Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
  vaga írta:
Sziasztok!

Rég jártam erre, de nem jövök rá sajnos a dolgokra. :

3-as henger gyújtás kimaradás, már egy éve is kezdte télen. Nyáron semmi gond, csak hidegben....

Hali!

Egy élőadat kiolvasás jó információval szolgálhat. Próbálj keresni vmi olyan havert/szerelőt akinek van obd2es kábele vagy tech2je. Érdemes volna rátenni elindítani és különböző terhelési viszonyok mellet (alapjárat,kigyorsítás normális menet mindezeket hidegen melegen) nézni az értétkeket. Egy hozzáértő ezekből az élőadatokból simán látja ha a lambda a rossz. Lehet az hogy kezdődő gyújtó tr hiba. De tippelések és horror pénzek kifizetése helyett inkább előbb élőadat.

Elküldve
  andris83 írta:
Aztán, gondoltam kivillgtatom, továbbra is előjön még a 0303, bizonyára a memóriából.

Gondolom ezt törölni kéne valahogy, de miután eljöttem a szerelőtől, mondván, hogy már nem világít, nem akartam visszamenni.

Hogyan lehet törölni végeleg a tárolt hibát?Akkusarut vedd le kb. fél órára, ha jól rémlik. De csak ha megvan a radio code.

Ez a módszer biztosan működik?

Elküldve
  panizzi írta:
Ez a módszer biztosan működik?

A hibakód csak szándékosan, műszerrel törölhető, az áramszünet nem ez a kategória.

Elküldve
  tgabika76 írta:
Nem így van. Pontosabban nem minden esetben. Néhány hibakód törölhető áramtalanítással, mások (pl. légzsák hibák) csak műszerrel.

AGR hibám van, ez törölhető? Lámpa nem jelzi a műszerfalon. Gondolom én, hogy beírta, mert egyszer rángatott az autó.

Fék-gáz villogtatásra nincs hibajelzés.

Elküldve

Sziasztok!

Kivillogtattam a hibát :

Tehát a sorrend 10 3 10 10 a motorkód z14xe

És az előző oldalon írtam a hibát

Segitsetek légyszíves hogy mi lehet a hiba.

Köszi!

Sziasztok

Elküldve
  oardka írta:
Sziasztok!

Kivillogtattam a hibát :

Tehát a sorrend 10 3 10 10 a motorkód z14xe

És az előző oldalon írtam a hibát

Segitsetek légyszíves hogy mi lehet a hiba.

Köszi!

Sziasztok

A 10 = 0

Ez szerint: OBD2 Hibakód lista

P0300=Különböző hengerek felismert gyújtáskimaradás

Szerk:

tgabika76 megelőzött.

Rohadt lassú a netem.

Elküldve
  tgabika76 írta:
P0300=Különböző hengerek felismert égéskimaradás

Nekem trafóhíd gyanús...

én cseréltem anno de nem változott semmi :excl:

egyre több szaki tippel v.melyik szondára

Elküldve
  tgabika76 írta:
Aki ért angolul, az talál itt infókat a jelenségről, a lehetséges okokról és a megoldásokról is...

THX cartárs :lol:

ezt kollégámmal lefordíttatom :(

attól félek a héten beköszöntő hideg téli idővel egyre több embert ér majd utol a sárga lámpa :excl:

Elküldve

•Faulty oxygen sensor(s) ez lenne még az egyik tippem!

Srácok akinek gyújtás hibája van annak, hogy indul az autó melegben? nálam pl 15 fok felett sokat teker és darabosan jár kb 1 percig.

15 fok alatt egyből elkapja pöcc indul és szépen jár. Nem lehet hogy ez is bezavar télen a keverék képzésben?

Elküldve
  tgabika76 írta:
P0300=Különböző hengerek felismert égéskimaradás

Nekem trafóhíd gyanús...

Nekem ugyanez volt a hibakódom!

Javítás:4.-ben 120-140km/h 30-40km-en keresztül és megszűnt a hiba, azóta elő sem jött.

Valamelyik hengernél a kokszosodás miatt nem zár be a szelep, ezért van a hibajelenség.

Elküldve
  gezoli írta:
Valamelyik hengernél a kokszosodás miatt nem zár be a szelep, ezért van a hibajelenség.

Aha!!!

Megint itt van a nem megfelelő fordulaton való használat....

Elküldve

Sziasztok

Rég jártam erre :excl:. Kérdezném tőletek, hogy az mitől van, hogy ha odataposok a verdának komolyabban, akkor elég szépen nyomja a füstöt kifele.....vagyis nem a megszokott (normál) módon. Legalábbis nekem úgy tünik, hogy azért elég sok a füst mögöttem. Ez szerintetek mitől lehet? Dízel 2.0 dti. Kútról tankolok, Valvoline félszintetikus 10W-40 es olaj van benne.

Elküldve
  Lelike írta:
Sziasztok

Rég jártam erre :excl:. Kérdezném tőletek, hogy az mitől van, hogy ha odataposok a verdának komolyabban, akkor elég szépen nyomja a füstöt kifele.....vagyis nem a megszokott (normál) módon. Legalábbis nekem úgy tünik, hogy azért elég sok a füst mögöttem. Ez szerintetek mitől lehet? Dízel 2.0 dti. Kútról tankolok, Valvoline félszintetikus 10W-40 es olaj van benne.

Talán a porlasztócsúcsok koptak el? Katalizátor eltömődött, ürül a felgyülemlett lerakódás?

Elküldve
  Zachi írta:
Talán a porlasztócsúcsok koptak el? Katalizátor eltömődött, ürül a felgyülemlett lerakódás?

És ezeket a porlasztókat javítják? Vagy cserélik?

Elküldve

Üdv!

Opel Astra G-ben a belső keringtetés ajtaja eltört, és a belső keringetés motorja állandóan megy,ezt ugy vettem észre, hogy gyujtás ráadása után halk motorhangot hallottam a kesztyütartó felöl.

Nos a kérdésem, hogy hol tudom ezt az alkatrészt beszerezni?

Köszönöm!

Elküldve
  odrif írta:
Üdv!

Opel Astra G-ben a belső keringtetés ajtaja eltört, és a belső keringetés motorja állandóan megy,ezt ugy vettem észre, hogy gyujtás ráadása után halk motorhangot hallottam a kesztyütartó felöl.

Nos a kérdésem, hogy hol tudom ezt az alkatrészt beszerezni?

Köszönöm!

kb 5 oldalanként le van írva :excl:

Elküldve

Sziasztok,

Ma kora reggel kellett elindulnom amikor még sehol sem volt eltakarítva a hó. Kb 20 km után az egyik városban arra lettem figyelmes, hogy fura hang jön a bal hátsó keréktől. Olyan volt mintha deffektem lenne (sebességtől függően ritmusos hang és még a kormányon is éreztem). Kiszálltam és semmit sem láttam. Megemeltem az autót, megrángattam a kereket, megnéztem a csavarokat és aláfeküdtem amennyire csak tudtam, de semmit sem láttam. Elindultam hazafelé elakadásjelzővel, majd észrevettem, hogy minél gyorsabban megyek, annál kevésbé érezni meg hallani valamit. Mire hazaértem teljesen megszűnt a jelenség. Arra gondolok, hogy valami latyak belement valahova és az adta ki a hangot, de nem hiszem el, hogy ez ilyet okozhatna. Találkozott már valaki ilyennel?

Elküldve
  odrif írta:
Üdv!

Opel Astra G-ben a belső keringtetés ajtaja eltört, és a belső keringetés motorja állandóan megy,ezt ugy vettem észre, hogy gyujtás ráadása után halk motorhangot hallottam a kesztyütartó felöl.

Nos a kérdésem, hogy hol tudom ezt az alkatrészt beszerezni?

Köszönöm!

Opel szervíz!

16.000ft.

A bontót felejtsd el mert azoknak is ugyanez a baja!

Elküldve
  gezoli írta:
Opel szervíz!

16.000ft.

A bontót felejtsd el mert azoknak is ugyanez a baja!

Mermér ??

Mér kell azt a belsőt levegőkeringtetést kapcsolgatni ?

Én soha nem kapcsolgattam a régin sem.

Vagy van amikor magától kapcsolódik ?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.