Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

T doeme!

A Mobil 1 ESP Formula 5W-30 nem rendelkezik GM (Opel) jóváhagyással, ezért GM (Opel) autóba nem való.

Az ExxonMobil konszern GM (Opel) jóváhagyással rendelkező motorolaja a Mobil 1 New Life 0W-40.

Lassan olaj topicba való téma... én kicsit vitatkoznék ezzel... attól még hogy nincs rajta GM plecsni (valószínű nem fizettek érte), a Mobil_1_ESP_Formula_5W-30 egy igen jó olaj és nem hiszem, hogy bármi baja is lenne tőle bármilyen márkájú benzines autónak, ha az 5W30 jó bele egyébként. Én ezt használom, mióta kijött a szalonból az autó...

Link to comment
Megosztás:

Lassan olaj topicba való téma... én kicsit vitatkoznék ezzel... attól még hogy nincs rajta GM plecsni (valószínű nem fizettek érte), a Mobil_1_ESP_Formula_5W-30 egy igen jó olaj és nem hiszem, hogy bármi baja is lenne tőle bármilyen márkájú benzines autónak, ha az 5W30 jó bele egyébként. Én ezt használom, mióta kijött a szalonból az autó...

...és akkor még lehet egy olyan variáció is, hogy az olaj ugyan teljesíti a megfelelő gyártóművi előírást, azonban ez nincsen feltüntetve rajta. Idézet a Fuchs Oil oldaláról:

"...a fejlesztés során a General Motors is megerősítette a FUCHS termékek teljesítményét Dexos 2 szabvány fényében, és ezért kiadta a hivatalos jóváhagyását. Időközben a Dexos előírások is jelentősen megváltoztak. A legfontosabb változás a Dexos szabvány használatához kapcsolódó licencdíj. Mivel a licencdíj igen magas, ezért a termék árának kordában tartása végett tárgyalások kezdődtek a FUCHS és a GM között. Amíg a megállapodás nem születik meg, addig nem használhatjuk sem a Dexos logót, sem magát a szabványt.

Ezért jogi okokból a TITAN GT1 PRO FLEX SAE 5W-30 termékünkről az alábbi mondható el:

A TITAN GT1 PRO FLEX 5W-30 egy olyan termék, amely a Dexos 2 szabvány összes kritériumának megfelel műszaki szempontból, és a termék alkalmas lenne a hivatalos jóváhagyásra. Ezért mi továbbra is javasoljuk a TITAN GT1 PRO FLEX 5W-30 -at minden járműhoz, ahol a Dexos 2 minőségű motorolaj használata javasolt..."

Link to comment
Megosztás:

T Barna!

Az ExxonMobil konszern Mobil 1 ESP Formula 5W-30 motorolaja az alábbi követelményeket igénylő autókba való:

Ágazati követelmények:

ACEA: C2/C3

ACEA: A5/B5

API: SL / SM

JASO: DL-1-08

Gyártóművi követelmények:

BMW: Longlife 04

MB: 226.31, 229.51

Porshe: C30

VAG: 504 00, 507 00

Chrysler: MS-11106

PSA: B71 2290, B71 2297

A GM Z14XEP motorjába nem 5W-30 az előírás, hanem GM-LL-A-025 vagy Dexos2-t teljesítő motorolaj. Ami lehet 0W-40, 0W-30, 5W-30 viszkozitási osztályba tartozó.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Volt már valakinek olyan gondja, hogy a bal oldali ajtóba épített hangszóró kisebb hangerőn elhallgat? Ha felcsavarom a hangerőt, visszajön és utána halkan is szól. Aztán egyszer csak meghatározhatatlan idő után megint kimegy és így tovább... Nem torzít, a hangképe egyébként mint újkorában, sosem hajtottam meg, ha hangosabban hallgattam valamit, visszavettem a mélyből.

Szerintetek mi lehet?

Nekem sem szólt a bal oldali mikor vettem, másnap visszavittem kiderült nem is volt benne, gyárilag kifelejtették. Vagy teleportálódott. :lol: (CL2) De szó nélkül raktak bele egy gyárit.

Link to comment
Megosztás:

T Barna!

Az ExxonMobil konszern Mobil 1 ESP Formula 5W-30 motorolaja az alábbi követelményeket igénylő autókba való:

Ágazati követelmények:

ACEA: C2/C3

ACEA: A5/B5

API: SL / SM

JASO: DL-1-08

Gyártóművi követelmények:

BMW: Longlife 04

MB: 226.31, 229.51

Porshe: C30

VAG: 504 00, 507 00

Chrysler: MS-11106

PSA: B71 2290, B71 2297

A GM Z14XEP motorjába nem 5W-30 az előírás, hanem GM-LL-A-025 vagy Dexos2-t teljesítő motorolaj. Ami lehet 0W-40, 0W-30, 5W-30 viszkozitási osztályba tartozó.

Akkor a másik fele érdekelne. Mi baja lehet a Z14XEP-nek, ha Mobil 1 ESP Formula 5W-30 kerül bele?

Link to comment
Megosztás:

T doeme!

A Mobil 1 ESP Formula 5W-30 nem rendelkezik GM (Opel) jóváhagyással, ezért GM (Opel) autóba nem való.

Az ExxonMobil konszern GM (Opel) jóváhagyással rendelkező motorolaja a Mobil 1 New Life 0W-40.

Szia!

az alábbi helyen http://olajshop.hu/termekek/mobil/szemelyg...w_40/5l/details

a GM LL B 25 által jóváhagyott és bocsi 5W-40 es

köszi

Link to comment
Megosztás:

A kesztyűtartó kiakasztó műanyagot hogy lehet kiszedni az ajtóból??Mivel el van törve,és nem kapcsolja ki a lámpát benne.

Más,cseréltem izzót a sziv.gyujtóban,és látom,hogy a hamutál alatti kis müanyag lapocskára be van dugva az ülésfűtés mindkét csatija.Be lehet vezetékelve csak,vagy van benne fűtés.Eddig egyik astrámon sem volt ilyen.

Link to comment
Megosztás:

A kesztyűtartó kiakasztó műanyagot hogy lehet kiszedni az ajtóból??Mivel el van törve,és nem kapcsolja ki a lámpát benne.

Más,cseréltem izzót a sziv.gyujtóban,és látom,hogy a hamutál alatti kis müanyag lapocskára be van dugva az ülésfűtés mindkét csatija.Be lehet vezetékelve csak,vagy van benne fűtés.Eddig egyik astrámon sem volt ilyen.

Na ez érdekes kérdést vet fel bennem is.

Az én verdám 2004-es CL2 és nem világít sem a hamutartó sem a szivargyújtó. Ősöknek szintén CL2-es Astra van, de 2007-es és abban mindkettő világít.

Szerintetek ez mennyire extra, benne van mindben, vagy évjáratfüggő? Érdemes szétszednem és izzót cserélnem/keresnem?

Link to comment
Megosztás:

Na ez érdekes kérdést vet fel bennem is.

Az én verdám 2004-es CL2 és nem világít sem a hamutartó sem a szivargyújtó. Ősöknek szintén CL2-es Astra van, de 2007-es és abban mindkettő világít.

Szerintetek ez mennyire extra, benne van mindben, vagy évjáratfüggő? Érdemes szétszednem és izzót cserélnem/keresnem?

Érdemes megnézd,nem nagy bontással jár.Általában kicsúszik a foglalatból az égő mindenestől,és nem kap testet.Csak pár milit csúszik,és már nem pislog!

Link to comment
Megosztás:

A kesztyűtartó kiakasztó műanyagot hogy lehet kiszedni az ajtóból??Mivel el van törve,és nem kapcsolja ki a lámpát benne.

Más,cseréltem izzót a sziv.gyujtóban,és látom,hogy a hamutál alatti kis müanyag lapocskára be van dugva az ülésfűtés mindkét csatija.Be lehet vezetékelve csak,vagy van benne fűtés.Eddig egyik astrámon sem volt ilyen.

Hogy kiszedd a beletört elemet az ajtóból, neki kell esni egy lapos fejű csavarhúzóval és kifeszíteni, máshogy nem fog onnan kijönni, mivel az a valami pattintós

Link to comment
Megosztás:

A kesztyűtartó kiakasztó műanyagot hogy lehet kiszedni az ajtóból??Mivel el van törve,és nem kapcsolja ki a lámpát benne.

Más,cseréltem izzót a sziv.gyujtóban,és látom,hogy a hamutál alatti kis müanyag lapocskára be van dugva az ülésfűtés mindkét csatija.Be lehet vezetékelve csak,vagy van benne fűtés.Eddig egyik astrámon sem volt ilyen.

Nekem is benne vannak az ülésfűtés csatik és a TC csati is, de csak a baloldali küszöbben lévő zöld X1-es csatlakozóig vannak bekábelezve! Könnyen kideríthető, hogy az ülésedig van-e vezetve a kábel! Húzd ki az ülés alatti csatlakozót(egy sínen mozog) és, ha abban 2nél több (2 vezeték az övfeszítőé) vezeték van akkor lehet hogy be van kábelezve végig! Ha van oldallégzsákod is akkor biztos, hogy 2nél több a vezeték, de annak nem tudom hány kábel kell!

Üdv

Link to comment
Megosztás:

Nekem is benne vannak az ülésfűtés csatik és a TC csati is, de csak a baloldali küszöbben lévő zöld X1-es csatlakozóig vannak bekábelezve! Könnyen kideríthető, hogy az ülésedig van-e vezetve a kábel! Húzd ki az ülés alatti csatlakozót(egy sínen mozog) és, ha abban 2nél több (2 vezeték az övfeszítőé) vezeték van akkor lehet hogy be van kábelezve végig! Ha van oldallégzsákod is akkor biztos, hogy 2nél több a vezeték, de annak nem tudom hány kábel kell!

Üdv

Igen,van oldallufi is benne.no de majd kiderül.

Nagyon párásodik belülről,pedig a pollenszűrőt is kikaptam az este.Ötlet??

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.