Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
kolléga ezt villogta ki, szerintetek csere v manipulálható?

P0141=Lambdaszonda-fűtő áramkör (Bank 1. szonda 2) funkció-rendellenesség

ez így csak fél info...

P0141 ből négy fajta hiba van.

Lambda-szonda fűtőáramkör alacsony feszültség (1 hengersor 2 érzékelő)

Lambda-szonda fűtőáramkör magas feszültség (1 hengersor 2 érzékelő)

O2 érzékelő fűtés áramkör hiba (1. hengersor, 2-es érzékelő)

O2 érzékelő fűtőáramkör nincs a névleges tartományban (1. hengersor, 2. érzékelő)

Szerintem gépet neki....

Elküldve

Sziasztok!

Azt szeretném megkérdezni, hogy ha lemerült az elem a slusszkulcsban azt csak márkaszervizben lehet cserélni vagy otthon Én is kicserélhetem mindenféle gond nélkül?

Üdv.:

Kókusz

Elküldve
Sziasztok!

Azt szeretném megkérdezni, hogy ha lemerült az elem a slusszkulcsban azt csak márkaszervizben lehet cserélni vagy otthon Én is kicserélhetem mindenféle gond nélkül?

Üdv.:

Kókusz

szia

ki tudod cserélni

kulcs hátulján van egy kis rés, ott egy csavarhúzóval picit megfeszíted és úgy szét tudod húzni a kulcsot

Elküldve
szia

ki tudod cserélni

kulcs hátulján van egy kis rés, ott egy csavarhúzóval picit megfeszíted és úgy szét tudod húzni a kulcsot

Óvatosan az elem kivételével nehogy kiszakadjon a panelból az elemtartó. De amúgy kis kézügyességgel simán megoldható CR2032 kell bele :excl:

Elküldve

Hello!

Mai nap szomorúan vettem észre, hogy fogy a hűtővizem, mégpedig egy termosztát csere óta(nem zárt rendesen, de már jó, és a kis körbe nagyobb tud lenni a nyomás...sajnos). A víz a lábtérbe jut, nedves a szőnyeg. Nem drámai, de azért mégse jó. Kb fél lityi fagyállót kellett rátöltenem. Az nagy kérdésem, hogy valaki járt-e már hasonló helyzetbe, illetve ki kell-e a fűtő radiátor cseréhez operálni a műszerfalat... vagy próbáljam meg a tömítő varázsszert a vízbe tölteni???!! Bár én ilyenekbe nagyon nem hiszek...

Akad itt egy radiátor, valaki nézzen már rá hogy sn. alapján jó-e a az enyémbe? 52479236 nem biztos, hogy jó, mert angol autóból való.

2001 G astra bertone cabrio. Z18XE manual klíma

kössszi

SZP

Elküldve
Hello!

Mai nap szomorúan vettem észre, hogy fogy a hűtővizem, mégpedig egy termosztát csere óta(nem zárt rendesen, de már jó, és a kis körbe nagyobb tud lenni a nyomás...sajnos). A víz a lábtérbe jut, nedves a szőnyeg. Nem drámai, de azért mégse jó. Kb fél lityi fagyállót kellett rátöltenem. Az nagy kérdésem, hogy valaki járt-e már hasonló helyzetbe, illetve ki kell-e a fűtő radiátor cseréhez operálni a műszerfalat... vagy próbáljam meg a tömítő varázsszert a vízbe tölteni???!! Bár én ilyenekbe nagyon nem hiszek...

Akad itt egy radiátor, valaki nézzen már rá hogy sn. alapján jó-e a az enyémbe? 52479236 nem biztos, hogy jó, mert angol autóból való.

2001 G astra bertone cabrio. Z18XE manual klíma

kössszi

ha jot akarsz varázsszertNE!!!!!!!!!!!!!!

Elküldve

ls ha jót akarsz akkor fütőradiátort neeeeeee.

a fütőradiátor átvezető müanyag csövei szoktak elfáradni, 99% ban az a bibis.

olyan 7 ezer forint körül van az a müanyag cső.

Elküldve
Szerintem te erre gondoltál:

Van rajta egy fül féle bemélyedés. A rács helyrepasszítása előtt kell rárakni arra és együtt a helyére csúsztatni, majd rögzíteni.

Ha a rács rögzítve van, akkor nem jön ki, csak ha feszegeted. :lol:

Szóval, az előbb olvastam valakinél, hogy ha a szélvédő alatti gumi el van csúszva akkor sem folyik be mert ez fixen ott van a rács felett.

Legalábbis nekem :(

de a rácsot csak akkor tudod kicsavarozni, ha ezt a műa.lapot leszeded, nem?

mindegy, ha lesz lehetőségem újra szétkapom. :excl:

Elküldve

Sziasztok!

X12XE motorkódú G Astrán hol van a hűtőventit kapcsoló hőmérséklet jeladó ? A belső műszeregység se mér jól van amikor magától felmegy 100 C-ig aztán pár mp. múlva visszaáll! Mit cseréljek / nézzek át?

Elküldve
Sziasztok!

X12XE motorkódú G Astrán hol van a hűtőventit kapcsoló hőmérséklet jeladó ? A belső műszeregység se mér jól van amikor magától felmegy 100 C-ig aztán pár mp. múlva visszaáll! Mit cseréljek / nézzek át?

Általában a termosztát mellet szokott közvetlenül lenni. A Z12XE ben már csak 1 jeladó van a 2 jeladós történet a régebbi inkább Xes kódú motorokra volt jellemző, illetve meg nem erősített infók szerint a bizonyos dieselekben is.

Elküldve

És hogy teszteljem le?

Általában a termosztát mellet szokott közvetlenül lenni. A Z12XE ben már csak 1 jeladó van a 2 jeladós történet a régebbi inkább Xes kódú motorokra volt jellemző, illetve meg nem erősített infók szerint a bizonyos dieselekben is.
Elküldve
hivatalosan csak az alvázszám tartományba tartozó autót.

DE, a többit is meg kell nézni, nemrég egy 2008.12 havi autónál volt lelazulva.

Nálatok megnézik az összeset?

Elküldve

Pár napja az autó jobb eleje felől furcsa, nagyon halk kattogó hangot hallani. Annyira halk, hogy nem is tudom mióta szólhat, csak most ugye reggelente a hűvös miatt felhúzott ablakokkal gurulok a frissen aszfaltozott Andor utcán, így minden neszt jobban hallani.

Olyan a hang, mintha egy nagyon apró kavics lenne beszorulva a jobb első gumiba és az kattogna minden fordulatnál. Viszont nem sebességfüggő, mert minden tempónál ugyanolyan ütemben kattog. Ráadásul lámpához gurulva, amikor az autó sebessége kb. 10 km/h alá esik, akkor a hang egyszer csak megszűnik. Próbáltam kinyomott kuplunggal és váltót üresbe téve is, de a helyzet ugyanaz.

Találkozott már valaki hasonlóval? Mi a manó lehet ez?

Elküldve
Pár napja az autó jobb eleje felől furcsa, nagyon halk kattogó hangot hallani. Annyira halk, hogy nem is tudom mióta szólhat, csak most ugye reggelente a hűvös miatt felhúzott ablakokkal gurulok a frissen aszfaltozott Andor utcán, így minden neszt jobban hallani.

Olyan a hang, mintha egy nagyon apró kavics lenne beszorulva a jobb első gumiba és az kattogna minden fordulatnál. Viszont nem sebességfüggő, mert minden tempónál ugyanolyan ütemben kattog. Ráadásul lámpához gurulva, amikor az autó sebessége kb. 10 km/h alá esik, akkor a hang egyszer csak megszűnik. Próbáltam kinyomott kuplunggal és váltót üresbe téve is, de a helyzet ugyanaz.

Találkozott már valaki hasonlóval? Mi a manó lehet ez?

Külső, belső levegő választó csappantyúnak vagy mi a manónak van eltörve a tengelye és az állító motor folyamatosan forog???!

Elküldve
Külső, belső levegő választó csappantyúnak vagy mi a manónak van eltörve a tengelye és az állító motor folyamatosan forog???!

Azt álló autónál is lehetne hallani.

Elküldve
Külső, belső levegő választó csappantyúnak vagy mi a manónak van eltörve a tengelye és az állító motor folyamatosan forog???!

Azt álló autónál is lehetne hallani.

Jogos,azt álló helyzetben is hallatszik,de én azért rálesnék.Csak a

kesztyűtartót kell kivenni és már látszik és hallatszik is,hogy onnan jön-e a hang!

Elküldve
Jogos,azt álló helyzetben is hallatszik,de én azért rálesnék.Csak a

kesztyűtartót kell kivenni és már látszik és hallatszik is,hogy onnan jön-e a hang!

Ja-ja könnyen megnézhető a dolog, csak 4 csavar!!

Elküldve
Jogos,azt álló helyzetben is hallatszik,de én azért rálesnék.Csak a

kesztyűtartót kell kivenni és már látszik és hallatszik is,hogy onnan jön-e a hang!

Meghallgattam oly módszerrel. hogy ráadtam a gyújtást, majd kapcsolgattam a belső levegő keringetés kapcsolóját. Csak addig zúg, amíg egyik végállásból a másikba átmegy, aztán csendben van. Ráadásul amióta megvan az autó én nem használtam azt a kapcsolót. Állandóan külső levegőre van kapcsolva.

Elküldve
Meghallgattam oly módszerrel. hogy ráadtam a gyújtást, majd kapcsolgattam a belső levegő keringetés kapcsolóját. Csak addig zúg, amíg egyik végállásból a másikba átmegy, aztán csendben van. Ráadásul amióta megvan az autó én nem használtam azt a kapcsolót. Állandóan külső levegőre van kapcsolva.

Nekem is van hasonló hang.. ~1800-as fordulatnál jelentkezik és ~2000-2100-ig hallani. A fordulat emelkedésével nekem sem változik a hang intenzitása. Vezérlésem 1 éves (~12.000km). A hangot a légszűrőház tetején lévő kis henger alakú csatlakozó adja ki. Nem tudom, hogy mi a szerepe.

Elküldve
6 csavar :(

de ha átkapcsolja a belső-külső váltót, akkor átfordulás közben nem kellene hallani (kivéve, ha teljesen ßarrá van törve)

Legyen 6! :excl:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.