Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Mermér ??

Mér kell azt a belsőt levegőkeringtetést kapcsolgatni ?

Én soha nem kapcsolgattam a régin sem.

Vagy van amikor magától kapcsolódik ?

Köszi a segítséget!

Én sem kapcsolgattam soha sem

Csak magátol el kezdett zugni bugni.

Elküldve
És a Z17DTL-ben milyen dolgozik?

Ez komoly? :lol: Azt sem tudod mire adtál ki nem kevés pénzt? :excl: :(

Próbálkozz az autó hátulján olvasható CDTI jelzés dekódolásával. :lol:

Elküldve
Mermér ??

Mér kell azt a belsőt levegőkeringtetést kapcsolgatni ?

Én soha nem kapcsolgattam a régin sem.

Vagy van amikor magától kapcsolódik ?

Igen, van. A szélvédőre irányítva nem lehet belső keringtetésen. Tehát, ha egyébként belsőre volna kapcsolva (mondjuk, hogy az előtted álló ne füstölje tele az utasteret vagy csak hamarabb szeretnél meleget érezni), akkor a szélvédőre irányítva visszaállítja külső levegőre.

Elküldve

motorszám elhelyezkedése :excl: csalfa, mert nem látszik, csak ha megkaparod...váltó és motor találkozásánál az olajszűrőtől jobbra

motszam.jpg

szerk: Z14XE, Z16XE

Elküldve

Sziasztok. Gondom van a külső hőmérséklet jelzőmmel. Három vízszintes vonalat mutat, néha számokat is. Kérdésem az, hogy egyszerű érzékelő cserével orvosolható a probláma? Vagy más gond is lehet vele?

Elküldve
Sziasztok. Gondom van a külső hőmérséklet jelzőmmel. Három vízszintes vonalat mutat, néha számokat is. Kérdésem az, hogy egyszerű érzékelő cserével orvosolható a probláma? Vagy más gond is lehet vele?

igen,de azért nézd meg a csatit is nem-e oxidáció viccelődik :excl:

Elküldve
Igen, van. A szélvédőre irányítva nem lehet belső keringtetésen. Tehát, ha egyébként belsőre volna kapcsolva (mondjuk, hogy az előtted álló ne füstölje tele az utasteret vagy csak hamarabb szeretnél meleget érezni), akkor a szélvédőre irányítva visszaállítja külső levegőre.

Igazad van, ezt a szitut elfelejtettem. :excl:

Dízelnél használtam a belső keringtetést, hogy hamarabb fűtsön.

Jut eszembe..

Van az autómban gyári ülésfűtés.

Bekapcsolom, de nem érzek semmilyen meleget, hogy fűtene..

Hogy lehet tesztelni, tényleg működik-e ?

Elküldve
Igazad van, ezt a szitut elfelejtettem. :excl:

Dízelnél használtam a belső keringtetést, hogy hamarabb fűtsön.

Jut eszembe..

Van az autómban gyári ülésfűtés.

De jó,az asszony mit nem adna érte!

Sajnos nem tudom,hogy lehetne tesztelni.

Elküldve
Ez komoly? :lol: Azt sem tudod mire adtál ki nem kevés pénzt? :( :lol:

Próbálkozz az autó hátulján olvasható CDTI jelzés dekódolásával. :lol:

Én azt hittem, hogy egyértelmű a kérdés. :excl:

Most megkérdezem pontosabban:

A honlapon található 4 cég közül melyiknek a rendszere dolgozik a z17dtl motorokban?

Én a bosch-ra tippelek, de nem vagyok benne biztos.

Azért kocsivásárlás előtt egy kicsit utánajártam az adagolós és a közös nyomócsöves rendszereknek, így sok utánajárás után döntöttem úgy, hogy erre a kocsira adom ki a nem kevés pénzt, illetve kérem meg a CIB lízinget, hogy támogasson meg anyagilag. Bár ne tettem volna!

Most töredelmesen bevallom, hogy kocsivásárlás előtt nem magoltam be azt, hogy adott autógyárnak melyik cég a beszállítója. Ezért az orbitális hibáért Én kérek elnézést :lol: .

Elküldve
Én azt hittem, hogy egyértelmű a kérdés. :excl:

Most megkérdezem pontosabban:

A honlapon található 4 cég közül melyiknek a rendszere dolgozik a z17dtl motorokban?

Én a bosch-ra tippelek, de nem vagyok benne biztos.

Azért kocsivásárlás előtt egy kicsit utánajártam az adagolós és a közös nyomócsöves rendszereknek, így sok utánajárás után döntöttem úgy, hogy erre a kocsira adom ki a nem kevés pénzt, illetve kérem meg a CIB lízinget, hogy támogasson meg anyagilag. Bár ne tettem volna!

Most töredelmesen bevallom, hogy kocsivásárlás előtt nem magoltam be azt, hogy adott autógyárnak melyik cég a beszállítója. Ezért az orbitális hibáért Én kérek elnézést :( .

Nemtom jó-e a topik..

Meg Nem okoskodásképpen..

Először én egy twinportosban gondolkodtam. Mondom kérek egy kis segítséget valamely banktól.

2 héttel a vásárlás után, most azt mondom, okosan döntöttem hogy csak nyóccszázhuszonötér vásároltam:-)

Elküldve
Jól tetted! :excl:

Most kellet volna CHF alapú hitelt felvenni, de a bankok most azt mondanák, hogy azért nem adnak, hogy Téged megvédjenek az árfolyamkockázattól.

Csak azt nem értem, hogy ez miért nem volt nekik fontos 140-160 forintos frankárfolyamnál?

K.pják be!

Elküldve
Én azt hittem, hogy egyértelmű a kérdés. :excl:

Most megkérdezem pontosabban:

A honlapon található 4 cég közül melyiknek a rendszere dolgozik a z17dtl motorokban?

Én a bosch-ra tippelek, de nem vagyok benne biztos.

Azért kocsivásárlás előtt egy kicsit utánajártam az adagolós és a közös nyomócsöves rendszereknek, így sok utánajárás után döntöttem úgy, hogy erre a kocsira adom ki a nem kevés pénzt, illetve kérem meg a CIB lízinget, hogy támogasson meg anyagilag. Bár ne tettem volna!

Most töredelmesen bevallom, hogy kocsivásárlás előtt nem magoltam be azt, hogy adott autógyárnak melyik cég a beszállítója. Ezért az orbitális hibáért Én kérek elnézést :( .

denso rendszer müködik a z17dtl be.

az opelek közül a legjobb rendszer, a legkevesebb meghibásodással.

10 bosch romlik el amig 1 denso.

cserébe drágább javitani, de nem kell.

Elküldve

Sziasztok!

Új fórumozó vagyok, igaz vendégként sokat olvastam már. Sajnos eddig még nem találtam a problémámra választ a fórumon. Nekem egy kombi 1.4 16V astrám van Z14XE motorkóddal. A probléma a következő,: -Indításkor szinte azonnal bepöccen, de azonnal fulladozni kezd, illetve lefullad. Ha tartom gázzal az 1500-2000 fordulatot el tudok indulni és 300-500 méter megtétele után, helyreáll a rend. Van alapjárat, megy rendesen addig míg le nem állítom, akkor ugyanis kezdődik elölről. A szerelőm azt mondta, valószinű, hogy a motorvezérlőt kell javítani, mert rengeteg hibakódot küld egyszerre, igaz a check engine lámpa nem ég. Szeretném kérdezni valakinek van e valami ötlete, a problémámra.

Köszönöm: Pityke

Elküldve
Aha!!!

Megint itt van a nem megfelelő fordulaton való használat....

Ez az egyik kedvenc témám :excl:

Nem elkiabálni akarom, de kb olyan 1,5 éve úgy használom az autót, hogy minden sebességben 3000 ig pörgetem mielőtt váltanék. városban csak 3. ig váltok fel :( plusz végre a megfelelő olaj van benne :lol: igaz többet eszik kicsivel 7-7,5 de nem érdekel mert ezek után nem jött már elő a hiba. Lehet szép lassan leégett a dzsuva. Legalábbis bízom benne. kopp kopp kopp :lol:

Elküldve
Sziasztok!

Új fórumozó vagyok, igaz vendégként sokat olvastam már. Sajnos eddig még nem találtam a problémámra választ a fórumon. Nekem egy kombi 1.4 16V astrám van Z14XE motorkóddal. A probléma a következő,: -Indításkor szinte azonnal bepöccen, de azonnal fulladozni kezd, illetve lefullad. Ha tartom gázzal az 1500-2000 fordulatot el tudok indulni és 300-500 méter megtétele után, helyreáll a rend. Van alapjárat, megy rendesen addig míg le nem állítom, akkor ugyanis kezdődik elölről. A szerelőm azt mondta, valószinű, hogy a motorvezérlőt kell javítani, mert rengeteg hibakódot küld egyszerre, igaz a check engine lámpa nem ég. Szeretném kérdezni valakinek van e valami ötlete, a problémámra.

Köszönöm: Pityke

Szia,üdv itt !

Majd kitaláljuk itt,hogy mi a gubanc.Én csak azt nem értem most,hogy mit jelent az,hogy

sok hibakódot küld ,de a sárga nem világít!Próbáltad kivillogtatni amúgy?Tudod a gáz+ fék és gyújtást rá.

Lehet,hogy ki van égve vagy netán kiiktatva a sárga veszedelem?

Elküldve
Szia,üdv itt !

Majd kitaláljuk itt,hogy mi a gubanc.Én csak azt nem értem most,hogy mit jelent az,hogy

sok hibakódot küld ,de a sárga nem világít!Próbáltad kivillogtatni amúgy?Tudod a gáz+ fék és gyújtást rá.

Lehet,hogy ki van égve vagy netán kiiktatva a sárga veszedelem?

A sárga biztosan működik nincs kiégve és kiiktatva sem. A szerelő mondta, hogy sok hibakódot küld egyszerre. Nem voltam ott. Állítólag kitörölték a hibakódokat és indítás után egyszerre jött vissza az összes. Elhoztam az autót azt mondta teszteljem, ha visszajön a hiba akkor ecu javítás, most jó igaz csak hazajöttem vele. Ma megpróbálom kivillogtatni.

Köszi: Pityke

Elküldve
A sárga biztosan működik nincs kiégve és kiiktatva sem. A szerelő mondta, hogy sok hibakódot küld egyszerre. Nem voltam ott. Állítólag kitörölték a hibakódokat és indítás után egyszerre jött vissza az összes. Elhoztam az autót azt mondta teszteljem, ha visszajön a hiba akkor ecu javítás, most jó igaz csak hazajöttem vele. Ma megpróbálom kivillogtatni.

Köszi: Pityke

És mit csinált rajta a hibakódtörlésen kívül?Ja és hol lax,merrefelé?

Elküldve
És mit csinált rajta a hibakódtörlésen kívül?Ja és hol lax,merrefelé?

Most kicsit el vagyok bizonytalanodva. Újpesten lakom és több mint tíz éve hordom ugyanahoz a szerelőhöz az autóimat, eddig mindig korrekt volt és én elégedet. Azt mondta tisztították a rendszert, igaz most itt a bizonytalanságom oka. Tehát: Nem tudtam jelen lenni a művelet alatt a munkám okán, délelőttre ígért telefonos információt, 14:30 kor azt mondta, még nem jöttek rá a hiba okára, most teszik fel műszerre. 15:50 kor hívott, hogy mehetek az autóért, most jó, de szerinte motorvezérlős lesz, mert a sok kitörölt hibakód egyszerre jött vissza és nem egyenként. Valóban a hazaútkor, minden rendben volt, mikor hazaértem újraindítottam és jó volt. Csak félek, hogy visszajön a hiba mert 50 ezret mondott a javításra. Ma lemegyek villogtatni és tesztelni utána írom a tapasztalatokat.

Elküldve
Most kellet volna CHF alapú hitelt felvenni, de a bankok most azt mondanák, hogy azért nem adnak, hogy Téged megvédjenek az árfolyamkockázattól.

Csak azt nem értem, hogy ez miért nem volt nekik fontos 140-160 forintos frankárfolyamnál?

K.pják be!

A bank nem jótékonysági intézmény, hanem az ördög jobbkeze... :excl: Pont le...ja, hogy az ügyfelet meg kell-e védeni, meg mi, hogy jó neki, neki a dudva kell vissza, kamattal.

Ha egy mód van rá, én kerülnék mostanában (is) minden hiteles ügyletet (tán ingatlant kivéve, mert ott sajnos sokszor szükséges rossz). Nem jó túlnyújtozkodni a takarón...

Elküldve
Sziasztok,

Ma kora reggel kellett elindulnom amikor még sehol sem volt eltakarítva a hó. Kb 20 km után az egyik városban arra lettem figyelmes, hogy fura hang jön a bal hátsó keréktől. Olyan volt mintha deffektem lenne (sebességtől függően mély ritmusos hang és még a kormányon is éreztem). Kiszálltam és semmit sem láttam. Megemeltem az autót, megrángattam a kereket, megnéztem a csavarokat és aláfeküdtem amennyire csak tudtam, de semmit sem láttam. Elindultam hazafelé elakadásjelzővel, majd észrevettem, hogy minél gyorsabban megyek, annál kevésbé érezni meg hallani valamit. Mire hazaértem teljesen megszűnt a jelenség. Arra gondolok, hogy valami latyak belement valahova és az adta ki a hangot, de nem hiszem el, hogy ez ilyet okozhatna. Találkozott már valaki ilyennel?

Sziasztok,

Erre senki nem tud választ?

Elküldve
Most kicsit el vagyok bizonytalanodva. Újpesten lakom és több mint tíz éve hordom ugyanahoz a szerelőhöz az autóimat, eddig mindig korrekt volt és én elégedet. Azt mondta tisztították a rendszert, igaz most itt a bizonytalanságom oka. Tehát: Nem tudtam jelen lenni a művelet alatt a munkám okán, délelőttre ígért telefonos információt, 14:30 kor azt mondta, még nem jöttek rá a hiba okára, most teszik fel műszerre. 15:50 kor hívott, hogy mehetek az autóért, most jó, de szerinte motorvezérlős lesz, mert a sok kitörölt hibakód egyszerre jött vissza és nem egyenként. Valóban a hazaútkor, minden rendben volt, mikor hazaértem újraindítottam és jó volt. Csak félek, hogy visszajön a hiba mert 50 ezret mondott a javításra. Ma lemegyek villogtatni és tesztelni utána írom a tapasztalatokat.

Kérdezd meg, hogy miket pucoltak (AGR-t, fojtószelepházat, ...). (Hidegebb időben pl. trafóhíd-vacakolás is jobban előjöhet, de hibakódokig ez is csak ötletelés).

Elküldve
Sziasztok,

Erre senki nem tud választ?

Esetleg kő/kavics szorult a gumiba, aztán letört belőle egy darab, vagy egy idő után kiköpte. Esetleg nézd át a futófelületet, nincs-e valahol nyoma ennek. (Szálszakadás esetleg, de az meg nem gyógyul meg magától...) :excl:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.