem Behr van (2003-as évj.), nem is tört még el a csappantyú. Viszont az egyik régebbi astránál ez előfordult (1999-es évj.).

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Tegnap vettem egy Astra G Caravant. Összességében jó az autó, főleg az árához képest (775 ezer). Ami kicsit zavar, hogy váltáskor felpörög. De csak akkor, máskülönben ha csak kuplungolok, akkor nem. Az alapjárati motor tisztítása megoldás lehet? Lehet hogy már írtatok erről korábban, megpróbáltam visszaolvasni, de nagyon terjedelmes a fórum. Z22SE motorom van.

Köszi előre is!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Tegnap vettem egy Astra G Caravant. Összességében jó az autó, főleg az árához képest (775 ezer). Ami kicsit zavar, hogy váltáskor felpörög. De csak akkor, máskülönben ha csak kuplungolok, akkor nem. Az alapjárati motor tisztítása megoldás lehet? Lehet hogy már írtatok erről korábban, megpróbáltam visszaolvasni, de nagyon terjedelmes a fórum. Z22SE motorom van.

Köszi előre is!

Majd belejössz és soha nem fog felpörögni. Szinte mindenki így kezdi, aztán megtanulja használni. Gondolom Te sem elektromos gázpedálos autóból ültél át ebbe.

Link to comment
Megosztás:

Majd belejössz és soha nem fog felpörögni. Szinte mindenki így kezdi, aztán megtanulja használni. Gondolom Te sem elektromos gázpedálos autóból ültél át ebbe.

Az a váltáskori felpörgés, tényleg jelenség.

Mostanára kezdem megszokni ezt a gázpedál dolgot.:-)

Közben megnéztem az autót..

Behr típusú fűtés/szellőzés van benne.

Viszont, amikor először elindítom az autót hosszú állás után és bekapcsolom a fűtést, a motor csilingelve zörögve jár egy darabig.

Aztán, kb. 1-2 perc után elhallgat.

Van erre megoldás ?

Azon kívül, hogy tekerjem följebb a rádiót :lol:

Link to comment
Megosztás:

Az a váltáskori felpörgés, tényleg jelenség.

Mostanára kezdem megszokni ezt a gázpedál dolgot.:-)

Közben megnéztem az autót..

Behr típusú fűtés/szellőzés van benne.

Viszont, amikor először elindítom az autót hosszú állás után és bekapcsolom a fűtést, a motor csilingelve zörögve jár egy darabig.

Aztán, kb. 1-2 perc után elhallgat.

Van erre megoldás ?

Azon kívül, hogy tekerjem följebb a rádiót :lol:

lehet hogy csapágyas a ventilátor???

a corsába is ez volt :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.