_Robi_ Elküldve November26, 2010 Megoszt Elküldve November26, 2010 Sziasztok! Rég jártam erre, de nem jövök rá sajnos a dolgokra. : 3-as henger gyújtás kimaradás, már egy éve is kezdte télen. Nyáron semmi gond, csak hidegben.... Hali! Egy élőadat kiolvasás jó információval szolgálhat. Próbálj keresni vmi olyan havert/szerelőt akinek van obd2es kábele vagy tech2je. Érdemes volna rátenni elindítani és különböző terhelési viszonyok mellet (alapjárat,kigyorsítás normális menet mindezeket hidegen melegen) nézni az értétkeket. Egy hozzáértő ezekből az élőadatokból simán látja ha a lambda a rossz. Lehet az hogy kezdődő gyújtó tr hiba. De tippelések és horror pénzek kifizetése helyett inkább előbb élőadat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
panizzi Elküldve November26, 2010 Megoszt Elküldve November26, 2010 Aztán, gondoltam kivillgtatom, továbbra is előjön még a 0303, bizonyára a memóriából. Gondolom ezt törölni kéne valahogy, de miután eljöttem a szerelőtől, mondván, hogy már nem világít, nem akartam visszamenni. Hogyan lehet törölni végeleg a tárolt hibát?Akkusarut vedd le kb. fél órára, ha jól rémlik. De csak ha megvan a radio code. Ez a módszer biztosan működik? Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve November26, 2010 Megoszt Elküldve November26, 2010 Ez a módszer biztosan működik? A hibakód csak szándékosan, műszerrel törölhető, az áramszünet nem ez a kategória. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November26, 2010 Megoszt Elküldve November26, 2010 Nem így van. Pontosabban nem minden esetben. Néhány hibakód törölhető áramtalanítással, mások (pl. légzsák hibák) csak műszerrel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
panizzi Elküldve November26, 2010 Megoszt Elküldve November26, 2010 Nem így van. Pontosabban nem minden esetben. Néhány hibakód törölhető áramtalanítással, mások (pl. légzsák hibák) csak műszerrel. AGR hibám van, ez törölhető? Lámpa nem jelzi a műszerfalon. Gondolom én, hogy beírta, mert egyszer rángatott az autó. Fék-gáz villogtatásra nincs hibajelzés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November26, 2010 Megoszt Elküldve November26, 2010 Ha nem tudod kivillogtatni (és a motorkontroll sem világít), akkor az szvsz már törlődött... Link to comment Megosztás: More sharing options...
oardka Elküldve November26, 2010 Megoszt Elküldve November26, 2010 Sziasztok! Kivillogtattam a hibát : Tehát a sorrend 10 3 10 10 a motorkód z14xe És az előző oldalon írtam a hibát Segitsetek légyszíves hogy mi lehet a hiba. Köszi! Sziasztok Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November26, 2010 Megoszt Elküldve November26, 2010 P0300=Különböző hengerek felismert égéskimaradás Nekem trafóhíd gyanús... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ErdAn Elküldve November26, 2010 Megoszt Elküldve November26, 2010 Sziasztok! Kivillogtattam a hibát : Tehát a sorrend 10 3 10 10 a motorkód z14xe És az előző oldalon írtam a hibát Segitsetek légyszíves hogy mi lehet a hiba. Köszi! Sziasztok A 10 = 0 Ez szerint: OBD2 Hibakód lista P0300=Különböző hengerek felismert gyújtáskimaradás Szerk: tgabika76 megelőzött. Rohadt lassú a netem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacika85 Elküldve November26, 2010 Megoszt Elküldve November26, 2010 P0300=Különböző hengerek felismert égéskimaradás Nekem trafóhíd gyanús... én cseréltem anno de nem változott semmi :excl: egyre több szaki tippel v.melyik szondára Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November26, 2010 Megoszt Elküldve November26, 2010 Aki ért angolul, az talál itt infókat a jelenségről, a lehetséges okokról és a megoldásokról is... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacika85 Elküldve November26, 2010 Megoszt Elküldve November26, 2010 Aki ért angolul, az talál itt infókat a jelenségről, a lehetséges okokról és a megoldásokról is... THX cartárs :lol: ezt kollégámmal lefordíttatom :( attól félek a héten beköszöntő hideg téli idővel egyre több embert ér majd utol a sárga lámpa :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacika85 Elküldve November26, 2010 Megoszt Elküldve November26, 2010 •Faulty oxygen sensor(s) ez lenne még az egyik tippem! Srácok akinek gyújtás hibája van annak, hogy indul az autó melegben? nálam pl 15 fok felett sokat teker és darabosan jár kb 1 percig. 15 fok alatt egyből elkapja pöcc indul és szépen jár. Nem lehet hogy ez is bezavar télen a keverék képzésben? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve November26, 2010 Megoszt Elküldve November26, 2010 P0300=Különböző hengerek felismert égéskimaradás Nekem trafóhíd gyanús... Nekem ugyanez volt a hibakódom! Javítás:4.-ben 120-140km/h 30-40km-en keresztül és megszűnt a hiba, azóta elő sem jött. Valamelyik hengernél a kokszosodás miatt nem zár be a szelep, ezért van a hibajelenség. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve November26, 2010 Megoszt Elküldve November26, 2010 Valamelyik hengernél a kokszosodás miatt nem zár be a szelep, ezért van a hibajelenség. Aha!!! Megint itt van a nem megfelelő fordulaton való használat.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lelike Elküldve November26, 2010 Megoszt Elküldve November26, 2010 Sziasztok Rég jártam erre :excl:. Kérdezném tőletek, hogy az mitől van, hogy ha odataposok a verdának komolyabban, akkor elég szépen nyomja a füstöt kifele.....vagyis nem a megszokott (normál) módon. Legalábbis nekem úgy tünik, hogy azért elég sok a füst mögöttem. Ez szerintetek mitől lehet? Dízel 2.0 dti. Kútról tankolok, Valvoline félszintetikus 10W-40 es olaj van benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve November26, 2010 Megoszt Elküldve November26, 2010 Sziasztok Rég jártam erre :excl:. Kérdezném tőletek, hogy az mitől van, hogy ha odataposok a verdának komolyabban, akkor elég szépen nyomja a füstöt kifele.....vagyis nem a megszokott (normál) módon. Legalábbis nekem úgy tünik, hogy azért elég sok a füst mögöttem. Ez szerintetek mitől lehet? Dízel 2.0 dti. Kútról tankolok, Valvoline félszintetikus 10W-40 es olaj van benne. Talán a porlasztócsúcsok koptak el? Katalizátor eltömődött, ürül a felgyülemlett lerakódás? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lelike Elküldve November26, 2010 Megoszt Elküldve November26, 2010 Talán a porlasztócsúcsok koptak el? Katalizátor eltömődött, ürül a felgyülemlett lerakódás? És ezeket a porlasztókat javítják? Vagy cserélik? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve November26, 2010 Megoszt Elküldve November26, 2010 És ezeket javítják? Vagy cserélik? Egy kis ismeretterjesztés! :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
steve78 Elküldve November26, 2010 Megoszt Elküldve November26, 2010 Egy kis ismeretterjesztés! :excl: És a Z17DTL-ben milyen dolgozik? Link to comment Megosztás: More sharing options...
odrif Elküldve November27, 2010 Megoszt Elküldve November27, 2010 Üdv! Opel Astra G-ben a belső keringtetés ajtaja eltört, és a belső keringetés motorja állandóan megy,ezt ugy vettem észre, hogy gyujtás ráadása után halk motorhangot hallottam a kesztyütartó felöl. Nos a kérdésem, hogy hol tudom ezt az alkatrészt beszerezni? Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Amusing Elküldve November27, 2010 Megoszt Elküldve November27, 2010 Üdv! Opel Astra G-ben a belső keringtetés ajtaja eltört, és a belső keringetés motorja állandóan megy,ezt ugy vettem észre, hogy gyujtás ráadása után halk motorhangot hallottam a kesztyütartó felöl. Nos a kérdésem, hogy hol tudom ezt az alkatrészt beszerezni? Köszönöm! kb 5 oldalanként le van írva :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
KGR Elküldve November27, 2010 Megoszt Elküldve November27, 2010 Sziasztok, Ma kora reggel kellett elindulnom amikor még sehol sem volt eltakarítva a hó. Kb 20 km után az egyik városban arra lettem figyelmes, hogy fura hang jön a bal hátsó keréktől. Olyan volt mintha deffektem lenne (sebességtől függően ritmusos hang és még a kormányon is éreztem). Kiszálltam és semmit sem láttam. Megemeltem az autót, megrángattam a kereket, megnéztem a csavarokat és aláfeküdtem amennyire csak tudtam, de semmit sem láttam. Elindultam hazafelé elakadásjelzővel, majd észrevettem, hogy minél gyorsabban megyek, annál kevésbé érezni meg hallani valamit. Mire hazaértem teljesen megszűnt a jelenség. Arra gondolok, hogy valami latyak belement valahova és az adta ki a hangot, de nem hiszem el, hogy ez ilyet okozhatna. Találkozott már valaki ilyennel? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve November27, 2010 Megoszt Elküldve November27, 2010 Üdv! Opel Astra G-ben a belső keringtetés ajtaja eltört, és a belső keringetés motorja állandóan megy,ezt ugy vettem észre, hogy gyujtás ráadása után halk motorhangot hallottam a kesztyütartó felöl. Nos a kérdésem, hogy hol tudom ezt az alkatrészt beszerezni? Köszönöm! Opel szervíz! 16.000ft. A bontót felejtsd el mert azoknak is ugyanez a baja! Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve November27, 2010 Megoszt Elküldve November27, 2010 Opel szervíz! 16.000ft. A bontót felejtsd el mert azoknak is ugyanez a baja! Mermér ?? Mér kell azt a belsőt levegőkeringtetést kapcsolgatni ? Én soha nem kapcsolgattam a régin sem. Vagy van amikor magától kapcsolódik ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts