Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Na rákérdeztem az érdi Difer-nél, ahol a kocsit vettem 2008-ban, mennyibe fájna a vezérműtengely csapágy lefogató csavar ellenőrzés.

Tömítés: 8300 Ft

Tömítő paszta: 5000 Ft

O gyűrű: 50 Ft

+ munkadíj: X Ft

_____________________

= 25000 Ft

Nem lehúzás, csak olyan opeles.

Én oda egyszer vittem, még az F Astrámat, majdnem fogyasztóvédelmi ügy lett belőle... attól még lehetnek jók, de én oda még egy autót soha többet...

Elküldve

Sziasztok.

Az autóm 2003-as. Azt hiszem azért van ennyi hibakód mert kiszedtem a reléket( a motortérben mindet). Ahogy nézem az összes hibakód relére utal. Remélem lesz megoldás, ha az, hogy viszem Wesszhez, akkor viszem. A benzinszűrő biztos hogy gyári és még csak 15000 Km van benne.

Elküldve
Na rákérdeztem az érdi Difer-nél, ahol a kocsit vettem 2008-ban, mennyibe fájna a vezérműtengely csapágy lefogató csavar ellenőrzés.

Tömítés: 8300 Ft

Tömítő paszta: 5000 Ft

O gyűrű: 50 Ft

+ munkadíj: X Ft

_____________________

= 25000 Ft

Nem lehúzás, csak olyan opeles.

Nemáááá :excl:

Elküldve
Valószínű, hidrotőkék csattognak, amíg meg nem jön nekik az olaj. Hideg időben előfordul az ilyesmi.

Nekem is csettenik párat de nem minden reggel csak mostanában sokszor. Lehet hogy nem jó az oil?? Alig van benne 9000(mármint az oilba)km.

Elküldve

A tiedre nincs visszahívás? Ha nincs, akkor már jópáran megcsináltuk és eddig kb senki sem vett tomítést, a régi tökéletes maradt. A paszta mihez is kell,ha tömítést cserélnek, akkor minek, ha nem cserélnek tömítést, akkor még csakcsak megértem, de ez az ár elég lehúzás. Az az O gyűrű, hova is kell? Furcsa nekem ez az alkatrészlista.

Olyat is hallottam, hogy éves szervizen megnézték ezt is. Talán Uhuéknál?

Nincs rá visszahívás, 2008-as. Csütörtök óta a harmadik macskajancsival beszéltem, mint munkafelvevővel, (ugyanott!) , ez válaszolt egyedül, fel is sorolt minden alkatrészt, meg kütyüt, ami eszébe jutott. Volt amelyik csodálkozott, hogy van a 2005 gyártásúakra visszahívás. Erre a szarságra, 2 éves kocsinál 15000 km-el nálam olyan 15000 Ft a fájdalomküszöb. Meg mi a ######ért kell nekem egy két éves kocsinál ilyesmivel foglalkozni?

Az O gyűrűt meg húzzák oda ahova gondolom.

Elküldve
Nincs rá visszahívás, 2008-as. Csütörtök óta a harmadik macskajancsival beszéltem, mint munkafelvevővel, (ugyanott!) , ez válaszolt egyedül, fel is sorolt minden alkatrészt, meg kütyüt, ami eszébe jutott. Volt amelyik csodálkozott, hogy van a 2005 gyártásúakra visszahívás. Erre a szarságra, 2 éves kocsinál 15000 km-el nálam olyan 15000 Ft a fájdalomküszöb. Meg mi a ######ért kell nekem egy két éves kocsinál ilyesmivel foglalkozni?

Az O gyűrűt meg húzzák oda ahova gondolom.

15.000-ért szerintem itt bárki megcsinálja Neked, de még az is igencsak lehúzás. :(

Szerk: én vettem egy loctite csavarrögzítőt az került 1200 Ft-ba. Ennyi volt az anyagköltség. Nomeg egy óra munka erőssen tetű tempóban. Ebben már benne volt egy sör is a szomszéddal.

Még ha veszel egy 8 nm-es nyomatékkulcsot is, akkor is 11200-nál jársz. (Elek kartárs biztos tud tanácsot adni, melyik boltban olcsó a Beta :excl: )

Elküldve
(Elek kartárs biztos tud tanácsot adni, melyik boltban olcsó a Beta :( )

Hi-hi-hi-hi! :excl:

Én itt helyben szóltam egy ismerősnek,ő elvitte szerelőhöz a kocsit, 2 csavar volt laza benne.(2006-os Z14xep).

Elküldve
Sziasztok!

Igen van klíma a gépben, és kb 15000 km és másfél évvel ezelőtt volt benzinszűrő cserélve. Ma megnéztem a relét és érdekeset láttam. Az összes relét kivettem és még mindig megy a benzinpumpa, igaz van benne egy titkos kapcsoló ami megszakítja a benzinpumpa tápját. Lehet, hogy külön be van utólagosan relézve és ez a kapcsoló a hibás. Holnap kimérem, mert olyan hangja van mintha akkor állna le a pumpa amikor jár a motor, amikor meg lefullad akkor felzümmög a szivattyú.

Sziasztok

- Ma kimértem a szivattyút, gyujtáson megvan a 12 volt, viszont ha jár a motor, nem szépen zümmög a szivattyú, csak kinlódik. Azt hiszem ez meghaladja a képességeimet, valami elektromos gubanc lehet.

Elküldve
(Elek kartárs biztos tud tanácsot adni, melyik boltban olcsó a Beta :excl: )

vatera :(

jó a beta csak drága..

ami még jó: izeltas,king tony,gedore,yokito,yato,bacho,condor. ezeket ismerem elég jók :lol:

Elküldve
Sziasztok

- Ma kimértem a szivattyút, gyujtáson megvan a 12 volt, viszont ha jár a motor, nem szépen zümmög a szivattyú, csak kinlódik. Azt hiszem ez meghaladja a képességeimet, valami elektromos gubanc lehet.

Álló motornál nem lehet fesz az AC-n. Ez biztonsági előírás álló motornál mehet az AC.

Elküldve

Sziasztok,

Furcsa zajra lettem figyelmes az utóbbi időben ami motortérből hallatszik.

Ha a motor üzemmeleg, alapjáraton monoton zajt hallani. Olyan mintha súrlódás vagy szívászaj lenne.

Kb 4 főtengelyfordulatonként ismétlődik. A motoron(Z14XEP, 73500km) mostanában a hosszbordásszíj és a feszítőgörgője lett cserélve.

Összefügghet az alkatrészcserével?

A motor teljesítményével, fogyasztásával nincs gond.

Tapasztaltatok már hasonlót?

Elküldve
Valószínű, hidrotőkék csattognak, amíg meg nem jön nekik az olaj. Hideg időben előfordul az ilyesmi.

most már emlékszem, ő is ezt mobdta. akkor szint check, kösz a válaszokat

Elküldve
Sziasztok,

Furcsa zajra lettem figyelmes az utóbbi időben ami motortérből hallatszik.

Ha a motor üzemmeleg, alapjáraton monoton zajt hallani. Olyan mintha súrlódás vagy szívászaj lenne.

Kb 4 főtengelyfordulatonként ismétlődik. A motoron(Z14XEP, 73500km) mostanában a hosszbordásszíj és a feszítőgörgője lett cserélve.

Összefügghet az alkatrészcserével?

A motor teljesítményével, fogyasztásával nincs gond.

Tapasztaltatok már hasonlót?

Vezérműtengely lefogató csavarokat utánhúzták már. A tiéd ha jól látom épp az érintettek között lehet. Ha nem csinálták meg, vagy nem tudod, ne használd.

Elküldve
Álló motornál nem lehet fesz az AC-n. Ez biztonsági előírás álló motornál mehet az AC.

Lehet én nem tudom jól, de akkor mi építi fel a benzinnyomást? Ráadom a gyújtást, hallani, hogy a szivattyú felépíti a nyomást és én utána szoktam indítózni. Persze van mikor nem várom meg, akkor is beindul, de tuti, hogy álló motorral, gyújtásra beindul a szivattyú a szükséges nyomás elérésig.

Elküldve
Vezérműtengely lefogató csavarokat utánhúzták már. A tiéd ha jól látom épp az érintettek között lehet. Ha nem csinálták meg, vagy nem tudod, ne használd.

Osztom az észrevételt! Nekem is ilyen hangok jöttek a törés előtt... Mihamarabb néz(es)d meg a vezérmű tengely lefogató csavarokat, ha nem akarsz 300e-t kiadni egy tengelytörés miatt...

Elküldve

Ma vettem észre a kézifékkart behúzva, hogy egy pontig nagyon könnyen lehet behúzni és már csak a végső állás felé kezd el fogni illetve kattanni. Éjszaka kint állt utcán az autó, viszont nem volt behúzva a kézifék.

Elküldve
Ma vettem észre a kézifékkart behúzva, hogy egy pontig nagyon könnyen lehet behúzni és már csak a végső állás felé kezd el fogni illetve kattanni. Éjszaka kint állt utcán az autó, viszont nem volt behúzva a kézifék.

Legalább nem fagyott be reggelre.

Elküldve

Bejöttek a hidegek és arra lettem figyelmes, hogy az első ablaktörlőm nagyon darabosan jár és fura nyekergő hangot ad!

Én arra gondolok, hogy a mechanika már nem a régi és talán belefagyott egy kis víz. Ha szétszedném és kitakarítanám illetve bezsíroznám az orvosolná a problémát?

Hogyan kell szétszedni az ablaktörlő szerkezetet? Egyáltalán szét lehet szedni?

Köszi!

Elküldve
Bejöttek a hidegek és arra lettem figyelmes, hogy az első ablaktörlőm nagyon darabosan jár és fura nyekergő hangot ad!

Én arra gondolok, hogy a mechanika már nem a régi és talán belefagyott egy kis víz. Ha szétszedném és kitakarítanám illetve bezsíroznám az orvosolná a problémát?

Hogyan kell szétszedni az ablaktörlő szerkezetet? Egyáltalán szét lehet szedni?

Köszi!

Ezt nekem is csinálja már egy jó ideje. :excl:

Elküldve
Bejöttek a hidegek és arra lettem figyelmes, hogy az első ablaktörlőm nagyon darabosan jár és fura nyekergő hangot ad!

Én arra gondolok, hogy a mechanika már nem a régi és talán belefagyott egy kis víz. Ha szétszedném és kitakarítanám illetve bezsíroznám az orvosolná a problémát?

Hogyan kell szétszedni az ablaktörlő szerkezetet? Egyáltalán szét lehet szedni?

Köszi!

t6nu11wqi7dg2n6yt2sn.jpg

Elküldve
Bejöttek a hidegek és arra lettem figyelmes, hogy az első ablaktörlőm nagyon darabosan jár és fura nyekergő hangot ad!

Én arra gondolok, hogy a mechanika már nem a régi és talán belefagyott egy kis víz. Ha szétszedném és kitakarítanám illetve bezsíroznám az orvosolná a problémát?

Hogyan kell szétszedni az ablaktörlő szerkezetet? Egyáltalán szét lehet szedni?

Köszi!

és ez:

insshgt6hgqh4dwhtk30.jpg

Elküldve
Bejöttek a hidegek és arra lettem figyelmes, hogy az első ablaktörlőm nagyon darabosan jár és fura nyekergő hangot ad!

Én arra gondolok, hogy a mechanika már nem a régi és talán belefagyott egy kis víz. Ha szétszedném és kitakarítanám illetve bezsíroznám az orvosolná a problémát?

Hogyan kell szétszedni az ablaktörlő szerkezetet? Egyáltalán szét lehet szedni?

Köszi!

Szerintem nem ott lesz a gond, maguk a lapátok keményednek meg és ezért pattognak el. Illetve az a műanyag izé, ami a karhoz erősíti őket van kikopva. Én lecseréltem és semmi gond vele. Ettől függetlenül egy zsírozás biztosan nem fog ártani neki.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.