Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Nekem kb 11 e volt márkakereskedésben. Viszont nem értem ezt az acél sín dolgot, a szélvédő alatt és a széterelő fölötti gumi elem megközelítőleg t alakú a gumiba sütve egy fém feszítőelemmel a műanyag szélterelőre csak ráfekszik meg a szélvédőre is. Ez egy u alakú vájatba kell gyengéden de határozottan beleütni, ez a vájat a kaszni szerves része ha ez elrohadt az nagy gáz mert lakatos kell hozzá.

Igen, az acélsín alatt az U alakú acél feszítőelemet értettem. Én megmondom őszintén 5500ért vettem, egy srác hozta be egy németországi márkakereskedésből... :o Nem a kasztni része rohadt el, hanem ennek az elemnek az acél feszítőeleme.

Elküldve
..ezt nem értem.. :o

Én erre a gumi csíkra gondoltam a szélvédő alján, amire szerintem bzsoltee cartárs is.

Nekem két oldalt jött fel.. tél előtt jó lenne cserélni..

Ííííígy van, én is erre a csíkra gondoltam. Nem tudom mi a pontos neve, de valaki azt mondta, hogy "szélvédő alsó élvédő gumicsík"... Nekem az egyik oldalon kb. 60centire, a másikon csak 20centire jött fel :D

Elküldve
Ezt én is akarom cserélni, de konkrét lépéseket még nem tettem az ügy érdekében...

Cikkszámot és árat tudsz mondani??

Köszi!

Lecso

Cikkszám: GM# 90560029.

Az ára ahogy elnézem attól függ honnan veszed, 5-11ezer

Elküldve
Ííííígy van, én is erre a csíkra gondoltam. Nem tudom mi a pontos neve, de valaki azt mondta, hogy "szélvédő alsó élvédő gumicsík"... Nekem az egyik oldalon kb. 60centire, a másikon csak 20centire jött fel :o

Nekem jobb oldalon kb.6-7 centire,nem lehet leragasztani azt valamivel?

Elküldve
Nekem jobb oldalon kb.6-7 centire,nem lehet leragasztani azt valamivel?

Üvegre gumit? De, simán lehet. Én is ezt csináltam volna, ha nem lett volna ilyen rossz állapotban az enyém

Elküldve
A külső levegő bemenet felett lévő műanyag lap csak úgy oda van hajítva vagy csak én voltam figyelmetlen mikor visszaraktam hogy valamibe meg kéne akadnia?

kép Lecsótol kölcsönvéve :o

5 rögzítési pontja van, a képen látszik is az 5db acéllapka, amikben ki van vágva a négyszög-profil. Ezekbe kell belepattintani a műanyag elemet.

Elküldve
A külső levegő bemenet felett lévő műanyag lap csak úgy oda van hajítva vagy csak én voltam figyelmetlen mikor visszaraktam hogy valamibe meg kéne akadnia?

kép Lecsótol kölcsönvéve :o

Szerintem te erre gondoltál:

Van rajta egy fül féle bemélyedés. A rács helyrepasszítása előtt kell rárakni arra és együtt a helyére csúsztatni, majd rögzíteni.

Ha a rács rögzítve van, akkor nem jön ki, csak ha feszegeted. :)

Szóval, az előbb olvastam valakinél, hogy ha a szélvédő alatti gumi el van csúszva akkor sem folyik be mert ez fixen ott van a rács felett.

Legalábbis nekem :D

Elküldve
jah és még mielőtt valaki azt gondolná, minden válasz előtt gyorsan kifutok a kocsihoz a fotoapparáttal az téved :D

Szegény Kuma, már meg sem mer szólalni melletted. :o

Elküldve

Sziasztok,

Nyáron vásároltam G Astrát, eleddig semmi problémám nem volt vele. Ma vettem észre rajta furcsaságot, mégpedig alapjáraton 1200 körül szokott lenni a fordulat, most viszont 800-ra esik. Gondot okoz ez?

Előre is köszi a válaszotokat

Elküldve

Üdv! Nekem is előjött az astrám-nál egy hibajelenség. Az autó jobb eleje felől valamilyen kopogó hang hallatszik amikor döcögős, kátyús úton haladok az autóval.Mi lehet a probléma?

Elküldve
Sziasztok,

Nyáron vásároltam G Astrát, eleddig semmi problémám nem volt vele. Ma vettem észre rajta furcsaságot, mégpedig alapjáraton 1200 körül szokott lenni a fordulat, most viszont 800-ra esik. Gondot okoz ez?

Előre is köszi a válaszotokat

Nem

Elküldve
Üdv! Nekem is előjött az astrám-nál egy hibajelenség. Az autó jobb eleje felől valamilyen kopogó hang hallatszik amikor döcögős, kátyús úton haladok az autóval.Mi lehet a probléma?

Ezt kell cserélni:

stabkar

De ne a vateráról vedd

Elküldve
Üdv! Nekem is előjött az astrám-nál egy hibajelenség. Az autó jobb eleje felől valamilyen kopogó hang hallatszik amikor döcögős, kátyús úton haladok az autóval.Mi lehet a probléma?

szia toronycsapágy esetleg

Elküldve
Sziasztok,

Nyáron vásároltam G Astrát, eleddig semmi problémám nem volt vele. Ma vettem észre rajta furcsaságot, mégpedig alapjáraton 1200 körül szokott lenni a fordulat, most viszont 800-ra esik. Gondot okoz ez?

Előre is köszi a válaszotokat

Alapjárat 1200,az nagyon sok.A 800 az jó!

Üdv! Nekem is előjött az astrám-nál egy hibajelenség. Az autó jobb eleje felől valamilyen kopogó hang hallatszik amikor döcögős, kátyús úton haladok az autóval.Mi lehet a probléma?

Kutyacsont?

Elküldve
Sziasztok,

Nyáron vásároltam G Astrát, eleddig semmi problémám nem volt vele. Ma vettem észre rajta furcsaságot, mégpedig alapjáraton 1200 körül szokott lenni a fordulat, most viszont 800-ra esik. Gondot okoz ez?

Előre is köszi a válaszotokat

1200 magas, a 800 körül jó. Nekem indításkor 1000, de 1-2 percen belül lemegy 750-re és tartja.

Elküldve
1200 magas, a 800 körül jó. Nekem indításkor 1000, de 1-2 percen belül lemegy 750-re és tartja.

Nekem is hidegindításkor ~1100-1200 (hidegebb időben), de aztán lemegy 750-800-ra. Szerintem nálad ez a jelenség normális.

Elküldve
Sziasztok,

Nyáron vásároltam G Astrát, eleddig semmi problémám nem volt vele. Ma vettem észre rajta furcsaságot, mégpedig alapjáraton 1200 körül szokott lenni a fordulat, most viszont 800-ra esik. Gondot okoz ez?

Előre is köszi a válaszotokat

Nekem is hidegindításkor ~1100-1200 (hidegebb időben), de aztán lemegy 750-800-ra. Szerintem nálad ez a jelenség normális.

Akkor lehet ,hogy rosszul fogalmazott.Mert azt írta,hogy:alapjáraton 1200 a fordulat.

Lehet arra gondolt,hogy hidegen 1200,csak nem így fogalmazta meg.

Elküldve
Üdv! Nekem is előjött az astrám-nál egy hibajelenség. Az autó jobb eleje felől valamilyen kopogó hang hallatszik amikor döcögős, kátyús úton haladok az autóval.Mi lehet a probléma?

Mindent végig kell nézni. Lehet bármelyik szilent, kutyacsont, gömbcsukló. Nálam mindent végigrángattunk és semmi nem lógott, zörgött. Mégis dübörgött az úthibákon. Kiderült, hogy a toronycsapágy szilentek voltak megtömörödve. Semmi nem látszott a régieken, csak az, hogy az újak 3-4 mm-el magasabbak és rugalmasabbnak tűntek. Csere óta (cseréltük egy úttal a csapágyakat is) teljesen csendben van a futó.

Elküldve
Mindent végig kell nézni. Lehet bármelyik szilent, kutyacsont, gömbcsukló. Nálam mindent végigrángattunk és semmi nem lógott, zörgött. Mégis dübörgött az úthibákon. Kiderült, hogy a toronycsapágy szilentek voltak megtömörödve. Semmi nem látszott a régieken, csak az, hogy az újak 3-4 mm-el magasabbak és rugalmasabbnak tűntek. Csere óta (cseréltük egy úttal a csapágyakat is) teljesen csendben van a futó.

Költsége?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.